22

تصاویر اسناد شرکت‌های « علی دایی »، « رامبد جوان » و « احسان علیخانی »

  • کد خبر : 58849
  • 10 اردیبهشت 1398 - 12:29
تصاویر اسناد شرکت‌های « علی دایی »، « رامبد جوان » و « احسان علیخانی »

سلبریتی های سینما و تلویزیون و ورزش ایران، امروزه یکی از فعالان کسب و کار در کشور بوده و از صنعت پوشاک و بیمه و بانکداری گرفته تا تبلیغات و فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشغول به فعالیت هستند. در گزارش امروز عصر شهروند، نگاهی داریم به شرکت ها و موسسات وابسته به برخی از سلبریتی […]

سلبریتی های سینما و تلویزیون و ورزش ایران، امروزه یکی از فعالان کسب و کار در کشور بوده و از صنعت پوشاک و بیمه و بانکداری گرفته تا تبلیغات و فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشغول به فعالیت هستند. در گزارش امروز عصر شهروند، نگاهی داریم به شرکت ها و موسسات وابسته به برخی از سلبریتی های ورزش و سینما تا با حوزه کسب و کار، تاریخ تاسیس موسسه/شرکت، وضعیت فعالیت، شناسه ملی و اعضای هیات مدیره این شرکت های وابسته به سلبریتی ها، آشنا شویم.

آشنایی با شرکت ها و موسساتی که توسط سلبریتی های هنر و ورزش و سیاست کشور در دو دهه اخیر ثبت شده است و ما اطلاعات مستند و مستدل شماری از آن ها را رسانه ای می‌کنیم، اقدامی است جهت شفاف سازی فعالیت های چهره ها در حوزه اقتصادی و کسب و کار و ابزاری برای پی بردن به فعالیت این چهره ها در حوزه های کارآفرینی و دانش بنیان.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره شرکت ها و موسسات و فعالیت های تبلیغاتی سلبریتی ها دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما همراه باشید.

حتما ببینید: اسناد ۱۴ شرکت بابک زنجانی و خواهرانش

شرکت های رامبد جوان

آقای خنداونه، با راه اندازی برنامه پر بیننده در شبکه نسیم، رکورد دار بیننده تلویزیونی در کنار برنامه ۹۰ عادل خان فردوسی پور است. رامبد جوان که این روزها ستاره تلویزیون ایران است، به همراه همسرش (نگار جواهریان)، علاوه بر فعالیت های تلویزیونی، کارهای رسانه ای وتبلیغاتی نیز انجام می دهد و سابقه ساخت چند فیلم سینمایی نیز در کارنامه دارد.

یکی از شرکت هایی که رامبد جوان در آن مشغول به فعالیت است، شرکت ایده نگار عرش است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۲۱۱ در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۶ در تهران به شماره ۵۲۰۶۶۸ ثبت شد.

شرکت های رامبد جوان

این شرکت که رامبد جوان از موسسان و سهامدارانش محسوب می شود، شرکت سهامی خاص است. موضوع فعالیت این شرکت، تحقیق و پژوهش و مشاوره و انتقال فناوری و نصب و راه اندازی تجهیزات رایانه ای و مخابراتی و اتوماسیون اداری و صنعتی و تجهیزات مهندسی و هم چنین شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی و دریافت وام و تسهیلات مالی و اعتباری است. راه اندازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و اتوماسیون صنعتی از جمله دیگر فعالیت هایی است که در اساسنامه این شرکت متعلق به رامبد جوان، درج شده است.

مرکز اصلی شرکت ایده نگار عرش، هفت تیر، خیابان شهید سعید همراه، خیابان شهید دکتر مفتج شماره ۱۵۸ اعلام شده است. سرمایه ثبتی این شرکت، ۱۱۰ میلیون ریال اعلام شده است.

مدیران این شرکت عبارتند از:

  • رامبد جوان تبریزی  به سمت رییس هیات مدیره
  • حسین حیدری  به سمت مدیرعامل
  • محمد رضا قمشه  به سمت نایب رییس هیات مدیره

گفتنی است، خانم نگار مهرورز سرشکه به عنوان بازرس اصلی شرکت فعالیت دارد.

شرکت دیگری که رامبد جوان در آن حضور دارد، انجمن اوقات فراغت است

شرکت دیگری که رامبد جوان در آن حضور دارد، انجمن اوقات فراغت است که با شماره ثبت  ۳۲۶۸۷ و شناسمه ملی ۱۴۰۰۳۶۷۶۳۷۹ درتاریخ هفتم اسفند ماه سال  ۹۵ در تهران ثبت شد. این انجمن با مجوز اداره کل امور سازمان های مردم نهاد وزارت کشور ثبت شده است و رامبد جوان تبریزی، به عنوان رییس هیات مدیره فعالیت دارد.

مدیر روابط  عمومی برنامه خندوانه یعنی هومن راز دار  به عنوان نایب رییس هیات مدیره و سید علی احمدی محلاتی به عنوان خزانه دار فعالیت دارد. رامبد جوان، یکی از ۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد.

حتما ببینید: همه شرکت های حسین هدایتی، عابر  بانک پرسپولیسی ها

یکی از شرکت هایی که رامبد جوان در آن مشغول به فعالیت است

بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۰۹۶۵ موره  ۱۷ اسفند ماه ۹۵، اعضای جدید هیات مدیره انجمن اوقات فراغت به شرح زیر اعلام می شود:

  • رامبد جوان نبریزی
  • هومن راز دار
  • سید علی احمدی محلاتی
  • میثم غلامی
  • سمانه روزبهانی
  • بهاره شریفی
  • سارا وفادار

شرکت های علی دایی

علی  دایی، یکی از ثروتمند ترین فوتبالیست های ایران  است. او را امروزه در کسورت یک فعال کسب و کار و کارآفرین موفق باید معرفی کرد و در عرصه فوتبال نیز توانسته پس از افتخارات ملی، در کسوت سرمربی باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران، موفقیت های بسیاری کسب کند. علی دایی،در حوزه های مختلف، مشغول به فعالیت است. از مبدل های حرارتی گرفته تا بیمه و طلا و جواهرات و شرکت های حمل و نقل و هم چنین پوشاک و واردات و صنعت ساختمان و باشگاه داری و البته رستوران داری در شمال تهران.

شرکت های علی دایی

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۳۵۴ به تاریخ دهم تیر ماه سال ۱۳۹۷، شرکت نورا توسعه شهریار با شماره ثبت ۵۲۷۹۷۵ به شماره ملی ۱۴۰۰۷۶۸۷۴۶ به عنوان شرکت سهامی خاص ثبت شد. این یکی از شرکت هایی است که علی دایی در آن سهامدار می باشد.

موضوع فعالیت این شرکت جدید التاسیس علی دایی، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی از کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی و اخذ و تودیع انواع وثیقه و ضمانت ملکی و خرید و فروش کلیه کالا های مجاز بازرگانی و اجاره عملیاتی انواع کالا و خدمات و فروش تجهیزات ادوات صنعتی و ماشین آلات سبگ و سنگین و بازگشایی LC و اخذ انواع ضمانت نامه بانکی است.

علی دایی، یکی از ثروتمند ترین فوتبالیست های ایران است

دفتر مرکزی این شرکت در تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شهید حجت الله عباس شیرازی شماره  ۱۰۹ اعلام شد. سرمایه  این شرکت ۱۰ میلیون ریال در زمان ثبت اعلام شد.

اعضا هیات مدیره شرکت نورا توسعه شهریار به شرح زیر می باشد:

  • سید مسعود آل محمود  به سمت مدیرعامل
  • عاطفه گزینی  به سمت نایب رییس هیات مدیره

علی دایی به سمت رییس هیات مدیره منصوب شد

طبق روزنامه  رسمی  به شماره  ۲۱۴۷۷ مورخ هفدهم  آذرماه سال  نود و هفت، تصمیمات زیر در  هیات مدیره شرکت  نورا توسعه شهریار، اتخاذ شد:

  • علی دایی  به سمت رییس هیات مدیره منصوب شد
  • عاطفه گزینی  به سمت نایب رییس هیات مدیره منصوب شد
  • سید مسعود آل محمد  به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل منصوب شد.
  • آریا گزینی به سمت عضو هیات مدیره انتخاب شد.

 هیات مدیره شرکت نورا توسعه شهریار

در تاریخ سی و یکم تیر ماه سال  نود و هفت نیز سرمایه شرکت نورا توسعه شهریار از مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت. دفتر  مرکزی شرکت نیز از ملاصدرا، به محله اسد آباد، خیابان روستاییان، کوی سفید شماره ۲۳ انتقال یافت.

 شرکت نورا توسعه شهریار

حتما ببینید: با شهاب الدین غندالی آشنا شوید

شرکت دیگری که علی دایی از  جمله سهامداران ارشد آن است،‌شرکت خدمات بیمه ای نورا تدبیر ایرانیان است. این شرکت، سهامی خاص بوده و با شماره ثبت ۱۰۵۵۰ و شناسه ملی ۱۰۲۴۰۱۳۱۸۰۵ فعالیت دارد. علی دایی و برادرش، محمد دایی و حسین دایی و رضا بیرون برفتحی  به سمت اعضای اصلی هیات مدیره منصوب شده اند. فراز جامعی هم که قبلا عضو هیات مدیره بود، از این شرکت جدا شد.

شرکت دیگری که علی دایی از جمله سهامداران ارشد آن است

این شرکت، در ۱۲ مهر ماه سال نود و یک ثبت شد و مرکز اصلی  این شرکت، اردبیل، چهار راه حافظ، شهرک آزادی، خیابان آذربایجان نبش سه راه شماره ۳  است. شعبه  تهران این شرکت در میدان محسنی قرار داشت و سرمایه  اولیه آن ۵۰۰ میلیون ریال  اعلام  شده است. مدیران این شرکت عبارتند از:

علی دایی رییس هیات مدیره، متولد سال ۱۳۴۸

  • علی دایی (رییس  هیات مدیره، متولد سال ۱۳۴۸، مهندس متالوژی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی)
  • محمد دایی (نایب رییس هیات مدیره، متولد سال ۱۳۴۶ و مهندس مکانیک)
  • حسن دایی (عضو هیات مدیره، متولد سال ۱۳۵۵ و مهندس برق)
  • فراز جامعی (عضو هیات مدیره)
  • عبدالرضا بیرون برفتحی (مدیرعامل و متولد سال ۱۳۵۶ و کارشناس مدیریت بازرگانی)

سایت شرکت نورا تدبیر ایرانیان

سایت شرکت نورا تدبیر ایرانیان در این نشانی در دسترس است.

علی دایی در کنار نیکی کریمی و در تالار آینه دیوان لواسان

(علی دایی در کنار نیکی کریمی و در تالار آینه دیوان لواسان)

تنها فرزند علی دایی

(تنها فرزند علی دایی را مشاهده می کنید که احتمالا وارث دارایی پدر و مادرش باشد)

«گالری نور» متعلق به علی دایی و همسرش

(در این عکس، پریناز ایزدیار، هنرپیشه مطرح سینمای ایران را مشاهده می کنید که در فستیوال فیلم برلین در سال ۲۰۱۸ میلادی شرکت کرد و لباسی از نگار نعمتی را بر تن دارد. جواهرات او نیز از «گالری نور» متعلق به علی دایی و همسرش خریداری شده است)

اینستاگرام جواهراتی علی دایی و همسرش (خانم فرخ آذری) در این نشانی در دسترس است. در  عکس زیر هدیه ولنتاین لوکس همسر علی دایی به ایشان را مشاهده می کنید که گویا از جواهرفروشی در مرکز خرید مدرن الهیه خریداری شده است.

اینستاگرام جواهراتی علی دایی و همسرش

حتما ببینید: جزییات قراردادهای میلیاردی شهرداری  تهران در سال  ۹۷

شرکت احسان علیخانی و خواهرش

شرکت احسان علیخانی و خواهرش

احسان علیخانی، مجری برنامه تلویزیونی ماه عسل در ماه مبارک رمضان، از زمستان ۹۷، اجرای مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» را بر عهده  دارد و توانسته یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی پس از ۹۰ عادل خان و خندوانه رامبد جوان باشد.

او نیز از چهره های تلویزیونی است که مثل رضا رشید پور و جواد خیابان، صاحب شرکت و کسب و کاری بیرون از فعالیت های صدا و سیما است.

ایشان بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۸۷ مورخ ۱۹ اسفند سال ۹۴، موسسه ای به نام موسسه غیرتجاری فرهنگی «ماه عسل» به شماره  ثبت ۳۸۰۴۶ تاسیس می کند به شناسه ملی  ۱۴۰۰۵۶۵۸۰۱۳. موضوع این شرکت که به همراه خواهرش (سمیه علیخانی) ثبت کرده است، مشارکت در برگزاری همایش،‌ گردهمایی، سمینار، همکاری در برپایی نمایشگاه و جشواره  های فرهنگی و هنری است.

دفتر مرکزی شرکت احسان علیخانی و خواهرش، سعادت آباد، خیابان بیست و هفتم شماره  ۲۷ است.

احسان علیخانی از نام برنامه پربیننده شبکه ۳ سیما که گویا در ماه رمضان ۹۸ روی آنتن نمی رود، برای برندینگ نام موسسه خود استفاده کرده است.

حتما ببینید: تقویم نمایشگاه های تهران در سال ۱۳۹۸

همراه گرامی

اگر شما هم درباره شفاف  سازی فعالیت های کسب و کار سلبریتی های هنر و ورزش در کشور که توسط عصر شهروند در دستور کار قرار گرفته است،‌ نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. گفتنی است، عصر شهروند به عنوان یک رسانه مستقل فعالیت داشته و اطلاعات منتشر شده از سایت روزنامه رسمی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ استخراج شده است.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=58849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .