20
مهدی اقراریان کیست ؟

با بیوگرافی و سوابق مهدی اقراریان ، منتخب شورای شهر تهران

  • کد خبر : 282385
  • 04 تیر 1400 - 8:00
با بیوگرافی و سوابق مهدی اقراریان ، منتخب شورای شهر تهران
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق مهدی اقراریان ...

مهدی اقراریان منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر است که ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر که بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ شمسی برگزار شد، توانست به عنوان یازدهمین منتخب پایتخت نشین ها به پارلمان شهر راه یابد. او نیز در فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان قرار گرفته بود.

پس از مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی ، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی ، مهدی بابایی، سید جعفر تشکری هاشمی و سید احمدی علوی ، توانست با کسب دویست و نود و شش هزار و نهصد و چهل رای، پیروز انتخابات شود.

در این گزارش، نگاهی داریم به سوابق و بیوگرافی مهدی اقراریان . اگر نظر و دیدگاهی درباره این منتخب پارلمان شهری در دوره ششم دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

بیوگرافی مهدی اقراریان

مهدی اقراریان از جوان ترین منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر  تهران است که در فهرست ائتلاف نیروهای اصولگرا قرار گرفته بود. این جوان متولد ۱۳۵۸ ، چهل و دو ساله بوده و دانشجوی دکترای سیاست گذاری عمومی است. در سوابق مهدی اقراریان ، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و ریاست دبیرخانه مرکزی رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی دیده می شود .

دکتر مهدی اقراریان ، پیش از این، معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران نیز بود. هم چنین در کارنامه وی ، دبیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران و مسئولیت ستاد بیداری اسلامی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) نیز وجود دارد.

مهدی اقراریان ، ریاست هیات مدیره مرکز مطالعات فرهنگی و ارتباطات راهبردی آفاق جهان را نیز در اختیار داشت.

مهدی اقراریان به عنوان دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، حضور فعالی در رسانه های سال های اخیر داشته است.

مهدی اقراریان در شبکه های اجتماعی

مهدی اقراریان از جمله چهره های جوان ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است که حضور فعالی در شبکه های اجتماعی داشته و امیدواریم حضور وی برای توسعه شورای شهر شیشه ای از مرداد ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ ادامه یابد و تعامل خوبی با شهروندان تهرانی در بستر فضای مجازی داشته باشد.

مهدی اقراریان در توییتر، بسیار فعال است. او که هشتگ نسل نو را در برخی از توییت های خود استفاده می کند، بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده در توییتر دارد. توییتر مهدی اقراریان در نشانی: twitter.com/mahdi_eghrarian در دسترس است. ایشان بیش از ۵ سال  است که در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و نگاه انتقادی به مسائل فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشور دارد.

برای ارتباط مستقیم با مهدی اقراریان به سایت شورای شهر تهران به نشانی SHORA.TEHRAN.IR مراجعه کنید.

مهدی اقراریان در آقاق جهان

یکی از موسساتی که شاهد نقش آفرینی مهدی اقراریان در آن هستیم، موسسه غیر تجاری مرکز مطالعات فرهنگی و ارتباطات راهبردی آقاق جهان است. این موسسه طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۱۱۸ مورخ ۱۱ فروردین سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و کارش، بررسی و شناسایی نیازهای پژوهشی در زمینه دیپلماسی عمومی و مسائل فرهنگی و ارتباط با دانشگاه ها و موسسات داخلی و خارجی و ارائه خدمات مشاوره به اشخاص حقوقی و حقیقی است . مهدی اقراریان در کنار سید احمد مکویی اونجی از اعضا موسسان هستند.

مهدی اقراریان در موسسه چشم انداز آفاق جهانی

از دیگر موسساتی  که شاهد حضور مهدی اقراریان هستیم، موسسه چشم انداز آفاق جهانی است . این موسسه در سال ۱۳۹۱ در تهران تاسیس شد. موضوعش، ارائه خدمات برپایی و شرکت در کلیه نمایشگاه ها و سمینارها و همایش های داخلی و خارجی بوده و محل تاسیش نیز در سیدخندان تهران . علی رضا داودی کیانی و سید احمد نکویی اونجی، همکاران مهدی اقراریان در این موسسه هستند.

مهدی اقراریان در موسسه ندای عماد اندیشه

در سال ۱۳۹۱ بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۱۹۷۷۲ ، موسسه ندای عماد اندیشه با موضوع برپایی و شرکت در نمایشگاه های و سیمنارهای داخلی و خارجی و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای ارائه راهکارها و روش های مدیریتی، تاسیس می شود . داود صالحی و رضا ترابی در کنار مهدی اقراریان به عنوان هیات موسس و هیات مدیره معرفی می شوند.

دیدگاه های مهدی اقراریان

  • شورای اسلامی شهر تهران یک نهاد سیاست گذار است که برای اداره علمی و طراحی معماری  آینده شهر، نیازمند تعامل با اندیشکده ها است .
  • تهران، محل زندگی و زیستگاه انسان است و روابط بین شهروندان و دیگر اجزا این ابر سازه بشری، متاثر از کالبد شهر است .
  • زباله گردی در تهران، نتیجه عملکرد و برنامه ریزی اشتباه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران است. زباله  گردی بخشی از یک سیستم غلط در الگوی جمع آوری زباله است که مورد حمایت مدیران شهری است. اولویت شورای شهر ششم، اصلاح مدیریت پسماند است.
  • نسل نو، امیدوار، مصبح و تمدن ساز است.
  • ۴۴ درصد تهرانی ها، مستاجر هستند. چشم انداز اتهران ۱۴۲۰ شمسی بدون در نظر گرفتن دغدغه های همه ذینفعان شهر، محقق نمی شود.
  • وضعیت فعلی کشور، ناشی از روش های غلط برنامه ریزان و یا ساختار حکمرانی معیوب کشور است.
  • شرایط معیشتی سخت مردم نتیجه سیاست ورزی اصلاح  طلبانی  است که طی ۴۲ سال گذشته، هر روز به رنگی و شعاری در قدرت بوده اند.
  • مسکن در ایران به یک تراژدی تمام عیار تبدیل شده است. خطا های متعدد سیاست گذاری ، مسکن را به کلافی در هم تنیده از مشکلات اقتصادی و فرهنگی تبدیل کرده است.

مخاطب گرامی

نظرات و دیدگاه های خود را درباره فعالیت های دکتر مهدی اقراریان از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. چطوری دهه شصتی ۴۲ ساله هست؟! دهه شصت یعنی سالهای قرن اخیر که با عدد ۶ آغاز بشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .