12

ناهید خداکرمی مطرح کرد: موزه کودکان محلی برای تعامل و زندگی

  • کد خبر : 273867
  • 15 آذر 1399 - 9:10
ناهید خداکرمی مطرح کرد: موزه کودکان محلی برای تعامل و زندگی
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: موزه کودکان محلی برای تعامل و تمرین برای زندگی آینده است و بچه‌ها می‌توانند در آن آموزش‌های غیر مستقیم داشته باشند.

به گزارش اخبار شورای شهر ، ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: هر چقدر برای کودکان در شهر سرمایه گذاری شود، نتایج آن را در آینده با داشتن نسلی خلاق و نو آور می‌توان دید.

وی گفت: امروزه موزه کودکان در دنیا، آن مفهوم موزه که برای نگهداری یک سری اشیا تاریخی باشد نیست، موزه یک محل تعامل برای تمرین زندگی آینده برای کودکان است به همین علت از نظر علمی جایگاه‌های متفاوتی در موزه‌ها پیش بینی می‌کنند تا کودک بتواند تجربه کسب کرده و آموزش غیر مستقیم داشته باشد.

خداکرمی افزود: طرح راه اندازی موزه کودکان را سال گذشته پیشنهاد دادیم که در شورای شهر به تصویب رسید، امیدوارم کودکان این شهر که سهم بسیار کمی از تهران به آن‌ها اختصاص یافته است، از محلی برخوردار شوند که بتوانند هم اوقات فراغت شان را در آنجا بگذرانند و هم زندگی کردن برای آینده یاد بگیرند و با مفاهیم مختلف زیست محیطی و استاندارد‌های علمی در بحث تکنولوژی حتی خلاقیت و نوآوری ثبت اختراع آشنا شوند.

وی گفت: کودکان در این موزه‌ها یاد می‌گیرند که چگونه در آینده و در زندگی شان نقش ایفا کنند، من از همه سرمایه گذاران کشور تقاضا می‌کنم که به کمک شهرداری بیایند تا بتوانیم خیلی زود یک مکان بزرگ وسیع و مناسبی را برای تمام کودکان ایرانی ایجاد کنیم تا آثارش را برای یک نسل فرهیخته در آینده ببینیم.

ناهید خداکرمی افزود: با تاسیس این موزه‌ها بچه‌ها می‌توانند در یک محیط آزاد از طریق آموزش‌های غیر مستقیم که امروزه روی آن تاکید زیادی می‌شود، مفاهیم جدیدی یاد بگیرند و چیز‌هایی را که نمی‌توانند در خانه‌ها یا پارک‌ها تجربه کنند در موزه‌ها شرایط تجربه کردنشان را داشته باشند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=273867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .