26
جعفر بندی شربیانی کیست ؟

بیوگرافی و سوابق جعفر بندی شربیانی : منتخب شورای شهر ششم

  • کد خبر : 282464
  • 04 تیر 1400 - 14:08
بیوگرافی و سوابق جعفر بندی شربیانی : منتخب شورای شهر ششم
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق نرگس معدنی پور ...

جعفر بندی شربیانی (فرزند شهرستان ری) منتخب بیست و یکم شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم است که از طریق لیست ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب در بیست و هشتم خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی، به پارلمان ششم رسید. ایشان در این دوره از انتخابات، دویست و پنجاه و پنج هزار و هشتصد و پنجاه و چهار رای کسب کرد.

مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بایایی، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی، مهدی اقراریان، مهدی عباسی، علیرضا نادعلی شهرستانکی، احمد صادقی، سید محمد آقامیری، میثم مظفر ، زهرا شمس احسان، نرگس معدنی پور، علی اصغر قائمی و سوده نجفی، بیش از جعفر بندی شربیانی موفق به کسب آرای مشارکت کنندگان در انتخابات شورای شهر ششم شدند.

در این گزارش، نگاهی داریم به سوابق و فعالیت های جعفر بندی شربیانی . اگر دیدگاهی درباره فعالیت های ایشان دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید .

بیوگرافی جعفر بندی شربیانی

جعفر بندی شربیانی متاهل است و ۲ پسر دارد. از جوان ترین اعضا شورای اسلامی شهر تهران است. سی و نه سال سن داشته و مهندسی مکانیک خوانده است. ایشان کارشناسی ارشد خود را در زمینه مدیریت بازرگانی کسب کرد و یکی از جوانان لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بود. در کارنامه این جوان، مدیریت تدارکات اقلام فنی معاونت مهندسی تعمیرات هواپیمایی هما و مدیریت تدارکات اقلام عمومی معاونت پیشتیبانی هواپیمایی هما دیده می شود.

مهندس جعفر بندی شربیانی یکی از اعضا هیات مدیره سیمان خوزستان بود و سابقه فعالیت در صنعت رو به رشد سیمان هم در کارنامه وی دیده می شود. آقای جعفر بندی شربیانی در هیات مدیره شرکت آهک صنعتی و سیمان شرق نیز به عنوان رئیس هیات مدیره فعالیت داشت. عضویت در کمیته صرفه جویی و ساخت معاونت مهندسی تعمیراتی هواپیمایی هما از دیگر نقش آفرینی های وی در صنعت هوایی کشور است.

آقای جعفر بندی شربیانی به عنوان مشاور مدیرعامل سیمان یاسوج و سیمان کیاسر در امور فروش و بازاریابی همکاری کرده و مدیرعامل تعاونی مسکن شهرستان ری نیز بود.

جعفر بندی شربیانی در شورای فرهنگی شهرستان ری حضور فعالی داشته و به عنوان دبیر دبیران شورایاران منطقه بیست نیز فعالیت کرد. وی در مناطق پهنه جنوب تهران نیز دبیر شورایان بود. از دیگر سوابق وی، مشاور کمیسیون توسعه و عمران و خدمات شهری شورای اسلامی استان تهران و مشاور جوان استاندار تهران نیز دیده می شود.

جعفر بندی شربیانی در شرکت آهک صنعتی سیمان شرق

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۷۴۸ مورخ بیست و پنجم آبان ماه سال نود و هشت، جعفر بندی شربیانی به عنوان رئیس  هیات مدیره شرکت آهک صنعتی سیمان شرق مشغول به فعالیت شد.ایشان در سال ۱۳۸۷ نیز شرکت بنیان افروز آریا که در زمینه اجرا و مشاوره کلیه کارهای خدماتی و تاسیسات ساختمانی و عمرانی فعالیت می کرد، با  همکاری روح الله امیری، تاسیس کرد. محل  این شرکت نیز خیابان شهید آقابیگی شهرستان ری در استان تهران بود.

از دیگر سوابق مشاوره ای وی، مشاور جوان فرماندار ری، مشاور شهردار منطقه ۲۰، عضو شورای راهبری مجمع نیروهای انقلاب شهرستان ری ، عضو کمیته اجرایی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و عضویت در ستاد انتخابات شهرستان ری نیز است.

اینستاگرام جعفر بندی شربیانی

اینستاگرام جعفر بندی شربیانی

جعفر بندی شربیانی در اینستاگرامش بیش از ۸۰  پست  پیش از ورود به شورای شهر به اشتراک گذاشته و قریب به ۲۰۰۰ دنبال کننده دارد . این فرزند ری، هشتگ: جهاد ادامه دارد را در بیو اینستای خود قرار داده است. اینستاگرام جعفر بندی شربیانی در نشانی: @j_sharabyani در دسترس است.

یکی از مهم ترین اینستانوشته های وی در سال های اخیر این بود که : مسئولان! به داد شهرستان مظلوم ری برسید.

مخاطب گرامی

اگر نظر و  دیدگاهی  درباره  سوابق و فعالیت  های این عضو جوان شورای اسلامی شهر  تهران در دوره ششم دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ازخداوند متعال آرزوی توفیق بیشتر درراه خدمت بمردم روبرای ایشان دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .