22
علیرضا نادعلی شهرستاکی کیست ؟

بیوگرافی و سوابق علیرضا نادعلی شهرستانکی

  • کد خبر : 282396
  • 04 تیر 1400 - 8:49
بیوگرافی و سوابق علیرضا نادعلی شهرستانکی
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق علیرضا نادعلی شهرستانکی ...

علیرضا نادعلی شهرستانکی سیزدهمین منتخب شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم است که در فهرست ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب قرار گرفت. ایشان توانست پس از مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی (دختر سردار شهید سلیمانی)، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بابایی، سید جعفر  تشکری هاشمی، سید احمد علوی، مهدی اقراریان و مهدی عباسی، با کسب دویست و نود و چهار هزار و هفتصاد و شصت و دو رای ، به پارلمان ششم راه یابد.

در این گزارش، نگاهی اجمالی داریم به بیوگرافی و سوابق علیرضا نادعلی شهرستانکی . اگر دیدگاهی درباره سوابق و اظهارات و فعالیت های این عضو جدید پارلمان ششم تهران دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

بیوگرافی علیرضا نادعلی شهرستانکی

علیرضا نادعلی شهرستانکی ، از اعضا جوان پارلمان شهری در دولت ششم است. علیرضا نادعلی شهرستانکی متولد دهه پنجاه شمسی است و چهل و شش ساله بوده و از با تجربه ترین چهره های فرهنگی و اجتماعی حاضر در پارلمان شهری ششم است . علیرضا نادعلی شهرستانکی ، دستیار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در عرصه ارتباطات فرهنگی انقلاب اسلانی بوده و مدتی نیز به عنوان مدیرکل حوزه ریاست این سازمان، مشغول به کار شده  است.

در کارنامه علیرضا نادعلی شهرستانکی ، دستیار محتوایی و راهبردی قرارگاه فرهنگی بقیه الله و هم چنین دبیری شورای هماهنگی قرب و معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج شهرداری تهران دیده می شود.

علیرضا نادعلی شهرستانکی در ۲۰ سال اخیر، از فعالان برجسته دانشجویی کشور بوده و بسیج دانشجویی دانشگاه های بزرگ ایران را هدایت کرده است. علیرضا نادعلی شهرستانکی، مدتی، در کسوت مدیرعامل کانون اندیشه جوان و معاونت حوزه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز فعالیت کرد.

ایشان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان نماینده فعالیت می کرد و نماینده در کارگره تبلیغ دینی شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری نیز به شمار می رفت.

علیرضا نادعلی در کانون اندیشه جوان تهران

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۲۰ مورخ بیست و نهم آذر ماه سال نود و چهار، کانون اندیشه جوان تهران که موسسه ای غیر تجاری است، اعضا هیات مدیره خود را معرفی کرد. علیرضا نادعلی شهرستانکی به سمت عضو هیات مدیره، منصوب شد و همکار علی رمضانی، محمود حکمت نیا، محمد باقر پور امینی، حامد رشاد، غفور پاک نهاد، محمد رسا یقینی و سید حسین شهرستانی شد.

دیدگاه های علیرضا نادعلی شهرستانکی

  • مدیریت یکپارچه در تهران بایستی نرم افزاری دیده شود تا حلال بسیاری از مشکلات باشد.
  • هیچ نظم و آرامش بصری در تهران ن یست از ارتفاع بناها گرفته تا نمای ساختمان ها.
  • مهم ترین عرصه در مدیریت شهری تهران، فرهنگ است.
  • الان که مجلس  انقلابی سر کار است بایستی نرم افزار ها تغییر یابد.

برای ارتباط با علیرضا نادعلی شهرستاکی از منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، به سایت شورای شهر تهران به نشانی: shora.tehran.ir مراجعه کنید.

راه های ارتباطی

توییتر و اینستاگرام علیرضا نادعلی شهرستانکی به شرح زیر است :

آدرس توییتر : https://twitter.com/nadealialireza

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/alirezanadeali1353/

اگر دیدگاهی درباره نظرات و سوابق علیرضا نادعلی شهرستانکی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کو تخصصش کو رشته اش که خوانده باشه دوران سنش خونده باشه که قبل این مسئولیت باشد وگرنه کسی بعد از این که میایم بهش ایراد میگیرم بره مدرک بسازه بیاره یا با پول پارتی بگیره مهم نیست باید تخصص و رشته فرد قبل سن ۳۰ سالگی اش مشخص شده باشد و خوانده باشد وگرنه بعدش من هم میرم با پول و با داشتن کار مدرکش رو میگرم ببرم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .