23

اینستاگردی با بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

  • کد خبر : 280796
  • 27 فروردین 1400 - 12:59
اینستاگردی با بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم
سریال می خواهم زنده بمانم جدید ترین سریال فیلیمو است که از اسفند 99 در کنداکتور پخش دوشنبه های این شبکه نمایش خانگی پر حاشیه قرار گرفته است.

سریال می خواهم زنده بمانم جدید ترین سریال فیلیمو است که از اسفند ۹۹ در کنداکتور پخش دوشنبه های این شبکه نمایش خانگی پر حاشیه قرار گرفته است. افزایش حق اشتراک فیلیمو در سال ۱۴۰۰ شمسی، بازتاب های زیادی در میان کاربران این شبکه داشته است که در کنار بورسی شدن آن در امسال، حاشیه های پر رنگ تر از متنی را برای فیلیمویی ها به ارمغان آورد. این ملودرام  عاشقانه با سریال گیسو به شبکه نمایش خانگی آمد.

حتما بخوانید: انتقاد از افزایش حق اشتراک فیلیمو

در نقد این سریال، گفتارهای متعددی ارائه شده و برخی از اینکه شاهد شهرزاد دیگری هستیم، انتقاد کرده اند. البته جمع شدن این تعداد سلبریتی در فضایی در دهه شصت، با بازی های متفاوت برخی از جوان تر ها، جالب توجه است. اما خوب بهار ۱۴۰۰، ترافیک شلوغی از سریال هایی با ژانرهای عاشقانه و طنز را شاهد هستیم که در فضای سیاسی انتخاباتی امسال نیز تاثیر گذار بوده است.

نقطه قوت داستان از اینجاست که محکوم به ذهنیت بازی هنرپیشه های مطرحش نمی شویم و هنرپیشه  ها به عنوان برگ برنده صرفا استفاده نشده است و کاراکترها را در همان قسمت اول مشاهده می کنیم. موضوعی که در اینستاگرام عوامل نیز بازتاب خوبی پیدا کرد. از اینستاگرام، این روزها به عنوان ابزار نظرسنجی و ارزیابی نظرات مخاطبان به بهترین نحو می توان استفاده کرد.

بازی های درخشت سلبریتی ها با استقبال نسبتا خوبی در اینستاگرام آن ها نیز همراه شده است که نقطه قوت مجموعه را نشان می دهد.

در این مجوعه عاشقانه، شاهد نقش آفرینی شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون از بهاره کیان افشار تا حامد بهداد هستیم تا در در ژانری درام، حال و هوای نوستالژیک دهه شصت ایرانیان را زنده کنند. دهه ای پر خاطره که در سریال نوروز رنگی شبکه ۵ سیما نیز شاهد بودیم. اینستاگرام عوامل این سریال که شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون هستند، بهار ۱۴۰۰ پر کامنتی را برای آن ها به ارمغان آورده است.

سریال می خواهم زنده بمانم یک سریال درام اجتماعی است که توسط شهرام  شاه حسینی کارگردانی شده و نویسندگی آن را پویا سعیدی و پوریا کاکاوند بر عهده داشت. در این گفتار سرویس هنری عصرشهروند، مروری داریم به بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم و اینستاگرام بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم و عکس های پشت صحنه این سریال.

اگر شما مخاطب گرامی، بیننده این سریال بودید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال مردم معمولی رامبد جوان

داستان سریال می خواهم زنده بمانم

عنوان سریال می خواهم زنده بمانم ، یادآوری فیلم سینمایی خاطره انگیزی به همین نام است که توسط فاطمه گودرزی بازی شده است. می خواهم زنده بمانم دهه نود شمسی، با می خواهم  زنده بمانم دهه هفتاد شمسی، تفاوت های بسیار دارد اما در همان دهه شصت رخ می دهد.

داستان هما و نادر است. بازیگر نقش هما در سریال می خواهم زنده بمانم ، سحر دولتشاهی و بازیگر نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم ، پدرام شریفی است که نامزد هما معرفی می شود. قصه از این جا شروع می شود که هما به همراه خانواده حقی ، آماده می شوند تا برای شب تولد پدر هما (همایون)، جشن تولدی بگیرند که با حضور پدر، همه سورپرایز  می شوند و این درام اجتماعی از قسمت اول، شکل می گیرد.

آهنگ پایانی سریال می خواهم زنده بمانم توسط همایون شجریان (فرزند استاد مرحوم محمدرضا شجریان) اجرا شده و آهنگسازی ان با مسعود سخاوت دوست است. لوکیشن فیلمبرداری سریال، در تهران است و محمد شایسته آن را تهیه کنندگی کرد.

بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

  • حامد بهداد : بازیگر نقش امیر شایگان در سریال می خواهم زنده بمانم در نقش همسر هما و دوست بهمن.
  • سحر دولتشاهی: بازیگر نقش هما حقی در سریال می خواهم زنده بمانم در نقش هما حقی که به عنوان نقاش و همسر امیر و عاشق نادر و دختر همایون و فخری معرفی شده است.
  • پدرام شریفی : بازیگر نقش نادر سرمد که به عنوان معلم و عاشق هما معرفی می شود.
  • علی شادمان : بازیگر نقش کاوه که به عنوان پسر اصلان و عاشق شیوه معرفی می شود.
  • آناهیتا درگاهی: بازیگر نقش شیوا که به عنوان دکتر و عاشق کاوه ظاهر شده است.
  • مهران احمدی : بازیگر نقش بهمن دشتی که او را در قامت رئیس اداره کمیته انقلاب اسلامی و دوست امیر و همسر زیور می بینیم.
  • آزاده صمدی : از بازیگران اصلی سریال.
  • امیر نوروزی: بازیگر نقش فخری در سریال می خواهم زنده بمانم.
  • مهدی حسینی نیا: بازیگر نقش مفتاح که در نقش قاچاقچی مواد دیده می شود.
  • فرید سجادی حسینی: از  هنرپیشه های مکمل سریال.
  • بابک کریمی: بازیگر نقش همایون حقی که به عنوان راننده کامیون، همسر فخری و پدر هما و شریک اصلان معرفی می شود.
  • افسانه چهره آزاد: بازیگر نقش فخری سالکی  که در نقش همسر همایون و مادر هما دیده می شود و در سریال احضار شبکه اول سیما نیز در نقش جن گیر ظاهر شده است
  • عزت الله مهرآوران: بازیگر نقش اصلان که در نقش پدر کاوه دیده می شود و برادر بهجت و شریک همایون حقی نیز محسوب می شود.
  • ناهید مسلمی: بازیگر نقش بهجت سریال می خواهم زنده بمانم است. او خواهر اصلان و عمه کاوه می باشد.
  • مهدی صباغی: بازیگر نقش عماد بوده و نوچه مفتاح است
  • محمد رضا مالکی : بازیگر نقش پرویز که او را در قامت کارمند امیر مشاهده می کنیم.
  • مائده طهماسبی: بازیگر نقش بی بی است.
  • بیژن بنفشه خواه: از بازیگران سریال است.
  • رویا جاوید نیا: بازیگر نقش ژیور زندی که در قامت همسر بهمن معرفی شده است.
  • نفیسه زارع: بازیگر نقش شیرین که دوست هما حقی دیده می شود.
  • بهاره کیان افشار: بازیگر نقش زن خیابانی در سریال می خواهم زنده بمانم است.

اینستاگردی با بازیگران سریال

حامد بهداد

حامد بهداد حدود ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و هر از گاهی نیز سکانس هایی از بازی خود در این مجموعه را به نمایش می گذارد تا نظر مخاطبانش را دربازی نقش آفرینی خود در این مجموعه ملودرام دهه شصتی بررسی کند. حضور زمستانی حامد بهداد در برنامه کتاب باز سروش صحت در شبکه نسیم نشان داد که او عاشق ادبیات کلاسیک ایران و جهان بوده و یک کتابخوان حرفه ای مثل مهران مدیری است.

نقش آفرینی حامد بهداد

حتما بخوانید : مدگردی با هدیه بازوند : روژان سریال نوروزی نون خ

یکی از بازی های تاثیرگذار در این سریال ملودرام، نقش آفرینی حامد بهداد است که باید تا انتهای سریال صبر کرد تا فرجام امیر شایگان عاشق پیشه متفکر را دریابیم.

سحر دولتشاهی بازیگر نقش هما حقی، هنرپیشه زن اصلی این مجموعه است. ۲٫۷میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و گاها تصاویری از پشت صحنه سریال و سکانس هایی که بازی کرده را به نمایش می گذارد. او در قورباغه نیز حضوری تحسین برانگیز را روبروی دوربین هومن سیدی و کنار نوید محمدزاده تجربه کرد.

تصویری از سکانس بازی حامد بهداد در کنار سحر دولتشاهی

(تصویری از سکانس بازی حامد بهداد در کنار سحر دولتشاهی)

بهاره کیان افشار، هنرپیشه خوش استایل سینمای ایران نیز از جمله هنرپیشه های این مجموعه است که سکانس های بازی خود را در این مجموعه گاها به اشتراک می گذارد. کلکسیون شال  ها و مانتوهای بهاره کیان افشار، از جمله استایل های محبوب سلبریتی ها در بهار هر سال  است.

بهاره کیان افشار حدود ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام

بهاره کیان افشار حدود ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. عکس زیر، استایل بهاره کیان افشار در این سریال است  که با کامنت دوستانش نیز همراه شده بود.

بهاره کیان افشار، هنرپیشه خوش استایل سینمای ایران

بازیگر نقش نادر سرمد سریال، پدرام شریفی است. بازیگر متولد سال  شصت و شش در تهران ۲۵۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. بخشی از بار سریال بر دوش اوست.

تصویری از بازی پدرام شریفی در سریال می خواهم زنده بمانم

(تصویری از بازی پدرام شریفی در سریال می خواهم زنده بمانم که با کامنت هم بازی خود یعنی سحر دولتشاهی نیز همراه شده است)

از جوان ترین هنرپیشه های این ملودرام عاشقانه، علی شادمان است که بازیگر نقش کاوه می باشد و متولد سال ۱۳۷۵ می باشد. توسط مرحوم رسول ملاقلی پور به سینمای ایران وارد شد و ۴۷۰ هزار دنبال کننده دارد.

تصویری از سکانس بازی آناهیتا درگاهی و علی شادمان

(تصویری از سکانس بازی آناهیتا درگاهی و علی شادمان)

آناهیتا درگاهی از بازیگران جوان این مجموعه در نقش شیوا است. بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و کلکسیون شال ها و مانتو های بهاره و پاییزه آناهیتا درگاهی که از  مزون های لاکچری شمال پایتخت است معمولا در کانون توجه فشن بلاگرها و اینفلوئنسرهای مد قرار می گیرد.

تصویری از سکانس بازی آناهیتا درگاهی

(تصویری از سکانس بازی آناهیتا درگاهی)

آناهیتا درگاهی عاشق مد و ایرانگردی است و گاها تصاویری از ایرانگردی هایش را در اینستاگرام به اطلاع دوستانش می رسد.

ایرانگردی آناهیتا درگاهی در قمصر کاشان

(ایرانگردی آناهیتا درگاهی در قمصر کاشان)

مهران احمدی هم که به خوبی نقش بهمن دشتی را بازی کرده، هر از گاهی درباره این سریال مطالبی را به اشتراک می گذارد.

تصویری از سکانس بازی بهمن دشتی

(تصویری از سکانس بازی بهمن دشتی)

سلفی بهاری مهران احمدی با شهرام شاه حسینی

(سلفی بهاری مهران احمدی با شهرام شاه حسینی)

آزاده صمدی نیز از  هنرپیشه های این مجموعه، تصویر زیر را به عنوان آخرین پست سال ۹۹ خود به اشتراک گذاشته بود. او در بهار ۱۴۰۰ شمار فالوئرهایش به ۱ میلیون نفر رسید.

آزاده صمدی نیز از  هنرپیشه های این مجموعه

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال احضار شبکه اول سیما

مخاطب گرامی

اگر شما هم بیننده سریال می خواهم زنده بمانم بودید و نظر ودیدگاهی درباره شخصیت پردازی ها، جذابیت قصه، لوکیشن و میزانسن و دکوپاژ و نقش آفرینی کاراکتر های این مجموعه دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .