8
حفظ مواضع و برگزاری تمرین و مسابقه تدارکاتی

ماشین‌سازی هم راه تراکتور را رفت!

  • کد خبر : 257786
  • 29 خرداد 1399 - 8:43
ماشین‌سازی هم راه تراکتور را رفت!
شاگردان احد شیخ لاری بعد از دو هفته تمرین انفرادی تمرینات گروهی خود را عصر روز سه شنبه در زمین شماره ۲ استادیوم بنیان دیزل استارت زدند.

عصرشهروند — بعد از بلاتکلیفی‌های موجود در برگزاری لیگ برتر و دوری بازیکنان از تمرینات گروهی، اعضای این تیم پس از غربالگری افراد مبتلا به کرونا، تمرینات گروهی را آغاز کردند.

تمرین ماشین‌سازی در غیاب نفراتی که قبلا آزمایشات مثبت داشته‌اند، آغاز شد و با نتایج منفی برخی از این نفرات، آنها نیز از فردا به جمع ماشین سازان اضافه خواهند شد و در مقابل اضافه شدن نفرات منفی، دو مورد مثبتی امروز نیز وارد قرنطینه شده بعد از بهبودی کامل در تمرینات گروهی شرکت خواهند کرد.

در طول هفته گذشته اعضای این تیم در گروه‌های ۶ و ۷ نفره نیز نظر کادر فنی تمرینات آمادگی خود را پشت سر گذاشتند و از امروز برنامه های هماهنگی و تاکتیکی در دستور کار کادر فنی قرار گرفته است که در همین راستا، امروز چهارشنبه تیم ماشین سازی تبریز میزبان تیم نود ارومیه بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود نود به پایان رسید.

این بازی بنا به صلاحدید کادر فنی صرفاً جهت قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه و حفظ آمادگی انجام شده و طی روزهای آتی نیز دیدارهای تدارکاتی انجام خواهد شد، با این حال باشگاه ماشین‌سازی درخصوص حضور در مسابقات لیگ‌برتر همچنان بر مواضع قبلی تاکید دارد./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=257786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .