22
میثم مظفر کیست ؟

سوابق و بیوگرافی میثم مظفر ؛ منتخب شورای شهر تهران

  • کد خبر : 282413
  • 04 تیر 1400 - 8:49
سوابق و بیوگرافی میثم مظفر ؛ منتخب شورای شهر تهران
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق میثم مظفر ...

میثم مظفر شانزدهمین منتخب شورای اسلامی شهر تهران است که در ششمین انتخابات شورای شهر  که بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، توانست از طریق فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان وارد پارلمان شهر شود. ایشان با اخذ دویست و هشتاد و هفت هزار و هفت صد و هشتاد و پنج رای، حائز اکثریت آرا شد. از جوان ترین اعضا شورای شهر ششم بوده و سوابق مدیریتی گسترده ای در حوزه حمل و نقل و راه اندازی سامانه های هوشمند و فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در پایتخت دارد .

در این گزارش، نگاهی داریم به سوابق و بیوگرافی میثم مظفر به روایت اسناد روزنامه رسمی قوه قضاییه. اگر شما هم دیدگاهی درباره این چهره جوان شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم دارید ، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید :

بیوگرافی و سوابق سید محمد آقامیری

بیوگرافی و سوابق علیرضا نادعلی شهرستانکی

بیوگرافی میثم مظفر

میثم مظفر یکی از جوان ترین اعضا شورای اسلامی شهر تهران است. ایشان فرزند حسین مظفر، وزیر سابق وزارت آموزش و پرورش است که ریاست ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در انتخابات سال ۱۳۹۲ را بر عهده داشت که به پیروزی حسن روحانی منجر شد. میثم مظفر از شناخته شده ترین چهره های جوان پارلمان ششم تهران بوده و چهل سال سن دارد و داماد مهدی کوچک زاده از نمایندگان ادوار مجلس است.

متولد سال ۱۳۶۰ شمسی در تهران بوده و مدرک دکتری سیاسیت گذاری دولتی و خط مشی عمومی را با رتبه ممتاز از دانشگاه علم و صنعت تهران دریافت کرد.

دکتر میثم مظفر دارای سابقه معاونت طرح و برنامه و رئیس مرکز مطالعات و بررسی های استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام بوده و سابقه مدیرعاملی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در کارنامه سوابق درخشان نامبرده دیده می شود.

هم چنین دکتر میثم مظفر در هیات مدیره شرکت واحد اتوبوس رانی تهران نیز حضور داشت. قائم مقامی شهرداری منطقه ۱۷ تهران و مدیرکل حوزه  ریاست و امور مناطق و فرهنگسراها در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از دیگر خدمات ایشان در یک دهه اخیر به مدیریت امور شهری است. ایشان به عنوان عضو هیات مدیره در شرکت رایان شهر که مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را زیر نظر دارد، حضور داشتند.

شرکت هوشمند آسیا از شرکت های تولید کننده دستگاه های ثبت تخلفات هوشمند خودرو ها، از دیگر فعالیت های اجرایی و فنی دکتر میثم مظفر به  شمار می رود.

دکتر میثم مظفر به عنوان مشاور اجرایی شهرداری منطقه ۱۷ تهران نیز مشغول به خدمت بود و در سازمان منطقه آزاد تجاوری اروند، مشاور ویژه  مدیرعامل بود. از جمله خدمات برجسته میثم مظفر در حوزه فرهنگی، مشاوررئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی اتحادیه  انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور و مشاور معاون رئیس جمهور در سازمان ملی جوانان و رئیس گروه مشاوران جوان است.

ایشان نخستین موسس مرکز کنترل و نظارت هوشمند ناوگان تاکسیرانی و موسس نخستین نرم افزار تخصصی فراخوان تاکسی در شهر تهران است. هم چنین ایشان مسئولیت پروژه سرمایه گذاری در امر خودرو های هیبریدی و سوخت پاک حوزه حمل و  نقل و ترافیک ناوگان تاکسیرانی شهر تهران را بر عهده داشت. ۱۵ هزار تاکسی در تهران در زمان وی نوسازی شد و شاهد حضور خودروهای مدرن هیبریدی در شهر هستیم.

اپلیکیشن کارپینو که نخستین سامانه تاکسی های رسمی کشور است، از  جمله  خدمات میثم مظفر است .

ایشان هم  چنین مدیریت سامانه نجم را بر عهده داشت که افراد از نقاط مختلف کشور می توانند ایده های خود را به اطلاع مسئولان برسانند و بیش از ۱۷ هزار نظر در سامانه najm.cfss.ir درج شده است.

میثم مظفر به روایت روزنامه رسمی کشور

میثم مظفر  در بنیاد نیکوکاری مهر تابان

میثم مظفر طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۱۶ مورخ سیزدهم مهر ماه سال نود و هشت، موسسه ای به نام موسسه غیر تجاری بنیاد نیکوکاری مهر تابان تاسیس می کند که هدفش، حمایت، هم افزاری، توانمندسازی سایر مجموعه های خیریه و تقویت ارتباطات شبکه ای و مکمل در راستای اهداف نیکوکاری و ارتقای فرهنگی و آموزشی گروه های هدف است. مرکز این موسسه درمنطقه ۱۹ و او را حسین مظفر و فاطمه مظفر و مجید سلیمانی ساسانی همرای می کنند. جعفر انوری نیز عضو هیات مدیره این موسسه می شود.

شرکت شهاب خودرو

یکی از پست های میثم مظفر، نمایندگی شرکت کارگزاری  بورس اوراق بهادار رضوی در شرکت شهاب خودرو از شرکت های سهامی عام است. طبق روزنامه  رسمی به شماره ۲۱۴۷۰ مورخ هشتم آذر ماه سال نود و هفت، ایشان نایب رئیس هیات مدیره این شرکت صنعتی خودرویی کشور می شود و علی رضوایی فر و علی اصغر عنابستانی (به نمایندگی از شرکت توسعه نفت و گاز رضوی) نیز ایشان را در هیات مدیره همراهی می کنند.

میثم مظفر  در موسسه رایانه شهر تهران

موسسه رایانه شهر تهران از دیگر مجموعه هایی است که در سال های اخیر شاهد نقش آفرینی میثم مظفر در آن بودیم. میثم مظفر طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۹۵۸ مورخ بیست و هشتم بهمن ماه سال نود و پنج، به نمایندگی از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت رایانه شهر تهران انتخاب می شود.

ایشان را کوروش محمد حسینی همراهی کرده است.

موسسه فرهنگی هاتف شهر

موسسه فرهنگی هاتف شهر از دیگر موسسات غیر تجاری است که شاهد نقش آفرینی دکتر میثم مظفر در نقش هیات مدیره آن در سال های اخیر بودیم. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۸۲  مورخ سیزدهم اسفند ماه سال نود و چهار، میثم مظفر جای خود را به مصطفی عباسی داده است.

میثم مظفر  در شبکه فرهنگی بشری

در بیست و دوم آبان ماه سال ۱۳۹۰ شرکتی به عنوان شرکت تعاونی شبکه فرهنگی بشری که کارش  انجام امور مشاوره و خدمات اموزشی فرهنگی است به نشانی پلاک ۹۳ خیابان طالقانی ثبت می شود. صابر اکبری جدی، مرتضی جعفر پور برزکی، علی سرلک، مهدی صولی و مجید تولایی عضو هیات مدیره شده و میثم مظفر نیز به عنوان بازرس اصلی فعالیت  می کند.

اینستاگرام میثم مظفر

میثم مظفر حضور فعالی در شبکه های اجتماعی داشته و اینستاگرامش پیش از حضور در شورای شهر ششم، قریب به ۲۷ هزار دنبال کننده داشت. اینستاگرام میثم مظفر در نشانی: Instagram.com/meisam.mozafar در دسترس است.

برای ارتباط با این عضو جوان شورای شهر می توانید از طریق سایت شورای شهر تهران به نشانی: SHORA.TEHRAN.IR استفاده  کنید.

اگر نظر و دیدگاهی درباره فعالیت ها و خدمات دکتر  میثم مظفر در مدیریت امور شهر تهران دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .