2

بلیت‌ سینما ۲۲ شهریور نیم بهاء است

  • کد خبر : 125585
  • 13 شهریور 1398 - 14:15

سخنگوی شورای عالی اکران  با بیان اینکه تمهیداتی برای داشتن اکران پربارتری در ۶ماهه دوم سال شده است، از نیم بها اکران شدن فیلمها در روز ۲۲ شهریورماه به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

علی سرتیپی درباره جلسه این شورا که روز گذشته (۱۲ شهریورماه) با حضور سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، بیان کرد: در جلسه روز گذشته حول محور اکرانهای نیمه دوم سال صحبت شد تا بتوانیم با در نظر گرفتن تمهیدات و پیش بینی‌هایی آمار فروش و استقبال از سینما را افزایش دهیم و فیلمهایی خاص با پتانسیل جذب مخاطب بیشتر داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه در این جلسه تصمیمات جدیدی اتخاذ شد، توضیح داد: با توجه به صحبتهایی که در این جلسه میان اعضا شکل گرفت تصمیم بر آن شد تا در ۶ ماهه دوم سال چند فیلم به صورت آزاد اکران شوند تا به این ترتیب بتوانیم مقداری از حجم ترافیک اکران فیلم‌ها کم کنیم و تحولی در فروش به وجود بیاوریم.

سرتیپی تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این فیلم‌ها پتانسیل لازم را دارند تا بتوانند حتی در صورت اکران آزاد باز هم فروش خوبی داشته باشند و در ادامه حتی باعث افزایش فروش گیشه سینما هم بشوند.

سخنگوی شورای عالی اکران با اشاره به برنامه هایی که این شورا برای روز ملی سینما در نظر گرفته است، گفت: با توجه به تعطیلی سینماها به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع)، سالنهایی سینمایی فعالیت خود را از روز جمعه ۲۲ شهریورماه آغاز خواهد کرد. بنابر این روز جمعه ۲۲ شهریورماه به مناسبت روز ملی سینما، تمامی فیلمهای سینماهایی به صورت نیم بها اکران خواهند شد.(۲۱ شهریور ماه روز سینماست)

ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=125585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .