21

بام لند تهران و همه رستوران‌ها ، کافه‌ها ، مراکز تجاری و تفریحی

  • کد خبر : 31748
  • 21 اردیبهشت 1399 - 14:26
بام لند تهران و همه رستوران‌ها ، کافه‌ها ، مراکز تجاری و تفریحی
همه چیز درباره بام لند تهران .

بام لند ٬ مجموعه رستوران های مرتفع محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس در غرب تهران٬ یکی از مقصد های جذاب شکم گردی به خصوص در روز های پایانی هفته و تعطیلات٬ برای عموم همشهری های تهرانی به خصوص لاکچری گردها است تا با غذاهای رنگارنگ و خاص رستوران های ایرانی و بین المللی این مجموعه٬ صفایی به سلفی های اینستاگرامی خود داده و تهرانگردی خود را در هشتگ و لوکیشن بام لند٬ ثبت و ظبط کنند.

بخشی از روزها و شب های زیبای تهران را می توان در بام لند و هم چنین در اطراف محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس شاهد بود. جایی که بزرگ ترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه بوده و یکی از مقصد های دیدنی گردشگری و طبیعت گردی تهرانی ها در چند سال اخیر به شمار می رود. اگر  شما هم تا کنون به دریاچه خلیج فارس نرفته اید و از ظرفیت های خدماتی و شکم گردی و تفریحی آن استفاده نکردید٬ این گفتار سرویس گردشگری عصر شهروند٬‌ تلاش دارد تا شما را با امکانات بام لند به روایت تصویر٬‌ آشنا کند.

با بام لند گردی امروز ما٬ همراه باشید و نظرات و دیدگاه های خود را از شکم گردی این منطقه  در بخش کامنت٬‌ محترمانه به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: با مقصدهای شکم گردی نوستالژیک تهرانی ها آشنا شوید

بام لند کجاست؟

مجموعه تفریحی و توریستی بام لند ٬ جایی در غرب پایتخت و هم جوار دریاچه بزرگ مصنوعی خلیج فارس است. مقصد خوشمزه گردی اهالی لاکچری دوست تهران که چشم انداز فوق العاده ای به دریاچه در روز و شب  دارد. اگر به دنبال مقصدی برای نایت لایف گردی در پایتخت هستید٬ بام لند خلیج فارس را پیشنهاد می کنیم که شما را با انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذا های رنگارنگ در محیط های متنوع سرباز و سرپوشیده٬ مهمان می کند.

بام لند ٬ در غرب تهران قرار  دارد. فعلا٬ خطوط مترو تهران در این منطقه شهری فعال نیست. کمی دسترسی به آن برای افرادی که خودرو شخصی ندارند٬ سخت است. مقصد شکم گردی گران و لوکس پایتخت که به زعم بعضی ها٬ هم سطح فود کودت پالادیوم زعفرانیه و گالریا ولنجک و شمیران اقدسیه و برج میلاد و ارگ تجریش است. مرکز تجاری بام لند ٬ در انتهای بزرگراه شهید همت قرار دارد. خروجی بلوار کاشانی و میدان موج٬ شما را به بلوار صدف می رساند و چراغ های  BAM LAND خود نمایی می کند.

بام لند ٬ سرزمین بام است. این که چرا پدیده غرب زدگی انتخاب نام لاتین برای مقصدهای گردشگری و تجاری و اقامتی ایران (از پالادیم تا رویال هال اسپیناس پالاس سعادت آباد)٬ همچنان هویت زبان شیرینی پارسی را نشانه گرفته٬ پرسشی است که شورای شهر تهران و فرهنگستان زبان و دیگر ارکان مدیریت شهری٬ باید فکری عاجل برای آن بکنند. فارگلیسی کردن نام ( بام لند )٬ هیچ کمکی نمی کند!

حتما بخوانید: روایتی دیدنی از لاکچری ترین رستوران های تهران

بام لند ٬  محیط زیبایی دارد. بخشی از مراکز لوکس پایتخت در این مکان مستقر شده است. برند های مشهور و کافه و رستوران هایی که در محدوده مرکزی و شمالی پایتخت نیز حضور دارند٬ رد پایی از ان ها٬ در این منطقه نیز دیده می شود. گاها برنامه های فرهنگی و جشنواره ای هم در این محدوده برگزار می شود که مخاطبان زیادی را به این سمت می کشاند. غذا در ارتفاع با چشم انداز به دریاچه٬ مثل چشم انداز به تهران ار ارتفاع ۲۸۰ متری رستوران گردان برج میلاد٬ فلسفه بسیاری از بام لند گردها را تشکیل می دهد.

این منطقه٬ مرکز تفریحی مدرنی است و انواع و اقسام وسایل تفریح و سالن سینما و نمایش در اختیار هنردوستان قرار دارد. مسیر پیاده روی و بخش VR LAND سبب شده تا این منطقه با سایر مناطق شهری، تا حدی متفاوت باشد. خوشبختانه برای تردد معلولان گرامی نیز، آماده سازی شده و بخشی از مسیر ها نیز  چوبی و صاف است و پستی و بلندی زیادی ندارد.

حتما بخوانید: ایران مال و ابهام در سرانجام خودرو های وارداتی اپتیما و سراتو

بام لند کجاست

این منطقه شامل دوازده ویلای دو طبقه مستقل بوده که جشنواره ای از برند ها و نام ها را برای عاشقان لاکچری گردی و شکم گردی به ارمغان می آورد. از پوشاک تا موتورسیکلت از خوردنی تا نوشیدنی لوکس و هیجان انگیز را می توان اینجا پیدا کرد. فروشگاه های این محدوده از هشت صبح تا ساعت بیست و چهار٬ آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. طراحی بام لند مثل طراحی پل طبیعت تهران، جایزه بین المللی طراحی و معماری را در سال های  اخیر از ان خود کرده است.

در اطراف این مجموعه فروشگاه ها و رستوران ها، فضا هایی برای نشستن مشتریان تعبیه شده اما امکان خوردن و پهن کردن سفره روی زمین این منطقه وجود ندارد و نگهبانی، شما را به مناطق دیگر راهنمایی می کند تا هم چنان پرسیتژ منطقه حفط شود.

بام لند٬ مجموعه رستوران های مرتفع محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس

جشن های یلدا و نوروز و اعیاد مذهبی در بخش  آمفی تئاتر مجموعه برگزار می شود که کم تر از سیصد نفر ظرفیت دارد. گاها در روز های تابستان نیز  در محوطه آن مثل محوطه ورودی برج میلاد، شاهد برگزاری رویداد های فرهنگی و هنری هستیم که موسیقی خیابانی و نمایش ویژه کودکان، از آن جمله  است.

همان طور که گفتیم یکی از بخش های خاص BAM LAND بخشی به نام VR LAND است. بخشی جذاب و پر هیجان که با عینک های دیجیتالی به شما امکان می دهد تا تصاویر را با کیفیت بالا و در محیط سی و شصت درجه تماشا کنید و بازی کنید. بازی MODULE MAZE از جمله بازی های لوکسی است که گردشگران بام لند در دستور کار قرار می دهند. کارتینگ هم از بازی های این محوطه است که باید حداقل ۱۲ سال سن داشته و حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم  باشید.

رستوران های بام لند

از ورزش های جالب در  این محدوده٬ ماهی گیری است  که در تهران٬‌ خیلی این امکان در اختیار تهرانی ها قرار نمی گیرد. کلاب ماهی گیری بام لند به شما این فرصت را می دهد که با خدمات و امکاناتش٬ تجربه ماهی گیری داشته باشید.  سی و دو جایگاه ماهی گیری داشته و باید پکیج عضویت را با قیمت های مختلف و شرایط گوناگون٬ خریداری کنید. جایگاه ماهی گیری در شرق بام لند قرار دارد.

پیست پاتیناژ بام لند

(پیست پاتیناژ بام لند )

پیست پاتیناژ بام لند ، از بخش های هیجان گردی این مجموعه به  شمار می رود. برای استفاده  از آن باید مهارت داشته و به ازای هر ساعت٬ ورودیه پرداخت کنید. از ساعت ۱۰ تا ۲۴ هر روز٬ پذیرای بازدید کنندگان است.

ماهی گیری در بام لند

(ماهی گیری در بام لند )

اگر دوچرخه سوار هستید و به جز چیتگر٬ دنبال یه مقصد دوچرخه سواری خوب در تهران هستید٬ محدوده دوچرخه سواری بام لند را در نظر داشته باشید. دور تا دور دریاچه می توانید دوچرخه سواری کنید که شش کیلومتر را شامل می شود. دوچرخه برای کرایه مثل بوستان نهج البلاغه و بوستان جوانمردان٬ در دسترس شما است.

هیجان انگیز ترین ورزش ها در بام لند

علاوه بر پاتیناژ و کاترینگ و دوچرخه سواری و قایق سواری، شما قادرید تا قایق سواری کنید و لذت قایق سورای را در تهران تجربه کنید. قایق های پدالی و البته  موتوری وجود دارند که قیمت متفاوتی دارد. شرایط استفاده را مطلع باشید و به بخش شرقی بام لند بروید.

٬تشک پرش آزاد در انتهای مرکز خرید بام لند

یکی از هیجان انگیز ترین ورزش ها در بام لند ٬ تشک پرش آزاد است که در انتهای مرکز خرید بام لند قرار دارد. فوق العاده جذاب است و دنیایی از جیغ و دست و هورا و شادی به  خصوص برای نوجوانان و جوانان عشق سلفی های خاص اینستاگرامی با لایک های طوفانی یا لایو های یهویی!! اسکای فلایر هم یادتان نرود که به قولی، ENDE هیجان است.

برنامه های متنوع موسیقی در شب های بام لند

(برنامه های متنوع موسیقی در شب های بام لند )

تهران با رشد قارچ گونه پاساژ های خرید، مملو از شهربازی های سرپوشیده شده است. از هروی سنتر تا کوروش در ستاری. اگر به بام لند بروید، اطرافش، شهربازی و ساحل پوشیده از سنگ های ریز است که انواع و اقسام بازی ها را در اختیار هیحان گردهای لاکچری دوست قرار می دهد. اگر می خواهید پای خود را به آب بزنید و در محیطی بدون شیشه و سنگلاخ و کلوخ٬ راه رفته و به یاد ساحل  گردی در شمال و جنوب کشور باشید، این محدوده را در نظر بگیرید.

فوتبال دستی بام لند

اگر به اطراف KIDS GARDEN بروید٬ فوتبال دستی بزرگی را شاهد هستید که برای ۳۰ دقیقه  باید حدود ۳۰ هزار تومان پرداخت کنید. جای خوبی برای جمعه های تهرانگردها برای بازی  های گروهی است. البته این فوتبال دستی همان طور که در عکس مشاهده می کنید٬ خیلی هم  دستی نیستی و انسانی است!

فوتبال دستی انسانی بام لند

(فوتبال دستی انسانی بام لند )

موتور چهار چرخ سبک در بام لند

(موتور چهار چرخ سبک در بام لند )

تشک پرش آزاد بام لند

(تشک پرش آزاد بام لند )

گشتی در فروشگاه های بام لند

گشتی در فروشگاه های بام لند

در این محدوده تفریحی و تجاری تهران٬‌ با برند های معتبری مواجه هستیم که ADOLFO DOMINGUEZ, ANTONY MORATO, SKECHERS, OVS, UNITED COLORS OF BENETOON, MANGO و JEANS WEST از آن جمله  است. اگر علاقمند اکسسوری و طلا و جواهرات خوش تراش اعیانی هستید٬ به SWAROVSKI, SWATCH و KIA و RIMA گالری بروید. گفته می شود که آیداس و ریباک هم شعبه ای در این منطقه دارند. عاشقان اسباب بازی و شکلات می توانند به TOY TOY  و MITA MARKET بروند.

کافه ها و رستوران های بام لند

کافه ها و رستوران های بام لند

کافه های این مجموعه٬ پاتوق همیشگی علاقمندان به ولنتاین و یلدا و شب عید و سالگرد ازدواج و تولد و .. . .  است. فضایی محبوب لاکچری دوستان و شکم گرد های خاص پایتخت. از ساعت  ۸ تا ۲۴ آماده پذیرایی هستند تا چشم انداز به دریاچه٬ بخشی از دلیل سلفی بازهای اینستاگرام برای استفاده از این منطقه است. در این مجموعه٬ شاهد رستوران های ایرانی و بین المللی هستیم که انواع کباب ها و سالاد ها و خورشت ها و گریل ها و پیتزا ها را برای شما سرو می کنند.

فست فود های بام لند

  • جوگریل
  • ممد استیک هاوس
  • باروژ
  • برگر فکتوری
  • چیکن فکتوری
  • رولینجا
  • سالاد بار
  • نایابارا

کافه های بام لند

  • آنتیکا
  • بابا کافه
  • بستنی ورف
  • رستا
  • کافه امضا
  • باپاری
  • لانجین
  • ویکولو کافه
  • شمرون
  • قمر
  • لایم پلاس

رستوران باب البحر بام لند

فست فود های بام لند

از جمله رستوران های بین المللی BAM LAND بایستی به باب البحر اشاره کرد. از گران ترین رستوران های تهران بوده که غذاهای خاص با قیمت خیلی خاص را در اختیار شکم گردهای لاکچری دوست قرار می دهد. انواع غذاهای  لبنانی  و عربی و خاورمیانه ای را سرو می کند و برای نهار و عصرانه و شام می توانید از آن استفاده کنید.

رستوران باب البحر بام لند

این رستوران ۵ ستاره، مثل غذاخوری های لبنانی لوکس که در دوبی و قطر و ترکیه شاهد بودیم٬ دیزاین شده است و محیط جذابی دارد. از حمص و سمبوسه لبنانی تا میکس لبنانی و بابا قنوج و سوپ های عربی٬ در منو آن دیده می شود. میکس گریل آن توصیه شده است. باقلوا نیز معمولا به عنوان دسر، سرو می شود.

شکم گردی در بام لند

رستوران روتی

از دیگر مقصد های شکم گردی بام لند می توان به روتی اشاره کرد. رستورانی هندی که محبوب شکم گردها برای تناول غذاهای پر ادویه و تند است. از مجموعه های جدید این منطقه بوده و چشم انداز خوبی به دریاچه چیتگر دارد. جشنواره ای از کباب ها و میگو و مرغ را می توان در روتی شاهد بود. البته ادویه های مورد استفاده سرآشپز روتی٬ خیلی تند نیست.

رستوران روتی بام لند

رستوران روتی٬ از ۱۲ تا ۲۴ آماده بازدید بام لند گرد ها است.

رستوران BEY کباب بام لند

رستوران بی کباب٬ از جمله رستوران های مطرح  پایتخت برای تناول غذای ترکی است. جایی برای آشنایی با غذا های ترکی و حتی صبحانه های  ترکی! از سوپ و کله جوش گرفته تا انواع کوفته های پر مخلفات و کباب و جغور بغور٬ می توان در بی کباب٬ استفاده کرد. اینستاگرامش را در @BEYKABAB دنبال کنید.

رستوران BEY کباب بام لند

رستوران زاهد العراقی

از مطرح ترین مقصد های شکم گردی BAM LAND باید به مطمع زاهد العراقی اشاره کرد که از گران ترین رستوران های پایتخت بوده و بعضی از منو های آن برای یک نفر بیش از نیم میلیون تومان آب می خورد! مطرح ترین رستوران عربی این منطقه محسوب می شود و جشنواره ای از پیش غذا و وسالاد و طعام اصیل عربی را در اختیار شما قرار می دهد.

فود بلاگر های بسیاری به این رستوران رفته و از کیفیت غذا تعریف کرده اند. اما گرانی آن٬ مشتریان خاصی را جذب می کند. از مقبلات تا السلاطات و اطباق الرییسه که پیش غذا٬ سالاد و غذای اصلی است٬ در منو دیده می شود.

رستوران رومانا بام لند

رستوران رومانا بام لند

رستوران رومانا از جمله غذا خوری های بین المللی این محدوده بوده و محفلی برای عاشقان غذاهای ایتالیایی از پنه آلفردو تا فیله گوساله و لیموناد و پپرونی و مارگاریتا و و.. .  است.

رستوران ایتالیایی رومانا در بام لند

اینستاگرام رستوران ایتالیایی رومانا را در این نشانی: @ROMANARESTAURANT دنبال کنید.

رستوران کوبا و تومو بام لند

رستوران کوبا و تومو بام لند

از  دیگر رستوران های معروف این منطقه٬ بایستی به روبا و تومو اشاره کرد. انواع غذا های لبنانی و ترکی و خاورمیانه ای را سرو می کند و در روزهای آخر هفته نیز٬‌ پاتوق صبحانه خور های تهران است. همان طور که احتمالا دیده اید٬ بخشی از ایونت های تهرانگردها٬ به صبحانه خوری در روز های پایانی هفته اختصاص دارد. در رستوران کوبابا٬ می توانید انواع ساندویچ ها از شاورما تا کباب و مرغ و سالاد را میل کنید. در تومو نیز٬‌ شما با جشنواره ای از پیتزا و ساندویچ های خوشمزه٬ مواجه خواهید شد که در کنارش٬ پاستا و سالادهای رنگارنگ فصل هم قرار می گیرد.

رستوران گردی در بام لند

رستوران CHEENA BOX

رستوران چینی چینا باکس بام لند

رستوران چینی چینا باکس و نه چاینا باکس!٬ پاتوق غذاهای چینی است. البته  به سبک ایرانی! از نودل باکس ماهی و مرغ گرفته  تا اسپرینگ رول اسفناج و سبزیجات و انوع سیب زمینی و سالاد و پلو در این رستوران٬ سرو می شود. از ارزان ترین رستوران های بام لند محسوب می شود. اینستاگرامش را در : @CHEENABOX دنبال کنید.

مجموعه رستوران های بام لند

رستوران رویال لانژ بام لند

رستوران رویال لانژ بام لند

رستوران رویال لانژ بام لند ٬ یکی از مقصدهای شکم گردی معروف این منطقه به خصوص برای شام است که نورپردازی حالبی دارد. اینستاگرامش در نشانی @ROYALLLOUNGE_BAMLAND  قرار داشته و حس و حال سرو غذا روی کشتی می دهد. انواع غذای ایرانی٬ دریایی٬ بین المللی و پیتزاها و غذاهای فرهنگی ارائه می دهد.

رستوران رویال لانژ بام لند

مناسب جلسات کاری و ایونت ها و دورهمی های لوکی در محیطی هیجان انگیز که نمونه آن در تهران در دسترس نیست. توه کنید که این کشتی از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه در محدوده دریاچه خلیج فارس حرکت می کند. شما بایستی پکیجی خریداری کنید که شامل  انواع نوشیدنی و خوردنی می شود. پکیج تفریحی هم  دارد که قیمتش کم  تر از پکیج تفریحی خواهد بود.

رستوران ته دیگ بام لند

رستوران ته دیگ بام لند

از غذا خوری های مطرح این منطقه٬ باید به ته دیگ اشاره کرد که نامی آشنا برای ولیعصر گردهای تهران است. شعب زیادی به جز BAM LAND در تهران دارد و دو وعده نهار و شام سرو می شود. از قیمه لا پلو اصل تهرونی و کشک بادمجان و حلیم بادمجان گرفته  تا میرزا قاسمی و کباب ترش و مزغ دو آتشه و انواع سالاد و سوپ و نوشیدنی و سیب زمینی را سرو می کند. به  نسبت رستوران های هندی و عربی و چینی٬ قیمت پایین تری دارد. اینستاگرامش را در این نشانی: @TAHDEEG دنبال کنید.

رستوران دروازه طهرون

آخرین مقصد شکم گردی بام لند که در سرویس گردشگری عصر شهروند معرفی می کنیم٬ رستوران دروازه طهرون است. جایی برای خوردن غذاها و نوشیدنی  های ایرانی و نه  فرنگی. از ارزان ترین رستوران های این منطفه بوده  و برای صبحانه خور ها هم٬ امکانات خوبی تدارک دیده است. منو زیادی ندارد اما به اندازه کافی٬ فریبنده است.

رستوران دروازه طهرون بام لند

اگر طرفدار غذای سبکی مثل املت خرما با نان سبوس دار هستید٬ دروازه  طهرون٬ پاتوق خوبی برای  صبحانه خور ها خواهد بود. اینستاگرام دروازه طهرون را در: @DARVAZEHTEHROON دنبال کنید. لوکیشن آن٬ شبیه سر در باغ ملی است در خیابان امام خمینی. خیابان امام خمینی٬ پایتخت گردشگری پایتخت است. چرا ؟ چون اطرافش کاخ گلستان و موزه ملی ایران و موزه آبگینه  و موزه  ملی ملک قرار دارد . . .

رستوران های مرتفع بام لند

چگونه به بام لند برویم؟ ( آدرس بام لند )

این سوال خیلی ها است. نگران نباشید! از برگزاره شهید خرازی استفاده کنید. از شرق به غرب این بزرگراه٬ به راحتی  می توانید به این محدوده هیجان انگیز شکم گردی و تفریحی  پایتخت بروید. خروجی آزادگان و کاشان جنوبی، شما را به میدان موج و خیابان موج می رساند که در انتهای بلوار صدف، این منطقه قرار دارد.

توجه کنید که از میدان موج٬ بایستی به سمت چهل و پنج متری کاشانی جنوب رفته و از خیابان هوانیروز، مسیر غرب را در پیش بگیرید تا به بام لند برسید. همان طور که ابتدای گفتار عرض کردیم٬ ایستگاه مترو اختصاصی در این منطقه  نیست و شما باید از ایستگاه مترو چیتگر با تاکسی خود را به خیابان هوانیروز برسانید و از انجا به سمت میدان موج بروید. البته اتوبوس های خط ۳۲۳ ترمینال آزادی، در نزدیکی BAM LAND توقف دارند.

همشهری گرامی

اگر مشتری کافه و رستوران ها و مراکز تفریحی و خرید بام لند هستید٬ نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین خبرها از مقصدهای گردشگری تهران را در سرویس گردشگری عصر شهروند دنبال کنید.

چگونه به بام لند برویم

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=31748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .