2

افتتاح ۲ سینما سیار به مناسبت آغاز هفته دولت

  • کد خبر : 118038
  • 03 شهریور 1398 - 13:31
افتتاح ۲ سینما سیار به مناسبت آغاز هفته دولت

سیدصادق موسوی از افتتاح ۲ سینما سیار در استان‌های گیلان و سمنان به مناسبت آغاز هفته دولت خبر داد.

سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سیمای جوانان ایران گفت: همزمان با شروع هفته دولت به همت انجمن سینمای جوانان ایران ۲ سینما سیار در شهرهای املش در استان گیلان و شهمیرزاد در استان سمنان افتتاح شد.

وی افزود: این برنامه با هدف گسترش سینما در مناطق فاقد سینمای کشور و به منظور سهولت دسترسی مردم به تماشای فیلم‌های روز انجام شده است و انجمن سینمای جوانان ایران آمادگی دارد این را در سایر نقاط کشور نیز اجرا کند.

موسوی در پایان ابراز امیدواری کرد: یکی از ماموریت‌های سینما سیار گسترش عدالت فرهنگی در کلیه مناطق کشور است و ما امیدواریم در تمامی نقاط کشور که فاقد سینما هستند، این برنامه را اجرا کنیم.

مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=118038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .