29
ناصر امانی کیست ؟

با بیوگرافی و سوابق ناصر امانی منتخب شورای شهر ششم آشنا شویم

  • کد خبر : 282364
  • 04 تیر 1400 - 8:47
با بیوگرافی و سوابق ناصر امانی منتخب شورای شهر ششم آشنا شویم
در این گزارش از عصرشهروند مروری داریم بر بیوگرافی و سوابق ناصر امانی ...

ناصر امانی ششمین منتخب شورای اسلامی شهر تهران است که توانست در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر که بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ شمسی برگزار شد، ۳۱۴ هزار و ۷۰۷ رای را از آن خود کند. ایشان پس از مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی (دختر شهید سلیمانی)، دکتر حبیب کاشانی، دکتر محمد آخوندی، به پارلمان شهری راه یافت.

در این گزارش، نگاهی داریم به بیوگرافی و سوابق ناصر امانی که در فهرست ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گرفته بود. اگر نظر و دیدگاهی درباره ناصر امانی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

بیوگرافی و تحصیلات ناصر امانی

ناصر امانی در کنار ۲۰ تن از اعضای شورای ائتلاف نیروهای اصولگرا، به پارلمان ششم راه یافت و تا ۱۴۰۴ شمسی، مسئولیت مدیریت امور شهری را بر عهده دارد. ایشان، شصت و یک سال داشته و مدرک حوزوی سطح دو حوزه علمیه قم را داراست. ایشان هم چنین موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته فرماندهی و ستاد از دانشگاه امام حسین  (ع) گردید.

این دارنده مدرک دافوس، سابقه معاونت نیروی انسانی نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را نیز در کارنامه دارد. هم چنین حجت الاسلام ناصر امانی ، پیش تر، به  عنوان معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشت.

در کارنامه  ناصر امانی ، قائم مقامی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران نیز دیده می شود. لذا این منتخب شورای اسلامی دوره ششم، اشراف خوبی به حوزه اداری و مالی و بودجه شهرداری پایتخت دارد.

در زمان فعالیت ناصر امانی در شهرداری تهران، ایشان، معاونت برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران را نیز بر عهده داشت.

ناصر امانی در شورای شهر

نظر امانی درباره واگذاری  ۲۰۰۰ ملک شهرداری به وابستگاه قالیباف

شهریور سال  ۹۸ بود که ناصر امانی ، به عنوان معاون اسبق برنامه  ریزی و امور شورای شهرداری تهران، ادعای واگذاری دو هزار ملک شهرداری پایتخت به وابستگان شهردار سابق تهران را رد کرد. شهربانو امانی و محمود میرلوحی، چنین ادعایی مطرح کرده بودند که در دادگاه، محکوم شدند.

وی در شهریور ماه سال نود و شش به دلیل وخامت حالت جسمی پدر خود از ادامه فعالیت در شهرداری  تهران کناره گیری بود.

حتما بخوانید : بیوگرافی و سوابق حبیب کاشانی

دیدگاه های ناصر امانی

  • شورای ائتلاف با شعار دوباره خدمت، تهران سربلند، خاطره ۱۲ سال خدمت مدیریت جهانی را برای مردم پایتخت زنده خواهیم کرد.
  • در ۱۲ سال مدیریت جهادی در تهران، جایزه بین المللی اخذ شد و در حوزه توسعه خطوط BRT سومین کشور جهان شدیم.
  • حرکت ششمین پارلمان شهری بر محوریت بیانیه گام دوم انقلاب است که توسط رهبری بیان شد.
  • مدیریت شهری با انتخاب شهردار، دچار انفعال شده  است.
  • به جای منازعات ، بایستی  باب گفت و گو در شورای اسلامی شهر تهران باز شود و نباید کسی را مجرم بدانیم.
  • اداره کل امور ایثاگران را احیا خواهیم کرد.
  • صلاحیت بنده در انتخابات، در مراجع قانونی ۵ گانه صورت گرفته وسفارشی به هیات رئیسه مجلس فعلی نشده است.
  • کمیته ای برای ارتباط مستمر با بازاریان شریف تهران در دوره جدید شورای اسلامی شهر  تهران، تاسیس می شود.

راه های ارتباطی

ناصر امانی ، سایت شخصی و صفحه ای در اینستاگرام و توییتر ندارد و امیدواریم با شروع کار پارلمان ششم، شاهد افزایش حضور ایشان و سایر اعضاء شورا در شبکه های اجتماعی به منظور تعامل اثر بخش و گسترده با شهروندان تهرانی باشیم.

پست الکترونیک ناصر امانی به منظور طرح پیشنهادات و پیگیری موضوعات مربوط به مدیریت شهری مناطق بیست و دو گانه تهران در سایت SHORA.TEHRAN.IR اعلام و درج می شود.

آدرس پیج اینستاگرام  : https://www.instagram.com/amani_naser1400/

نظرات و دیدگاه های خود را درباره اظهارات و سوابق دکتر ناصر امانی از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام
    ایشان جزو مسوولین کلیدی انقلاب اسلامی و از افتخارات نظام اسلامی و خوار چشم ضد انقلاب هستند که بزرگترین سازمانده نیروهای انقلاب هستند

  2. باسلام خدمت کاربران و دوستان
    آقای ناصر امانی بنظرم من فردی انقلابی و یکی از معاونان اصلی و پاکدست دوره مدیریت جهادی(آقای دکتر قالیباف) بودند همواره یکی از دغدغه های ایشان توجه به وضع معیشتی کارکنان بود.خیلی دوست داشتم برای شهردار شدن کاندید میشدن اون موقع آقای دکتر امانی رو بیشتر میشناختیم اما حیف که نشدن الان هرماه که میگذره میگن سقف اضافه کاری اومده پایین یه ماه میگن شده ۱۰۰ ساعت ماه بعدی میگن۹۰ ساعت همینجوری کم میشه خواهشی که از شما داریم جلسه ای در این زمینه بهمراه اعضای محترم شورا با شهردار محترم تشکیل بدید و این معظل رو حل کنید.اضافه کاری یک واحدو برمیدارن به واحد دیگه میدن مگه ما کار نمیکنیم بخدا هر وظیفه و کاری که از ما بخوان انجام میدیم اگه بتونید برنامه ای بچینید دست نواحی رو تو تقسیم اضافه کاری کوتاه کنید خیلی خوبه یکی بیاد۱۲تا تعطیلات بگیره یکی ۳ تا این کجاش عدالت و انسانیته؟ اون یکی دیگه۱۶۰ اضافه کاری ۸تا تعطیلات میگیره قسم خوردن اولا درست نیست دوما” کراهت داره من جای شهردار ناحیه باشم ۵۰ساعت اضافه کاری و ۱ تعطیلات از سرش زیاد چون نیست گهگاهی مث یه شبه میاد میره خواهشمندم در این خصوص ارائه طریق نمایید با تشکر از شما

  3. سلام جناب گرامی، به امید آنکه روزی بررسی وضعیت مالی و دارایی های عزیزان شاغل در معاونت شهرسازی مناطق، توسط سازمان اطلاعات سپاه کلید بخورد، تا مردم هم از شبحات بوجود آمده ، بدور بمانند…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .