24
مهدی عباسی کیست ؟

بیوگرافی و سوابق مهدی عباسی منتخب شورای شهر ششم تهران

  • کد خبر : 282391
  • 04 تیر 1400 - 8:48
بیوگرافی و سوابق مهدی عباسی منتخب شورای شهر ششم تهران
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق مهدی عباسی ...

مهدی عباسی از جوان ترین اعضا ادوار شورای اسلامی شهر تهران است که به عنوان دوازدهمین منتخب شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم معرفی شد. مهدی عباسی که سابقه شهرداری منطقه ۱۷ را نیز در کارنامه خود دارد، توانست با قرارگیری در لیست ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب، با کسب دویست و نود و شش هزار و چهارصد و شصت و سه  رای، به پارلمان ششم راه یابد.

مهدی عباسی پس از مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر  ایمانی، مهدی پیرهادی ، مهدی بابایی ، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی و مهدی اقراریان، بیش ترین رای را به خود اختصاص داد.

در این گزارش، نگاهی داریم به بیوگرافی و سوابق مهدی عباسی منتخب شورای شهر ششم که قرار است تا مرداد سال ۱۴۰۴ شمسی ، مدیریت امور شهری مناطق ۲۲ گانه تهران را در دستور کار خود و ۲۰ همکار دیگرش قرار دهد.

نظرات و دیدگاه های خود را در باره این منتخب پارلمان شهری در دوره ششم از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید .

با ما همراه باشید.

بیوگرافی مهدی عباسی

مهدی عباسی یکی از جوان ترین منتخبان دوره ششم پارلمان شهری است. این جوان دهه هفتادی ، سی و هشت سال سن داشته و دانشجوی دکترای مدیریت دولتی است. پیش از ورود به شورای شهر تهران، رئیس مرکز عمران و املاک دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری منطقه ۱۷ تهران بود. ایشان یکی از جوان ترین و موفق ترین شهرداران تهران در سال های اخیر بود.

در سوابق مهدی عباسی ، قائم مقامی شهرداری منطقه ۳ تهران، ریاست دبیرخانه هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران و عضویت درکمیته عالی درآمد و کمیته دیون شهرداری تهران نیز دیده می شود. مهدی عباسی از اعضا کمیته انتصابات معاونت اجتماعی شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه شش تهران نیز بود.

در شهرداری منطقه ۳ تهران نیز، دکتر مهدی عباسی به عنوان عضو کمیته انتصابات فعالیت داشت. وی در مناطق سه و شش و هفده، در مدیریت اجرایی پروژه هایی مختلفی مثل تونل و احداث زیرگذر و بوستان و ابنیه و باند فعالیت کرده است.

در کارنامه مهدی عباسی ، عضویت در کمیسیون معاملات و کمیته راهبردی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی، موسس و عضویت در هیات امنا بنیاد نیکوکاری خدام الحسین علیه السلام و مدیریت موکب خدام الحسین در اربعین حسینی و مدیریت مجموعه فرهنگی خدام العباس علیه السلام نیز دیده می شود.

مهدی عباسی از موسسان مرکز دانشجویان مسلمان جهان اسلام نیز به شمار می روند. هفتم آبان نود و شش بود که دکتر محمد علی نجفی، شهردار وقت تهران که بعدها به دلیل قتل همسرش، محکوم شد، مهدی عباسی از از شهرداری منطقه ۱۷ برکنار و امیر محسنی را جانشین وی کرد. سرپرستی مرکز عمران و املاک دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۸ به مهدی عباسی واگذار شد .

بیوگرافی مهدی عباسی

دیدگاه های مهدی عباسی

مهدی عباسی در شبکه های اجتماعی  حضور فعالی ندارد و امیدواریم پس از حضور ایشان در پارلمان شهری از تابستان ۱۴۰۰ شمسی، شاهد افزایش فعالیت وی در شبکه های اجتماعی باشیم که بستر  تعامل اثربخش و گسترده ایشان و ۲۰ همکارش با هموطنان تهرانی خواهد بود و پارلمان ششم شیشه ای را به نمایش درخواهند آورد.

در  آبان سال ۹۵ بودکه مهدی عباسی از مسئولان راه آهن انتقاد کرد و گفت که کدام عقل سالم، زمین متری ۹ میلیون تومان را خریداری می کند.

مهدی عباسی گفته بود که شورای شهر بایستی توانایی انتخاب شهرداری قدرتمند، کاری و آگاه به مسائل شهر را داشته باشند. ایشان هم چنین تاکید کرده بود که شورای ششم در ۴ سال دوره حضور خودض باید کار ۸ ساله انجام دهد.

برای ارتباط با مهندس مهدی عباسی می توانید به سایت شورای اسلامی شهر تهران در نشانی: SHORA.TEHRAN.IR مراجعه کنید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره فعالیت و سوابق اجرایی مهندس مهدی عباسی در دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری مناطق تهران و هم چنین مدیریت پروژه های پایین دستی و بالا دستی شهرداری در یک دهه اخیر به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. لطفا بنویسید که رئیس کمیسیون هستند ..ایشون فقط در پیامرسان بله حضور دارند فقط بخاطر حمایت و امن نبودن شبکه های خارجی فعالیت ندارند
    ایشون اولین شهرداری هستند که خود مردم براشون مراسم تودیع و معارفه گرفتند در منطقه ۱۷ که هزار روز تقریبا خادم مردم در سمت شهردار منطقه بودند …اجرکم عندالله

  2. سلام چطور میشه بااین آقا صحبت کرد؟؟؟؟

  3. یکی ازکاردرسترین افرادشوراورضایت مردم درزمان شهرداری ایشان بیشتربه چشم میومدانشالاه درعرصه های بالاترموفقتربشه

  4. این رپرتورتاژ آگهی بود یا چی؟
    مگر چه گلی زده به مردم؟؟؟
    کمی منطقی و منصف باشم.
    یارو معلوم نیست برادرشه یا چه نسبتی با این آقا داره ، امده کامنت تقدیر و تشکر گذاشته

  5. داداش من نه داداشش هستم نه چیزی میتونی یه بار اگر باهاش کارداشتی ببینی چطور پیگیری میکنه ،من امتحان کردم شمام بکن که بفهمی همه مثل هم نیستن تو ایران درجه احساس فساد از خود فساد بیشتر هست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .