4

احتمال اعتراض دوباره ملی‌پوشان به خاطر پاداش جام ملت‌ها!

  • کد خبر : 252673
  • 28 اردیبهشت 1399 - 9:53
احتمال اعتراض دوباره ملی‌پوشان به خاطر پاداش جام ملت‌ها!
بازیکنان تیم ملی پس از گذشت بیش از 15 ماه هنوز پاداش جام ملتها را نگرفته‌اند.

عصرشهروند — سال گذشته در زمان برگزاری اردوهای تیم‌ملی، صدای بازیکنان به خاطر عدم پرداخت پاداش‌هایشان درآمد. بعضی از بازیکنان از جمله مهدی طارمی مصاحبه کردند و گفتند چرا فدراسیون فوتبال پاداش‌ آنها را پرداخت نمی‌کند؟ اخیرا هم افشین پیروانی سرپرست سابق تیم‌ملی گفت حتی پاداش دوران حضور در تیم‌ملی را از فدراسیون فوتبال نگرفته است. با خبر شدیم جواد نکونام، سیدجلال حسینی، وریا غفوری و بعضی از اعضای دیگر کادر فنی ایران هم موفق نشده‌اند پاداش خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کنند.
در جام ملت‌های ایران فدراسیون بابت هر برد و هر مساوی و هر صعودی، پاداشی برای بازیکنان تعیین کرده بود. این رقم در پایان جام، رقم چشمگیری شد. فدراسیون به ملی‌‎پوشان قول داد به محض اینکه پاداش جام ملت‌ها را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند، آن را به بازیکنان می‌دهد. منتهی فدراسیون به جای آنکه پول کارلوس کی‌روش را از درآمدهای جانبی بدهد، از همین درآمدهای جام ملت‌ها داد.
کنفدراسیون در آن زمان ۹۰۰ هزار دلار به فدراسیون بدهی داشت که با نامه تاج، آن را تمام و کمال به کارلوس دادند. بازیکنان اما کاری به این مسئله ندارند و می‌گویند چرا پاداش آنها پرداخت نمی‌شود؟ دیروز یکی از بازیکنان تیم ملی به خبرورزشی گفت بعد از اتمام جام ملت‌ها قرار بود به محض دریافت پول از کنفدراسیون پاداش آنها پرداخت شود ولی این اتفاق نیفتاده و حالا همه معترض هستند و می گوید پاداش حضور در این جام چه شد؟!

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=252673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .