33
بیوگرافی مهدی بابایی

مروری بر رزومه شغلی و علمی مهدی بابایی: عضو شورای شهر تهران

  • کد خبر : 279659
  • 23 خرداد 1400 - 8:47
مروری بر رزومه شغلی و علمی مهدی بابایی: عضو شورای شهر تهران
مهدی بابایی متولد سال  ۱۳۵۹ در تهران است. دانشجوی دکترای مدیریت تکنولوژی در دانشگاه آزاد تهران جنوب و کارشناس ارشد علوم تربیتی از آزاد تهران مرکز.

مهدی بابایی متولد سال  ۱۳۵۹ در تهران است. دانشجوی دکترای مدیریت تکنولوژی در دانشگاه آزاد تهران جنوب و کارشناس ارشد علوم تربیتی از آزاد تهران مرکز. ایشان سابقه فعالیت به عنوان معاون تحقیقات و برنامه ریزی هلدینگ شهریار و مدیرعاملی شرکت عرف ایران و سرپرست سازمان بسیج شهرداری تهران را در کارنامه دارد. وی در مدت خدمت در بخش های مختلف شهرداری تهران از نواحی تا هلدینگ ها و کمیته های تخصصی این مجموعه، موفق به دریافت ده ها تقدیرنامه از فرماندهان سپاه تهران، شهرداران تهران (دکتر حناچی و دکتر قالیباف) نیز گردید.

در این گزارش از عصر شهروند ، مروری داریم بر افتخارات، فعالیت های مدیریتی و اجرایی و علمی و فرهنگی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در ۲۰ سال اخیر.

با ما همراه باشید.

رزومه شغلی مهدی بابایی

دکتر مهدی بابایی سوابق مسئولیتی و مدیریتی گسترده ای در ۲۰ سال اخیر در مدیریت امور پایتخت داشته است. وی در حال حاضر، به عنوان معاونت تحقیقات و برنامه ریزی هلدینگ شهریار فعالیت داشته و سابقه مدیرعاملی شرکت علائم راهنمایی و رانندگی را در کارنامه دارد. شرکت هلدینگ شهریار، تعاونی توزیعی تولیدی کارکنان شهرداری تهران محسوب می شود که دکتر مهدی بابایی سابقه عضویت در هیات مدیره آن را دارد.

این بسیجی جوان، به عنوان قائم مقام و سرپرست سازمان بسیج شهرداری تهران منصوب شده و در فعالیت های جهادی شهرداری پایتخت، یکی از جوانان فعال بوده است.  پیش از این ها، وی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره شرکت حمل و نقل کالای تهران که پیک بادپا نام دارد نیز حضور داشت.

مهدی بابایی در سال های اخیر، در شهرداری منطقه ۱۳ حضور فعالی در رده های مدیریتی و اجرایی داشته است. وی مدتی به عنوان معاون خدمات شهری و فضای سبز شهردار منطقه ۱۳ حضور داشت و سابقه شهرداری ۳ ناحیه (ناحیه ۲- ناحیه ۳ و ناحیه ۴) همین شهرداری را در کارنامه دارد. این شهردار جوان شهرداری منطقه ۱۳ پایتخت، قبلا رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن کارمندان سازمان بسیج شهرداری تهران بود.

دکتر بابایی در دهه نود شمسی، عضو شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی ، هنری و ورزشی شهرداری تهران بوده و در شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری تهران نیز حضور داشت.

دکتر مهدی بابایی از جمله مدیران جهادی فعال شهرداری تهران است که سابقه تولید در برنامه های تلویزیونی رسانه ملی در اواخر دهه هفتاد شمسی و اوایل دهه هشتاد شمسی نیز در کارنامه داشت. وی مدیر تولید ۱۰ برنامه مستند تلویزیونی شبکه ۲ سیما و کارگردان ۴ برنامه  مستند تلویزیونی شبکه ۲ در سالهای ۸۱ تا ۸۳ بود.

بیش ترین فعالیت های مدیریتی و اجرایی و نظارتی دکتر مهدی بابایی در منطقه ۳ شهرداری تهران بود. وی در مدت حضور در این منطقه، عضو کمیته نیروی انسانی، عضو هیات امنا مسجد حضرت علی (ع)، عضو کمیته رفاهی، عضو ستاد سازماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، عضو کمیته راهبری جامعه ایمن، عضو کمیته راهبردی استقرار نظام های مدیریت یکپارچه و عضو کمیسیون املاک بلا استفاده این منطقه نیز محسوب می شد.

دکتر مهدی بابایی به عنوان رئیس ستاد تشکیل سومین دوره شورایاری محلات ناحیه ۳ منطقه ۱۳ حضور داشت و فعالیت های فرهنگی خود را در ناحیه ۳ منطقه ۱۳ به عنوان مسئول امور ایثارگران، مسئول فرهنگی حوزه بسیج دانشجویی و مسئول تبلیغات حوزه ۱۲۳ الفتح آغاز کرده بود.

مهدی بابایی شهرداری

تالیفات دکتر بابایی

دکتر مهدی بایایی سابقه تالیف کتاب کارآفرینی سازمانی با رویکرد برنامه ریزی آموزشی نیز دارد.

تقدیرنامه های مهدی بابایی

این جوان جهادی فعال شهرداری تهران، توسط محمد باقر قالیباف ، شهردار وقت تهران، به  عنوان کارمند نمونه شهرداری تهران در سال ۱۳۸۶ معرفی شد. ایشان در سال های اخیر، از دکتر حناچی، شهردار تهران، موفق به دریافت تقدیرنامه بابت همکاری در جشنواره تجارت مدیریت شهری شد. ایشان عضو کمیته داوران جشنواره تجارب مدیران شهری شهرداری پایتخت بود.

ایشان در سال ۱۳۹۰، موفق به دریافت لوح افتخار از رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان شهردار ناحیه نمونه نیز گردیدند. شهید سردار همدانی، از فرماندهان سپاه  تهران، پیش از شهادت، در خصوص برگزاری  نمایشگاه های هفته دفاع مقدس پایتخت، از دکتر بابایی تقدیر کردند. سردار کاظمینی از دیگر فرماندهان سپاه تهران نیز از فعالیت های جهادی دکتر بابایی در پیشبرد اهداف بسیج پایتخت، تقدیر کردند.

دکتر مهدی بابایی در یک دهه اخیر به دلیل برگزاری نمایشگاه های یادیاران، پیشبرد برنامه های فرهنگی سپاه، پیشبرد اهداف شهرداری تهران در حوزه ارتقا رضایت مندی شهروندان و برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی، موفق به دریافت تقدیرنامه از معاون هماهنگ کننده سپاه تهران و نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران گردیدند.

از دیگر  افتخارات دکتر مهدی بابایی در مدت فعالیت به عنوان کارمند رسمی شهرداری تهران، کسب تقدیرنامه از مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و لوح افتخار از مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران بابت تلاش در جهت تحقق اهدف اجتماعی شهرداری پایتخت است.

علاوه بر موارد فوق الذکر، این بسیجی جوان شهرداری تهران، موفق به اخذ تقدیرنامه های متعدد در  خصوص برگزاری برنامه های موثر گوناگون در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ از ارگان های نظامی و اجتماعی شهر نیز گردید که بخشی از افتخارات وی در مدت خدمت در مدیریت امور پایتخت می باشد.

توییت مهدی بابایی با هشتگ شهر و شهروند

راه های ارتباطی با مهدی بابایی

توییتر مهدی بابایی آدرس توییتر : @mahdiBabaeii

آدرس اینستاگرام : babaeemehdi@

آدرس وبسایت مهدی بابایی : https://mahdibabaei.ir

برای ارتباط با مهدی بابایی از طریق پست الکترونیک ایشان در نشانی: m.babaee2005@gmail.com  هم می توانید استفاده کنید.

مصاحبه ها و اخبار مربوط به مهدی بابایی ، عضو شورای شهر تهران

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام حضور شما موفقیتهای حاصله شماراتبریک عرض نموده وبه امید وآرزوی سلامتی وعاقبت بخیری شما .خداوند رحمت کند حاج محمد بابایی پدر شما را

  2. با سلام خدمت شما جناب آقای دکتر بابایی…ماکارکنان شرکت نوین عرف شهریار ۲ماه حقوق نگرفتیم تورا به امام حسین قسمت میدم رسیدگی کنید به خدا بچه نمی فحمه حقوق نگرفتم …فدات شم انشأالله موفق باشی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .