17

ماه‌چهره خلیلی بدلیل سرطان کبد درگذشت

  • کد خبر : 264959
  • 17 مرداد 1399 - 17:17
ماه‌چهره خلیلی بدلیل  سرطان کبد درگذشت
ماه چهره خلیلی ـ بازیگر سریال های «در چشم باد»، «مختارنامه» و «کلاه پهلوی» ـ جمعه، ۱۷ مرداد ماه در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

به گزارش عصرشهروند ،او به همراه خانواده در خارج از کشور زندگی می‌کرد.

پرستو صالحی، بازیگر و از دوستان این هنرمند در گفت و گویی این خبر را تایید و اظهار کرده است که زنده یاد ماه‌چهره خلیلی که به همراه خانواده اش در انگلیس بودند، امروز (۱۷ مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت.

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران و دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود. او نوه دختری پروین سلمانی است و از سال ۱۳۸۲ تا کنون مشغول به فعالیت در سینما و تلویزیون است. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ایفای نقش در مجموعه های نمایشی مرضیه (۱۳۹۸)، دختر گمشده (۱۳۹۷) و گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳) در کارنامه حرفه ای این هنرمند دیده می شود.

علت درگذشت ماه چهره خلیلی : سرطان کبد

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به درگذشت ماه چهره خلیلی نوشت: متأسفانه الان باخبر شدم که ” ماهچهره” عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت.

گوهر خیر اندیش در پستی در اینستاگرام نوشت: متأسفانه الان باخبر شدم که ” ماهچهره” عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت. ماهى جانم این رفتن و کوچ غریبانه ات را باور ندارم.

تو و مجید اوجى عزیز با این سریالِ “مرضیه” چه یادگارى عجیبى از خودتان به یادگار گذاشتید! مرگ بر “سرطان” که همه عزیزانم را از من گرفت. پدرم، خواهرم، خواهرزاده ام، عمو زاده ام، همکلاسى ام، همکارِم، دوستانم و دختر نازنینى مثل تو را.منبع

واکنش برخی چهره‌ها به درگذشت ماه‌چهره خلیلی:

 

گوهر خیراندیش

لیلا بلوکات

شیلا خداداد

نسرین مقانلو

مهراب قاسمخانی

پرستو صالحی

هانیه توسلی

الهام پاوه‌نژاد

شبنم قلیخانی

مهناز افشار

آناهیتا همتی

پوریا پورسرخ

یکتا ناصر

فاطمه گودرزی

مهتاب کرامتی

الهام حمیدی

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=264959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .