22
سوده نجفی کیست ؟

بیوگرافی و سوابق سوده نجفی : منتخب شورای اسلامی شهر تهران

  • کد خبر : 282503
  • 04 تیر 1400 - 15:37
بیوگرافی و سوابق سوده نجفی : منتخب شورای اسلامی شهر تهران
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق سوده نجفی ...

سوده نجفی نفر بیستم  لیست ائتلاف نیروهای انقلاب است که در بیست و هشتم خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی با اخذ دویست و شصت و پنج هزار و ششصد و هفت رای توانست به پارلمان ششم راه یابد. سوده نجفی یکی از ۴ بانویی است که در شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم، تا سال ۱۴۰۴ شمسی خدمت گزاری می کند.

مهدی چمران، پرویز  سروری،نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بابایی، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی ، مهدی اقراریان ، مهدی عباسی، علیرضا نادعلی شهرستانکی، احمد صادقی، سید محمد آقامیری، میثم مظفر، زهرا شمس احسان، نرگس معدنی پور، علی اصغر قائمی و جعفر بندی شریبانی، از همکاران سوده نجفی در شورای شهر ششم هستند.

در این گزارش، نگاهی داریم به سوابق و فعالیت های سوده نجفی به عنوان عضو شورای شهر پایتخت. اگر دیدگاهی درباره سوابق و فعالیت های سوده نجفی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید .

با ما همراه باشید.

سوده نجفی عضو شورای شهر

بیوگرافی سوده نجفی

سوده نجفی یکی از بانوان شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم است. ایشان در فهرست شورای ائتلاف قرار داشته و دانشجوی دکترای مدیریت دولتی در گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری است. تقریبا همان رشته ای که میثم مظفر (فرزند حسین مظفر و داماد مهدی کوچک زاده ) منتخب شورای شهر ششم، در آن تحصیل کرد. سوده نجفی، مدرس دانشگاه بوده و کتابی در حوزه  مدیریت با بررسی ابعاد ساختاری و تصمیم گیری تالیف کرده است و اهل قلم به نظر  می رسد.

سوده نجفی را می توان فعال اداور دانشجویی نیز محسوب کرد. در سوابق اجرایی و تحقیقاتی سوده نجفی، مشاوره  رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، مدیریت حوزه سلامت، رئیس اندیشکده حکمرانی تهران ؛ معاونت بانوان و امور خانواده  شورای ائتلاف تهران و عضویت در شورای مرکزی و معاون امور بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی دیده می شود.

سوده نجفی در هیات مدیره  تعاونی مسکن کارکنان تامین اجتماعی نیز به عنوان عضو هیات مدیره و نایب رئیس هیات مدیره فعالیت داشت. در کارگروه آسیب اجتماعی و بنیاد برکت و احسان نیز به عنوان عضو جهادی، نقش آفرینی کرده است. ایشان عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی نیز بوده و از اعضا معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور استاندار در امور درمان خانواده شهدا نیز به  شمار می روند.

سوده نجفی در شهردار تهران، سابقه فعالیت ندارد و پیش از این، سابقه نمایندگی در مجلس و شورای شهر تهران نیز نداشت. سوده نجفی در اینستاگرامش به عنوان رئیس اندیشکده حکمرانی تهران و مدیر حوزه سلامت معرفی شده است.

اینستاگرام سوده نجفی

سوده نجفی از جمله اعضا شورای اسلامی شهر  تهران در دوره ششم است که در اینستاگرام، حضور نسبتا فعالی دارد. قریب به ۲۰۰ پست به اشتراک گذاشته و ۵ هزار دنبال کننده دارد. این سیاستمدار جوان پایتخت در اینستاگرام در نشانی: @soudeh_najafi فعالیت دارد.

آدرس توییتر :  https://twitter.com/soudeh_najafi

اینستاگرام سوده نجفی

دیدگاه های سوده نجفی

حاشیه‌نشینی، طلاق، اعتیاد، مسائل زنان سرپرست خانوار، خانوار های بد سرپرست، بزهکاری، فساد اخلاقی، الکلیسم، کودکان کار تنها بخشی از سرفصل‌های مهمترین آسیب‌های اجتماعی هستند که امروز شهر تهران با آنها روبرو است.

یکی از بهره‌مندی‌های دوجانبه در حوزه بهره‌وری، مدیریت شهری است که از اجرای آن زمینه‌ساز تحقق «شهر بهره‌ور»‌خواهد شد. مدیریت شهری از راهکار دستیابی به «شهر بهره‌ور» تلاش می‌کند تا شاخص‌های توسعه شهری را ارتقا بخشد و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، و حتی اقتصادی، امنیت روانی شهروندان را تقویت کند.

در این میان شهر تهران با جمعیتی حدود ۱۰ میلیون نفر به عنوان کلان‌ترین شهر کشور، از یک ‌سو زمینه ‌ها و ظرفیت‌های مستعدی برای بهره‌وری شهری دارد و از سوی دیگر این روند اقدامی خواهد بود که آثار ماندگاری برای شهر و شهروندان به همراه خواهد داشت. رشد فزاینده مهاجرت به تهران در دهه ‌های گذشته و عدم مدیریت کارآمد و بهره‌ور در این شهر باعث شده است تا امروز تهران با معضلات اجتماعی متعددی روبرو باشد.

رشد چشمگیر سرعت شهر و شهرنشینی و گسترش مسائل و مشکلات زیست شهری، موجب شده تا نیاز به نقش آفرینی زنان در عرصه های مدیریت شهری بیش از پیش احساس شود. زنان به مثابه مدیران خانه که مقیاس کوچکتری از شهر است، می توانند در سطوح مختلف مدیریت شهری تأثیر چشمگیری داشته باشند.

طی سالیان متمادی، بسیاری از جوامع انسانی از عدم حضور زنان در جایگاه های مختلف اجتماعی و عدم ایجاد فضای لازم برای استفاده از ظرفیت های بالقوه فکری و مدیریتی زنان دچار خسران شده اند که این موضوع در دهه های اخیر باعث تغییر نگرش های اساسی برای ایجاد تعادل در منابع انسانی و رفع تبعیض به جهت مشارکت همه مردم در ساختارها و مناصب مدیریتی شده است.

با توجه به اهمیت نقش منابع انسانی در فرآیند توسعه پایدار و اینکه زنان و مردان با هم منابع انسانی جوامع و سازمانها را می سازند، می توان گفت که زنان در افزایش بهره وری و توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورها نقشی بنیادی دارند.

امروزه در بسیاری از کشور های توسعه یافته ، حدود چهل درصد از مناصب تصمیم گیری و مدیریتی در اختیار زنان می باشد در حالی که در کشور های در حال توسعه به دلیل تلقی نادرست از روحیات و توانمندی های زنان، به این موضوع توجه چندانی نمی شود.

برای ارتباط با سوده نجفی می توانید به سایت شورای اسلامی شهر تهران به نشانی shora.tehran.ir مراجعه کنید .

اگر نظر و دیدگاهی درباره فعالیت ها و سوابق سوده نجفی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ایشان متولد چه سالی هستن؟ مجرد هستن یا متاهل؟ اهل کدام شهر هستن؟ مقیم چه شهری هستن؟ شغل اصلی ایشان چیه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .