22

بیوگرافی و سوابق احمد صادقی منتخب دوره ششم شورای شهر

  • کد خبر : 282498
  • 04 تیر 1400 - 14:10
بیوگرافی و سوابق احمد صادقی منتخب دوره ششم شورای شهر
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق احمد صادقی ...

احمد صادقی منتخب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شمسی برگزار شد. ایشان نفر پانزدهم لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بود که توانست با دویست و نود و یک هزار و چهارصد و هفتاد و چهار رای، به پارلمان پایتخت راه یابد.

احمد صادقی پس از مهدی چمران، پرویز سروری ، نرجس سلیمانی ( دختر سردار سلیمانی )، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی ، مهدی بایایی، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی ، مهدی اقراریان ، مهدی عباسی و علیرضا نادعلی  شهرستانکی، حائز اکثریت آرا شد. ایشان را ۲۰ تن از چهره های شاخص اصولگرایان در شورای اسلامی دوره ششم تهران همراهی می کنند.

در این گفتار، نگاهی داریم به بیوگرافی و سوابق احمد صادقی ، منتخب شورای شهر ششم . نظرات و دیدگاه های خود را درباره این چهره اصولگرا از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید .

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید :

بیوگرافی پرویز سروری

بیوگرافی مهدی چمران

بیوگرافی احمد صادقی

احمد صادقی ، متولد دی ماه سال ۱۳۵۰ در تهران و پنجاه سال سن دارد و از دهه پنجاهی های شورای شهر تهران است . ایشان کارشناسی ارشد حقوق قضایی داشته و گواهینامه دکترای تخصصی حرفه ای در رشته مدیریت بحران دارد و به حوزه CRISIS MANAGEMENT که شهر تهران به دلیل وضعیتی که دارد، نیاز مبرمی به فعالان این عرصه دارد، آشنایی کامل دارد.

از پردیش فارابی دانشگاه تهران، در گرایش حقوق جزا و جرم شناسی فارغ التحصیل شده و کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه آزاد تهران نیز دارد .

احمد صادقی ، عضو فعال بسیج مستضعفین از سال شصت و یک به این سو است و ریاست کمیته مدیریت شهری و امور شوراهای دبیرخانه مجمع تشخیص مصحلت نظام را نیز بر عهده داشت. او جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران پایتخت بوده و در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهری نیز سابقه فعالیت دارد.

احمد صادقی مدتی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و قائم مقائم سازمان جوانان و سازمان داوطلبان و معاونت امور استان های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نیز بود . در کارنامه فعالیت های مدیریتی احمد صادقی ، ریاست کارگروه ایمنی و مدیریت بحران برنامه پنج ساله شهر تهران و دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تهران دیده می شود .

اواخر اسفند ماه سال نود و هفت بود که احمد صادقی از مدیریت بحران شهرداری تهران رفت و به فعالیت پنج ساله خود پایان داد. تدوین و تصویب لایه های گسل شهر تهران و برنامه کاهش خطر پذیری شهر تهران و سامانه هشدار سریع زلزله از پروژه های مهم زمان فعالیت وی در مدیریت بحران شهرداری تهران است.

احمد صادقی اخیرا به ریاست کمیته مدیریت شهری مجمع تشخیص مصحلت نظام نیز رسید و به عنوان رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران شهر تهران، تلاش  کرده تا نظرات کارشناسی در اختیار اعضا مجمع تشخیص مصحلت نظام قرار دهد. احمد صادقی درباره انبار نفت شهران گفته بود که نظرش این است که مخازن به بیرون از شهر تهران انتقال یابد. با این حال، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفته است که انبار نفت شهران، استانداردهای ایمنی را دارا می باشد.

با این حال، ۲۷ خرداد سال ۱۳۹۵ بود که اهالی تقاطع خیابان یکم شهران و کوهسار، شاهد زبانه شعله های آتشی بودند که از انبار نفت شهران واقع در شمال غرب پایتخت، به هوا می رفت.

چند روز پیش از برگزاری ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی گفته بود که مدیران شهری به جای تخصیص اعتبارات جهت پیشگیری از حوادث، آموزش شهروندان و خرید دستگاه لرزه نگار، یک صد و سی میلیارد ریال به ساخت یک فیلم سینمایی اختصاص دادند!

او گفته بود که تهران نیازمند شبکه بزرگ لرزه نگاری داشته و تا لرزه ها به درستی رصد و پایش شود .

امیدواریم این عضو شورای شهر در مسئولیت جدید خود ، در توییتر و اینستاگرام نیز فعال بوده و با شهروندان تهرانی از طریق این بستر دیجیتالی در تعامل اثربخش باشند و شاهد شورای شهر شیشه ای باشیم .

نظرات خود را درباره مسئولیت ها و فعالیت های احمد صادقی از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. برای  ارتباط با آقای احمد صادقی می توانید از طریق سایت شورای شهر تهران به نشانی : shora.tehran.ir اقدام  کنید .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .