41
جعفر تشکری هاشمی کیست ؟

سوابق و بیوگرافی دکتر سید جعفر تشکری هاشمی، منتخب شورای شهر ششم

  • کد خبر : 282376
  • 04 تیر 1400 - 8:11
سوابق و بیوگرافی دکتر سید جعفر تشکری هاشمی، منتخب شورای شهر ششم
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق جعفر تشکری هاشمی ...

جعفر تشکری هاشمی نهمین منتخب شورای اسلامی شهر تهران است که توانست از فهرست ائتلاف نیروهای انقلاب وابسته به اصولگرایان، به  پارلمان شهری راه یابد. ایشان پس از مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی (دختر شهید سلیمانی)، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی و مهدی بابایی، با کسب ۲۹۹ هزار و ۷۴۶رای، پیروز انتخابات شد.

در این گفتار، نگاهی داریم به بیوگرافی و سوابق سید جعفر تشکری هاشمی . اگر شما مخاطب گرامی ، نظری درباره سوابق و اظهارات سید جعفر تشکری هاشمی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

بیوگرافی دکتر سید جعفر تشکری هاشمی

سید جعفر تشکری هاشمی ، منتخب مردم تهران در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. ایشان دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی گرایش استراتژی صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بوده و دروس مدیریت را نیز در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد، تدریس می کند.

در کارنامه اجرایی سید جعفر تشکری هاشمی ، عضویت در هیات تطبیق مصوبات دولت در مجلس شورای اسلامی، معاونت توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تهران دیده می شود .

سید جعفر تشکری هاشمی پیش از حضور در این مناصب، جانشین راهنمای و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بود. هم  چنین در  موسسه تحقیقات و توسعه ناجی وابسته به نیروی انتظامی، مدیر کل مهندسی ترافیک و فنی راهور نیز بود .

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی ، در سپاه هشتم ثامن الائمه (ع) ، جانشین ستاد بود. هم چنین به عنوان بسیجی در یگان های رزم وابسته به استان خراسان نیز مشغول به کار بود. سابقه فعالیت در استان های سمنان و مازندران نیز  در کارنامه این منتخب شریف شورای اسلامی شهر تهران دیده می شود .

این متولد اولین روز مهر ماه سال چهل و یک، در دانشگاه فردوسی مشهد به موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته مکانیک سیالات شد و مقطع ارشد را در گرایش مهندسی صنایع به اتمام  برد.

حتما بخوانید :

بیوگرافی ناصر امانی

بیوگرافی محمد آخوندی

دیدگاه های جعفر  تشکری هاشمی

  • آنانی که نیرو های شهرداری تهران را مازاد می دانند، قیاس به نفس می کنند.
  • شیرین ترین خاطره دوره مدیریتی بنده در شهرداری تهران، راه اندازی اولین سامانه ویژه معلولان و جانبازان بود که متاسفانه  بخش زیادی از ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه افراد دارای معلولیت به دلیل خرابی، خاک می خورد.
  • توجه جدی بنده در شورای شهر ششم، توجه به اقشار ضعیف و کم برخوردار در حمل و نقل شهری  خواهد بود.
  • توسعه مترو با وام بانکی ، بزرگ ترین خدمت به مردم تهران است.
  • در پاسخ به عده ای که می گفتند شما مترو ساختید اما شهر را بدهکار کردید می گویم که اگر فردی قادر باشد که با وام بانکی و کارمزد آن با توجه به تورم ۱۰ برابری وضع موجود، برای شهر  ، کار عظیم مثل توسعه مترو انجام دهد، بزرگ ترین خدمت را به شهر و شهروندانش ارائه کرده است.
  • برج آزادی تهران به عنوان یکی از نماد های اصلی شهر تهران و جمهوری اسلامی ایران است که منشا اتفاقات و تحولات مهمی در تاریخ معاصر ایران است. ۲۴ مهر ۱۴۰۰ شمسی ۵۰ ساله می شود. شورای ششم اهتمام به  حفاظت و صیانت از آثار ملی شهر تهران را در دستور کار خود قرار می دهد.
  • حناچی، شهردار تهران گفته بود که با کلایی سازی حقوق شهروندی، در مگا پروژه ها، این حق ، خرید و فروش شد. مگا پروژه های مدیریت قبلی برای خدمت به  شهروندان بود اما کارنامه شورای پنجم و شهردار منتخب آن، شامل هیچ بود.
  • هر کرسی شورای پنجم  در خدمت یک حزب و جناح بود.
  • حال خوب شهر تهران به حال خوب شهروندان کمک خواهد کرد.
  • خدمت در شهر تهران مثل دویدن در مسابقه دو امدادی می دانیم.
  • ۴ سال به جای عرضه گشایی در شهر، به عقده گشایی روی آوردند. شورای ششم، گشایش درعرصه های عمومی و ارتقا و بهبود کیفیت زندگی شهری را در اولویت خود قرار می دهد.
  • پرسنل شهرداری تهران مثل گذشته نباید ریالی برای درمان پرداخت کنند.
  • کارنامه شورای شهر پنجم در هیچ بخشی، موفقیت نداشت.

جعفر تشکری هاشمی شرکت شهر سالم تهران

یکی از مجموعه هایی که شاهد نقش آفرینی دکتر  سید جعفر تشکری هاشمی بود، شرکت شهر سالم تهران از شرکت های وابسته به شهرداری تهران است. سید جعفر تشکری هاشمی به نمایندگی از شهرداری تهران به جای محند علی عفتی داریانی ، رئیس هیات مدیره بود.

جعفر تشکری هاشمی شرکت راه آهن شهری تهران نایب رئیس هیات مدیره

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۷۸۵ مورخ بیست و هشتم تیر ماه سال نود و پنج، سید جعفر تشکری هاشمی در شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ، نایب رئیس هیات مدیره شد. ستاد معاینه فنی معاینات فنی خودرو و شرکت اتوبوس رانی تهران و شرکت راهگشای ناجی پارس و هادیان شهر ، از دیگر مجموعه هایی است که شاهد حضور دکتر جعفر تشکری هاشمی در مدیریت امور شهری تهران در دهه نود شمسی بودیم.

سایت و اینستاگرام سید جعفر تشکری هاشمی

اینستاگرام  سید جعفر تشکری هاشمی ، در نشانی: INSTAGRAM.COM/SJTASHAKORI در دسترس است و بیش از ۳ هزار دنبال کننده دارد. یکی از روش های ارتباط با این منتخب شورای اسلامی شهر تهران، تعامل با وی از طریق اینستاگرامش است. سایت رسمی دکتر سید جعفر تشکری هاشمی نیز در نشانی: SJTASHAKORI.com در دسترس مخاطبانش است.

پست الکترونیک و صفحه ارتباط مستقیم شهروندان تهرانی با سید جعفر تشکری هاشمی در سایت شورای اسلامی شهر تهران به نشانی: shora.tehran.ir در دسترس است.

اگر نظر و دیدگاهی درباره سوابق و اظهارات سید جعفر تشکری هاشمی در ناجا و سپاه و شهرداری تهران دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت با رعایت حریم خصوصی، به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. مدیری کارآمد و کاردان…‌سرداری دلسوز و استادی تمام عیار ..‌‌در هر برهه ای از زمان که ایشان سکاندار مسئولیتی در تهران بودند خوش درخشیدند.

  2. بفرماییدنسبتتان با خانم آقای قالی باف چیست؟
    دخترتان کجا است؟
    می رود سیدنی افتاب می گیرد؟
    این کلیپ انتشار شده صحت دارد یا نه دلایل بفرمایید؟

  3. واقعامتاسفم که رای دادم

  4. بنام خدا
    بنده به توانایی مدیریت آقای دکتر هاشمی ایمان دارم و به همین دلیل هم خودم و حتی انجمن صنفی که در آن عضو هیئت مدیره هستم تبلیغ کردم خدا را شکر ایشان هم پیروز شد
    ایشان شایسته ترین مدیر برای شهرداری تهران بود حرف های پوچ و توهین همیشه پشت مدیران هست ولیکن گناهشان به حساب خودشان ثبت می‌شود.
    اگر صحبت های آقای دکتر هاشمی را در جلسات شورای شهر گوش یدن کاملا علمی و فنی است .
    برای ایشان آرزوی موفقیت دارم .
    با تشکر

  5. ما تا زنده ایم طرفدار شما و آرمانهای شما هستیم آقای دکتر تشکری هاشمی
    شما بی نظیرید در همت والا و تلاش روز افزون و دلسوزی
    شما انسانی زحمتکش و متواضع و استادی وارسته هستید.
    کاش ای کاش بتوانیم در رکاب شما مفید و موثر باشیم
    آرزوی قلبی ما سلامتی و موفقیت و سرفرازی حضرتعالی در تمام عرصه هاست آقای دکتر عزیز و والا

  6. ناشناسی که میگی رای اشتباه دادی، کاملا مشخصه از روی عناد و نرسیدن به اهدافت این مطلب رو نوشتی، خیلی حقیر و بدبختی، آقای دکتر تشکری برای همگان اثبات شده و عزیز هستند نیازی به اظهارنظر شما دشمن نفهم نیست. والسلام

  7. بنام خدا اقای هاشمی بنده نتنها خودم تمام خانوادم اوردم مسجد تابه شما رای بدن حا ل نوبت شماآست یه کاری برای مارانندهای تاکسی انجام بدید قبول کردن ساینا برای تاکسی تااخر عمر دعا می کنیم تو خط ما۱۵نفر می خواستن ماشینهاشون رو عوض کنن شما قبول نکردید ثواب داره اقای رئیس

  8. بدون شک جناب آقای دکتر هاشمی تشکری از حاذق ترین نیروهای متعهد و دلسوز و مسلط به امور هستند و از ایشان به جز دلسوزی و تلاش چیزی ندیده ایم ، این عزیزان باید صدها و شاید هزاران برابر شوند در جامعه مدیریتی کشور ، خدا قوت ویژه خدمت ایشان

  9. دکتر هاشمی از بی بدیل ترین مدیران کشور می‌باشند و به نظرم وجودشان برای شورای شهر تهران مایه برکت است . همیشه سربلند باشند انشالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .