24

سید آرش حسینی میلانی کیست؟ ؛ از بیوگرافی تا دیدگاه‌ها و توییت ها

  • کد خبر : 168456
  • 01 آذر 1398 - 16:42
سید آرش حسینی میلانی کیست؟ ؛ از بیوگرافی تا دیدگاه‌ها و توییت ها
گزارشی از بیوگرافی سید آرش حسینی میلانی را در عصر شهروند می خوانید .

سید آرش حسینی میلانی ، یکی از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم است که در انتخابات سال ۹۶ در فهرست امید ائتلاف اصلاح طلبان تهران قرار گرفت و با کسب ۱.۲ میلیون رای پایتخت نشینان، به عنوان نفر نهم، وارد شورا شد. این جوان دهه شصتی، کارشناسی ارشد آبخیزداری داشته و رئیس کمیته محیط زیست و عضو و سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا محسوب می شود. او یکی از دغدغه مندهای شورای  شهر در حوزه بازنگری طرح آلودگی هوا تهران و رونق فناورانه محیط زیست و مدیریت هوشمندانه پسماند در کلانشهر پایتخت است. سید آرش حسینی میلانی در اینستاگرام، حدود ۲۰۰۰ هزار دنبال کننده داشته و در توییتر و تلگرام،‌ حضور فعالی دارد اما سایت شخصی ندارد.

اگر شما مخاطب گرامی عصر شهروند ،‌ نظر و دیدگاهی درباره فعالیت ها و تفکرات و طرح های سید آرش حسینی میلانی دارید،‌ مراتب را از طریق بخش  کامنت با ما عصر شهروند به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: با اعضاء شورای اسلامی شهر تهران آشنا شویم

سید آرش حسینی میلانی کیست؟ بیوگرافی و دیدگاه‌ها

درباره آرش حسینی میلانی

آرش حسینی میلانی یکی از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم است. او نماینده مردم تهران در سال ۹۶ بود که در ائتلاف امید اصلاح طلبان، به شورای پنجم راه یافت.  او در فهرست بیش ترین آرای نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، جایگاه نهم را کسب کرد و پس از محسن هاشمی، مرتضی الویری، احمد مسجد جامعی، شهربانو امانی، محمد جواد حق شناس، بهاره آروین، سید ابراهیم امینی،  افشین حبیب زاده قرار گرفت.

سید آرش حسینی میلانی در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر  تهران، ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۰ رای دریافت کرد که نیم میلیون رای از رای محسن هاشمی بهرمانی (رئیس شورا)، کم تر بود.

سید آرش حسینی میلانی ، فعال سیاسی است و از چهره های جوان اطلاح طلب در سال های اخیر محسوب می شود. او کارشناسی ارشد مهندسی آبخیز داری داشته و عضو کمیته برنامه ریزی آب در برنامه سوم توسعه و کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران است.

درباره آٖرش حسینی میلانی

آرش حسینی میلانی به دلیل این که در زمینه میحط زیست تحصیل کرده است، همواره در شورای پنجم تهران، از دغدغه های خود درباره محیط زیست و آلودگی هوای این کلانشهر صحبت می کند.

آرش حسینی میلانی در زمینه میحط زیست تحصیل کرده است

وی در سال رونق تولید، ریاست کمیته محیط زیست شورای شهر را بر عهده گرفت و تلاش می کند تا طرح کاهش آلودگی هوای تهران را که در پاییز  ۹۸  نیز با وجود بارندگی و برف، در سطح هشدار برای گروه های حساس قرار گرفته، بازنگری نماید.

آرش حسینی میلانی، ۱۸ آبان ۹۸

آرش حسینی میلانی ، ۱۸ آبان ۹۸ در تذکر به شهرداری تهران اعلام کرد که بایستی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کمک به پاکیزه کردن هوای تهران، گزارش  شفاف شهرداری پایتخت درباره آلودگی هوای تهران تا ۳۰ آذر ۹۸ تقدیم شورای شهر شود.

تصویر بازدید پیروز حناچی و سید آرش حسینی از بوستان پدر

(تصویر بازدید پیروز حناچی و سید آرش حسینی میلانی از بوستان پدر (باغ عبقری) تهران)

 شهرداری تهران از سال ۱۳۹۶ با راه اندازی سامانه شفافیت، تلاش دارد تا مسائل حقوقی و مالی و قراردادی و پرسنلی زیر مجموعه های خود را هر ماه از طریق این درگاه، اطلاع رسانی کند که امیدواریم  برای  اطلاع شهروندان تهرانی، گزارش های شفافیت شهرداری تهران در حوزه آلودگی هوا نیز در این سامانه بارگذازی  شود.

آرش حسینی خواسته بود که قلب تهران، ایستگاه پایش کیفی هوا داشته باشد

حتما بخوانید: با سامانه شفافیت شهرداری تهران آشنا شویم

آرش حسینی میلانی بارها در شورای شهر و گفت و گو با رسانه ها، از راندمان مدیریت پسماند پایتخت انتقاد کرده بود. آرش حسینی میلانی ، به عنوان عضو کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، ‌علت مدیریت ضعیف پسماند را تاسیسات قدیمی و فناوری ضعیف جمع آوری پسماند در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران می داند.

آرش حسینی میلانی بارها در از راندمان مدیریت پسماند پایتخت انتقاد کرده بود.

او خواسته بود که قلب تهران، ایستگاه پایش کیفی هوا داشته باشد. موضوعی که همواره در  فهرست دغدغه های فعالان محیط زیست قرار داشته است.

سید آرش حسینی میلانی به عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری تهران درآمد

۱۴ آبان ماه سال ۱۳۹۷، سید آرش حسینی میلانی به عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری تهران درآمد.

حتما بخوانید: آشنایی با کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری

نظر آرش حسینی میلانی درباره چنار امام زاده صالح

مهندس جوان و عضو شورای شهر درباره یکی از  دغدغه هایش در شورای شهر چنین گفته بود:

هر یک از شاخه‌های آن به مانند تنه درخت در بالای بنای مسجد سر به فلک کشیده است. قطر درخت را نمی‌توان دقیقاً حساب کرد، اگرچه برآورد می‌شود به ۱۵ متر می‌رسد. این درخت عده کثیری را در سایه خود پناه می‌دهد. قهوه‌چی بساط آبدارخانه خود را در آن قرار داده و سقا هم کوزه‌های آب خود را در گوشه‌ای از تنه‌اش گذاشته، مردم زیر سایه آن نماز می‌خوانند. مکتب‌داری اطفال خود را در آنجا جمع کرده و به آنها درس می‌دهد.

نظر آرش حسینی میلانی درباره چنار امام زاده صالح

همکاران گرامی!

این عبارات، توصیف ژان دیولافوا در ۱۳۷ سال پیش از چنار امام‌زاده صالح است. این درخت کهن‌سال را می‌توانیم نمادی از رابطه انسان و درخت در دهه‌های پیشین بدانیم، در پایتختی که به واسطه آب و هوای ناسالم آن در فصل گرم، مردم و حاکمان، با ایجاد باغات متعدد تلاش کردند بر نامهربانی طبیعت غلبه کنند و در سایه‌سار باغات، فضای فراغت، نیایش و تحصیل را بیافریند.

خدمات باغات تهران به مردمانش تا نیمه‌دهه چهل و تا قبل از پمپاژ درآمدهای سرشار نفتی به تهران تداوم یافت اما از آن پس، با توسعه و گسترش خدمات آب و برق و هجوم طالبان زمین و مسکن، سرنوشت دیگری برای درختان شهر رقم زده شد. . . .

حتما بخوانید: با بهاره آروین ، عضو شورای شهر تهران آشنا شویم

اینستاگردی با سید آرش حسینی میلانی

آرش حسینی  میلانی بر خلاف بهاره آروین و احمد مسجد جامعی، حضور فعالی در اینستاگرام ندارد اما در توییتر خیلی فعال است. سید آرش حسینی میلانی ، تا کنون بیش  از ۷۰ پست در اینستاگرامش منتشر کرده و بیش از ۱۶۰۰ فالور دارد. او در اینستاگرامش خود را نایب رئیس ستاد شورایاری شورای شهر دانسته و در این لینک می توان با اینستانوشته های وی آشنا شد.

اینستا نوشته سید آرش میلانی روی اینستاگرامش

پست بالا مربوط به اینستانوشته سید آرش میلانی است که شهریور ۹۸ روی اینستاگرامش منتشر کرده و به داستان عمارت مسعودیه تهران مربوط می شود. او گفته بود که در سال ۱۳۹۵ از عمارت مسعودیه تهران بازدید کرده و تجسم تهران قدیم در ذهنش نقش بست. تصویر سازی باغ های لاله زار یکی از آرزوهای وی بود  که در فیلم مستند «زمستان است» رویای آن لاله زارها، به  حقیقت پیوسته است. تهیه  کننده این مستند،‌شهردار تهران (دکتر پیروز حناچی ) است و کاری از مهرداد زاهدیان.

دوچره قرمز رنگی در دستان آرش میلانی

دوچره قرمز رنگی که در دستان آرش میلانی در عکس بالا مشاهده می کنید، همان دوچرخه های نارنجی/قرمز رنگ کرایه ای سطح شهر است که ایشان،  ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی به مناسب روز جهانی بدون خودرو از آن برای مراجعه به محل کارش استفاده کرد.

حتما بخوانید: پرونده تخلفات پروژه ایران مال

اینستانوشته بالا سید آرش  حسینی  میلانی، مربوط به تابستان ۹۸ است

اینستانوشته بالا سید آرش حسینی میلانی ، مربوط به تابستان ۹۸ است. باز نشر  توییترش در اینستاگرام که صحبت از تشکیل شورایاری و دخالت دادن شهروندان برای اداره اثربخش محل زندگی خود. همان طور  که در عکس بالا مشاهده می  کنید، استفاده از دو هشتگ شورایای و مدیریت شهری، عاملی است برای دیده شدن بیش تر این پست در توییتر. قدرت هشتگ ها را باید در اینستاگرام و توییتر، نمایندگان شورای شهر و مجلس، جدی  بگیرند.

آرش حسینی میلانی از جمله نمایندگان شورای شهر است

آرش حسینی میلانی  از جمله  نمایندگان شورای شهر است  که تصویر نامه ها و تذکرات مهم خود را به منظور آگاهی هوادارانش و عموم  مردم تهران، رسانه ای می کند. متن  تذکر قرائت شده سید آرش حسینی میلانی را در نهم آبان ماه سال ۱۳۹۸ مشاهده می  کنید که درباره  آلودگی هوا و نقش ۳۰ درصدی  خودروهای فرسوده  کاربراتوری در کثیف کردن هوای پایتخت است.

توییتر  آرش حسینی میلانی در این لینک قرار دارد که صدها فالوئر دارد و می‌توان با دیدگاه های مهندس جوان در حوزه های محیط زیست پایتخت، بهتر و بیش تر آشنا شد.

حتما بخوانید: با احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر آشنا شویم

توییت مهم آرش حسینی میلانی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران

(توییت مهم آرش حسینی میلانی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران در فاصله سال های ۹۶ و ۹۷)

همراه گرامی

اگر شما هم نظری درباره دیدگاه های آرش حسینی میلانی دارید یا خواهان ارائه پیشنهادی به وی در حوزه های مربوط به شورای اسلامی شهر تهران است، مراتب را از طریق بخش کامنت به  اشتراک بگذارید. از سید آرش حسینی میلانی می‌خواهیم تا اطلاع رسانی ویدویی از بازدیدها و نطق های خود را از طریق کانال های ایشان در شبکه های اجتماعی ویدیویی نیز منتشر کنند. با طرح های  کمیسیون سلامت و محیط زست شورای شهر در این لینک آشنا شوید.

 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=168456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .