21

سوابق و بیوگرافی نرگس معدنی پور : منتخب شورای شهر ششم

  • کد خبر : 282443
  • 04 تیر 1400 - 9:07
سوابق و بیوگرافی نرگس معدنی پور : منتخب شورای شهر ششم
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق نرگس معدنی پور ...

نرگس معدنی پور یکی از ۴ بانوی فهرست ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب است که توانست در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر  تهران که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰برگزار شد، به پارلمان شهری راه یابد. نرگس معدنی پور با اخذ دویست و هفتاد و شش هزار و یک صد و بیست و شش رای، هجدمین منتخب شواری شهر پایتخت شد. نرگس معدنی پور به  همراه دختر سردار شهید قاسم سلیمانی (نرجس سلیمانی)، زهرا شمس احسان و سوده نجفی، چهار زنی هستند که تا ۱۴۰۴ شمسی، سکاندار هدایت امور پایتخت و مناطق ۲۲ گانه آن خواهند بود.

در این گزارش، نگاهی داریم به سوابق و بیوگرافی خانم نرگس معدنی پور . اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره فعالیت های نرگس معدنی پور دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید .

با ما همراه باشید.

بیوگرافی و تحصیلات نرگس معدنی پور

خانم نرگس معدنی پور از دهه پنجاهی های منتخب شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم است. پنجاه و یک سال سن داشته و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش استراتژیک دارد. از جمله بانوانی است که سابقه شهرداری داشته و منطقه ۱۳، مدتی زیر نظر وی اداره می  شد.  ایشان هم چنین مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران بوده و از مهم ترین اقدامات وی، تدوین طرح جامع آموزش و توانمندسازی زنان شهر تهران بود.

شهردار سابق منطقه سیزده تهران، در تدوین چارچوب آموزش سواد زندگی خانوادگی و تهیه دانشنامه خانواده نیز نقش بنیادین ایفا کرد . تدوین برنامه راهبردی کیفیت بخش زندگی و توسعه پایدار در شهر تهران از دیگر اقدامات برجسته خانم نرگس معدنی پور در زمان فعالیت در شهرداری تهران است.

نرگس معدنی پور از جمله بانوانی است که در چهار دوره جشنواره شهید رجایی در شهرداری تهران، موفق به دریافت گواهی مدیر نمونه شد. لذا اشراف وی به مسائل شهری به خصوص در زمینه خانواده و توسعه پایدار، برجسته است. البته ایشان مثل خانم  زهرا شمس احسان، دیگر منتخب تهران در شورای ششم، تحصیلاتی در زمینه مطالعات زنان ندارد.

نکته جالب درباره خانم نرگس  معدنی پور آن است که وی نخستین بانویی است که از سوی سردار محمدباقر قالیباف، شهردار سابق تهران و رئیس مجلس انقلابی، به عنوان شهردار معرفی شد. این عضو شورای ششم ، تنها و اولین زن شهردار در تهران نیست . منطقه ۷ شهرداری تهران، شاهد نقش آفرینی بانوان در راس شهرداری بود.وی سابقه ریاست فرهنگسری فردوس را داشته که پیش تر  با نام فرهنگسرای دختران شناخته  می شد.

این بانوی شهردار در ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار  نیز در دهه  نود شمسی، نقش  آفرینی  کرده است و امیدواریم حضور وی در پارلمان شش تهران، بتواند در زمینه  توامندسازی بانوان پایتخت و درگیر کردن بیش تر و حرفه ای آن  ها در مدیریت اثربخش امور شهری، هم چون قبل، موفق باشد.

نرگس معدنی پور شورای شهر ششم

اینستاگرام و توییتر نرگس معدنی پور

نرگس معدنی پور  دارای کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرامی و توییتری نیست و انتظار می رود به منظور تعامل اثربخش وی با زنان و کارآفرینان و پیمانکاران شهرداری تهران، از شبکه های اجتماعی برای رونق شورای شهر شیشه ای بهتر استفاده کند .

برای ارتباط با این عضو شورا ، منتخب شورای شهر ششم، می توانید از سایت شورای شهر به نشانی: shora.tehran.ir استفاده کنید .

اگر  شما مخاطب گرامی، درباره نقش آفرینی های نرگس معدنی پور در شهرداری منطقه ۱۳ تهران و برنامه های وی در توسعه شهر زیست پذیر برای بانوان تهرانی در سال های اخیر، دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق  بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. حقوق ۳۳ میلیونی برای دختر دهه‌هشتادی یک عضو شورای شهر تهران!!

    فاطمه منصورلی دخترِ نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حقوق ۳۳میلیون تومانی در دبیرخانه شورای شهر تهران کار می کند! معدنی پور هنوز درباره این موضوع توضیح نداده است/ رصد روز
    مبارزه با فساد و خویشاوندسالاری گرچه در شعارها پر رنگ بود اما نگاهی به عملکرد برخی دستگاهها و سازمانها این سؤال را مطرح می‌کند که مسئولان و نهادها چقدر در عملیاتی کردن این شعارها موفق بوده؟!
    حرکت در مسیر مبارزه با فساد از یکایک افراد جامعه شروع می شود و نمی توان این موضوع را هضم کرد که برخی ها با شعارهای دهن پر کن چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند. نمی توان شعار مبارزه با فساد داد اما عملکردمان با شعارهایمان متفاوت باشد
    لعنت بر همتون امثال شما هستید باعث میشد جمهوری اسلامی و آقای خامنه ای فحش بخوره
    دوست من با ده سال سابقه دکترای آمار پژوهشکده آمار کار می‌کنه ساعتی بهش گفتن تا عید بیشتر نمیتونه باشه تعدیل شده

  2. بله… حقوق بگیر نجومی اونم دختر بیست ساله

  3. متاسفم برای این عدالت نظام حقوقی.یکی مثل کارکنان نیروهای مسلح به رنج یکی هم مثل اینها با حقوق نجومی به گنج.

  4. از دخترش چه خبر؟

  5. آیا این خانم چون در لیست انقلابی قرارگرفته رای آورده . آیا بهتر نیست به خانداری بپردازد. خدا ما را در پیشگاه شهدا شرمنده نکند .

  6. اینهمه سوابق و حقوق دختر خانم. چجور بعضی ها اینجوریند. که سوختیم از این خبر .

  7. خدا دشمنان انقلاب و اسلام رو لعنت کنه
    نمیشه که فقط شعار مبارزه با فساد بدیم

  8. واقعا متاسفم
    بدتر از همه اینکه توجیه هم می کنن

  9. ایشان یکی از بانوان ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب در شورای شهر می باشد.
    واقعا شرم آور و خجالت آور است
    تا کی می خواهید به این روند ادامه دهید.
    ننگ تان باد بر کسانی که این انقلاب را به نفع خودشان مصادره کردند.

  10. جیب ها باید یه جوری همیشه پر باشه اونوقت میگن تحریمیم بودجه نداریم چی واسه بقیه مردم میمونه.خدا دشمنان رو لعنت کنه

  11. اینم گند زد رفت

  12. شما ظاهر رو ببین! القاب رو ببین! بعد دختر همین اشخاص ۳۰ میلیون حقوق میگیرن!!! مردمم باید دهنشون بسته باشه وگرنه …!

  13. سمیه فتاحی، جمهوری اسلامی کیه پس؟؟؟ البته اگر تا الان نفهمیدی بعید میدونم از این به بعد هم بفهمی!

  14. می خورند و باد گلو می زنند

  15. سنگ پای قزوین…..

  16. شما ازاولش هم نه انقلابی بودی ونه حزب الهی بالاخره خدابالا حواسش هست حق فقراومستضعفین توسط شماتضییع شده است زورخدازیاد حاج خانم افرادی هستند که ازمرزهای جمهوری اسلامی ایران باکمترین حقوق به عشق این مردم وشهداپاسداری می کنندوسلام ودروخدابرشهدای عزیزاین مرزوبوم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .