11
وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد:

واریز ۵۵۵ میلیارد ریال به‌حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

  • کد خبر : 262822
  • 30 تیر 1399 - 11:25
واریز ۵۵۵ میلیارد ریال به‌حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان
وزیر آموزش‌وپرورش از واریز ۵۵۵ میلیارد ریال از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از سهم دولت به‌حساب فرهنگیان بازنشسته خبرداد.

عصرشهروند — محسن حاجی میرزایی با اشاره به پیگیری‌های جدی مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص دریافت سهم دولت، گفت: بیش از ۴ هزار میلیارد ریال از مطالبات اعضای صندوق تحت عنوان ایفاء تعهدات دولت در حمایت از فرهنگیان عضو احیا شده است.

وی افزود: ۵۵۵ میلیارد ریال از این مبلغ به‌حساب حدود ۱۲۰ هزار نفر از اعضایی که در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۶ تا پایان شهریور ۱۳۹۷ بازنشسته شده‌اند، واریزشده است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: مطالبات سهم دولت فرهنگیانی که همچنان عضو صندوق هستند به‌حساب آن‌ها منظور شده که در زمان بازنشستگی دریافت می‌کنند.

وی پیگیری مطالبات سهم دولت را یکی از اولویت‌های وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد و با اشاره به روند احیای این مبلغ گفت: در شرایطی که کشور و به‌ویژه دولت با محدودیت‌های مالی فراوانی مواجه است، این مبلغ با استفاده از سازوکارهای ظرفیت قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و از طریق تهاتر با بانک‌ها ایران انجام ‌شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش همچنین اضافه کرد: تلاش می‌کنیم ضمن تحصیل باقیمانده سهم دولت تا پایان برنامه ششم توسعه، این حکم قانونی را در برنامه هفتم توسعه نیز منظور کنیم./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=262822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .