25
محمد آقامیری کیست ؟

بیوگرافی و سوابق سید محمد آقامیری ، منتخب شورای شهر تهران

  • کد خبر : 282404
  • 04 تیر 1400 - 8:24
بیوگرافی و سوابق سید محمد آقامیری ، منتخب شورای شهر تهران
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق سید محمد آقامیری ...

سید محمد آقامیری پانزدهمین منتخب شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم است که به پارلمان شهری راه یافت. سید محمد آقامیری در فهرست ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب قرار گرفت و توانست با دویست و هشتاد و هشت هزار و چهار صد و سی و سه رای، برای نخستین بار به شورای شهر تهران راه یابد.

ایشان پس از مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بایایی، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی، مهدی اقراریان، مهدی عباسی، علیرضا نادعلی شهرستانکی و احمد صادقی، حائز بیش ترین رای شده بود.

در این گزارش، نگاهی داریم به بیوگرافی و سوابق سید محمد آقامیری . اگر نظر و دیدگاهی درباره سوابق و اظهارات و فعالیت های سید محمد آقامیری دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

بیوگرافی سید محمد آقامیری

سید محمد آقامیری ، چهل و شش ساله و از اعضا جوان پارلمان شهری در دوره ششم است که قرار است تا ۱۴۰۴ شمسی، مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار بگیرند. سید محمد آقامیری ، مدرک تحصیلی حوزوی داشته و در سطح خارج فقه و اصول دانشگاهی، تحصیل کرده است. ایشان هم چنین دانشجوی دکترای مهندسی عمران گرایش زلزله بوده و کارشناسی ارشد علوم سیاسی هم در اختیار دارد.

سید محمد آقامیری بیست سال سابقه فعالیت فرهنگی دارد. پانزده سال سابقه فعالیت در عرصه های عمرانی و ساخت و ساز داشته و بیست و پنج سال نیز در احزاب و تشکل های سیاسی فعالیت کرده است. او مقالاتی در نشریات معتبر داخلی و خارجی نیز ارائه کرده است .

سید  محمد آقامیری از جمله چهره های جوان روحانی – دانشگاهی شورای شهر ششم است که در اینستاگرام، حضور فعالی داشته و بیش از ۱۰۰ پست از مواضع و دیدگاه هایش را به اشتراک گذاشته و قریب به ۸۵ هزار دنبال کنده دارد. این سیاستمدار جوان پارلمان ششم تهران را در نشانی: …..  دنبال کنید. سید محمد آقامیری در توییتر در این آدرس : https://twitter.com/mohamadaghamiri حضوری دارد.

ایشان پیش از حضور در شورای شهر تهران، مسئولیت اجرایی خاصی در شهرداری تهران یا مراکز دولتی کشور در اختیار نداشتند. گفتنی است این منتخب جوان شورای اسلامی شهر تهران بر اساس بررسی انجام گرفته در سامانه روزنامه رسمی کشور، در شرکت یا موسسه دولتی یا خصوصی، عضو هیات مدیره یا موسس نیز نمی باشند.

برای ارتباط با سید محمد آقامیری می توانید به سایت رسمی شورای شهر تهران در نشانی shora.tehran.ir مراجعه فرمایید.

اگر شما مخاطب گرامی، با دیدگاهها و نظرات و مسئولیت آفرینی های علمی و پژوهشی سید محمد آقامیری آشناییت دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳
  1. کسی نباید حامی رانت و فساد و وزدژ و تفکرات طالبانی و داعشی باشه این ننگ بزرگی میشه برای جامعه اسلامی

  2. نظر شما را در رابطه سیسمونی دختر قالیباف دیدم واقعا شما متوجه نیستی که مرد م۴۳سال است بخاطر ارزشهای انقلاب همه گونه فداکاری کردن و حالا میبینند که شعار دهندگان خود عامل به شعار نبودهاند و نه تنها عامل نبودهاند که سران دقیقا عکس شعارها عمل کرده اند و بعد از چندین سا که خبرهای حقوق های نجومی و اختلاس و رانت و پارتی بازی و بی مدیریتی و ،،،، دیگر مردم ناراحتند حداقل حرمت لباستان را نگه میداشتید و نا عادلانه قضاوت نمیکردید برای شما متاسفم

  3. لیسانس ایشون چیه که کارشناسی ارشد علوم سیاسی گرفته؟ آیا با کارشناسی ارشد، علوم سیاسی، میشه دکترای زلزله خواند؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .