22
حبیب کاشانی کیست ؟

بیوگرافی و سوابق حبیب کاشانی : منتخب شورای شهر تهران

  • کد خبر : 282336
  • 04 تیر 1400 - 8:23
بیوگرافی و سوابق حبیب کاشانی : منتخب شورای شهر تهران
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق حبیب کاشانی ...

حبیب کاشانی ، چهارمین منتخب شورای اسلامی شهر تهران در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران است که به پارلمان شهری راه پیدا کرده است. حبیب کاشانی پس از مهندس مهدی چمران ، پرویز سروری ، نرجس سلیمانی (دختر شهید سلیمانی)، با کسب ۳۲۶ هزار و ۱۳۲ رای، به پیروزی رسید. نام وی در شورای ائتلاف اصولگرایان قرار گرفت و این لیست توانست پیروزی قاطع کسب کند .

حبیب کاشانی از  مطرح ترین چهره های اصولگرایان در انتخابات ششم شورای اسلامی شهر تهران است و در این گفتار، نگاهی داشتیم به بیوگرافی و سوابق این عضو برجسته اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ . اگر نظر و دیدگاهی درباره سوابق و اظهارات حبیب کاشانی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

جای مهر روی پیشانی حبیب کاشانی

بیوگرافی حبیب کاشانی

حبیب کاشانی از مطرح ترین چهره های پارلمان تهران در فاصله ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ شمسی خواهد بود. او را باید پرسپولیسی ترین عضو این دوره شورا به شمار آورد. سابقه حضور وی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سبب شده تا همواره نام وی را در رسانه های فوتبالی شاهد باشیم.

حبیب کاشانی متولد سال ۱۳۴۴ شمسی در شهر آبادان است. این خوزستانی پرسپولیسی که در دوره ششم احتمالا از چهره های جنجالی و فعال در رسانه ها باشد، در دوره دوم، سوم و چهارم شورای شهر تهران نیز، همراه و همکار مهندس مهدی چمران بود.

حبیب کاشانی در سال  های ۸۶ و ۸۷  و هم چنین ۸۸ تا ۹۰ به عنوان سرپرست و مدیر باشگاه پرسپولیس فعالیت داشت و ۱ قهرمانی در لیگ برتر و ۲ قهرمانی در جام حذفی برای این تیم  سرشناس فوتبال ایران و آسیا، بدست آورد. حبیب کاشانی اکنون از مدیران باشگاه فوتبال سایپا محسوب می شود.

حبیب کاشانی ، دکترای  حقوق بین المللی داشته و متاهل است. مهندس محمد علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی، پس از محمد حسن انصاری فرد، حبیب کاشانی را به سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد. حبیب کاشانی ، علی دایی را سرمربی پرسپولیس کرد و ۲ جام قهرمانی برای سرخپوشان پایتخت بدست آورد. حبیب کاشانی نقش مهمی در آوردن افشین قطبی به فوتبال ایران داشت. مردی از کره جنوبی که هدایت تیم ملی را نیز بر عهده گرفت.

حبیب کاشانی سابقه چند سال حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را در کارنامه خود داشته و فرماندهی حوزه بسیج در غرب تهران نیز در کارنامه وی مشاهده می شود. پدرش نظامی بود و ۳ برادر و ۳ خواهرش در شهرهای مختلف به دنیا آمدند.

دانش آموخته دبیرستان اختری در خیابان هاشمی در تهران است و از رشته مهندسی فناوری نساجی دانشگاه امیرکبیر انصراف داد و در رشته حقوق قضایی در سال شصت و شش پذیرفته شد.

در دبیرستانی که مربی تربیتی بود، با برادر همسرش که بعدها شهید شدند، آشنا شد و در سال ۱۳۶۹ ازدواج کرد. یک پسر دارد که متولد سال ۱۳۷۰ در تهران است و متاهل و دانش آموخته مهندسی صنایع.

حبیب کاشانی ، سابقه  مدیرعاملی مجتمع آموزشی و فرهنگی هما و مسئولیت حراست تیم های ملی فوتبال را نیز بر عهده داشت. ایشان در شهرستان رودبار استان گیلان، مسئول حوادث غیر مترقبه بود. عضویت در هیات رئیسه فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران، از دیگر سوابق ورزشی دکتر حبیب کاشانی محسوب می شود.

وی در سال ۱۳۹۳، مشاور فدراسیون فوتبال  و مدیر تیم فوتبال امید ایران شد.

این مرد پنجاه و شش ساله ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، سابقه تدریس در دانشگاه نیز دارد. معاونت اجرایی و اداری شورای اسلامی شهر تهران در ۳ دوره ایی که در دهه هشتاد و نود شمسی در شورا حضور داشت ، از دیگر سوابق دکتر حبیب کاشانی به شمار می رود.

وی به عنوان خزانه دار و نایب رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر  تهران نیز فعالیت کرد و از موسسان اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران نیز بود.

گمانه زنی رسانه ها درباره بازنشستگی حبیب کاشانی و فعالیت در پست های دولتی، سبب شده بود که در سال های اخیر، شاهد اخباری درباره این چهره فوتبالی شورای شهر تهران باشیم .

اینستاگرام حبیب کاشانی

حیبب کاشانی حضور فعالی در اینستاگرام دارم و ۸۸ هزار دنبال کننده دارد. ایشان از حامیان آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود و تا تیر ۱۴۰۰ شمسی بیش از ۲۸۰ پست در اینستاگرامشان به اشتراک گذاشتند .

اینستاگرام حبیب کاشانی در نشانی: Instagram.com/habib_kashani در دسترس است که موفق به اخذ تیک آبی نیز شده است . برخی از پرسپولیسی ها، از فالوئرهای مدیرعامل سابق پرسپولیس نیز محسوب می شوند.

استوری های صفحه اینستاگرام حبیب کاشانی ، شما را با متن و حاشیه های زندگی سیاسی و فوتبالی این عضو جدید پارلمان شهر تهران آشنا می کند.

حبیب کاشانی و احسان علیخانی

حبیب کاشانی با طیف گسترده ای از هنرمندان و بازیگران و ورزشکاران و فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در ارتباط است. اینستاگرامش، مملو از پست های جالبی است که او در ارتباط با سلبریتی  ها به اشتراک گذاشته است. از دیدار با علی پروین و علی دایی تا دیدار با احسان علیخانی در خانه اش.

حبیب کاشانی و علی دایی

توییتر حبیب کاشانی

حبیب کاشانی از جمله اعضاء ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است که در توییتر نیز حضور دارد. اما حضورش فعال نیست و امیدواریم پس از آغاز به کار دوره ششم، شاهد اطلاع رسانی حبیب کاشانی از طرح ها و لوایح شورا در توییتر و تعاملی اثربخش با شهروندان تهرانی باشد.

توییتر حبیب کاشانی در نشانی : https://twitter.com/HabibKashani در دسترس است.

حبیب کاشانی در شورای شهر تهران

مخاطب گرامی

برای ارتباط مستقیم با حبیب کاشانی به سایت شورای شهر تهران به نشانی shora.tehran.ir رجوع کنید. نظرات خود درباره فعالیت ها و سوابق دکتر حبیب کاشانی را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. انسان بسیار لایق وخونگرم هستند که ازبرکات ایشان همه بهره مند شده اند خداوند نگهدارشان باشد

  2. بنده از سال ۱۳۶۴ لغایت ۱۳۶۸ در دبیرستان شهید اختری با شخص حبیب کاشانی که به عنوان مربی امور تربیتی فعالیت داشته است ، در انجمن امور تربیتی همکاری کرده ام ، هیچ وقت عکس و یا اثری از سوابق جبهه ایشان و یا کلامی و صحبتی از حضور این آقا در دفاع مقدس نبوده است . چگونه ۵۴ ماه جبهه داشته؟! از طرف وکیل و حقوقدان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .