14

بیوگرافی و استایل‌های لاله مرزبان : هنرپیشه سریال «ستایش»

  • کد خبر : 157639
  • 14 آبان 1398 - 6:46
بیوگرافی و استایل‌های لاله مرزبان : هنرپیشه سریال «ستایش»
گزارشی از بیوگرافی لاله مرزبان را در سرویس فرهنگ و هنر عصرشهروند میخوانید .

لاله مرزبان ، دی ماهی دهه هفتادی، مجرد و زاده ازنا استان لرستان است و در فصل سوم سریال ستایش، نقش خواهر مهدی سلوکی (محمد) و دختر ستایش را بازی می کند. او در ۲ فیلم پوران درخشنده ایفای نقش کرد و با نقش لیلا، روبروی دوربین ابراهیم حاتمی کیا در فیلم به وقت شام رفت. تحصیلات آکادمیک سینمایی نداشته و تجربه بازی در ۶ تئاتر در استیج های تهران را در کارنامه دارد. اینستاگرامش،  ۱۰۰ هزار فالور دارد و پیجی در فیسبوک، توییتر و سایت شخصی ندارد. مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در این گزارش، نگاهی دارد به بیوگرافی لاله مرزبان و مروری بر مد و لباس ها و جهانگردی هایش  از تهران تا پاریس در ۲ سال اخیر.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره استایل لاله مرزبان دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به لوکس تهران به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: مد گردی با نرگس محمدی: هنرپیشه نقش «ماه ثنا» در ستایش

بیوگرافی و استایل‌های لاله مرزبان: هنرپیشه سریال «ستایش»

درباره زندگی و همسر لاله مرزبان

لاله مرزبان ، از جمله هنرپیشه های سریال ستایش است که در قسمت سوم این مجموعه تلویزیون جذاب، نقش آفرینی کرده است. سریال ستایش که سری سوم آن از پاییز نود و هشت روی آنتن شبکه ۳ رفته است، در فهرست پربیننده ترین مجموعه های تلویزیونی یک دهه اخیر بوده و مخاطبان میلیونی دارد. حضور داریوش ارجمند در نقش حشمت فردوس و نرگس محمدی در نقش ستایش (ماه ثنا) سبب شده تا این دو کاراکتر، میلیون ها بیننده تلویزیون را شب ها، میخکوب یک داستان پر فراز و نشیب در ژانر درام تاریخی خانوادگی کنند.

یکی از هنرپیشه های این سریال، لاله مرزبان است که دی ماهی متولد دی  ماه سال هفتاد و دو دز شهر ازنا لرستان می باشد. این  دختر بیست و شش ساله، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است و با بازی او در سریال هوش سیاه شبکه ۳ و فیلم سینمایی «هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند» نقش آفرینی کرد. او از هنرپیشه های فیلم زیر سقف دودی هم محسوب می شود. در سریال  «آنام» که به کارگردانی جواد افشار ساخته شد، حضور یافت.

درباره زندگی و همسر لاله مرزبان

(رنگ و طرح مانتوهای ساده لاله مرزبان ، برداشتی از سلیقه اوست که می تواند الهام بخش دختران ۲۵ ساله باشد)

لاله مرزبان نیز مثل نرگس محمدی که دانش اموخته رشته کارشناسی پرستاری است، تحصیلات مرتبط با سینما و تئاتر ندارد و مثل نرگس محمدی که در کلاس های آموزشگاه کارنامه شرکت می‌کرد، دوره های آزاد بازیگری را در تهران طی کرد. او نیز مثل شماری از سلبریتی های سینمای ایران، با وجود مخالفت خانواده اش با حضور در دنیای  بازیگری، بالاخره در سال ۱۳۸۸ و در حالی که شانزده سال داشت، به  فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، جلوی دوربین پوران درخشنده رفت.

تیپ لاله مرزبان را در جشنواره فیلم فجر تهران در سال ۹۷ مشاهده می کنید

(تیپ لاله مرزبان را در جشنواره فیلم فجر تهران در سال ۹۷ مشاهده می کنید)

لباس گل دار خوش رنگی که لاله مرزبان

(لباس گل دار خوش رنگی که لاله مرزبان در این عکس پوشیده، وی را روبروی مناره های یک مسجد تاریخی با کاشی های آبی در استان اصفهان به نمایش می گذارد که یادآور فشن توریسم اینفلوئنسرهای FAM TRIP است که هدی رستمی آن ها را در تابستان ۹۸ به ایران دعوت کرده بود. لاله مرزبان این عکس را به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۷ در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت)

حضورش در فیلم سینمایی زیر سقف دودی سبب شد تا او فرصت هم بازی شدن با مریلا زارعی و فرهاد اصلانی و بهنوش طباطبایی را کسب کند. پوران درخشنده را باید فردی دانست که استعداد لاله مرزبان را کشف کرد.

لاله مرزبان، دی ماهی دهه هفتادی، مجرد و زاده ازنا استان لرستان است

البته یک سال پس از نقش  آفرینی  در فیلم زیر سقف دودی در نقش کیانا به کارگردانی پوران درخشنده، در فیلم «به وقت شام» ابراهیم خان حاتمی کیا، در نقش لیلا، بازی کرد  و در جشنواره فجر هم حضور یافت. لاله مرزبان را همان طور که گفتیم، از سال ۱۳۸۹ با سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور می شناسیم.

لاله مرزبان در فصل سوم سریال ستایش، در نقش نازگل، حضور یافت

او تا سال ۱۳۹۶، در هیچ سریالی نقش آفرینی نکرد و در این سال، روبروی دوربین جواد افشار رفت تا با نقش «آفرین» در سریال «آنام»، زمینه برای حضور خود در فصل سوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی را فراهم کند.

لاله مرزبان به اکران فیلم مهمان خانه ماه نو در پردیس چارسو در فروردین۹۸ رفته است

(در این  تیپ،  لاله مرزبان  به اکران فیلم مهمان خانه ماه نو در پردیس چارسو در فروردین۹۸ رفته  است و در جشنواره جهانی فیلم فجر که در تهران برگزار شد، حضور یافت)

لاله مرزبان در فصل سوم سریال ستایش، در نقش نازگل، حضور یافت و بخشی از داستان، با حضور او، جذابیت زیادی دارد. او خواهر «محمد» (پسر «ماه ثنا» ) است که مهدی سلوکی در آن ایفای نقش کرده است. لاله مرزبان ، در نقش نازگل فردوس، دختر نرگس محمدی (ستایش یا همان ماه ثنا رودباری) است.

بنابراین، لاله مرزبان به عنوان خواهر محمد و دختر ستایش، روایت گر بخشی از این درام شورانگیز است.

لاله مرزبان به عنوان خواهر محمد و دختر ستایش

حتما بخوانید:‌ مد گردی با متین ستوده

تئاترگردی با لاله مرزبان

لاله مرزبان بر خلاف نرگس محمدی با مهدی سلوکی که حضور فعالی در اجرا های صحنه ای ندارد، از سال ۱۳۹۵، ۶ اجرا را تجربه کرده است که به شرح زیر است:

  • سال ۱۳۹۵ در تئانر من اسکار هستم به کارگردانی محمد رضا ستاری
  • سال ۱۳۹۵ در تئاتر نمایش خانه فراموشان به کارگردانی مجتبی فروهر
  • سال ۱۳۹۵ در تئاتر نمایش من یه زنم، صدامو می شنوین به کارگردانی کاملیا غزلی
  • سال ۱۳۹۵ در تئاتر نمایشنامه خوانی من آنجا نیستم به کارگردانی علی اسدی
  • سال ۱۳۹۵ در تئاتر نمایش عروسی خون به کارگردانی احسان مالمیر
  • سال ۱۳۹۷ در تئاتر دیگری به کارگردانی محمد حاتمی

تئاترگردی با لاله مرزبان

دلیل انتخاب لاله مرزبان در فصل سوم ستایش

به دلیل این که رامستین کبریتی به شبکه ماهواره ای GEM پیوسته بود، بازیگر دیگری در نقش صابر، حضور یافت. لاله مرزبان نیز  به دلیل این که حدیث میر امینی از تداوم نقش آفرینی در سریال، انصراف داده بود، جایگزین نقش دختر سریال در فصل سوم شد. به دلیل انصراف حمید گودرزی از نقش آفرینی در فصل سوم، شهرام پور اسد جایگزین وی شد.

دلیل انتخاب لاله مرزبان در فصل سوم ستایش

حتما بخوانید: محرمانه های زندگی محمد رضا گلزار:  آقای سوپر استار

اینستاگردی با لاله مرزبان

لاله مرزبان ، بازیگر نقش دختر ستایش در فصل سوم این مجموعه تلویزیونی  پربیننده شبکه ۳ سیما، از چند وقت  پیش وارد اینستاگرام شد و تا آبان ماه نود و هشت، حدود ۲۴۰ پست به اشتراک گذاشته تا مخاطبانش، با مد و لباس و گردشگری و سبک زندگی دیجیتالی اش آشنا شوند. او از زمان نقش آفرینی در فصل سوم، شمار  فالورهایش از مرز ۱۰۲ هزار نفر فراتر رفت است. اینستاگرام لاله مرزبان را در این لینک دنبال کنید. هر ادرسی به جز لینک فوق الذکر، اینستاگرامی رسمی لاله مرزبان محسوب نمی شود. لاله مرزبان ، بیش  از  ۳۰۰ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که نشان می دهد که او علاقه زیادی به این شبکه اجتماعی دارد.

اینستاگردی با لاله مرزبان

(عکس بالا، صفحاتی است که لاله مرزبان آن ها را در اینستاگرام، فالو کرده است. این تصویر نشان می دهد که او اکثر صفحاتی اینستاگرامی که توسط هوادارانش راه اندازی شده را FOLLOW می کند)

او در BIO اینستاگرامش نوشته هیچ وقت تسلیم نشو. جمله معروف NEVER GIVE  UP را می‌توان یک اصطلاح محبوب در  میان کاربران این شبکه دانست. ریحانه پارسا و نرگس محمدی،‌ از جمله فالورهای اینستاگرام لاله مرزبان محسوب می شوند.

آخرین تصویر مهر ماهی است که لاله مرزبان در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

(عکسی که در بالا مشاهده می کنید، آخرین تصویر مهر ماهی است که لاله مرزبان در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و سلفی او در حال رانندگی را به نمایش می گذارد. پستی با ۴۲ هزار  لایک و هزاران کامنت هوادارانش)

فوتوشوت بالا از لاله مرزبان به مناسبت فرا رسیدن فصل هزار رنگ و هزار نقش پاییز است

(فوتوشوت بالا از لاله مرزبان به مناسبت فرا رسیدن فصل هزار رنگ و هزار نقش پاییز است  که شعری هم زیر این عکس نوشت که می‌گوید: تن زخمی آوار برگم، پاییزی ام ، پاییزی ام هم فصل مرگم. او برای دیده شدن بیشتر این شات که او را در میان برگ های فصل خزان به نمایش گذاشته، هشتگ پاییز را تگ کرد)

حتما بخوانید: مد گردی با الناز گلرخ: فشن بلاگر معروف ایرانی

لاله مرزبان و اکسسوری ها و موبایلش که در حال سلفی از خودش با ساحل دریای خزر است

(۲۰  شهریور ۹۸، لاله مرزبان و اکسسوری ها و موبایلش که در حال سلفی از خودش با ساحل دریای خزر است و فوتوشوتی ساده را به نمایش می گذارد که از آن به عنوان آخرین عکس روز های پایانی تابستان یاد می کند و ۳۰ هزار لایک می‌خورد)

لاله مرزبان را در این عکس با شالی سورمه ای و موهای روشن

( لاله مرزبان را در این عکس با شالی سورمه ای و موهای روشن مشاهده می کنیم که با مانتو رنگ روشن ، تلاش  کرده میزانسن خوبی برای این فوتوشوت پر لایک فراهم کند)

سلفی خندان لاله مرزبان

(دراین سلفی خندان لاله مرزبان ، او در  روزهای پایانی  مرداد ماه نود و هشت، یکی از سلفی های تهرانگردی خود را با شالی آبی رنگ به نمایش می گذارد. )

فوتوشوت رمانتیکی از لاله مرزبان به مناسبت نوروز باستانی ۱۳۹۸ روی اینستاگرامش

(عکسی که در بالا مشاهده می کنید، فوتوشوت رمانتیکی از لاله مرزبان است که وی به مناسبت نوروز باستانی ۱۳۹۸ روی اینستاگرامش منتشر و ۱۳ هزار لایک دریافت کرد)

بیوگرافی لاله مرزبان و مروری بر مد و لباس ها و جهانگردی هایش

لاله مرزبان در توضیح عکس جالب بالا که در کشور  ژاپن در زمستان ۹۷ گرفته می نویسد:

آقای نادری عزیز دیدن شما افتخار بزرگی برای من بود نمیدونم کجای صحنه زندگی خوب بازی کردم که دیدار و هم صحبتی با شما برای لحظاتی سهم دنیای من شد …. شما تکرار نشدنی هستید فیلم های شما تا ابد در دل تاریخ ماناست…. بابت این همه انرژی خوبتون خدا رو شاکرم امیدوارم سال‌های سال من و هم نسل های من، آموزگاری چون شما را در صحنه هنر داشته باشیم …. اثار اقای نادری از کسی پوشیده نیست ولی برای کسانی که اشنایی ندارن تنگنا.تنگسیر.دونده. اب باد خاک… از اثار اقای نادری هست.

برای  آشنایی با لوکیشن عکس بالا به این لینگ مراجعه کنید.

لاله مرزبان در توضیح عکس بالا می گوید

( لاله مرزبان در توضیح عکس بالا می گوید: نوی سرم را می شکافد و زمین زیر پایم می تابد، نگاهم  به مسیرش  خیره  است. چشمم  را می زند.  دودی بودن عینک، علاج نیست. کار از کار گذشته)

لاله مرزبان در این عکس با کارگردان ژاپنی

( لاله مرزبان در توضیح این عکس با کارگردان ژاپنی  می نویسد: تولدم رو در کنار  بهترین ها تقسیم کردم.  )

لاله مرزبان زیر این عکس که دی ماه ۹۷ منتشر کرد نوشت

( لاله مرزبان زیر این عکس که دی ماه ۹۷ منتشر کرد نوشت: صبح خواهد شد و به این کاسه آب آسمان هجرت خواهد کرد.  شعری از سهراب سپهری)

لاله مرزبان در اخرین پس آذر ماهی نود و هفت خود

( لاله مرزبان در اخرین پس آذر  ماهی نود و هفت خود، این فوتوشوت را با یک تیپ پاییزی اسپرت گذاشت و زیرش نوشت: دیری نمی گذرد که هر چیزی، شکل واقعی خودش را نشان می دهد. عکسی با  ۱۲هزار  لایک که بعضی از هوادارانش، آمار برندهای تیپ او را درخواست  کردند!)

کالکشن فوتوشوت های ساده لاله مرزبان

(از کالکشن فوتوشوت های ساده لاله مرزبان ، شاهد عکسی هستین که مرداد نود و هفت روی اینستاگرامش گذاشت و زیرش نوشت: من از هر طرف که میرم، بازم به تو میرسم. تو ته تمام راه های من ایستاده ای)

تیپ زمستانی متفاوت لاله مرزبان را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ زمستانی متفاوت لاله مرزبان را در  سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مگا مال تهران مشاهده می کنید)

تیپ زمستانی لاله مرزبان را در آخرین اجرای تئاتر

(در این عکس، تیپ زمستانی لاله مرزبان را در آخرین اجرای تئاتر «هیچ کجا هیچ زمان» در کنار السا فیروز آذر و ساغر عزیزی و بهرام افشاری در سالن شهرزاد تهران مشاهده می کنید)

اولین پست اینستاگرامی لاله مرزبان در سال ۲۰۱۸ میلادی

( لاله مرزبان زیر این فوتشوت که تیپ خز زرشکی رنگ دوست داشتنی را به عنوان اولین پست اینستاگرامی در سال ۲۰۱۸ میلادی به نمایش گذاشت نوشت: هیچ چیز غیر ممکن نیست. کلمات، خود بیان گر این واقعیت است. من می توانم. این عکس توسط ساقی بلیغ گرفته  شده است)

تیپ زمستانی لاله مرزبان را در سال ۲۰۱۷ میلادی

(عکس بالا که تیپ زمستانی لاله مرزبان را در سال  ۲۰۱۷ میلادی به نمایش می گذارد، پیش از نقش آفرینی  او در فصل سوم ستایش است. وی زیر این عکس نوشت: می خواهم همین لحظه را زندگی کنم. دنیا به کسی رحم نمی کند. خدایی که همین نزدیکی هاست. حال مرا می فهمد. )

مد و لباس و نوع نقش آفرینی لاله مرزبان

لاله مرزبان زیر این فوتوشوت پاییزی با تم صورتی می نویسد: موهایم را به باد مى سپارم و رویاهام را درون آن پنهـان می کنم تا بروند به جایی که باید ……. بگذار هـر چه که می‌خواهد بشـود. من ایمان دارم که روزى دوباره بهم میرسیم چه اهـمیتى دارد ؛ که تا آن روز چه درد هایی روحم را زخمى میکند !! مهم این است که من در وصال این رویا ، شب و روزم را نقاشـى میـکنم ….. من میدانم و تو بهـتر میدانـى که من تمامم را گذاشتـه ام و تو روزى این تمام را ، به زیباتریـن شکل ممکن به من برمى گردانى …! من تو را در تاریـکى مطلق می‌بینم خدای من ، دیـدن تو چشم نمى خواهـد ” عشـق ” می‌خواهد

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال ستایش و تصاویر عوامل

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره مد و لباس و نوع نقش  آفرینی لاله مرزبان در فصل سوم ستایش یا  فیلم های سینمایی که کار کرده دارید، مراتب را محترنامه از طریق بخش  کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید، به دوستان خود ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی با سلبریتی های سینمای ایران و جهان را در لوکس تهران دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=157639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام.موفق باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .