16

سوابق، همسر و تصاویر آندره استراماچونی : سرمربی ایتالیایی استقلال

  • کد خبر : 79992
  • 03 تیر 1398 - 9:10
سوابق، همسر و تصاویر آندره استراماچونی : سرمربی ایتالیایی استقلال

گزارش امروز عصر شهروند، شما را با بیوگرافی سرمربی جدید ایتالیایی آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر آشنا می کند. هم  چنین گشتی زدیم در تصاویر خصوصی او همسر و فرزندش تا ایتالیا گردی با لنز دوربین خانواده استراماچونی داشته باشیم.

آندره استراماچونی (به انگلیسی: Andrea Stramaccioni) یا استراماچونی ، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران است که هدایت این تیم را در فصل ۹۸-۹۹ بر عهده دارد.  مربی چهل و سه ساله متولد شهر رم که با ۱۸۴ سانتیمتر قد، او را مربی خوش پوش پایتخت مد جهان می دانند. همسرش دالیا استراماچونی است که سال ۲۰۱۱ با وی ازدواج کرد و فرزندی به نام Giulio دارد. صفحه اینستاگرام آندره استراماچونی ، سرمربی جدید استقلال با همسرش مشترک بوده و در این نشانی در  دسترس می باشد و  حدود ۹۰ هزار فالور دارد و با کامنت های طوفانی استقلالی ها هم همراه شده است. مبلغ قرارداد او ۸۵۰ هزار دلار برای ۲ فصل است.

گزارش امروز عصر شهروند، شما را با بیوگرافی سرمربی جدید ایتالیایی آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر آشنا می کند. هم  چنین گشتی زدیم در تصاویر خصوصی او همسر و فرزندش تا ایتالیا گردی با لنز دوربین خانواده استراماچونی داشته باشیم.

با ما همراه باشید.

حتما ببینید: همه چیز درباره سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران

درباره آندره استراماچونی

همان طور که در ابتدای این گفتار گفتیم، آندر استراماچونی ، چهل و سه سال دارد و به نسبت سن، موفقیت های خوبی در فوتبال ایتالیا بدست آورده است. او جانشین وینفرد شفر آلمانی است که در زمان حضور در باشگاه استقلال، یک قهرمانی و یک مقام سوم را برای این تیم به ارمغان آورد و خیلی زود، جای خود را به فرهاد مجیدی داد. استقلال با سرمربی ایتالیایی خوش پوش و قد بلند و با حرارتش، انتظار قهرمانی در لیگ برتری را دارد که بدون برانکو ایوانکوویچ و فرهاد مجیدی و احتمالا افشین قطبی است.

آندره استراماچونی ایتالیایی، متولد شهر رم است. او در سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۵ میلادی در باشگاه بولونیا توپ می زد. در دوران مربی گری خود، ابتدا به اینترمیلان رفت و از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میلادی در این باشگاه بود. پس از آن، به اونیزه رفت  و از فصل ۲۰۱۵، به پانایتینایکوس یونان نقل مکان کرد. آندره استراماچونی پیش از  حضور در لیگ برتر ایران، در اسپارتا پراگ مربی گری می کرد.

آندره استراماچونی ، هیچ موفقیت باشگاهی و ملی نداشته و سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا را ندارد. علت  هم عدم توانایی او نبود. سایت گلدیتاچو درباره اش گفته بودکه در سن ۱۸ سالگی، به دلیل مصدومیت های جدی از ناحیه زانوی پای  راست و مشکلات مینیسک، مجبور شد دنیای بازیگری را رها کند و به تحصیل و مربی گری روی بیاورد.

حتما بخوانید: محرمانه‌هایی از فتح اله زاده، مدیرعامل سابق استقلالی ها

درباره آندره استراماچونی

تحصیلات آندره استراماچونی

آندره استراماچونی ، دانش آموخته رشته حقوق از دانشگاه ساپینزا شهر زادگاهش یعنی رم، در یکی از برترین دانشگاه های ایتالیا است. این که یک حقوقدان با پست مدافع، تجربه هدایت تیم پرطرفدار استقلال را بر عهده دارد، جالب توجه بوده و باید صبر  کرد تا در نیم فصل دوم، شاهد تاثیر اندیشه های ایتالیایی در کادر آبی ها باشیم. اولین تیمی که پس از دانش آموختگی آندره استراماچونی ، هدایت آن را بر عهده گرفت، تیم زیر نوزده ساله های اینترمیلان بود. او توانسته با نمره عالی ۱۱۰، مدرک سرمربی گری از UEFA بگیرد.

مبلغ قرارداد آنده استراماچونی ایتالیایی

مبلغ قرارداد این سرمربی جوان ایتالیایی با باشگاه استقلال، سقف ۵۰۰ هزار دلاری دارد. حدود ۶-۷ میلیارد تومان این سرمربی برای آبی  پوشان هزینه دارد که تقریبا ماهی نیم میلیارد تومان است. آپشن هایی به قرارداد او اضافه شده که آن را به هشتصد و پنجاه هزار دلار برای دو سال می رساند. وی قرارداد ۲ ساله دارد و طبق گفته های مدیرعامل باشگاه استقلال، به گونه ای تنظیم شده است که مشکلات حقوقی قرارداد شفرد آلمانی رفع شده باشد.

دستیاران آندره استراماچونی

گویا آندره استراماچونی ، ۲ دستیار ایرانی برای هدایت آبی  پوشان پایتخت دارد. رحمان رضایی پرسپولیسی در کادر فنی آبی پوشان، با انتقادات ضمنی همراه شده است. علت انتخاب ، تسلط رحمان به زبان ایتالیایی و آشنایی به فضای بازی در کالچیو و سبک کاری مربیان ایتالیایی است.

بنابراین، نباید انتخاب رحمان رضایی را به عنوان دستیار آندره استراماچونی ، انتخابی غیر هوشمندانه تلقی کرد. قرار است پس از جدایی سید مهدی رحمتی از جمع آبی پوشان و پیوستن به تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در قراردادی ۲ ساله، بهزاد غلامپور به عنوان مربی  دروازه بان های استقلال، دستیار دیگر استراماچونی شود.

تحصیلات آندره استراماچونی

با این حال، ۲۷ خرداد ۹۸،عمر دانسی، مارکو کاسر و سباستین لتو، سه دستیار ایتالیایی آندره‌آ استراماچونی عصر وارد ایران شدند. البته این نخستین حضور دستیاران استراماچونی در ایران نیست و دو تن از آن‌ها یعنی کاسر و لتو هفته گذشته به ایران آمدند تا از امکانات استقلال بازدید کنند و به شایعه رضایی-غلامپور پایان دهند.

مبلغ قرارداد آنده استراماچونی ایتالیایی

دوران مربی گری سرمربی ایتالیایی استقلالی ها

آندره استراماچونی ، با تیم جوان آ اس رم  ایتالیا موفقیت هایی را کسب  کرد. همان طور که اشاره شد، این سرمبی جوان، پیش از حضور در تهران و هدایت آبی پوشان،‌ هدایت اسپارتا پراگ را بر عهده گرفته بود که موفقیتی در لیگ چک و اروپا کسب نکرده است.

شاید یکی از دلایل انتقاد مربیان فوتبال و کارشناسان مستطیل سبز به حضور استراماچونی در راس کادر فنی استقلال، عدم تجربه این مربی جوان در کورس قهرمانی لیگ ایتالیا، یونان و جمهوری چک است و از همه مهم تر، آندره، هیچ تجربه بازی در تیم ملی ایتالیا را ندارد.

آندره استراماچونی در گفت و گو با ELSPORT، علت پذیرش درخواست استقلالی ها برای حضور در ایران را تماس ها و پیگیری مکرر باشگاه استقلال دانست. استراماچونی ، پس از آن که چند تجربه سرمربی گردی در تیم جوانان باشگاه فوتبال رم و باشگاه فوتبال اینترمیلان را تجربه کرد، در بیست و ششم ماه مارچ ۲۰۱۲ میلادی، جانشین کلودیو رانیری شد. او توانست به عنوان جانشین موفق رانیری، باشگاه اینترمیلان را وارد لینگ اروپا کند.

دستیاران آندره استراماچونی

اما متاسفانه روزهای کابوس واری با اینتر تجربه  کرد  و از جام حذفی ایتالیا و لیگ اروپا کنار رفت و رتبه  نهم بدست آورد.  در نخستین دوره سرمربی گری استراماچونی ،  از شصت و پنج بازی، سی و یک برد، یازده مساوی و بیست و سه باخت بدست آورد.

او در سال ۲۰۱۴ میلادی  به عنوان جانشین فرانچسکو گیدولین معرفی شد تا هدایت اودینزه را بر عهده  بگیرد. او نوار شکست های خود را که از اینترمیلان آغاز شده بود در  این باشگاه نیز  ادامه داد و رتبه  شانزدهم جدول لیگ ایتالیا را بدست آورد و در نهایت اخراج شد.

او از چهل و یک بازی که سرمربی اونیزه بود، تنها دوازده برد کسب کرد و در حدود ۵۰  درصد مسابقات،  نتیجه را به حریف واگذار کرد. آخرین تیمی که آندره استراماچونی ، سرمربی ایتالیایی جدید استقلالی ها هدایت آن را بر عهده گرفت، اسپارتا پراگ جمهوری چک بود که در حدود ۱۰ ماه حضورش در این تیم، در طی ۲۳ بازی،‌ تنها ۱۰ برد بدست آورد.

کلکسیونی از کت و شلوارهای شیک ایتالیایی سرمربی جوان آبی  پوش ها

(کلکسیونی از کت و شلوارهای شیک ایتالیایی سرمربی جوان آبی  پوش ها که با ژست های مختلفی در کنار زمین همراه شده است)

حتما بخوانید: اصول ست کردن کت و شلوار سرمه ای مردانه برای خوش پوش ها

تقریبا در چند سال اخیر که آندره استراماچونی ، مربی گری تیم های فوتبال یونان،‌ چک و ایتالیا را بدست آورد، او تقریبا در ۳۰ تا ۴۰ درصد رقابت ها،‌ بازنده بود.

به نظر  می رسد، با توجه به وضعیت مالی باشگاه استقلال و مشکلات تحریمی که فوتبال ایران با آن روبروست و زمینه خروج برانکو از ایران را نیز فراهم کرد، سریال اشتباهات هیات مدیره باشگاه استقلال که از برکناری وینفرد شفرد آغاز شده، با عقد قرارداد میلیون دلاری با سرمربی جوان با کارنامه معمولی به نام استراماچونی ، ادامه یابد.

آندره استراماچونی، مربی گری تیم های فوتبال یونان،‌ چک و ایتالیا را بدست آورد،

به نظر می رسد که او، در قد و قواره نیمکت استقلال با هواداران میلیونی نباشد اما به هر حال باید تا نیم فصل دوم منتظر ماند. استقلال روزهای سختی پیش رو دارد. هم  لیگ  برتر و هم لیگ قهرمانان و هم خصوصی سازی  باشگاه که باید تا اسفند ۹۸ انجام و باشگاه استقلال مثل باشگاه پرسپولیس، از طریق سازمان خصوصی سازی،‌ وارد بازار بورس شود.

دوران مربی گری سرمربی ایتالیایی استقلالی ها

گشتی در اینستاگرام آندره  استراماچونی

اینستاگرام آندره استراماچونی با همسرش مشترک است و ۸۸ هزار دنبال کننده دارند. احتمال دارد تا پایان سال ۱۳۹۸ شمار فالورهای وی از مرز نیم میلیون دنبال کننده فرار تر رود و آرام آرام باید منتظر حواشی پر رنگ تر از متن زیر کامنت های اینستانوشته های این سرمبی ایتالیایی بود.

گشتی در اینستاگرام آندره  استراماچونی

در  ۲۳ خرداد ۹۸، اندره استراماچونی با انتشار پستی در اینستاگرامش که بیش از  ۷۷ هزار لایک دریافت کرد و مشخص است که با استقبال طرفداران استقلال  مواجه شد، موافقت خود را با قرارداد ۲ ساله با آبی پوشان تهرانی، اعلام کرد.  او از وکیلش که در این نشانی در دسترس است، به خاطر این قرارداد تقدیر کرد.  او در پست اینستاگرامی خود، از باشگاه استقلال به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها در آسیا نام برد. او بی صبرانه منتظر آغاز فصل و درک حامیان  باشگاه  استقلال  است.

اینستاگرام آندره استراماچونی با همسرش مشترک است

در عکس بالا، دالیلا،‌ همسر آندره استراماچونی ، سرمربی جدید استقلالی ها با انتشار  پستی می گوید که در روزهای پیش از حضور در ایران، به بررسی  تاریخ و فرهنگ این کشور  پرداخته  و معتقد است  که اگر روزگار، او را به ایران ببرد، بسیار خرسند خواهد شد تا مردم ایران و فرهنگ عمیق آن ها را تماشا کند. پستی که با استقبال ۵۰ هزار لایکی هوداران استقلال همراه شد. او در این پست، هشتگ #IRAN را به کار برد.

همسر آندره استراماچونی، سرمربی جدید استقلالی ها

عکس بالا از کلکسیون تصاویر همسر  آندره و جشن تولد فرزندانشان است.

حتما ببیند: شرکت های علی دایی و احسان عیلخانی را ببینید

همراه گرامی

اگر شما هم به دنبال ارتباط با آندره  استراماچونی ، سرمربی  آبی  پوشان هستید و قصد دارید تصاویر از زندگی خصوصی وی را مشاهده کنید، اینستاگرامش، بهترین گزینه است. توجه داشته باشید که سرمربی جدید آبی  پوشان، صفحه ای  در توییتر و تلگرام و فیسبوک ندارد. اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال تهران در این لینک در دسترس خواهد بود. عکس زیر، تصویر خوش آمد گویی اینستاگرمی آبی  پوش ها به مربی جدید است  که ۱۴۰ هزار لایک گرفت.

 ارتباط با آندره  استراماچونی، سرمربی  آبی  پوشان

به نظر شما، استراماچونی می تواند موفقیت وینفرد شفرد را تکرار کند؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=79992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .