209

خرید و فروش کلیه در ایران آنلاین ! (از قیمت رسمی ۱۸ میلیون تا کلیه سالم ۵۰۰ میلیونی )

  • کد خبر : 15847
  • 15 اردیبهشت 1400 - 12:35
خرید و فروش کلیه در ایران آنلاین ! (از قیمت رسمی ۱۸ میلیون تا کلیه سالم ۵۰۰ میلیونی )
در ادامه گزارشی جامعه از خرید و فروش کلیه در ایران و تهران را میخوانید .

به گزارش عصرشهروند، خرید و فروش کلیه در فضای مجازی و غیر مجازی طبق قانون خلاف و پیگرد قانونی دارد. پیوند کلیه برای اتباع ایرانی و غیر ایرانی٬ دستور العمل مشخصی دارد که طبق اعلام اداره پیوند وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی صورت می گیرد. پیوند کلیه٬ عوارضی هم برای اهدا کننده و هم اهدا گیرنده دارد. جزییات بیش را در این گفتار بخوانید.

قیمت کلیه در ایران سال ۱۴۰۰ و سهم دلال !

در سال گذشته، قیمت رسمی کلیه، ۱۸ میلیون تومان اعلام شد اما قیمت کلیه در بازار بین ۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان متغیر است و گاهی شنیده می‌شود که یک کلیه سالم، ۵۰۰ میلیون تومان فروخته میشود ! فقط بستگی دارد که اهداکننده و دریافت کننده، سر چه مبلغی باهم توافق کنند .

قیمت کلیه در سال ۹۹

( نبود قانون در زمینه فروش اعضای بدن از مهم ترین دلایل رونق خرید و فروش اعضا )

روند فزاینده کلیه فروشی !

مشکلات اقتصادی سال های اخیر به قدری بر سه دهک پایینی جامعه و هم چنین شمار زیادی از دریافت کنندگان یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ماهانه در ۳۱ استان کشور فشار آورده که بعضی برای برون رفت از مشکلاتی که با آن روبرو هستند و هر سال نیز وضعیت بدتر را برایشان رقم می‌زند٬ دست به مهاجرت از کشور یا پناه آوردن به حاشیه کلانشهرها یا فروش اعضای بدن خود زده اند تا بخشی از کوله بار مشکلات خود را کاهش دهند.

خرید و فروش کبد و کلیه و این موضوعات٬ مثل خرید و فروش پایان نامه و رحم جایگزین٬ چیز جدیدی در اقتصاد و فرهنگ و سلامت ایران نیست و مسبوق به سابقه است. اما در سالهای اخیر٬ شاهد روند فزاینده خرید و فروش علم و اعضای  بدن در ایران آن هم  به صورت علنی  و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معروف و غیر معروف هستیم. ظرف یک سال اخیر٬ بیش از  ۵۰۰  تن از فروشندگان کلیه در ۳۱ استان کشور با ارسال درخواست هایی به نگارنده این سطور، خواستار یافتن نیازمندان دریافت کلیه در مقابل وجه درخواستی شده اند! هر  ماه نیز بر  این تعداد افزوده می شود که جای تامل و تاسف دارد.

آگهی های دروغین سوداگران کلیه در اینستاگرام

(نمونه ای از آگهی های  دروغین سوداگران کلیه در اینستاگرام)

این که چرا شهروندان کشوری که دارنده یکی از برترین منابع انرژی خاورمیانه و جهان هستند و از ثروتمند ترین کشورهای گیتی از نظر ذخائر معدنی و فسیلی و طبیعی محسوب می شوند، برای امرار معاش معمولی خود مجبور به فروش اعضای بدن به صورت  کاملا ناخواسته شوند، جای سوال دارد. این که چرا ۵ دوره برنامه  ۵ ساله توسعه اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی نتوانسته پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی شکوهمند بهمن ۱۳۵۷ که پایانی بود بر رژیم ستم شاهی پهلوی٬ عدالت را در جامعه اسلامی برقرار کند٬ موضوعی است که باید از طراحان و تئوریسین های تدوین و مجریان این برنامه ها و سندهای بالا دستی پرسید.

فروشنده کلیه با هزاران فالور و صفحه فالو شده

(نمونه از صفحات معرفی فروشنده کلیه با هزاران فالور و صفحه  فالو شده!)

ما در حالی وارد سال ۱۳۹۸  شدیم  که بر  اساس آن چه در لایحه  بودجه سال  ۹۸ دولت پیش بینی کرده است٬ بودجه بسیاری از وزارت خانه ها به خصوص وزارت بهداشت و وزارت دفاع٬ کاهش یافته و با توجه به کاهش قیمت نفت و تحریم  های سخت آمریکا و تبادلی پولی پر چالش با خارج٬ دولت در آستانه کمبود بودجه قرار دارد. رکود تورمی سال های اخیر که در سال  ۹۷ با افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت ارز و محصولات و خدمات٬ مردم و به خصوص قشر آسیب پذیر را در بدترین شرایط اقتصادی قرار داد٬ میتواند ماه به ماه بر شمار متقاضیان اهدای کلیه به منظور رفع مایجتاج ضروری خود بیافزاید.

از اگهی های کاغذی تا مجازی بهمراه قیمت فروش کلیه !

در  روزگار تاسف آور امروز  اقتصاد کشورمان٬ شاهد نوجوانان٬ جوانان و بزرگسالان مرد و زنی هستیم که برای امرار معاش و جبران بخشی از هزینه های ماهانه خود٬ خواستار اهدای کلیه  به  نیازمندان هستند.  قیمت هایی که برای خرید و فروش کلیه  امروز مطرح می شود نیز در جای خود جای تعجب و تامل دارد. قیمت ها از ۱۵ میلیون تومان آغاز و به  بیش از ۱۰۰ میلیون تومان می رسد. هر  فردی بر اساس سن و جنسیت و وضعیت سلامت خود٬ رقمی تعیین و به دنبال نیازمندی است.

فروش کلیه برای تامین معاش زندگی

قیلا در اطراف بیمارستان های پیوند کلیه در تهران و مراکز استان ها٬ شاهد تابلوهای بزرگ و کوچکی بودیم (و البته هستیم!) که روی آن٬ فروشندگان این عضو حیاتی با ذکر شماره تلفن٬ شماره  موبایل٬ آدرس٬ نام و نام خانوادگی و گروه خونی  خود٬ آمادگی خود را برای اعطای کلیه  به نیازمندان اعلام می  کردند.

آگهی هایی که بعضا یا فراموش می شد یا مورد توجه قرار نمی گرفت. اما امروزه با فضای  مجازی در شبکه های اجتماعی٬ شاهد روند فزاینده خرید و فروش کلیه با مشخصات کامل اهدا کننده هستیم. اهدا کنندگانی که اکثرشان٬ غم و درد شکم داشته  و از سر ناچاری و نه خیرخواهی٬ قصد فروش اعضای بدن را برای پوشش حداقل  مایحتاج مورد نیاز زندگی دارند.

فروشندگان کلیه امروزه به تلگرام و اینستاگرام و پیام رسان های اینترنتی داخلی روی آورده اند و در سایت  های  تبلیغاتی رایگان متنی و تصویری معروف و محبوب ایرانیان٬ آگهی های خود را منتشر و به اشتراک می گذارند. بعضی  نیز پا را فراتر گذاشته و زیر مقالات و گزارشات رسانه  ها درباره جدید ترین قیمت و شرایط فروش کلیه در تهران و مراکز استان های کشور که در فضای مجازی ایرانیان منتشر شده٬ مشخصات خود را با ذکر نام و تلفن و گروه خونی به  اشتراک می گذارند و ۹۹ درصد هم طبق بررسی ما٬ مشکلات اقتصادی را علت انجام این رویکرد اعلام می کنند.

کلیه فروش های اینستاگرام و تلگرام

بازار داغ کلیه فروشی در تلگرام و اینستاگرام  مثل ازدواج های ساعتی و سفید و آیلتس و تافل تضمینی  جایگزین (یعنی کسی  جای شما سر  جلسه برود!!) داغ داغ است. این دلالی جان٬ در خلا نظارت مسئولان٬ می تواند فضای سلامت کشور  را تهدید کند. دادستانی و پلیس فتا باید با انتشار  این آگهی ها برخورد کرده تا فرصت سوء استفاده دلالان و کاسبان سلامت و سوداگران مرگ٬ محدود شود.

اخیرا برخی از هموطنان از  روی  ناچاری٬ صفحاتی  در فضای  مجازی  مثل اینستاگرام راه اندازی کرده و بالای  آن  نوشته  اند: لایک  و فالو و کامنت نمی خوام! کلیه ام را بخرید لطفا.  زیر  قیمت می دهم  . . .

حتما شما هم با مراجعه به هشتگ کلیه و فروش کلیه درا ینستاگرام  و سایر شبکه  های اجتماعی٬ با چنین صفحاتی برخورد کرده  و از آن  رد شده اید. از  همه جالب تر٬‌ مشاهده صفحاتی  است که به فروش کبد  و مغز  سالم!! اشاره دارد.  این افراد حتی گزارش جدید ترین آزمایش خون خود را نیز در صفحات مجازی برای اطلاع خریداران٬ به اشتراک گذاشته اند.

برخی از این فروشندگان کلیه ٬ فالورهای چند K یعنی  چند هزار نفری دارند! گویا عده ای دوست دارند درد و رنج هموطن را هر روز در اینستانوشته ها ببینند و به  لایکی٬ اکتفا کنند! لایک  محوری امروز نسل جدید اینستاگرد ایرانیان هم  به تراژدی دردناکی  مثل فحاشی در کامنت زنی٬ تبدیل شده که موضوعی جذاب برای تحلیل جامعه شناسی خودمانی دیجیتالی ایرانیان  در عصر ایران ۱۴۰۰ است.

برخی از فروشندگان این عضو حیاتی در فضای مجازی٬ بر اساس گروه خونی A, B و O  منفی به  طبقه بندی اطلاعات پرداخته اند تا کار برای فروشنده و خریدار آسان باشد! بازار سیاه کلیه ٬ همیشه در ایران وجود داشته و مورد انتقاد وزرای بهداشت بوده  است. دکتر سید حسن قاضی  زاده  هاشمی که استعفایش در روزهای اولیه زمستان ۹۷ نقل محافل سلامت شده است٬ قبلا این  پدیده  کلیه فروشی زا عملی زشت و ناپسند دانسته بود که اعضای بدن در مقابل پول٬ معاوضه شود.

برخورد قانونی با فروشندگان کلیه مجازی و آنلاین

رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی در سوم  مرداد ماه ۹۷ با ارسال نامه  ای به دادستان تهران٬ خواستار توقیف  سایت ها و کانال های خرید و فروش کلیه  شد.  هنوز نسبت به این نامه٬ شاهد اقدامی موثر از سوی دادستانی و پلیس فتا برای برخورد با مجموعه های  تبلیغ گر این عمل ناپسند نیستیم. چرا  که شماری از افراد نیازمند پیوند این عضو بدن٬ به دلیل خروچ از چارچوب های قانونی و به  رغم اطلاع رسانی انجمن حمایت از بیماران کلیوی٬ هم  مال خود را باخته اند و جان خود را نیز در معرض تهدید جدی قرار داده اند.

فروشندگان کلیه مجازی

انجمن حمایت از بیماران کلیوی٬ نهادی غیر دولتی است که قدیمی ترین تشکل نیکوکاری و بزرگ ترین انجمن تخصصی در این حوزه بوده و بیش از دویست شعبه  در ۳۱ استان کشور دارد. همه خدماتی که این مجموعه در اختیار نیازمندان کلیه و بیماران کلیوی قرار می گیرد٬ رایگان بوده و با حمایت خیرین همیشه در صحنه ایران نیز همراه است.

در ایران سالانه صدها عمل پیوند کلیه موفق صورت می گیرد و قیمت خرید و فروش کلیه  با دلار ۱۰  هزار  تومانی٬ بین  ۳ تا ۱۰ هزار دلار است که رقمی بسیار پایین در قیاس بین المللی است.  رییس دپارتمان اورولوژی مرکز درمانی شهید لبافی نژاد تهران اما نظر دیگری درباره فروشندگان این عضو حیاتی دارد. او معتقد است که این روند خرید و فروش داوطلبانه کلیه ، امری متداول است  و متقاضیان فروش، به جای ارتکاب عملی غیر قانونی مثل دزدی یا قاچاق برای دادن بدهی  های  خود٬ جان یک فرد را نجات داده  و درامد کسب می کنند.

همه افراد قادرند با یک کلیه زندگی کنند. اما سازمان بهداشت جهانی و مسئولان صنعت سلامت ایران٬ با این کار مخالفند و اعتقاد دارند که فروشندگان از فروش اعضای بدن انسان٬ سوء استفاده کرده  و این منجر به جراحی تهاجمی پر ریسکی برای  پزشکان می شوند.

مراحل اهدای کلیه

طبق دستورالعمل وزارت بهداشت موزخ نهم  اردیبهشت ماه ۱۳۸۵ و هم چنین بیست و پنجم آذر ماه ۱۳۷۷ دستور العمل اهدا و پیوند کلیه از اهدا کننده زنده به شرح زیر است.

اهدا کننده زنده غیر خویشاوند کلیه که LURD‌ نام دارد٬ باید بین ۱۸ تا ۴۵  سال سن داشته  و دختران مجرد نیز حداقل ۲۵ سال سن داشته باشند. دریافت دو رضایت نامه کتبی از اهدا کننده و والدین٬ الزامی است. اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه نیز باید رضایت نامه را تکمیل کنند. این موضوع درباره پناهندگان و اتباع خارجی در ایران نیز صادق است. تمامی آزمایشات و معاینات اهدا کننده بایستی توسط متخصصان انجام شود. اگر اهدا کننده٬ اعتیاد تزریقی دارد٬ از  انجام عمل منع می  شود.

آزمایشان قبل از پیوند کلیه

قبل از انجام عمل پیوند٬ باید آزمایشاتی روی اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه انجام شود. این آزمایشات بایستی در محل مرکز پیوند صورت گرفته و مشاوره های لازم ارائه شود. استناد به آزمایشان همراه اهدا کنندگان پیوند ٬ خلاف است. تمامی آزمایشات مربوط به اهدا آن٬ باید حتما با  الصاق  عکس روی برگه آزمایش بوده و تایید هویت توسط  آزمایشگاه قانونی انجام شود. آزمایشان های HCV, HIV, HBV با دقت بالا مورد نیاز است.

گفتنی است طبق بخشنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی٬ پیوند کلیه در اتباع خارجی فقط از اهدا کننده این عضو با تابعیت یکسان امکان دارد و و اگر زوجین با تابعیت غیر یکسان باشند٬ بایستی مراتب به اطلاع اداره پیوند و بیماری های خاص معاونت سلامت وزارت بهداشت برسد تا تصمیم  گیری لازم اتخاذ و مجوز لازم صادر شود.

انجام تمامیه عمل های پیوند کلیه برای اتباع خارجی در ایران٬ صرفا با مجوز اداره پیوند و بیماری های خاص وزارت بهداشت یا معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور مجاز است و گذرنامه اهدا دهنده و اهدا گیره به همراه درخواست کتبی مجوز پیوند از سوی بیمارستان٬ ضمیمه  مدارک شود.

طبق قانون٬ هر گونه  آگهی در خصوص اهدا کلیه از فرد زنده٬ ممنوع است و موجب پیگرد قانونی متخلفان می شود. هر  نوع واسطه گری برای خرید و فروش این عضو نیز ممنوع است. دستور العمل اهدا و پیوند این عضو حیاتی از اهدا کنندگان زنده به صورت  رسمی در این لینک به روز رسانی می شود و متقاضیان باید همواره از این لینک برای کسب اطلاعات درباره مراحل و شرایط  پیوند قانونی در مراکز درمانی کشور استفاده کنند.

شرایط و عوارض پیوند کلیه

بر خلاف  تصور عامه٬ همیشه اهدا کلیه و دریافت آن توسط اهدا کننده و بیمار٬ بدون عوارض نیست و خطراتی را در  پی دارد که برای دوری از آن٬ انجام آزمایشان دقیق طبق استاندارد اعلامی وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی٬ الزامی بوده و باید در پرونده اهدا گیرنده کلیه  و اهدا دهنده آن درج شود.

  • کلیه سالم در جراحی پیوند ٬ جایگزین عضوی ای خواهد شد که عملکرد مناسبی به تشخیص پزشک متخصص ندارد.
  • نقطه ضعف این پیوند آن است که عوارض  جراحی دارد. پس از پیوند٬ احتمال (توجه کنید احتمال) ابتلا به  عفونت و برخی از سرطان ها افزایش  می یابد.
  • الزامی برای خروج کلیه ها از کار افتاده نیست و عضو پیوندی زیر شکم قرار می گیرد و بهترین اتصال بین کلیه پیوندی و رگ های خونی و مثانه برقرار می شود و ظرف  ۴ ساعت انجام می شود.
  • اگر این عضو از متوفی گرفته شود٬ ۲ تا ۴ هفته پس از پیوند٬ فعالیت خود را شروع می کند.
  • با عمل لاپاراسکوپی می توان با جراحی کم تر تهاجمی نسبت به عمل پیوند کلیه اقدام کرد و زمان بستری را کاهش می دهد و بیماران٬ درد کمتری را تحمل می کنند.

امیدواریم اقتصاد جامعه و صنعت سلامت جامعه به گونه ای باشد که شاهد روند فزاینده اگهی های خرید و فروش کلیه  در فضای مجازی نباشیم و هر امور در مسیر قانونی و با نظارت مراجع ذی صلاح که حقوق اهدا کننده و اهدا گیرنده را تضمین می کند٬ صورت بگیرد.

نظر شما درباره پدیده خرید و فروش کلیه چیست؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=15847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1632در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : ۱,۵۸۹
  1. کلیه +oفروشی متاهل و ۳۴ساله….
    دزدی نکردم و مال حروم نخوردم… محتاجم و در فقر مطلقم و بدهکار و اجاره نشین…. مجبورم بفروشم حتی از نظر دولت هم غیر قانونی باشه…. دولت باید کمک کنه که نمیکنه

  2. بیشتر از ۲ماهه میخوام بفروشم که زندگیم رو ازهم نپاشیدن نجات دهم و خودم رو هم ازبدهکاری…. کاش دولت تو فکر این کلاهبردارهای بیشرف بود که زندگی من و امثال من رو به نابودی کشوندن… بخدا نمیدنیم چیکارکنیم درمونده و ناامید… من میدونم اخرش زندگیم میپاشه و خودم هم راهی زندان میشم….هیچ کس کمک نکرد…. فقط حرفه عمل نمیکنن

  3. قیمت واقعی چنده اگه بخوایم بخریم؟

  4. سلام. منB+گروه خونم سالم هستم اهل هیچی هم نیستم اگر نفروشم کلیه ام رو باید اردیبهشت بچه هام رو ببرم تو کوچه زندگی کنم چون ۲میلیون رهن خونه ام پای اجاره عقب افتاده رفت،..،….. تو رو قرآن کمک کنید دلال هم باشه عیب نداره فقط بفروشم و از این وضعیت در بیایم

  5. سلام ۳۷ مجرد به دلیل نیاز به پول و فشار زندگی کلیه کبد و مغز استخوانم میفروشم درس خودند الکی دولت کمک نکرد وحالا نیاز دارم

  6. سلام به للت نیاز شدید مالی کلیه خودم و میفروشم قیمت توافقی گروه خونی +o

  7. فروش کلیه فوری فوری
    گروه خونی +o سالم سالم قیمت توافقی

  8. یاسرم
    سی ساله قم
    گروه خونیb+
    بدنم سالمه
    قیمت ۱۲۰تومن نقد

    • با عرض سلام۳۰سالمه A+ یاA یکی از این ۲تا هستش بسیار سالم از استان قم و به قیمت مصوب دولتی یعنی ۲۵تومان اما نیت قلبی کردم که به مسطحق ترین بدم تاریخ ۱۳۹۸/۱/۲۷

    • با عرض سلام۳۰سالمه A+ یاA یکی از این ۲تا هستش بسیار سالم از استان قم و به قیمت مصوب دولتی یعنی ۲۵تومان اما نیت قلبی کردم که به مسطحق ترین بدم تاریخ ۱۳۹۸/۱/۲۷

  9. کلیه B+ هیچ مریضی ام ندارم نیاز مالی دارم

  10. فروش کلیه o+ قیمت توافقی ارومیه

  11. نیاز شدید مالی دارم
    ۲۹ سالمه
    کاملا سالم
    متاهلم
    Ab+
    توافقی

  12. فروشنده یک کلیه و قسمتی از کبد به بالاترین قیمت ممکن در بازار به دلیل نیاز شدید مالی ۳۷ ساله جوان و سالم از اصفهان
    +o

  13. سلام نیازمند کلیه ب مثبت اقا زیر سی سال از استان اردبیل ایدی تلگرام

  14. جوان ۲۲ ساله هستم اهل لرستان
    کاملا سرحال و سالم
    گروه خونی +A
    نیاز به پول دارم شجوان ۲۲ ساله هستم
    گروه خونی A+
    ساکن لرستان و مشکل ندارم برای هر شهر اومدن
    فروش فوری
    »»» «««
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#

    جوان ۲۲ ساله هستم اهل لرستان
    کاملا سرحال و سالم
    گروه خونی +A
    نیاز به پول دارم شجوان ۲۲ ساله هستم
    گروه خونی A+
    ساکن لرستان و مشکل ندارم برای هر شهر اومدن
    فروش فوری
    »»» «««
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#

  15. فروش فوری کلیه B+. در شهر تبریز هستم۲۶ ساله قیمت ۱۰۰میلیون تومن خریدار واقعی یا در تلگرام و یا اسمس پیام بدید

  16. جوانی۳۴ساله فروش کلیهoمنفی هستم رفیقم oمثبت هرجاباشه میام

  17. ۲۰ سالمه ورزشکار مدل استانی هم دارم بدلیل مشکل مالی میفروشم یکی از کلیه هامو هر شهری بگین میام هیچگونه بیماری هم ندارم Aمثبت توروخدا اگه خریدارین تموم کنین

  18. کلیه A+ دارم و قیمت توافقی چون پول لازمم

  19. مهدی ۳۸ ساله سالم بدلیل نباز مالی کلبه خود را میفروشم قیمت توافقی گروه خونی B+

  20. مجرد ۲۸ ساله از تهران فروش کلیه o+سلامت کامل جسمی دارم و هیچ گونه بیماری تا به حال نداشتم فقط تهران میتونم بیام نیاز خیلی فوری به پولش دارم .

  21. فروش فوری کلیه
    ۲۵سال اصفهان
    به بالاترین قیمت
    سالم سالم هستم
    گروه خونی O-
    تلگرام

  22. سلام
    گروه خونیo+فروشی
    قیمت۱۰۰ ملیون

    فوری فوری

  23. فروش کلیه گروه خونی Aمنفی قیمت توافقی

  24. سلام ۲۴ سال دارم میخوام کلیه بفروشم o+
    هست گرو خونی شماره تماس

  25. فروش کلیهo+ قیمت توافقی. ۲۹ سالمه از شمال کشور. ورزشکارم

  26. بادرود بهخاطر مشکل زندگی اماده هستم یک کلیه را اهدا کنم پنجاه میلیون گروه خونی o+ شمماره

  27. مشکل شدید مالی دارم زنم مریضه نیاز ب درمان داره

  28. کلیه فروشی
    ۲۰ سالمه
    Ab+
    فوری

  29. سلام کلیه فروشی o+
    خرمشهر بدون هیچگونه بیماری خاصی
    ورزشکارم
    مشتری فوری بدهکارم

  30. سلام فروش کلیه o+
    خرمشهر بدون هیچگونه بیماری خاصی
    ۲۸ ساله
    بدهکارم فوری

  31. کلیه با گروه خونی +a قیمت توافقی هماهنگی اولیه با پیامک

  32. کلیهA+ 27 سالمه کاملا سالم ساکن تهران همهی زندگیم داره نابود میشه ورشکست شدم کلی بدهی دارم هیچکسم ندارم ۱۰۰ ملیون میفرشم.

  33. سلام خانم ۲۵ ساله از تهران با گروه خونی O+ فروش کلیه آزمایشات لازم رو انجام دادم و موجود هستن هیچ مشکلی از لحاظ سلامت ندارم داخل و خارج از کشور همکاری می کنم فقط مشتری واقعی تماس بگیرد

  34. گروه خونی Aمنفی هستم ۲۷سالمه سالم سالم هیچ مریضی ندارم بخاطر بدهی خیلی فوری کلیمو میخوام بفروشم خیلی فوری فوری هرکی واقعا مشتری زنگ بزنه اگه واقعا مشتری نیستی خواهشا زنگ نزن واقعا خیلی گیرم سریع باید پول جور بکنم قیمتم باهاتون راه میام بخاطراینکه خیلی به پول احتیاج دارم

  35. من کلیه bمثبت دارم هرجای ایران بگید میام جوان ۲۷سالمه

    زارعان

  36. سلام گروه خونی B+ آقا هستم ۲۷سالمه هرجای ایران بگید میام قیمت توافقی از اصفهان

  37. ۳۵ساله مرد .درشت اندام و سالم هستم.من ورشکسته شدم .ولی الان برای اداره امور خانواده قصد فروش کلیه دارم oمنفی …ببین من وجودم رو دارم میفروشم بیخودی زنگ نزنید. لعنت به بانک مسکن که زندگی من رو بالا کشیدن.

  38. جوان ۲۰ساله هستم ورزشکار دودی هم نیستم به دلیل نیاز مالی حاضر به فروش کلیه هستم گروه خونیBمثبت قیمت ۵۰میلیون بدون تخفیف

  39. کلیه فروشی.
    گروه خونی✓O+
    شماره تماس
    پیام بدید که آگهی تو سایت رو دیدین.سپاس

  40. سلام ۲۴سالمه خانم ،تهران هستم گروه خونی A+ مشکل شدید مالی دارم کلیمو میفروشم تماس فوری

  41. جوانی۲۶ ساله ام بخاطر اینکه میخوام مهریه بدم ووضعیت مالیم خوب نیست مجبورم. گروه خونیم o- وخیلی به این پول نیاز دارم.

  42. فروش کلیه o+ سالم ۲۸سال اصفهان متاهل بدلیل تنگ دستی

  43. سلام فروش کلیه o+سالم جوان سی سالمه اینم شمارم

  44. فروش کلیه A+ توافقی سالم
    به دلیل نیاز مندی به پول

  45. جوانی ۱۹ ساله هستم برایه فروش کلیه اگهیو میدم خیلیم فوریه

  46. فروش فوری کلبه

  47. جوان۲۱ساله از بندرعباس۲۰۰ میلیون تومن میفروشم.
    اول مبلغو میگیرم بعد میزارم تیغ ب بدنم بزنید

  48. سلام ۲۳ سالمه ورزشکارم بدنم خیلی خیلی سالمه ۸ ساله ورزش میکنم .مشکل مالی دارم باید خرج مادرمو بدم میخوام کلیمو بفروشم b+ ادرس تلگرامم

  49. سلام
    ۲۸ساله فروشنده
    گروه خونیo+
    قیمت ۱۵۰ملیون

  50. مریم هستم ۳۸ ساله تهران به دلیل نیازی که با این مبلغ دارم کلیه خود را میفروشن و مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان کمتر نمیدم
    گروه خونی آ مثبت
    در تهران
    به روش لاپاراسکوپی میدم
    هزینه عمل و .. با گیرنده است

  51. هادی هستم ۲۹ ساله از شهرکرد به دلیل نیازی که به این مبلغ دارم کلیه خود را میفروشم
    ✅ گروه خونی او مثبت
    ✅ کاملا سالم بدون سابقه مصرف هیچ ماده مخدر و داروی خاص
    ✅ قیمت توافقی – به جویدگان و دلال های محترم حقه زحمه داده میشود
    ✅ ساکن در شهرکرد و حاضر به عمل در ایران
    ✅ به روش لاپاراسکوپی کلیه میدم
    ✅ هزینه عمل و … با گیرنده است

  52. سلام.
    o+
    فروش کلیه ب دلیل نیاز مال شدید
    قیمت ۴۳میلیون.
    مشکلی با سفر ب شهر مقصد ندارم.

  53. سلام.
    فروش کلیه O+,
    ۴۳میلیون.
    مشکلی با سفر ب شهر گیرنده کلیه ندارم
    من خیلی خیلی گیرم و به پولش احتیاج زیادی دارم.

  54. سلام.
    کلیه o+دارم
    ۴۳تومن میفروشمش
    گیرنده هرشهری باشه مشکلی ندارم میرم.

  55. سلام۲۹ سالمه کلیه A+قیمت ۲۵

  56. کلیه O مثبت میفروشم ۳۰ساله هستم

  57. کلیه سالم oمثبت فروشنده ام لطفا پیام بدهید

  58. سلام ۲۹ سالمه کلیه A+ سالم شماره تماسم

  59. داستان واقعی زندگی من در مورد من دوشیزه در بیمارستان نارایانا، که من یکی از کلیه هایم را برای پول به فروش می رساندم، و چند روز قبل از انجام پیوند، مقدار کمی پول (۴۵۰،۰۰۰.۰۰usd دلاری) برای بسیار فقیر و من آن را سخت برای من برای خوردن، من آمد در یک شهادت در مورد نحوه صحبت دکترراد او را به شدت با توجه به کلیه خود را توسط یک کن زنی که گفت: هر کسی که علاقه مند
    باید آن را محاکمه و مجددا به شهادت برسد، ایمیل را به عنوان کپی کردم و در کمتر از سه ساعت ایمیل فرستادم، من از دکتر جواب دادم و ما معامله کردیم و قدمی جدی گرفتم ثبت نام کنید، تمام موافقتنامه های لازم را بپذیرید، تمام موضوعات را حل کنید، در چند روزی که پرداخت می شود، با هر دو طرف ما موافقت کردیم و یک تاریخ برای عملیات گرفته شد و به من عمل کرد تا بیمار را بدون هیچ مشکلی نجات دهد، من اکنون به لحاظ مالی و صحیح، لطفا در تماس با بیمارستان دریغ نکنید
    مشکل مالی من در زندگی است و من امروز خوشحالم.

  60. ۳۱ سالمه و گروه خونیم b+ کلیه و قسمتی از کبدمو حاضرم بفروشم

  61. فرشنده کلیه فقط به دختر مجرد وسالم خودمم ساکن خوزستانم و۱۹سالمه وقیمت هم۱۱۰ ملیون تومن هست

  62. به دلیل نیاز مالی گروه خونی o+ !!

  63. سلام خانم۳۰ ساله
    کاملا سالم b+
    به علت نیاز مالی میفروشم تهران و اصفهان

  64. سلام اسمم نیماست گروه خونیA_ قیمت فروش کلیه ۸۰ میلیون تومان ورزشکار هستم واز لحاظ جسمانی در سلامت کامل هستم.

  65. کلیه فروشی Oمنفی فوری توافقی

  66. سلام ٢٧ سالمه متاهلم با یه بچه پنج ساله تو گرداب بدهی و نزول دست وپا میزنم یه شب نشده راحت سرمو به بالش بزارم زنگ خونمونو میزنن قلبم وایمیسه که کدوم طلبکاره اگه کسی خریداره من میفروشم تا بتونم ازاین به بعد شرافتمندانه زندگیمو بکنم گروه خونم AB- شماره تماس

  67. یک عدد کلیم میفروشم به دلیل مشکلات مالی ۲۷ سالمه از اهواز گروه خونیb+

  68. سلام یک عدد کلیم میفروشم به دلیل مشگلات مالی ۲۷ سالمه از اهواز فوری فوریگروه خونی b+

  69. سلام یک‌عدد کلیم میفروشم ۲۷ سالمه از اهواز به دلیل مشکلات مالی فروشم فوریه گروه خونی b+

  70. جوانی هستم ۳۷ساله دارای گروه خونی AB+ که یکی از کلیه هامو میفروشم چون خیلی نیاز دارم

  71. بدهی به بانک دارم مجبورم بفروشم. توروخداا کمک کنین..
    ۲۶ سالمه.
    o+
    قیمت توافقی

  72. کلیه سالم AB+قیمت توافقی اینم شماره تماس فقط خریدار واقعی لطفاً تماس بگیره

  73. کلیه سالم AB+قیمت توافقی اینم شماره تماس فقط خریدار واقعی لطفاً تماس بگیره

  74. سلام احمدرضام ۲۲ سالمه فروش کلیه گروه خونی o+قیمت توافقی اهل دود وهیچی نیستم سالم سالم به دلیل مشکلات مالی گیرم قیمت خوب میدم لطفا هرچه سریعتر تماس بگیرید.

  75. سلام کلیه فروشی با گروه خونی o+ به دلیل نیاز مالی ۲۴ سالمه و مجردم

  76. ب دلیل مشکلات مالی این. کارو. می خوام بکنم خیلی عجله دارم ۲۱ سالم اهل دود و دم نیستم. گروه خونیم AB+ لطفا زود تر تماس بگیرید

  77. سلام دوستان فلاحی کلاهبرداره مواظب باشین

  78. سلام خانم۳۰ ساله
    کاملا سالم b+
    به علت نیاز مالی میفروشم تهران و اصفهان

  79. سلام ۲۷ سالمه از اهواز فروش فوری ۱ عدد کلیم بخاطر نیاز مالی گروه خونیb+تورو خدا خریدار زنگ بزنه فوریه

  80. کلیه b+ از اصفهان . ۲۳ ساله . رضایت نامه محضری ام دارم فوریه فوری

  81. سلام وقت بخیر.فروش کلیه بدلیل نیاز شدید مالی.گروه خونی A+ شماره تماس

  82. فروش فوری کلیه با گروه خونی A+ کاملا سالم سن ۲۵
    به خدا خیلی به پولش نیاز دارم

    قیمت توافقی

  83. ۳۰ساله سالم.ورزشکار. گروه خونی A+به دلیل مشکلات بیش از حد مالی به بالاترین قیمت حاظرم بفروشم.

  84. ۳۰ساله سالم ورزشکار A+به بالاترین قیمت.

  85. سلام بنده ۳۰سالم هست سالم و ورزشکارم مشکلی ندارم حاظرم هر آزمایشی خواستید بدم ، به دلیل مشکلات مالی بیش از حد و غیر قابل تصور و بدهکاری زیاد حاظرم کلیه خودم رو به بالاترین قیمت بفروشم .گروه خونی A+ اینم شمارمه مزاحم نشید خواهشن

  86. سلام.به لحاظ دادن بدهیها

  87. ۳۲ ساله کاملا سالم به دلیل مشکلات مالی مایل به فروش کلیه ام هستم با گروه خونی B+

  88. کلیه با گروه خونی +a به قیمت ۵۰ میلیون به دلیل مشکلات مالی به فروش میرسد

  89. کلیه با گروه خونی A+.قیمت ۵۰میلیون

  90. کلیه با گروه خونی A+.قیمت ۵۰میلیون شماره

  91. فروش کلیه o+چابهار سالم معتاد نیستم به پایین ترین قیمت فوری ۲۴

  92. O+ هستم چطور میشه تو ترکیه کلیه بفروشیم شرایطو لطفا پیام کنید

  93. سلام نیاز به پول دارم

  94. نیاز به پول دارم گروه خونی A+

  95. سلام خانمی ۳۵ ساله هستم بدون هیچ گونه بیماری و سالم دارای گروه خونی O منفی به بالاترین قیمت میفروشم ساکن تهران

  96. سلام. چهل سالمه. کلیه B+ فروشی. قیمت پنجاه میلیون تومن
    تماس

  97. سلام سی و پنج سالمه. کلیه +O فروشی قیمت صد وپنجاه تومن

  98. ۳۵ ساله به علت نیاز مالی کلیه میفروشم متاهل A+

  99. سلام قصد فروش کلیه دارم گروه خونی O+قیمت توافقی

  100. ۳۲سالمه مذکر.کلیه موباقیمت ۳۰ میلیون میفروشم.
    گروه خونیمaمثبت
    شماره تماس

  101. ۳۲ساله باگروه خونی aمثبت
    فروش کلیه باقیمت۳۰میلیون
    شماره تماس

    لطفا قبلش پیام بدین

  102. ۳۲سالمه مذکر.کلیه موباقیمت ۳۰ میلیون میفروشم.
    گروه خونیمaمثبت
    شماره تماس
    لطفاباپیام هماهنگ کنین

  103. ۳۲سالمه مذکر.کلیه موباقیمت ۳۰ میلیون میفروشم.
    گروه خونیمaمثبت
    شماره تماس

    لطفاباپیام هماهنگ کنین

  104. سلام خدمت تمام عزیزان و مردم کشورم
    دوستان تماس بگیرید و طی یک الی دو هفته فروش کلیه و کبد خود را به اتمام برسانید.
    دارای مشتری در تمام مناطق ایران و خارج از ایران.
    فقط با یک تماس به خواسته ی خود برسید
    یا حق

  105. کلیه مو میفروشم بخاطر قسط بانک فوری گروه خونی ام+Oهستش شماره تماس

  106. کلیه مو میفروشم سن ۲۶بخاطر قسط بانک فوری گروه خونی ام+Oهستش شماره تماس

  107. با سلام بنده فوق لیسانس حقوقم که حتی شهرداری هم رفتم گفت کار نیس حاظر بودم اشغال جمع کنم این تورم و دزدی های بچه های بالا باعث شده که به فکر فروش کلیه ام افتادم یه ماشین بگیرم مسافر کشی کنم

  108. دختر۲۰سالم از رشت نیاز دارم بدهکارم کلی دیگه نمی‌دونم چیکار کنم خواهشا منو قبول کنین واسه فروش کلیه

  109. دختر۲۰سالم از رشت نیاز دارم بدهکارم کلی دیگه نمی‌دونم چیکار کنم خواهشا منو قبول کنین واسه فروش کلیه سرکار میرم نمیتونم دیگه

  110. من ۳۳ساله باگروه خونیAمثبت.قیمتش توبازارهرچی باشه پایین ترحساب میکنم،

  111. About می فروشم ۱۰۰ میلیون ۳۲ سالم

  112. سلام بنده ۲۶ ساله هستم و دارای گروه خونی A+ میباشم لطفا خریدار واقعی زنگ بزنه

  113. جوانی متولد۱۳۶۸ ساکن مشهدمتاهل دارای فرزندمستاجرنزدیک به دوساله که بیکارم ودربه دردنبال کارم وهرکجامیرم کارنیست وبه هزاربدبختی کرایه خونه روجورمیکنم وقدرت خریدمایحتاج خونه به زیرصفررسیده توروخداکمک کنین یه کاری معرفی کنین زندگی برمن سخت شده الان بیش ازدوبرجه کرایه خونم عقب افتاده الان که صاحب خونه بیادبالای سرقسط وامم همینطوروچندین نفرکه قرض گرفتم توروبه همین امام رضا کمکم کنین به کاراحتیاج دارم زندگیم داره میپاشه باتشکریک عددکلیه oمنفی بدلیل مشکلات شدیدمالی بفروش میرسد

  114. کلیه oمنفی بفروش میرسدبدلیل مشکلات شدیدمالی قیمت ۱۷۰میلیون

  115. سلام کلیه o+ میخوام بفروشم به دلیل مالی و یکسری مشکلات شخصی

  116. درود من جوان ۳۰ ساله از اصفهان هستم به دلیل مشکلات مالی احتیاج به فروش کلیه دارم گروه خونی +o سالم بدون هیچ بیماری خاص در صورت قطعی بودن

  117. با سلام حسین هستم گروه خونیمA-هست بدحورنیازمالی دارم

  118. کلیه گروه خونیb+نیازشدید مالی دارم

  119. من کلیه خود را ۵۰ میلیون می فروشم و پول لازم … سالم و دودی نیستم … شماره

  120. جواتی ۳۲تهرانم به دلیل بدهی مالی نیاز فوری به فروش کلیه وکبد خود را دارم فقط پیامک گروه خونی oهستم

  121. سلام.کلیه با گروه خونی آمثبت.بله اینجانب کلیه خود را به علت مشکلات مالی میخوام بفروشم.لطفا راهنمایی کنید

  122. خریدار کلیه A+هستم

  123. سلام ۲۹ سالمه کلیهA+فروش فوری قیمت توافقی همراهم

  124. کلیه o+ساله۲۵ بخاطر بدهکاری وپیش پول خونه میفروشم قیمت توافقی

  125. با سلام
    سلام
    ۲۴ سالمه گروه خونی o+
    بدلیل مشکلات شدید مالی کلیمو کلیمو به قیمت ۲۰۰ میلیون میفروشم
    کسایی که پولدار هستن این رقما براشون پولی نیست ولی من با این پول زندگیم بر میگرده
    شماره تماس

  126. سلام
    ۳۵ سالمه تهران
    گروه خونی B+
    کلیه ام سالمه فروش به دلیل مشکل مالی
    قیمت توافقی

  127. به دیلیل مشکل مالی شدید خانوادم و خرج تحصیلم کلیه ام را میفروشم.گروه خونی +Aاز نظر جسمانی کامل سالم متولده۷۱ قیمت ۷۰ شماره تماس

  128. کلیه فروشی سالم گروه خونی Bمثبت تماس بگیرید

  129. کلیه o- فروش فوری

  130. باسلام اقا هستم ۲۸سالمه مجرد با گروه خونی آ ب مثبت بدون اعتیاد ب هرگونه دود و دم کلیه میفروشم و قیمت توافقی

  131. سلام فروش کلیه ، کید، مغز استخوان با گروه خونی ‘B+ سالم سالم

  132. کلیه فوری فروشی گروه خونی o+
    تهران به بالا ترین قیمت پیشهنادی شماره تماس

  133. کلیمو میفروشم گروه خونیo+قیمت ۱۰۰ملیون
    خیلی فوری

  134. با عرض سلام۳۰سالمه A+ یاA یکی از این ۲تا هستش بسیار سالم از استان قم و به قیمت مصوب دولتی یعنی ۲۵تومان اما نیت قلبی کردم که به مسطحق ترین بدم تاریخ ۱۳۹۸/۱/۲۷

  135. فروش کلیه ۲۶ساله سالمه سالم بارضایت محضری بدون هیچ مشکلی

  136. فروشنده کلیه گروه خونیoمثبت سالم هستم به دلیل مشکلات مالی قصد فروش دارم

  137. فروشنده کلیه گروه خونیoمثبت سالم هستم به دلیل مشکلات مالی قصد فروش دارم قیمت۸۰ملیون

  138. سلام فروش فوری کلیه o+ سالم و پا‌ک پاک
    هرجایی که خواسین آزمایش میدم هرجای دنیا
    ب علت مستاجری و بدهکاری مجبورم بفروشمش

  139. ملت رو سرکار گزاشتی فقط

  140. کلیه خودرا به علت نیازشدید مالی میفروشم o+سنم۴۰ استان قزوین خیلی فوری

  141. سلام علی هستم استان قزوین کلیه خودرا به علت نیازشدیدمال میفروشم o+سنم۴۰ خیلی فوری قیمت پیشنهادی۱۵۰میلیون

  142. سلام کلیه خودما به قیمت ۱۵۰میلیون میفروشم سنم۴۰ گروه خونیمo+خیلی فوری به علت نیاز شدید مالی ایدی تلگرامم

  143. کلیه فروشی ب+تهران۴۰ ساله

  144. سلام.اهل نیشابور هستم.به علت نیاز شدید و ورشکستگی کلیه خودم رو با گروه خون o+می فروشم.اگه خریدار اهل مشهد یا شهرهای اطراف حاضرم بیام.

  145. ۳۲ سالمه b+ ۰

  146. سلام جوان ۳۳ساله سالم گروهo+قیمت توافقی باشماره تماس وپیامک

  147. فروش کلیه o+قیمت توافقی

  148. کلیه فروشی با گروه خونی B +آزمایشات اولیه رو انجام دادم به دلیل نیاز شدید مالی میفروشمش ۱۰۰میلیون خواهشا خریدار واقعی تماس بگیره

  149. فروش قسمتی از کبد دارای گروه خونی B-

  150. سلام.به دلیل مشکل شدید مالی خانوادم وخرج تحصیلم کلیه ام را میفروشم گروه خونی +A سن ۲۷ سال از نظر جسمانی کاملا سالم مبلغ فروش ۷۰ تومن.

  151. فروش کلیه +a مشهد

  152. باسلام خسته نباشیدتوروقران پیگیری کنیدمن پسری۲۴ساله ازاردبیل میخوام کمی ازدردام روبااشک چشمم بنویسم بابام بخاطرمزرعه افتاده زندان مامانم هم بدجوری مریضه بدلیل نداشتن هزینه درخانه بستری شده یدونه برادردارم اونم ازدواج کرده دوتادختربچه داره بردارم هم اعصاب گرفته اونم خونه من نگه میدارم کلانون واسه خوردن نداریم راستش میخوام کلیه ام روبفروشم منم نزول کردم اگه پرداخت نکنم منم میبرن زندان..بخاطرخداکمک کنیدالان بیکارم فوق دیپلم هستم یک ساله خدمتم روتموم کردم…لطفاپیگیری کنیدبه قران مبین قسم بخدامعتال که همه ماروافریده قسم یه کلام دروغ نمیگم درصورت تمایل ادرس میدم بیایدباچشم خودتون بدبختیون روببینید…شماره تماس
    شماره کارت هم میدم هرچقدتمایل داشتیدکمک کنیدنذاریدازاون دختربچه هاشرمنده بشم بنام مهدی…التماس دعا

  153. سلام جوانی سالم با گروه خونی o-منفی هستم به دلیل مشکلات زندگی ام حاظر به فروش کلیه ام فوری میباشم

  154. علی هستم کلیه ام را با گروه خونی +a به قیمت توافقی میفروشم سالم سالم

  155. ٣٠سالم فروشنده کلیه هستم گروه خونیم A-هستم

  156. سلام من زندگیم داره از هم می پاشه کمکم کنید تو رو خدا کلیه ام را میخوام بفروشم سالم گروه خونی +B و۲۷ ساله هستم

  157. کلیه b+ دارم ۳۰ ساله از کرج به علت نیاز شدید مالی میفروشم قبل ذکر است که مبلغی دریافت میشه زندگی ۱ آدم رو نجات میده.در سلامت کامل هستم و سابقه هیچ گونه بیماری ندارم.ارسال به سراسر کشور

  158. سلام محمدم ۲۹ ساله از تهران دارای گروه خونی B+سالم. مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نداشتم. ب علت مشکل بدهی و ازدواج باید قسمتی از کبد رو بفروشم. و کلیه رو. ب هر دری زدم نشد بدهی دارم و آدم مال مردم خوری نیستم در ضمن ۷ ماه دیگر عروسیمه نمیخام شرمنده خانوادم بشم و باعث سر شکستگی و شرمساری خانوادم بشم. کمکم کنید. من حاضر و تصمیم رو گرفتم. شمارمم گذاشتم در خدمتتونم

  159. باسلام بنده جوانی ۲۹ هستم با گروه خونی b+سالم سالم به دلیل بدهی باید کلیه و قسمتی از کبد رو بفروشم بخدا ب هر دری هم زدم نشد بدهیم سنگینه و در ضمن ۷ ماه دیگر عروسیمه نمیخام شرمنده خانوادم بشم و باعث سر شکستگیشون. آبرو مو بخرین. دلال برای کبد تا ۱۵۰ هم قیمت داده. و بابت کلیه هم ۱۳۰ ولی نصف بیشترش رو دلال بر میداره خواهش میکنم که کمکم کنید. اهل دخانیات و مشروبات الکلی نبودم و نیستم دردی از من دعوا نمیشه .

  160. باسلام بنده جوانی ۲۹ هستم با گروه خونی b+سالم سالم به دلیل بدهی باید کلیه و قسمتی از کبد رو بفروشم بخدا ب هر دری هم زدم نشد بدهیم سنگینه و در ضمن ۷ ماه دیگر عروسیمه نمیخام شرمنده خانوادم بشم و باعث سر شکستگیشون. آبرو مو بخرین. دلال برای کبد تا ۱۵۰ هم قیمت داده. و بابت کلیه هم ۱۳۰ ولی نصف بیشترش رو دلال بر میداره خواهش میکنم که کمکم کنید. اهل دخانیات و مشروبات الکلی نبودم و نیستم دردی از من دعوا نمیشه

    • خب خوردی میخوای ازدواج کنی . تو پول عروسی نداری بدی بعد بقیه زندگی تو میخوای چه بخوری . حتما فردا هم میخوای ۴تا پس بنوازی تو جامعه . .بجای اینکه هم کند به زندگی ی انسان دیگه بزنم هم ۴تا پس بندازم .

  161. باسلام .متقاضی فروش کلیه هستم.سن۴۰سال.گروه خونیB+

  162. فروش کلیه . سالم . چهل ساله . AB+

    قیمت یکصد میلیون

  163. ۲۲ساله کاملا سالم +O وضعیت مالی ام افتضاح هستش نیاز دارم ب پولش هرچقد پولش باشه ۵تومن زیرش میدم

  164. با سلام بنده الان ۴ ماه بیکار هستم ۳۵سال سن دارم با سه تا فرزند هر جا میرم شرایط کار برام محیا نیس یا هست با حقوق ۱ میلیون طوری شده که فشار زندگی بر من غلبه کرده به قول دوستم یا باید برم دزدی یا مرگ رو انتخاب کنم چون لیاقت این دو رو ندارم تنها راهم اهدا وفروش کلیه ام هست چاره ای ندارم ابروی من در خطر است

  165. فروش کلیه +O سن ۲۴ سالم توافقی

  166. +O سالم ۲۴ساله قیمت توافقی

  167. سلام ۲۳ ساله هستم کلیه فروشی گروه خونی o+ سالم و خارج از کشورم میام ولی سربازی نرفتم به علت نیاز مالی شدید

  168. سلام ۲۷ سالمه کاملا سالم هستم
    +b گروه خونیم
    فروش کلیه و مغز استخوان و حتی قسمت های از کبد !بسیار فوری !خواهشمندم مشکلات مالی دارم خیته شدم از اجاره نشینی

  169. +O سن ۲۴ساله توافقی

  170. سلام من یه مرد متأهل هستم با گروه خونی o+کلیه وکبدمو میفروشم به بالاترین قیمت لطفأ دلال خارجی زنگ بزنه

  171. مصطفی ۳۱ تهران . گروه خونی O- به دلیل مشکل مالی نیاز شدید به فروش کلیم رو دارم .
    ۱۵۰ میلیون سالم سالم کارت مستمر اهدا خون دارم رضایت نامه اماده .
    هر جای ایران هم لازم باشه میام .
    در صورت جواب ندادن حتما اس ام اس بدین .

  172. مصطفی ۳۱ تهران . گروه خونی O- به دلیل مشکل مالی نیاز شدید به فروش کلیم رو دارم .
    ۱۵۰ میلیون سالم سالم کارت مستمر اهدا خون دارم رضایت نامه اماده .هر جای ایران هم لازم باشه میام .درصورت جواب ندادن حتما اس ام اس بدین .

  173. نیاز شدید مالی دارم, ۲۸ سالمه و خداروشکر سالم و سرحال هستم و مصرف دود و الکل و… ندارم و خداروشکر بدنم پاک پاک هست
    گروه خونی B+

  174. با سلام بنده یه داغون با گروه خونیo+ کلیه وکبدمو میفروشم مجبورم برای بقا خانوادم از جونم بگذرم به بالاترین قیمت میفروشم بالا ۱ میلیارد با تشکر

  175. سلام به بالاترین قیمت پیشنهادی میفروشم گروه خونی o+

  176. فروش کلیه گروه خون o-شماره تماس

  177. رضاهستم۲۸ساله کلیمو میفروشم.گروه خونیمoمثبت هست.

  178. کلیمو میفروشم.گروه خونیمoمثبت.۲۸سالمه

  179. سلام بخاطر مشکلات شدید مالی کلیه با گروه خونی o+به صورت توافقی وفوری میفروشم ۳۵سال دارم

  180. کلیه با گروه خونیه O+فروشی به بالاترین قیمت که هر کی بخره ۳۰ سالمه

  181. مایل به فروش کلیه با گروه خونی A+. سی سالمه . در شان و شخصیتم نبود از راههای دیگه مشکل مالیمو حل کنم بهترین و پاک تربن راه رو اینو انتخاب کردم . قیمت توافقی

  182. نیاز مالی دارم خریدار زنگ بزنه

  183. سلام۲۶سالمه هیچ مریضی هم ندارم ب دلیل مشکلات مالی میفروشم خسته شدم از بدبختی خدا خونه این مسئولین خراب کنه گروه خونیم همBمنفی

  184. سلام فیمت فروش تو ترکیه چنده؟با کی باید تماس بگیرم

  185. سلام اسمم مهدی هست گروه خونیمo+هست.یه کلیه امومیفروشم
    توروخداکمکم کنید.دستموبگیرید،توبدشرایطی ام.۲۰سالمه متأهل هستم
    شغلم کاشی کاری سنگاری بود به علت دیسک کمروبیرون زدگی۳تامهره کمرم کارنمیکنم،دکترگفته بایدعمل بشم.وام گرفتم ۲ساله قسطش رونتونستم پرداخت کنم.شکایت کردن برام،زندگیم داره ازهم میپاشه.لطفا اگه آدم خیری هست دستموبگیره توروخداکمکم کنید. کلیم روهم میفروشم.
    شماره تماسم
    شماره حسابم روهم میدم توروخدااگه کسی هست کمکم کنه

    به نامه خودمه

  186. توروخدا کمکم کنیدزندگیم داره نابودمیشه
    کلیمومیفروشم گروه خونیم o+ هست
    فروش فوری به دلیل نیاز مالی شدید
    پیامک بدین من خودم تماس میگیرم

  187. وضعیت کشور کاری کرده ک مردم دست ب هرکاری بزنن

  188. سلام. من دارای کلیه a+ هستم و قصد فروش دارم . من باید چیکار کنم ؟ من ۳۸ سالمه و ورزشکارم و آماده جراحی . حتی قسمتی از کبدمو میفروشم . لطفا بگید باید چیکارکنم ؟ ممنونم

  189. کلیه o+ سن سی سال وضعیت کاملا سالم ودون بیماری بخاطرابرو مجبور به انجام این کارم

  190. ۳۰سالمه به دلیل مشگلات مالی کلیه خود میفروسم B+

  191. سلام دوستان من خودم کلیه o+داشتم رفتم ترکیه با کمک یکی از دوستان اونجا به مبلغ ۸۰۰هزار دلار فروختم،حدودا ۲۰ روز پیش،حواستون باشه دوستانی که میخواین برین ترکیه سرتون کلاه نره،اگه خودتون بدون دلال بفروشین بیشتر گیرتون میاد

  192. کلیه b+ دارم..خیلی سریع میخوام بفروشم.. لطفا فقط‌اس ام اس بزنید حتما

  193. فروش کلیه گروه خونی o+ سن ٣٢سال بدون مصرف مواد مخدر حتی سیگار
    شیراز

  194. آقا هستم ۳۱ ساله ساکن کرج با گروه خونی o منفی ،کلیه میفروشم ۶۰ تومان نیاز مالی دارم . لطفا فقط پیام بدید . آی دی تلگرام

  195. سلام گروه خونی oمنفی هستم از کرج مایل به فروش کلیه هستم فوری

  196. سلام ۲۸سالمه از تهران مایلم کلیه ام رو بفروشم
    گروه خونی ۰+

  197. شماره تماس

  198. ۳۸سالمه و کلبه و کبدم سالمه و حتی در صورت تایید پزشک مغز استخوان هم میفروشم. گروه خونی AB+

  199. کلیهo+مجرد هستم ۲۸سالمه .سالم سالم میفروشم
    _امیری کرمانشاه
    دلال زنگ نزنه

  200. کلیهo+مجرد هستم ۲۸سالمه .سالم سالم میفروشم
    _امیری کرمانشاه
    دلال زنگ نزنه

  201. سلام .کلیه A- خود را به بالاترین قیمت میفروشم .نیاز شدید مالی برای جبران بدهیام دارم .اگه کسی هس در خدمتم .۳۰ساله

  202. کامیل
    کلیهo+ سالم میفروشم مجردهستم۲۸سالمه
    _امیری

  203. کامیل ازکرمانشاه هستم
    کلیه خودم رامیفروشم o+
    ۲۸سالمه مجرد
    شماراه تماس من

  204. سلام بنده ۲۳ سالمه کاملا سالم بدون هیچ مشکل یا مریضی هیچ گونه دودی نمیکشم با گروه خونی oمنفی که به همه گروه خونی ها میخوره به دلیل مشکل مالی قصد فروش قطعی وفوری کلیمو دارم همه ی کارام انجام شده آماده برای پیوندم با خریدار واقعی کنار میام قیمتم توافقیه کسی واقعا نیازمند بود باهام تماس بگیره

  205. سلام کلیه oمنفی سالم به همه گروه خونی میخوره ۲۳ سالمه آماده برای پیوند توافقی فوری تماس بگیرید

  206. سلام گروه خونی O منفی
    سی ویک سالمه یه تیکه از کید و یه کلیم رو میفروشم . سالم سالم بدون کوچیک ترین بیماری .
    رضایت نامه آماده دارم آزمایشای اولیه کلیه رو هم انجام میدم .

    ساکن کرج و تهران اگه مشتری خوب پیدا شه شهرستانم میام هزینه جدا میگیرم .
    کبد ۲۶۰ میلیون
    کلیه ۱۶۰ میلیون

  207. سلام گروه خونی O منفی
    سی ویک سالمه یه تیکه از کید و یه کلیم رو میفروشم . سالم سالم بدون کوچیک ترین بیماری .
    رضایت نامه آماده دارم آزمایشای اولیه کلیه رو هم انجام میدم .

    ساکن کرج و تهران اگه مشتری خوب پیدا شه شهرستانم میام هزینه جدا میگیرم .
    کبد ۲۶۰ میلیون
    کلیه ۱۶۰ میلیون

  208. سلام اینجانب با کلیه سالم و بدون اعتیاد و بدون سیگار سالمه سالم مایلم کلیمی بفروشم با گروه خونی o+ خدا به هممون کمک کنه .مشکل مالی دارم متاهلم اجاره نشینم با دو بچه بیکار سرمایه هم ندارم

  209. دیدگاه شما o+ foros fori tabriz

  210. کلیه با گروه خونی B+ به دلیل بدهکاری به فروش میرسد.قیمت ۱۵۰ میلیون .

  211. کلیه فروشی B+ به دلیل نیاز مالی

  212. کلیه باگروه خون O+ سالم و دارای ۳۰سال سن به قیمت روز؛ بدلیل فقرمالی؛بفروش میرسد؛

  213. کلیه برای فروش بعلت نیاز مادی

  214. من نیاز به یک کلیه با گروه خونی آ مثبت هستم

  215. من نیاز به یک کلیه با گروه خونی آ مثبت هستم لطفا تماس بگیرید

  216. سلام
    مهدی هستم ۳۵ساله از تهران
    فروشنده کلیه سالم ( خودم) با گروه خونی +B
    لطفاً در صورت نیاز با شماره تلفن تماس بگیرید،ممنون

  217. سلام
    مهدی هستم ۳۵ساله از تهران
    فروشنده کلیه سالم ( خودم) با گروه خونی +B
    لطفاً در صورت نیاز با شماره تلفن تماس بگیرید،ممنون

  218. آقا ۳۱ ساله کلیه میفروشم گروه خونی o منفی فروش به سراسر کشور قیمت. ۵۰ تومان

  219. با سلام
    بنده تصمیم دارم یک عدد کلیه یا قرینه چشم خودمو بفرشم خارج از ایران اکر کسی نیاز داشت در خدمتم

  220. سلام مردی ۴۲ ساله هستم ومتاهل بدلیل بیکاری وتنگی کانال نخاع کمرم نمی توانم کار کنم ولیشتر ازاین شرمنده زنم ولچه هایم نشم میخام یکی از کلیه هایم را بفروشم گروه خونیمb- (بی منفی)

  221. سلام مردی ۴۲ساله هستم بدلیل بیکاری وتنگی کانال نخاع کمر توانایی کار کردن را ندارم میخام کلیه ام رو بفروشم بیشتر ازاین شرمنده زن وبچه هایم نشم گروه خونیb-( بی منفی) لطفا اگه خواستید تماس بگیرید با این شماره،تماس حاصل فرمایید

  222. کلیه فروشی دارم گروه خونی۰+اینم آدرس ایملم

  223. ۲۴ ساله هستم گروه خونی B+ تهرانم
    به خاطر مشکل مالی

  224. سلام گروه خونی o.سن۲۲سال کلیه کاملا سالم پنج میلیون میفروشم.

  225. فروش کلیه o+سن ۳۲ نیاز مالی مذکر

  226. فروش کلیه o+نیاز مالی ۳۳ساله

  227. باسلام
    من تصمیم دارم یک عددکلیه خودم خارج از ایران بفروشم ولی وقتی هست هنوز موفق نشدم خریدار خارج از ایران پیدا کنم از دوستان خواهشمندم اکر کسی خارج ایران هست برام پیام بفرست هر کشوری باشه میام چون ایران قیمت خیلی پاین

  228. ۳۲ساله.مذکر باگروه خونی aمثبت
    فروش کلیه زیر ۳۰تومن
    کبدومغزاستخوان هم فروشی باقیمت توافقی
    بهدلیل شرایط بدمالی وهزینه ها سنگین درمانی سریعترتماس بگیرین.
    شماره

  229. ۳۲ساله.مذکر باگروه خونی aمثبت
    فروش کلیه زیر ۳۰تومن
    شماره تماس

  230. سلام۲۰سالمه بخاطرشدیدمالی میفروشم.گروه خونیم+aهست.سالمم.قیمتشم توافقی.باخریدارواقعی کنارمیام

  231. سلام ۲۰سالمه بخاطر مشکل مالی میفروشم.گروه خونم+a.سالمم.قیمتشم توافقی.باخریدارواقعی کنارمیام

  232. ۳۵ ساله گروه خونی +B قیمت توافقی

  233. ۳۵ ساله کلیه سالم گروه خونی +B قیمت توافقی

  234. به علت ورشکستگی کلیه وقسمتی از کبد را میفروشم.. سالم هستم و اهل سیگار و مشروب نیستم.. گروه خون o+

  235. گروه خونo+ به علت ورشکستگی کلیه و قسمتی از کبدم را میفروشم..سالم سالم هستم نه اهل سیگارم و نه مشروب

  236. مرد ۳۴ ساله فروش کلیه به قیمت ۷۰ میلیون
    گروه خونی o- هست شماره تماس

  237. شخصی هستم ۴۴ ساله دارای گروه خونی b مثبت به علت مشکلات مالی خواستار فروش کلیه و قرنیه چشم خود هستم

  238. سلام .
    گروه خونی Oمنفی.
    سن ۳۱ رضایت نامه آماده .
    بدون سابقه بستری و بیماریه کلیوی . داری کارت مستمری اهدا خون .
    ساکن کرج اهدا به تمام ایران .
    فروش کلیه ۱۶۰ میلیون تومان .
    فروش کبد ۲۸۰ میلیون تومان .

    اون عزیزی که زنگ میزنه میگه قیمتتون بالاست میتونه رو یه عضو بدن خودش قیمت بزاره ؟

  239. خریدار هستی زنگ بزن

  240. گروه خونیo+خریدار کلیه هستی زنگ بزن

  241. ۳۷ساله در نهایت صحت وسلامت.هیچگونه سابقه ژنتیکی و بیماریه کلیوی در هیچیک از اعضای خانواده موجود نیست.دارای گروه خونیهo+ فروش فوری امکان پذیر است.
    قیمت ۴۰۰ میلیون تومان

  242. با سلام کلیه ام فروشیه و چون عضوی از بدنمه ۲۰۰ میلیون کمتر هم نمیدم…ورزشکارم ۲۸ سالمه و سالم زندگی کردم…فقط وضعیت اقتصادیم خرابه.با تشکر…به جیمیلم پیام بدید

  243. میخوام بفرشم……

  244. من یک شخص ۳۸ ساله هستم ومیخواهم کلبیه ام را به دلیل مشکل حاد مالی بفروشم چطور باید ابن کار را انجام دهم

  245. سلام ۲۶ ساله هستم از تهران سالم سالم دودی نیستم گروه خونی A+کلیه خودم ب بالاترین قیمت میفروشم برای حفض ابرو از گذاشتن شماره معذورم ب ایمیلم پیام بزارید

  246. سلام به دلیل مشکل مالی شدید کلیه خودم رو با گروه خونیA+میفروشم لطفاً تماس بگیرید ممنون

  247. کلیه گروه خونی O+
    ۲۴سالمه

  248. فروش فوری کلیه با گروه خونی Aمنفی ۳۴ ساله واقعا واقعا به علت شدید نیاز مالی و بدهکاری شماره امو هم میذارم و فروشنده واقعی هستم خواهشا فروشنده واقعی بیاد هر کسی با شماره ام میره تلگرامم هزار تا حرف مینویسه حیف نیس به این خوشگلی اقا خوشگلی سرم بخوره وقتی نیاز مالی دارم لطفا خریدار واقعی زنگ بزنه😔

  249. کلیه گروه خونی A+
    مرد ۳۷ ساله متاهل
    هرکجا باشه میام

  250. ۲۹ ساله
    +o
    قیمت ۶۰ملیون

    فروش کلیه

  251. سلام ۴۱ سالمه گروه خونی -A فروش فوری کلیه قیمت توافقی
    تلفن
    تلگرام

  252. سلام..بچه کرجم..گروه خونی AB+ پول نیازم..فوری..دو سه روزه..داخل ایران ۱۲۰ ملیون نقد ترکیه هم ۵۵۰ ملیون الباقی نوش جونتون..فقط فوری.۳۴_سالمه سالم ورزشکار..شماره تماسم میذارم زنگ بزنید..هزینه رفت و امد و کلیه کارهای بیمارستان به عهده گیرنده از روز اول تا روز اخر حتی هزینهای بستری و کارهای من…..از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب..خریدار واقعی تماس بگبره

  253. سلام..بچه کرجم..گروه خونی AB+ پول نیازم..فوری..دو سه روزه..داخل ایران ۱۲۰ ملیون نقد ترکیه هم ۵۵۰ ملیون الباقی نوش جونتون..فقط فوری.۳۴_سالمه سالم ورزشکار..شماره تماسم میذارم زنگ بزنید..هزینه رفت و امد و کلیه کارهای بیمارستان به عهده گیرنده..فقط فوری…تو اینستاگرمم پیغام بذارید..

  254. ده..فقط فوری…تو اینستاگرم هم پیغام بذارید.. .اونقدر زیر فشار مالی هستم که دلال و هر کی مهم نیست اونم باید خرج زندگیشو در بیاره..داخل ایران هر جاش ۱۲۰ ملیون نقد و ترکیه ۵۵۰ ملیون نقد..الباقی بالاتر مال خودتون..داخل ایرانم هزینه سفر به شهر دیگه پای خریداره و کلیه هزینه بیمارستان..فقط خریدارن زنگ بزنن..اینستاگرام .

  255. دوستان عزیز اگه واقعا کسی از این طریق فروخته زنگ بزنه سریع بهم.راهنمایی کنه بفروشم شیرینی میدم..جایی سراغ دارید بریم میتونیم بفروشیم بگید….بچها ولش کنید دروغه یا راسته.پیام بذارید راست بود میفروشیم دروغ بود هیچ چندتا مثل خودمون لا هم دوست شدیماینستاگرامم با حروف کوچیک..دعا میکنم بفروشید به مشکلات زندکیتون برسید برام دعا کنید بفروشم

  256. با سلام.کلیه فروشی با گروه خونی b+
    قیمت توافقی
    ارسال پیشنهاد به ایمیل

  257. با سلام.کلیه فروشی با گروه خونی b+ در اصفهان
    قیمت توافقی
    ارسال پیشنهاد به ایمیل

  258. با سلام.کلیه فروشی با گروه خونی b+ در اصفهان
    قیمت توافقی
    ارسال پیشنهاد به ایمیل

  259. فلاحی در ترکیه کلاهبرداره مراقب باشید پول پیش ازتون میگیره و بلاکتون میکنه.

  260. فروش کلیه و قسمتی از کبد B+

  261. سلام خوبین جوانی هستم ۲۸ ساله سالم با گروه خونی +B نیاز شدید مالی به پول دارم سر قیمت باهم کنار میایم جهت هماهنگی لطفا پیام بدین

  262. با سلام جوانی هستم ۲۸ ساله با گروه خونی +B شدیدن به پول احتیاج دارم ساکن قم سر قیمت باهم کنار میایم برای هماهنگی پیام بدین

  263. سلام ۴۱ سالمه با گروه خونی A- برای فروش کلیه قیمت توافقی
    تلفن
    تلگرام

  264. کلیه o+برافروش فوری

  265. به علت بدهی میخام کلیه خودمو بفروشم گروه خونی oمثبت قیمت توافقی

  266. سلام بنده پژمان هستم
    ۱۸ساله از تهران با گروه خونی +Oو دلیل فروش فقط بخاطر نیاز مالی ومشکلات
    قیمت توافقی فوری فوری

  267. باسلام فروش فوری کلیه
    با گروه خونی +O وساکن تهران هستم
    ۱۸سال سن دارم
    وتنها هستم
    قیمت توافقی زنگ بزنید
    شماره تماس

  268. سلام جوانی هستم ۲۸ ساله سالم نیاز شدید مالی دارم کلیه خود را میفروشم جهت هماهنگی پیام بدین سر قیمت کنار میایم
    شماره تماس

  269. سلام به دلیل بدهی بالا وار هم.پاشیده شدن زندگیم کلیه ام رو میفروشم کلیه گروه خونیA-سن ۳۴خیلی فوری شماره تماس البته فقط اس ام اس

  270. سلام جوانی هستم ۲۸ ساله با کلیه سالم گروه خونی من به همه میخوره نیاز مند شدید به پول از سر ناچاریدارم میفروشم سر قیمت کنار میایم لطفا کسانی که واقعا برای عزیزاشون میخوان پیام بدن تلگرام ابنم ای دی من

  271. سلام
    من ۲۳سالمه ۲ ساله دنباله کارم هنوز نتونستم کار پیدا کنم دست به فروش کلیه زدم منزلمون تهرانه گروه خونیم O+ قیمت پیشنهادی تا به حال لب به دود نزدم ورزش هم میکنم. تورو خدا کسی میتونه کمک کنه التماسش میکنم
    شماره کارت

  272. سلام احمد کلیه AB+ بفروش میرسد ترکیه و امریکا سن ۲۵ جسمانی و از نظر اعتیاد کاملا سالم قیمت پانصد میلیون تومان

  273. کلیه
    اب+
    ۳۱سال سالم
    تهران
    تاریخ اگهی ۹۸

  274. ۲۹ ساله
    گروه خونی A+
    ساکن رشت
    جای دیگم باشه میام
    فروش بدلیل نیاز مالی

  275. فروش کلیه ۰+قیمت توافقی

  276. به علت بدهی کلیه میفروشم گروه خونی ا مثبت فوری

  277. فورش خیلی فوری کلیه AB+ سالمم۳۰سالمه هیچ بیماری ندارم و هیچ موادی مصرف نمیکنم قیمت ۸۰میلیون شماره تماس:

  278. سلام ۲۶ ساله هستم پولشو لازم دارم فروش فوری

  279. سلام بعلت مشکلات مالی میخوام کلیه خودم رو بفروشم گروه خونی B+ سالم ورزشکار ۳۳ سال دارم بدون بیماری لطفا اول مسیج بدید

  280. ۲۴سالمه گروه خونی B+رزمی کار هستم سیگار نمیکشم خیلی خیلی احتیاج دارم قیمت هم ۹۰تومن

  281. فروش کلیه واسطه تماس نگیره ۱۵۰ میلیون o_

  282. کلیه فروشی ۳۲ سالم واسطه تماس نگیره ۱۵۰ میلیون o_

  283. ۲۰ سالمه. دانشجو هستم با گروه خونی o+ به دلیل مشکلات مالی کلیمو میفروشم

  284. ۳۸ ساله گروه خونی b منفی . قیمت ۶۸۰ میلیون تومن

  285. کلیه فروشی o+ شماره

  286. فروش کلیه وقسمتی از کبد گروه خونیB+ سن ۳۳ سال قیمت کلیه ۱۰۰ میلیون و قسمتی از کبد ۱۲۰ میلیون

  287. سلام کلیمو میفروشم ۲۸ ساله گروه خونی AB+

  288. فروش کلیه A+ سالم ۱۷ سالمه قیمت ۲۲۰ میلیون

  289. اون رفیق که شماره گذاشت گفت واسطست.خانم ……..من بهش پیام ددم ۵۰۰گرفت جای یتومن،کارمو ره انداخت.امروز رفتم ازمایش.یه دلال کاردرست فقط خانم …….گول این کانالارو نخورید.خریداراش از ما بدبخت ترن.من چند ما چرخیدم کسی ۸۰بیشتر نمیداد،…..۲۱۰برام مشتری جور کرد.تاپول نگیره هم برات کار نمکنه شمارشه.

  290. سلام گروه خونی AB مثبت کلیه رو میخوام بفروشم

  291. کلیه فروشی سالم گروه خوبی +O
    جوانی هستم ک ب دلیل مشکلات زندگی قصد فروش کلیه ام را دارم،دنبال مال حروم وخلاف این چیزا نیستم خریدار واقعی تماس بگیره.

  292. خدا لعنتت کنه فلاحی،، اعتماد نکنید بهش. دلال کلیه خانم ….. فقط. هر چی هست کلاه بردار نیست. دو نفر سرم کلاه گذاشتن. مجبور شدم به خانم …… اعتماد کنم. یتومن دادم بهش برام مشتری جور کرد. امروز رفتم آزمایش. هرکی واقعا نیاز داره زنگ بزنه بهش. فقط پول میگیره. برعکس این فلاحی شیاد بی وجدان نیست. من ۲۴۰میل توافق کردم. شمارش.

  293. خدا لعنتت کنه فلاحی،، اعتماد نکنید بهش. دلال کلیه خانم … فقط. هر چی هست کلاه بردار نیست. دو نفر سرم کلاه گذاشتن. مجبور شدم به خانم …. اعتماد کنم. یتومن دادم بهش برام مشتری جور کرد. امروز رفتم آزمایش. هرکی واقعا نیاز داره زنگ بزنه بهش. فقط پول میگیره. برعکس این فلاحی شیاد بی وجدان نیست. من ۲۴۰میل توافق کردم

  294. ۳۵ ساله با گروه خونی Bمثبت به دلیل مشکلات مالی کلیه فروشی دارم فوری

  295. با سلام.۳۸ساله گروه خونیo+.به علت مشکلات مالی قصد فروش کلیه خود را دارم. هر کس متقاضی است به این ایمیل پیام بده.

  296. اقا ۳۱ ساله
    کلیه اب+
    تهران
    سالم.رضایتنامه

  297. گروه خونی A+، سالم سالم، ۳۹ ساله، قیمت توافقی، ساکن شهر ابهر، استاه زنجان
    شماره تماس:

  298. به خاطر اینکه محتاج کسی نباشم و دستم جلو کسی دراز نکنم به خداوند‌قسم که چپد ماه هست بیکار شدم هرجا میرم میگن نیرو نمیخواییم به همین دلیل زیر فشار مالی هستم بدهکارم به همین دلیل میخوام‌ بفروشم گروه‌خونی B+ قیمت توافقی

  299. +o
    سالم قصد فروش کلیه دارم تمام هزینه ها با خریدار

  300. ببخشید شماره تماس

  301. ماله‌خودشه‌میخادبفروشه‌‌همش‌ازنداریه

  302. با سلام میخواهم کلیه خودرا بفروشم مخصوصا خارج از کشور ۱۷ سالمه گروه خونی A+میباشد بدون رضایت پدر لطفا پیام بدین

  303. کلیه فروشی متاهل هستم گروه خونی من o+هست

  304. سلام من کلیه o-میفروشم به دلیل بدهی و بدبختی با خریدار کنار میام

  305. سلام من کلیه o-میفروشم به دلیل بدهی و بدبختی با خریدار کنار میام وقت تو ایران

  306. فروش کلیه A+

  307. فروش کلیه بعلت نیاز مالی ۳۷ سال o+ متعهل از تبریز رضایت نامه هم دارم شما ره تماس فوری قیمت ۷۰

  308. فروش کلیه بعلت نیاز مالی ۳۷ سال o+ متعهل از تبریز رضایت نامه هم دارم شما ره تماس فوری قیمت ۷۰ میایون

  309. فروش کلیه و قسمتی از کبد B+ در ضمن این فلاحی بیشرف کلاهبرداره دوستان فریبش رو نخورید.

  310. A+ قیمت توافقی سالم بدون بیماری باخریدارکنار میام خیلی گرفتارم فوری

  311. A+ قیمت توافقی سالم بدون بیماری باخریدارکنار میام خیلیگرفتارم فوری

  312. سلام فروش کلیه با گروه خونی AB+
    سن. ۲۹ ساله
    با ازمایشات کامل ژنتیک و کلیه سالم

  313. فروش کلیه بعلت نیاز مالی ۳۷ ساب متعهل از تبریز o+ رضایت نامه هم دارم قیمت ۶۰ تومان شماره تماس فوری

  314. سلام جوانی ۲۸ساله هستم بخاطر نیازشدیدمالی کلیه ام را به قیمت مناسب باگروه خونیo+ میفروشم ساکن تهران هستم ازهرنظرسالم هستم

  315. فورش فوری کلیهA+
    نیاز به پول
    همدان

  316. سلام۲۰ ساله گروه خونی o+سالم و حتی یبار هم سیگار نکشیدم قیمت ۱۰۰ تمن

  317. سلام جوان ۲۸ساله ازهرنظرسالم باگروه خونی o+هستم
    قیمت پایین میدم نیازشدیدمالی دارم

  318. مجرد ۳۰سال قصد فروش کلیه O+ هستم با قیمت ۵۰میلیون کاملا سالم هستم

  319. سلام مجرد ۳۰ساله قصد فروش کلیه O+ هستم با قیمت ۶۰میلیون ساکن خوزستان

  320. سلام کلیه فروشی
    گروه خونی +AB
    اقا
    ۳۰ ساله
    سالم و ورزشکار
    قیمت ۱۳۰ میلیون

  321. سلام حسین هستم۳۰ساله متاهل گروه خونیAB+میخوام قسمتی ازکبدویاکلیه م روبفروشم هرجای دنیاکه باشه

  322. سلام رضا هستم ۲۶ ساله گروه خونی O+ سالم و سرحال.کلیه ام به قیمت ۶۰ میلیون ناقابل فروشنده ام.آیدی تلگرام پیام بدید.

  323. فروشنده کلبه گروه خونی o+ تلفن

  324. کلیه o+ خریدارم تماس بگیر

  325. سلام. فارغ التحصیل رشته الهیات و معارف اسلامی هستم,
    نماز
    روز,
    ختم قرآن متوفی ,
    و سایر اعمال استیجاری برای متوفی پذیرفته میشود,

  326. فوری فوری فوری عجله عجله
    سلام بخاطر مشگل مالی کلیه ام و قسمتی از کبدم رو میفروشم گروه خونممAB+هست قیمت توافقی فقط زود توروخدا طلبکارام بیچاره ام کردن مجبور شدم زیر قیمت بفروشم
    اینم شمارم تلگرامم دارم فوری فوری

  327. فوری فوری فوری عجله عجله اهل مشهد هستم ۲۶ ساله
    سلام بخاطر مشگل مالی کلیه ام و قسمتی از کبدم رو میفروشم گروه خونممAB+هست قیمت توافقی فقط زود توروخدا طلبکارام بیچاره ام کردن مجبور شدم زیر قیمت بفروشم
    اینم شمارم تلگرامم دارم فوری فوری

  328. گروه خونی A+ حاضربفروش کلیه هستم سالم سالم فقط باهاش رفتم تا اداره و برگشتم بقیش تو استراحت بودم کم کارکرده درحدصفر ، لطفا خریدار واقعی تماس بگیره

  329. گروه خونی A+ حاضربفروش کلیه هستم سالم سالم فقط باهاش رفتم تا اداره و برگشتم بقیش تو استراحت بودم کم کارکرده درحدصفر ، لطفا خریدار واقعی تماس بگیره

  330. گروه خونی A+ حاضربفروش کلیه هستم سالم سالم فقط باهاش رفتم تا اداره و برگشتم بقیش تو استراحت بودم کم کارکرده درحدصفر ، لطفا خریدار واقعی تماس بگیره

  331. کلیه فروشی o+

  332. کلیه فروشی o+نیاز مالی شدید دارم و خیلی فوری
    ۱۸سالمه هشت سال ورزشکارم سالمه سالم

  333. گروه خونیab+فوری میفروشم.

  334. سلام.
    کلیمو میفروشم
    اقا ۳۰ ساله
    AB-
    ۳۰میلیون

  335. فروش فووری
    گروه خونی o+
    قیمت توافقی
    ش
    ابوالفضل ۲۳ساله تبری

  336. دارای گروه خونی B+هستم بدلییل نیاز مالی کلیه ام را میفروشم

  337. ۲۴ساله سالم گروه خونی o+قمیت ۸۰ملیون
    به دلیل نیاز شدید مالی۰

  338. خانوم ۲۶ ساله با گروه خونی o+ و قد ۱۶۲ وزرن ۶۰ کلیه خود رو میفروشم داخل و خارج کشورفقط مشتری واقعی پیام بده

  339. سلام
    بدلیل فشار زیاد بدهى مالى نیازمند فروش کلیه سالم با گروه خونى+O هستم

  340. فروش کلیه سالم. بدلیل مشکل مالی. گروه خونی A_ قیمت ۱۵۰ میلیون تومن شماره تماس

  341. تماس بگیر مرد ۱۹ ساله گروه خونی +O

  342. تماس بگیر مرد ۱۹ ساله گروه خونی +O
    از شهر اهواز

  343. کلیه o_ورزشکار فد ۱۸۵ تا به حال لب به قلیون نزدم مشکل شدید مالی پدرم

  344. سلام.فروش فوری کلیه +o
    پسر جوان ۱۹ ساله هستم از اهواز

  345. سلام o+ کلیه فروشی

  346. سلام ۲۴ سالمه کلیه فروشی با گروه خونی o+

    لطفا فقط پیام بدید

  347. سلام،بنده گروه خونیم O+؛سی و پنج سالمه؛به خاطره مشکل طلاق خانم سابقم مجبور شدم نزول بگیرم و الانم بدجور بهم فشار میارن،مجبورم کلیه یا بخشی از کبدمو بفروشم،قیمت توافقی

  348. سلام فوری فوری
    جوان ۲۶ ساله کلیه AB+ میفروشم زیر قیمت با خریدار واقعی کنار میام نتونم بفروشم نابود میشم وقت ندارم مجبورم دوباره خودکشی کنم دفعه پیش متاسفانه بردنم بیمارستان دسمو بخیه زدن زنده موندم شانس بدم تورو قران کمک کنید
    هرجا باشه میام حتی ترکیه

  349. گروه خونی +O،همه آزمایشات را د اقلیم کردستان عراق و شهر سلیمانیه دادم،اهل مشهد هستم ولی همه شهرها میام.لطفا فوری تماس بگیرین

  350. آگهی فروش #کبد
    ╭┅──────────┅╮
    ╰┅─────────┅┅╯
    خانم ۴۱ ساله
    ساکن آمل
    فروش به سراسر کشور
    هماهنگی اولیه از طریق SMS و تلگرام
    قیمت ۲۵۰ میلیون
    ──────
    #منفیA

  351. خانوم ۲۶ ساله با گروه خونی o+ قد ۱۶۲ وزن ۶۰ فروش کبد و کلیه فقط مشتری واقعی یا واسطه

  352. سلام
    بخاطر بی پولی و نیاز شدید مالی تصمیم گرفتم کلیه مو بفروشم
    گروه خونی +A
    خانم هستم ۳۵ سالمه .. سالمم و مجرد

  353. فروش کلیه A+

  354. سلام نیاز شدید مالی دارم با گروه خونیo_ هستم ۲۸ سال ساکن تهران متاهل هستم لطفا خریدار تماس بگیره

  355. کلیه b مثبت میفروشم ورزشکارم تو عمرم لب ب قلیون یا سیگار نزدم لیسانس دارم بیکار سرپرست خونمونم بخاطر قسط هام مجبورم بفروشم

  356. عنوان: خریدارفوری کلیه
    گروه خونیO+
    شهری:تهران
    قیمت: توافقی
    شماره تماس:
    دهنده اتباع باشد با قیمت توافقی خریدارم

  357. خریدار فوری کلیه
    گروه خونی o+
    شهری: تهران
    قمیت: توافقی
    توضیحات بشتر
    من دیالیزی هستم به یک عدد کلیه نیازمندم دهنده اتباع باشد باقیمت توافقی
    شماره تماس:

  358. سلام جوان بیست و شش ساله هستم با گروه خونیo+متاهل هستم و برای گذراندن زندگی و سیر کردن شکم زن و بچه ام مجبور به فروش کلیه ام هستم.از هرمزگان هستم.قیمت هرچی بیشتر بهتر.

  359. جوان بیست و شش ساله متاهل گروه خونی o+از هرمزگان.هر شهری بگید هم میام.قیمت توافقی.

  360. سلام به دلیل ورشکستگی چک خواهرم رفته اجرا پول واریز نکنم ناموسمو زبونم لال میره زندان سی سالمه حتی سیگارم نمیکشم گروه ab + هستم لطفا واتساپ تماس بگیرین

  361. فروش فوری کلیه

    آقای باجلان ۲۱ ساله
    سالم بدون بیماری
    ساکن تهران فروش به سراسر ایران
    هماهنگی از طریق پیامک و تماس
    ——–

    #مثبتO

  362. کلیه میفروشم با مغز استخون گروه خونی آ+فقط خریدار تماس بگیره دلالان سود جو تماس نگیرن لطفا پیام بفرستید۳۵سالمه قیمت رو اعلام کنید تماس میگیرم

  363. ۲۱سالمه سالم..o+..قم

  364. باسلام فروش کلیه_A
    ۲۵سالمه از سنندج متاهل
    دلیل فروش نیاز مالی
    کاملا سالم اهل سیگارو قلیونم نیستم

  365. ۳۴ساله b-انتقال به کل کشور وکشورهایه اطراف کبد کلیه مغز استخوان

  366. دیدگاه شما به دلیل فقرو بدبختی کلیه مو میفروشم
    گروه خونی o_
    سن ۲۶
    برام فرقی نمیکنه دلال زنگ بزنه یا خریدارفقط پولش برام مهمه

  367. وقتی خدابه اسم حکمت ومصلحت هرظلمی میخادبه آدم میکنه دیگه چه انتظاری میشه ازآدما داشت.
    به دلیل فقروبدبختی کلیه فروخته میشود
    گروه خونی o_
    برام فرقی نمیکنه دلال زنگ بزنه یاخریدارفقط پولش برام مهمه
    شماره

  368. به علت مشکلات مالی فوری وABمثبت گروه خونی قیمت توافقی

  369. کلیه oمنفی میخوام در ترکیه بفروشم راهنمایی کنید ممنون

  370. فروش کلیه با گروه خونی B+فوری نیازمند پول شماره تماس

  371. به علت مشکلات مالی فروش کلیه و کبد فرقی نمیکنه کجای ایران باشه گروه خونی B+

  372. سلام کلیه کبد استخوان گروه خونی o+ میفروشم
    پسرم سرطان داره واسه درمونش احتیاج دارم ۱۶ سالشه

  373. B+ ۳۶ سالمه ازارومیه میفروشم قیمت ۷۰ میلیون

  374. سلام کلیه ام رو میخوام بفروشم گروه خونیAمثبت
    اینم شماره تماس پیام بدید قیمت توافقی

  375. رسول سن ۲۹/فروشنده کلیه هستم گروه خونی O-/O منفی.سالم بدون هیچ مریضی.به بالاترین قیمت پیشنهادی میفروشم

  376. سلام ۲۶ سالمه گروه خونی B منفی قیمت ۲۰۰.به دلیل مشکلات مالی جبران دیه

  377. فروس جوان ۱۸ ساله

  378. فوری فوری گروه خونی او مثبت

  379. فوری فوری گروه خونی او مثبت با قیمت خیلی کمتر

  380. سلام من فروشندم +

  381. با سلام
    آقا هستم A+
    ب دلیل نیاز مالی کلیه ام را میفروشم
    قیمت توافقی
    لطفا فقط پیامک

  382. آگهی خرید فوری کلیه

    شرایط اهدا کننده:
    انتقال در تهران
    رضایت نامه الزامی

    سن اهدا کننده زیر ۲۷ سال

  383. سلام برای فروش کلیه وکبدچه کارباید بکنیم به کجامراجعه کنیم.میشه لطف کنید راهنماییم کنید.این شماره تماسمه.۳۲سالمه مذکر.گروه خونیaمثبت.دارم میفتم زندان خیلی پول لازمم.
    شماره تماس

  384. جوانی هستم۲۵ساله آقا از مشهد
    شدیدا به دلیل نیاز و بدهی مالی درخواست فروش کلیه دارم گروه خونیB+
    شماره تماس؛

    • ب.ظعلیباسلام وخسته نباشید جوانی هستم ۲۷ساله سالم سالم ب دلیل مشکلات مالی مجبوربه فروش کلیم شده باگروه خونیO+هزینه ازمایشات و بیمارستان ب عهده خریدار چون واقعا درتوانم نیست خرج کنم‌هرجاهم باشه میام قیمت توافقی لطفا قبل تماس گرفتن اول پیام بدین باتشکر چهارشنبه

  385. علیرضا.گروه خونی a_.کبدوکلیه میفروشم.عجله دارم .

  386. با سلام ، مرد ۴۴ ساله متاهل تهران ،گروه b+
    به دلیل مشکل مالی فروش کلیه و کبد فوری ،با سپاس
    تلفن :

  387. خریدار تمامی گروههایه خونی در کشور ترکیه
    چندین برابر قیمت ایران خرید به یورو انجام میشه
    فقط داشتن پاسپورت الزامی میباشد

  388. سلام کسانی ک مریضی قلبی دارندو در صف انتظار پیونر هستیند میتوانند قلب مریض خود رل با قلب سالم من پیوند دهند وکسانی ک نیاز ب پیوند کبد دارند میتوانند بخشی از کبد را بخرند قیمیت تواففی شماره همرا

    و

  389. جوانی ۲۴ ساله هستم به علت فقر ناچار به فروش کلیه ام شده ام گروه خونی ab+ سالم و سلامت لطفا با این شماره تماس بگیرید

  390. جوان ۲۴ ساله هستم به علت مشکلات مالی حاضر به فروش کلیه ام شده ام گروه خونی ab+

  391. جوانی۲۴ ساله به علت مشکلات مالی حاضر به فروش کلیه ام شده ام گروه خونی ab+

  392. خانوم ۲۵ ساله گروه خونی o+ وزن ۶۷ فروش کبد و کلیه آزمایشات رو هم دارم همه جای داخل و خارج کشور هم میرم فقط مشتری واقعی پیام بده ! مزاحم پیام نده

  393. کلیه فروشی دارم ۲۵ساله سالم نیاز مالی B+

  394. علی ۳۸ ساله شیراز فروش کلیه سالم صد تومن و قسمتی از کبد و پلاسمای خون تلگرام @

  395. کلیه فروشی به دلیل نیاز مالی B+ سالم قیمت ۱۰۰ میلیون فوری

  396. کلیه o+ فروش به علت مشکل مالی سالم قد ۱۸۹ وزن ۱۰۸ کیلو بدون واسطه ۷۵ ملیون

  397. کلیه o+ فروش به علت مشکل مالی سالم قد ۱۸۹ وزن ۱۰۸ کیلو بدون واسطه ۳۵ ملیون ۰

  398. کلیه o+ فروش به علت مشکل مالی سالم قد ۱۸۹ وزن ۱۰۸ کیلو بدون واسطه ۷۵ ملیون

  399. مردد ۴۴ ساله ،گروه خونی ب+ ،متاهل ساکن تهران
    به دلیل مشکلات کلیه و حتی بخشی از کبدم را میفروشم ،ضمننا اگر گیرنده توانایی دادن وام بلند مدت به بنده را داشته باشد حاضرم رایگان اهدا کنم که ثوابم برده باشم
    تلفن :

  400. فروش فوری کلیه

    خانم محمدی۳۰ ساله
    سالم بدون بیماری
    ساکن اصفهان فروش به سراسر کشور
    هماهنگی از طریق پیامک و تماس
    مثبتA

  401. کلیه قیمت ۸۰ ملیون o+ به علت مشکل مالی

  402. سلام کلیه O+فروشی نیاز مالی دارم لطفا خریداری اگه هست زنگ بزنه

  403. A+
    فروش فوری

  404. مرد ۳۷ ساله B+ ساکن تهران قیمت ۲۲۰ میلیون

  405. پول لازم دارم میخوام ماشین بخرم برم کار کنم هرجا کار کردم پول ندادن بهم این شمارم A+
    مرد باشین زنگ بزنید گرفتارم

  406. پول لازم دارم میخوام ماشین بخرم برم کار کنم هرجا کار کردم پول ندادن بهم این شمارم A+
    مرد باشین زنگ بزنید گرفتارم ۲۷سالمه

  407. پول لازم دارم میخوام ماشین بخرم برم کار کنم هرجا کار کردم پول ندادن بهم این شمارم A+
    مرد باشین زنگ بزنید گرفتارم ۲۷سالمه تهران هستم

  408. سلام چطوری میشه کلیه مو بفروشم؟اگه کسی می‌تونه راهنمایی کنه ممنون میشم،
    شمارم

  409. سلام چطوری میشه کلیه مو بفروشم؟اگه کسی می‌تونه راهنمایی کنه ممنون میشم،گروه خونی +O
    شمارم ۰۹۳۶۹۹۱۶۳۳۱

  410. کلیه فروشی Oمثبت نیاز شدید به پول قیمت فقط ۵۵ میلیون جوان ۲۲ ساله سالم بدون هیچ عیبی ماره تماس

  411. باسلام
    به دلیل نیاز مالی کلیه o+ با قیمت مقطوع ۱۰۰ میلیون میفروشم

  412. بخاطر بدهی گروه خون o +سکن تهران ۲۲ ساله مجرد شماره تماس

  413. فروش کلیهb+سن۲۶سالمه متاهل نیاز مالی شدید سالم قیمت ۳۰ملیون

  414. فروش فوری کلیه O+سالم۲۱ سالم بدون هیچ گونه بیماری دانشجو نیاز مالی

  415. فروش فوریه کلیه گروه خونی +Oساله۲۱ بدون هیچ گونه بیماری نیاز مالی فقط خریدار واقعی زنگ بزنه کرج تهران

  416. ۲۱ ساله کاملا سالم گروه خونی آ+ کبد و کلیه فروشی

  417. O+ فروشی
    ۳۳سالمه.مشهد هستم
    ۴۰ میفروشم

  418. سلام تــوجـه کلیه یا کبد بسیار عالی
    فروش کلیه AB+
    اهل به هیچ وجه دود و الکل نیستم اهل فست فود نیستم اهل تنقلات صنعتی اعم از پفک ،نوشابه و … نیستم
    اهل شوریجات و اغذیه شور نیستم
    هر روز پیاده روی دارم
    سن : ۳۰ سال
    جنسیت : مرد
    قیمت : ۷۰ میلیون تومان
    یک پنجم کبد : ۲۵۰ میلیون تومان
    فروش صافی تمامی هزینه ها به عهده خریدار

  419. مرد ۳۶ ساله
    گروه خونی آ مثبت
    فوری فروشی
    آزمایشات کامل انجام شده
    قیمت توافقی
    تماس

  420. سلام کلیه و کبد گروه خونی o+ فوری فروشی
    ۳۰ سالمه و متاهل هستم
    آیدی تلگرام @

  421. کلیهo+میفروشم. ۳۴سالمه.۸۰ میفروشم.

  422. ۳۲ سالمه بدن سالم گروه خونی a+ کلیه امو به دلیل نیاز مالی میفروشم قیمت توافقی مجبورم و نیازمند

  423. سلام.فروش کلیه.با گروه خونی O+ .قیمت بازار هرچی هست .

  424. گروه خونی:O-
    زنجان
    سن:۲۷
    مرد
    قیمت:۴۰ملیون
    سالم… نیاز مالی

  425. ۳۵ ساله . کلیه A+. در سلامت کامل . به علت بدهی سنگین . قیمت ۲۰میلیون.

  426. گره خونی a- .کلیه وکبد ومغزاستخوان میفروشم.سرقیمت کنار میام .کمکم کنید .زندگیم داره میپاشه

  427. ۳۷ساله O+
    کلیه فروشی بجهت بدهکاری و وضعیت مالی بد اقتصادی

    ۳۰میلیون با هزینه آزمایشات
    فقط پیامک

  428. باسلام آقا هستم ۳۸سال سن دارم بعلت مشکل مالی رهن خونه ومخارج زندگی بچه هام وبیکاری درکرمانشاه یک عدد کلیه با گروه خونی +A با مبلغ ۲۰میلیون به فروش میرسانم

  429. باسلام آقا هستم ۳۸سال سن دارم بعلت مشکل مالی رهن خونه ومخارج زندگی بچه هام وبیکاری درکرمانشاه یک عدد کلیه با گروه خونی +A با مبلغ ۱۲۰میلیون به فروش میرسانم

  430. من نو جوانی ۱۸ ساله هستم و به دلیل مشکل مالی کلیمو میفروشم اینم از ادرس تلگرامم @

  431. گروه خونی aمنفی.کلیه وقسمتی از کبدومغزاستخوان میغروشم باقیمت پایین.چون مشکل شدید دارم زندگیم داره میپاشه.کمکم کنید

  432. بخاطر بدهی گروه خون oمثبت ساکن تهران سن بیست شماره تماس

  433. با سلام جوون ۲۲ساله هستم ب دلیل مشکلات مالی و دانشگاهم کلیمو میفروشم
    O+قیمت پنجاه

  434. سلام کلیه مومیفروشم سالم سالم ۲۸ سالمه اهل هیچ دونستم تاحالا هیچ عمل جراحی هم نداشتم فوری فوری قیمت توافقی هر شهری هم که بگی میام برااهدای کلیه اینم شماره تماس

  435. دختر۲۲ساله از تبریز کلیه Bمنفی

  436. سلام من رضا هستم از یاسوج گروه خونیم aمثبت میباشد .سنم ۲۷ساله به دلیل شرایط مالی حاضر به فروش کلیا خود به قیمت ۲۰ میلیون هستم هزینه عمل به عهده خریدار.شماره تماس

  437. مسعود علیزاده صادره تبریز ساکن شمال رشت ورشکست شدم پولامو خوردن هیچکسیرو نداشتم کمک کنه نتونستم پولامو زنده کنم ۵کیلو طلامو خوردن الان زندگیم داغون شده پول کرایه خونه ندارم کلیه بدن خودمو میفروشم و کد ملی گروه خونی +B

  438. ۳۱ساله مذکر o+
    برای فروش

  439. باسلام،جوانی هستم۲۵ساله و اهل سنندج،،چندروزه سربازیمو تموم کردم،،ب دلیل مشکلات فوری تمایل ب فروش کلیه م ویا بخشی از کبدم هستم،با گروه خونیo+ورزشکارمو سالم،،خونوادم بخاطر پول داره ازبین میره،،خارج ازکشورم میتونم بیام.

  440. ۲۴ ساله هستم قد ۱۷۵ و وزن ۹۰، مجردم بخاطر بیکاری، بی پولی و بدهی میخام کلیه خودمو بفروشم کلیه A- منفی
    شهرستان هستم برا ازمایشات تهرانم میام، لطفا خریدار زنگ بزنه یا پیام بده کمتر از قیمت های دیگه میدم

  441. ۲۴ ساله هستم قد ۱۷۵ و وزن ۹۰، مجردم بخاطر بیکاری، بی پولی و بدهی میخام کلیه خودمو بفروشم کلیه A- منفی
    شهرستان هستم برا ازمایشات تهرانم میام، لطفا خریدار زنگ بزنه یا پیام بده کمتر از قیمت های دیگه میدم

  442. فروش فوری کلیه
    گروه خونی B+
    ۲۸ ساله کرج
    فوری فوری قیمت توافقی

  443. فروش فوری کلیه
    گروه خونی B+
    ۲۸ ساله کرج
    فوری فوری قیمت توافقی

  444. گروه خون مثبت o
    سن ۲۲ساله
    ساکن تهران
    قیمت توافقی
    اصلیت افغانستانی
    علت فروش بدهی
    شماره تماس
    مجرد بدون کدام مریضی لطفن زنگ بزنید

  445. مهدی
    ۳۰ساله
    O+
    قیمت توافقی

  446. فروش کلیه B+ فوری خریدار واقعی تماس بگیرید قیمت ۲۵ میلیون

  447. ۳۰سالمه به دلیل مشکل مالی کلیه مو می فروشم گره خونی B+ فروش فوری فوری فوری خیلی گرفتارم

  448. سلام.جوانی هستم ۲۷ ساله با گروه خونی A+ بدون کوچکترین ببماری کلیمو میفروشم به دلیل نیاز مالی قیمت هم توافقی
    شماره تماس

  449. ۳۳سالمه گروه خونی o+متاهلم نیاز دارم به پولش

  450. فروش کلیه B+ از اهواز ۳۰ سالم هست به دلیل مشکلات مالی مجرد هستم پدر و مادرم هم فوت شدن نیاز به رضیات نامه ندارم لطفا مشتری فقط تماس بگیره آقا هستم

  451. کلیه فروشی ۲۷ ساله گروه خونی O+

  452. فروش کلیه خیلی فوری گروه خونی AB مبلغ توافقی. شماره تماس

  453. نظری ندارم ادم مجبور میشه که بفروشه منم یکی دارم برای فروش گروه خونی+O

  454. فروش کلیه AB سالم قیمت توافقی
    شماره تماس

  455. کلیه گروه خونی o فروشی

  456. سلام جوانی هستم مذکر ،گروه خونی AB نیاز فوری به فروش کلیه دارم ،از نظر بدنی کاملا سالم ،مبلغ توافقی

  457. سلام ۲۳سالمه گروه خونیمAB-بدون هیچ بیماری کلیه میفروشم بدون واسطه میلیون

  458. خریدار هستم لطفا به این شماره زنگ بزنید
    شماره تماس:

  459. خریدار کلیه گروه خونی o+ هستم جهت فروش زنگ بزنید از دیالیز شوندگان هستم
    شماره تماس :

  460. O+ فروش فوری

  461. کلیه ام رو می فروشم ۱۰ میلیون

  462. فروش فوری کلیه با گروه خونی (Bمنفی) فوری ۲۵ساله
    قیمت مناسب شماره تماس:

  463. کلیه مو میخوام بفروشم،گروه خونی هم نمیدونم چنده.
    یک راه دیگه هم هست ازدواج سوری کنم.هر کسی میتونی بگه لطفا ممنون

  464. من o-هستم بدردتان میخوره نیازمالی دارم وقتم کم دارم

  465. اصغر هستم
    به دلیل بدهی و شرایط مالی کلیه خود را میفروشم گروه خونی o+ 36 ساله هستم
    لطفا فقط در تلگرام پیام بزارید و اینکه کسی که نیاز داره پیام بده فقط تلگرام پیام بدین

  466. با سلام وقت بخیر به دلیل مشکلات شدید مالی کلیه – کبد رو با قیمت توافقی میفروشم ۴۱ ساله ساکن کرج سالم گروه خونی A+ پیام لطفا

  467. تمام شرایط را قبول دارم
    ۳۲ ساله کاملا سالم واقعا نیاز دارم برای خرج عمل بشم.کلیه یا هرچی که کمکم کنه رو می فروشم.

  468. تمام شرایط را قبول دارم
    ۳۲ ساله کاملا سالم واقعا نیاز دارم برای خرج عمل بچم.کلیه یا هرچی که کمکم کنه رو می فروشم.

  469. خانم جوان ۲۸ساله هستم
    O+
    سالم و ورزشکار
    قیمت توافقی
    شهر مشهد

  470. فروش کلیه .خیلی فوری . گروه خونی AB مبلغ توافقی. شماره تماس

  471. من میفروشم o+

  472. ۰مثبت۳۰ به این ایدی اینستا پیام بدین پیام بدین

  473. کلیه فروشی سالم b+زیر قیمت به دلیل لطف دوستان زیر بار قرض رفتم ابروم در خطره حتی بچه هام رو نمی تونم ببینم باید بدهیم رو بدم هر شهری هم باشه میام

  474. گروه خونی a+
    فروش بخاطر مشکل مالی فروش فوری

  475. فروش کلیه b+فوری بدن سالم ٢٣سال

  476. فروش فوری کلیه به صورت توافقی b+سالم بدون کوچکترین بیماری

  477. کلیه A مثبت سالم دودی نیستم ورزشکار ۲۸ ساله به دلیل مشکلات مالی میفروشم قیمت توافقی هر استانی که هم بگید میام

  478. کلیه o+ سالم ۳۸ ساله مرد اهل مازندران به تمام نقاط کشور میروم

  479. فروش کلیه aمثبت قیمت میلیون شیراز

  480. سلام
    کلیه A+خانم ۲۱ ساله بفروش میرسد
    کاملا سالم
    قیمت توافقی
    اصفهان

  481. گروه خونیo+ محمد ۳۷ ساله از تبریز تمامی ازمایشات انجام شده اماده عمل هستم شماره تماس

  482. ۲۴ساله متاهل گروه خونیO+متاهلم یدونه بچه دارم مجبورم اینکارو بکنم به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری از نظر قانون این کار غیر قانونی ولی از سر اجبار دلرم اینکارو میکنم خدا خودش میدونه واگه واقعا دولت میخواد این چیزا نباسه به ما کمک کنه جای تهدید به جای زسیدم که دیگع امیدی برا زندگی ندارم و تنها امیدم به این دنیا یدونه بچه امه.

  483. سلام.آقای فلاحی من دو بار به شما پیام دادم شمارمو هم دادم. ولی جواب ندادید. نیاز خیلی شدید مالی دارم . لطفا کمکم کنید. گروه خونی AB هستش.

  484. سلام من جوان ۲۲ ساله اتباع افغانی هستم کی مدارک در ایران ندارم والان به پول احتیاج دارم وامید وارم یکی پیدا بیشه کی کلیه یا هر جای اعضای بدن را بیخواهد اهدا میکنم فقط خواهشا از پنجاه ملیون کمتر نباشه این هم شماره تلفن خواهشا زنگ بیزنید من میرم تست خون میدم تا بیبینم خون من از کدام گروه است

  485. سلام کلیم b+میخوام بفروشم

  486. جوانی ۳۵ساله متاهل سالم گروه خونی Oمثبت توافقی

  487. به علت نداشتن خونه و مشک مالی مجبور به فروش کلیه ام ۲۱ ساله سالم مشهد یا تهران

  488. +Aستار
    به علت نداشتن خونه و مشک مالی مجبور به فروش کلیه ام ۲۱ ساله سالم مشهد یا تهران

  489. فروش فوری کلیهo+
    ۲۷سال
    دارای رضایت

  490. ساکن تهران ۳۹ ساله و کاملا سالم . گروه خونی a+بدلیل مشکلات مالی و قیمت توافقی

  491. سلام ۲۹ سالمه سالم و سرحال بدون هیچ بیماری یا مریضی هیچ مشکل مالی ندارم میخام کاسبی راه بندازم خسته شدم از بیکاری قیمتم با متقاضی کنار میام توافقی (درضمن رضایتنامه ندارم اگه کسی تونست جورش کنه درخدمتم)

  492. لطفا با من تماس بگیرید

  493. سلام ۲۶ساله A+فروشی.خواهشا مفت خرا با حروم خورایی که فکر دودره هستن دورم برم نیان خیلی نیاز دارم بقیه شرایطمم توافقی

    • سلام ۲۶ساله A+فروشی.خواهشا مفت خرا با حروم خورایی که فکر دودره هستن دورم برم نیان خیلی نیاز دارم بقیه شرایطمم توافقی

  494. سلام ۲۶ساله A+فروشی.خواهشا مفت خرا با حروم خورایی که فکر دودره هستن دورم برم نیان خیلی نیاز دارم بقیه شرایطمم توافقی

  495. ۲۰ ساله هستم
    کلیهab+
    نیاز خیلی زیاد به پول برای عمل جراحی
    قیمت میلیون

  496. کلیهAB+
    به دلیل مشکلات مالی
    ۲۱ ساله هستم کامل سالم ازمایشات انجام شده
    قیمت میلیون به بالا توافقی
    نیاز فوری به پول برای عمل جراحی

  497. یک کلیه باگروه خونی +A برای فروش دارم
    اینم شماره تماسم:

  498. اصلاح میکنم یک کلیه باگروه خونی +B برای فروش دارم اینم شماره تماسم:

  499. سلام ۲۵سالمه به علت مشکل شدید مالی کلیه ام رو به قیمت پایین میفروشم با گروه خونی -B یا همون ب منفی شماره تماسم :

  500. فروش فوری کلیهo+
    ۲۷سال دارای رضایتنامه
    قد۱۶۰وزن۴۷
    سالم سالم فروش سراسرایران

  501. کلیه با گروه خونی o+
    میفروشم به دلیل گرانی و بیکاری و متاهل هستم
    کسی نیاز داشته باشه به این شماره بزنگه

  502. پیامک بزنید خریدارم

  503. سلام ۲۳ سالمه گروه خونی B+ سالم سالم ورزشکارم هستم به علت نیاز مالی شدید تمام اجزای بدنم از کلیه ها قلب چشم ها مغز استخوان میفروشم لطفا با این شماره تماس بگیرید در صورت نیاز

  504. کبد و مغز استخوان خودمو میفروشم

  505. فروشنده واقعی با گروه خونیa+سالم ساکن اراک شماره تماس

  506. گروه خونیa+ساکن اراک سن ۲۹سال
    شماره تماس

  507. ۲۵ ساله
    مذکر
    B+
    مشهد
    سالم
    قیمت بدین

  508. گروه خونی o+
    فروش فور
    قیمت

  509. مجید هستم با گروه خونی a+ بخاطر مشکل مالی مجبور به فروش کلیه هستم لطفا کمک کنید
    شماره تلفن
    هر جای کشور هم بگین.میام

  510. من میفروشم ab+
    قیمت ۳۰تومن

  511. کلیهB+نیاز مالی برای فروش هر استانی باشه میام ۱۸سالمه

  512. کلیهB+نیاز مالی برای فروش هر استانی باشه میام ۱۸سالمه
    مشهد

  513. سلام من پسر هستم و ببست سالمه بخاطر ترنس بودنم و رانده شدن از خانواده میخوام کلیمو بفروشم گروه خونیم o+ هست خیلی فوری ممنونم

  514. کلیه با گروه خونی o+
    ۳۴ ساله تهران مجرد،سالم
    شماره تماس

  515. کلیه با گروه خونی o+
    ۳۴ ساله تهران مجرد،سالم
    شماره تماس

  516. سلام میلاد ۲۳ ساله قسد فروش کلیه را دارم قیمت ۳۰میلیون گروه خونیمم o+هستش

  517. خریدار کلیه هستم لطفا درصورت جواب ندادن با این شماره تماس بگیرید

  518. فروش کلیه

  519. سلام کلیه ۲۰سالهA+
    ورزشکار شنا
    قیمت ۳۰میلیون

  520. ۲۶ ساله متاهل گروه خونیb+کلیه خود را ۵۰ملیون میفروشم

  521. گروه خونی o+ سالم ۲۴ ساله
    بدلیل نیاز مالی
    گرگان

  522. آقا ۳۵ ساله
    فروشنده کلیه گروه خونی B+
    ساکن تهران
    تلفن :

  523. فروش کلیه AB+جنسیت مذکر سن۳۵مجرد

  524. فروش کلیه Ab قیمت ۲۰ ملیون

  525. فروش کلیه با گروه خونی Aمنفی قیمت توافقی چون احتیاج مالی زیاد دارم لطفا سریع …جهت تماس ایمیل بزنید.

  526. کلیه یا کبدمو میفروشم خیلی سریع ۲۹ساله B+

  527. سلام ۰مثبعت هستم ساکن تهران هستم
    قیمت ۰میلیون سالم هستم بدون مشکلی
    شماره تماس

  528. محمد هستم ۳۰ ساله تهران
    به دلیلی اوضاع مالی بدی که دارم کلیه رو برای فروش گذاشتم گروه خونی من b+ میباشد از نظر بیماری هیچ گونه بیماری ندارم
    قیمت هم ۱۰ میلیون تومان
    کسی خواست به ایمیلم پیام بفرسته

  529. سلام
    اومثبت هستم ساکن تهران
    قیمت ۱۰ میلیون شماره تماس

  530. کلیه فروشی +A مجردم ۱۶ سال سن دارم
    بخاطر تداوی پدرم به ۱۵۰ هزار افغانی نیاز دارم
    خریدار به این شماره تماس بگیرد + خریدار تماس بگیرد

  531. باسلام گروه خونی O+متاهل ۲۹سالمه دارای یک فرزند
    قسمتی از کبد و مغز استخوان فروشی قد. ۱۷۶وزن ۷۴
    فروشنده واقعی هر عزیزی خواست در خدمتم

  532. ۴۹ سالمه
    گروه خونی o+
    بدون مشروب الکل و سیگار و ….
    تلفن ۰۹۱۲۳۶۰۴۸۵۶
    قیمت حداقل ۰ میلیون
    اهل کرج

    تمام هزینه ها با خریدار

  533. کلیه o+ فروش به تمام نقاط کشور. کاملاسالم از مشهد

  534. سلام.بدلیل رهن خونه و بی سر پناه شدن میخام یه کلیه خودمو بفروشم.سالم سالم هنوز هیچ دارویی هم مصرف نکردم.B+

  535. خانواده چهار نفره هستم دختر دم بخت دارم مستاجر هستم در حال حاضر بیرونم کردن و آواره ه۰ سالمه اما با اطمینان خاطر میگم دودی نیستم حتی الکل کلیه سالمی دارم ر لحظه که میگذره بدبخت تر میشم حال خود دانید چه قیمتی میدید

  536. خانواده چهار نفره هستم دختر دم بخت دارم مستاجر هستم در حال حاضر بیرونم کردن و آواره ه۰ سالمه اما با اطمینان خاطر میگم دودی نیستم حتی الکل کلیه سالمی دارم ر لحظه که میگذره بدبخت تر میشم حال خود دانید چه قیمتی میدید در صورت نیاز با شمار ه تماس بگیرید

  537. خانواده چهار نفره هستم دختر دم بخت دارم مستاجر هستم در حال حاضر بیرونم کردن و آواره ه۰ سالمه اما با اطمینان خاطر میگم دودی نیستم حتی الکل کلیه سالمی دارم ر لحظه که میگذره بدبخت تر میشم حال خود دانید چه قیمتی میدید در صورت نیاز با شمار ه تماس بگیرید ..‌.گروه خونی +o

  538. با چ قیمتی خریدارید گروه خونی AB+ به این شماره پیام بدهید

  539. فروش کلیه گروه خونی +B

  540. ۲۵ سالمه بخاطر مشکل مالی کلیه م میفروشم
    گروه خونیم o+
    شماره تلفن

  541. فروش کلیه گروه خونی A+ سالم و جوانم ۳۳ ساله از مشهد قیمت توافقی

  542. آقا ۲۸ ساله
    سالم و بدون مصرف دود و الکل
    فروش کلیه و کبد
    گروه خونی o+
    شماره تماس

  543. بیست و چهار ساله با گروه خونی b+به دلیل نیاز مالی شدید و فوری کلیمو میفروشم

  544. سلام جوان ۲۵ ساله هستم سالم فروش کلیه به علت نیار مالی گروه خونی O+
    تلفن

  545. فروش کلیه
    گروه خونى o+
    ٢٧ ساله
    سالم بدون اعتیاد
    توافقى

  546. جوان ۲۵ ساله هستم سالم فروش کلیه به علت نیاز مالی گروه خونی O+ تلفن

  547. سلام خانوم ۳۷ساله .تهران
    .کلیهABمنفی فروشی

  548. کلیه فروشی a+ قیمت ۵ ملیون به شرط چاقو

  549. کلیه فروشی با گروه خونیO+ اماده اهدا جوان ۲۳ ساله سالم سالم متاهل تمام ازمایشات دادم از جمله سنوگرافی ،عکس رنگی سی تی اسکن ،اچ ال ای ازمایشات پانزده روزه بخاطر فقر و مشکلات زندگیم میفروشم برای اطلاعات بیشتر با شماره . تماس حاصل فرمایید .قیمت فروشیم ۴۵ میلیون

  550. +O
    قیمت ۱۵ملیون سالم

  551. O+کلیه فروشی سالم ۱۵میلیون

  552. جوان ۲۵ ساله هستم گروه خونی O+ سالم فروش کایه به دلیل نیاز مالی

  553. فروش کلیه گروه خونى o+
    ٢٧ ساله بدونه اعتیاد به مواد مخدر حتى سیگار و مشروبات الکلى
    قیمت توافقى
    فروش به علت ورشکستگى

    قیمت خود را برام اسمس کنید
    با تشکر فراوان

  554. ادرس تلگرامتو بده

  555. فروش کلیه A+ . پسرم . متاهل . ۲۷ساله . اصفهان

  556. سلام.۲۳ سالمه.
    گروه خونی B+
    کلیه به فروش میرسه
    تلفن:

  557. سلام دوستان
    به علت فقر.
    ی کلیه با گروه خونی B+ به فروش میرسه.
    ۲۳ سالمه لطفا خریدار واقعی زنگ بزنه.

  558. سلام AB+هستم کلیمو میفروشم سالم سالم.قیمت ۱۱تومن.خریدار تماس بگیره هرشهری هم باشه میام ۳۷ساله.

  559. فروش کلیه +ab فوری به دلیل نیاز مالی قیمت ۵ میلیون ۲۶ سالمه سالم نه سیگاری نه موادی نه مشروبی بدون هیچ مریضی مشتری واقعی به تلگرام پیام بده

  560. جوانی هستم ۳۴-ساله با گروه خونی ۰+ کلیه ام را به دلایلی میفروشم. شماره تماس

  561. سلام جوان ۲۵ ساله هستم گروه خونی O+ فروش کلیه به علت نیاز مالی

  562. سلام و عرض ادب
    سلطانی هستم اهل تبریز
    با گروه خونیo+
    بدلیلی کلیمو میفروشم
    قیمت پنجاه میلیون
    لطفا کسی تماس بگیره که میتونه بده چون نیاز دارم وگرنه نمیفروختم چون منم نیاز دارم

    ۳۱ ساله

  563. سلام فروش کبد و کلیه
    آقا ۲۸ ساله هستم گروه خونی a+ بچه شهرستانم حتی یکبار هم سمت دود و سیگار و قلیون نرفتم. هوای شهرمونم کاملا تمیزه.
    ورزش هم میرفتم دو ساله به دلیل مشکلات نمیتونم برم. نیاز شدید مالی دارم با مشتری کنار میام.

  564. سلام ازقم B+وزن۹۸کیلو قبل ازتماس حتماپیام بدهید

  565. کلیه فروشی.
    گروه خونی o+ سن ۲۷ متاهل هر شهری میام قیمت ۱۵میلیون

  566. فروش کلیهo- قیمت۳۰تومن

  567. به هزار ویک دلیل

  568. جوانی ۳۴-ساله هستم با گروه خونی ۰+ کلیه ام را به دلیل گرفتاری و مشکلات مالی میفروشم شماره تماس

  569. سلام پسری هستم متولد ۱۳۷۲متاهل بدلیل مشکلات بد مالی تصمیم ب فروش کلیه کردم زندگیم در خطره و میخوام برای زندگیم جونمو بدم قیمت نجومی نمیخوام مشکل مالیم حل بشه بسه گروه خونیم o+لطفا اگه کسی هست بهم خبر بده ممنون میشم

  570. کلیه فروشی گروه خونی ۰+ متاهل ۲۷ ساله به دلیل مشکلات مالی.۱۵ میلیون تومان.

  571. جوانی هستم ۳۴-ساله با گروه خونی ۰+ کلیه ام را به دلیل گرفتاری و مشکلات مالی میفروشم
    شماره تماس

  572. فروشنده کلیه سالم از اصفهان به علت بدهی پدرم ومیخوام از همسرم جدا بشمتوان مالی ندارم میلیون نیاز دارم با گروه خونی o+

  573. با سلام … جوانی هستم ۳۴-ساله با گروه خونی ۰+ کلیه ام را به دلیل گرفتاری و مشکلات مالی میفروشم شماره تماس بگیرید فورییییییییی

  574. جوان ۲۵ ساله هستم سالم گروه خونی O+ فروش کلیه به‌ علت نیاز مالی

  575. ۲۸سن…قیمت ۷ میلیون…۰+

  576. سن۲۸ گروه خونی۰+ قیمت میلیون……

  577. اکر فروشنده واقعی هستید با من تماس بگیرید

  578. بخاطر نیاز مالی گروه خونی AB+شماره تلفن

  579. جوان ۲۵ ساله ساام O+ فروش کلیه به دلیل نیاز مالی

  580. جوان ۲۵ ساله هستم O+ فروش کلیه به دلیل نیاز مالی

  581. جوان ۲۵ ساله O+ فروش کلیه به دلیل نیاز مالی

  582. ۳۲سالهb+کاملا سالم ، ۳۰میلیون

  583. فروش کلیه گروه خونى o+
    بدون اعتیاد به مواد مخدر و سیگار
    قیمت توافقى

  584. فروش فوری کلیه B مثبت ۲۸ ساله از تبریز
    فوری فوری است …..نیاز شدید مالی دارم قیمت ۰میلیون لطفا فقط و فقط از طریق تلگرام ویا واتساپ پیام بدین

  585. آدرس تلگرامتون چیه

  586. ۲۵ساله با گروه خونی ب مثبت کلیه خودرا میفروشم قیمت ۳۵تومن بعلت مشکل فقط تماس

  587. فروش فوری ۳۲ساله کاملا سالم،b+بدون رضایت نامه از خانواده ، خودم همه جوره رضایت میدم،۰ تومن

  588. سلام جوانی هستم ۲۴ساله بدلیل نیاز مالی کیله میفروشم با گروه خونی o+با قیمت۵۰تومن اینم شماره تماس

  589. سلام بخاطر فوت شاگردم سر کار ۹۰ میلیون برام دیه اومده بخاطر نجات زندگیم مجبورم کلیه م بفروشم ۳۰ سلام ۷۸ کیلو قدم ۱۷۰ ورزشکار و سالم گروه خونی o+ قیمت میلیون

  590. سلام برای مشکلات مالی میخوام کلیه ام رو میخوام بفروشم .

  591. سلام کلیه فروشی سالم توافقی A+به دلیل نیاز جدی مالی

  592. جوان۳۶ساله هستم ویکی از کلیه یا تکه ای از کبد خود را به قیمت توافقی با گروه خونی B+به نیازمند کلیه یا تکه کبد اهدا میکنم شماره تماس

  593. سلام کلیه با گروه خونی +o.۲۸ساله مجرد .خوزستانی.قیمت توافقی.مجرد.مشکل پرداخت دیه زندانی دارم فوری .ایمیل @gmil.

  594. فروش کلیه وکبد+A
    ۲۸ساله اهل تهران خیلی فوری
    اگه جواب ندادم لطفاپیام بدید فوری فوری

  595. پسر ۲۸ ساله با گروه خونی o+ کلیه خودم رو به بهترین قیمت میفروشم (فوری)

  596. ۳۸ سالمه باگروه خونی o+نیازفوری مالی

  597. سلام
    من ۲۷ سال دارم گروه خونی B+
    فروشنده

  598. باعرض سلام.
    قصد اهدا کیله دارم.
    ۲۳ سال سن و ساکن تهران هستم.
    گروه خونی ۰منفی.
    برای توافق و صحبت تماس حاصل فرمایید.

    سپاسگزارم.

  599. نیاز شدید مالی دارم بسیار فوری
    ۲۷سالمه
    گروه خونی منA+
    محل سکونت کرج برای پیوند هرجایی باشه میام

  600. نیاز شدید مالی دارم بسیار فوری
    ۲۷سالمه
    گروه خونی منA+
    محل سکونت کرج
    برای پیوند هرجایی باشه میام
    پای مرگ و زندگیم وسطه

  601. سلام کلیه A+بدلیل مشکل مالی شدیدفوری میفورشم شماره تماس توهرساعت شبناروزمیتونین تماس بگرین باتشکر

  602. سلام.کلیه سالم گروه خونی +o دارم و بخشی از کبد رو هم به علت مشکلات مالی میخوام بفروشم

  603. جوانی ۳۸ ساله با گروه خونی Oمثبت کلیه ام را به قیمت توافقی می فروشم.

  604. نیاز مالی دارم کلیه مو میفروشم گروه خونی oمثبت ۳۲سالمه سالم هستم تاکنون بیماری خاصی نداشتم به جز سرماخوردگی

  605. فروش کلیه b+دارای رضایت نامه محضری

  606. سلام علیکم. بنده قصد فروش کلیه دارم.
    گروه خونی ۰- (او منفی) ۲۳ سال سن
    قیمت تومان. بدنم در حالت کاملا نرمال و سالم
    ساکن تهران. شماره تماس
    برای صحبت و یا حتی توافق تماس حاصل فرمایید
    سپاسگزارم

  607. اقا ۲۰ ساله کلیه با گروه خونی +b
    خیلی خیلی خیلی پول لازمم
    قیمت:۱۰۰ میلیون تومان

  608. چه خبره ۴۰ داره زنگ میزنه منت میکشه من گفتم ۳۵ بازم راضی شده
    به راهنمایی به شمااگه واقعا فروشنده ای قیمتت بالاست.من کلیه خریدم ۳۵

  609. الناز از رشت۲۴ساله کلیه o+میفروشم
    تماس بگیرید

  610. بخاطر پول پیش خونمون میخوام کلیمه بفروشم فوری فوری

  611. ۲۰ ساله گروه خونی AB-)متاهل بعلت مشکلات مالی

  612. ۲۶ساله اقا کلیه فروشی او مثبت

  613. سلام علیکم. بنده قصد فروش کلیه دارم. گروه خونی ۰- (او منفی) ۲۳ سال سن قیمت ۵۴ تومان. بدنم در حالت کاملا نرمال و سالم ساکن تهران. برای صحبت و یا حتی توافق تماس حاصل فرمایید سپاسگزارم
    آیدی تلگرام @

  614. ۳۷ساله
    درشت اندام
    AB+

  615. سلام من متقضی فروش هستم ۳۰ سالمه
    لطفا تماس بگیرید

  616. سلام کلیه خودمو بعلت اینکه خانمم بخاطر بی پولی داره ازم طلاق میگیره میفروشم خیلی شدید نیاز دارم دارم اوره کوچه و خیابون میشم گروه خونی B+ فوری فوری تهران

  617. سلام علیکم. بنده قصد اهدا کلیه دارم. اما برخلاف مشکلات مالی، تصمیم بر این گرفتم که کلیه خود را با مبلغ ناچیز، به قیمت ۴۵ تومان تقدیم کنم. بنده برخلاف دلالان و کسانی که مشکلات مالی دارند، و قصد فروش کلیه با مبالغ هنگفت را دارند، نه مخالفم و نه موافق. اهدای بنده دلایل متفاوتی دارد. فقط یکی از دلایل را عرض کنم، اینکه جنبه عرفانی و معنوی دارد. البته هرچیز جای خودش. بنده کم یاب ترین گروه خونی و گران ترین گروه خونی را دارم. یعنی (او منفی) o-  واز آن جایی که بنده مستقل زندگی میکنم، پس نمیتوانم رضایت نامه‌ی محضری پدر را داشته باشم. ولی میتوانم با مسئولیت‌ خودم رضایت بدم. هر استانی هم که لازم باشه، تشریف میارم برای پیوند. بنده ۲۴ سال سن دارم. و الحمدلله هیچ نوع مشکل جسمی ندارم. و بدنم درحال نرمال و آمادگی برای پیوند دارد. بنده ساکن تهران هستم. آیدی تلگرام بنده شماره تماس میباشد. باز برای صحبت و یا حتی توافق تماس حاصل فرمایید؛ سپاسگزارم. یاحق.

  618. O+کلیه فروشی
    سالم هیچ مریضی ندارم
    به دلیل نیاز مالی

  619. سلام علیکم.
    بنده قصد اهدا کلیه دارم. اما برخلاف مشکلات مالی، تصمیم بر این گرفتم که کلیه خود را با مبلغ ناچیز، به قیمت $ تومان تقدیم کنم.
    بنده برخلاف دلالان و کسانی که مشکلات مالی دارند، و قصد فروش کلیه با مبالغ هنگفت را دارند، نه مخالفم و نه موافق.
    اهدای بنده دلایل متفاوتی دارد. فقط یکی از دلایل را عرض کنم، اینکه جنبه عرفانی و معنوی دارد. البته هرچیز جای خودش.
    بنده کم یاب ترین گروه خونی و گران ترین گروه خونی را دارم.
    یعنی (او منفی) o-  واز آن جایی که بنده مستقل زندگی میکنم، پس نمیتوانم رضایت نامه‌ی محضری پدر را داشته باشم.
    ولی میتوانم با مسئولیت‌ خودم رضایت بدم.
    هر استانی هم که لازم باشه، تشریف میارم برای پیوند.
    بنده ۲۴ سال سن دارم. و الحمدلله هیچ نوع مشکل جسمی ندارم.
    و بدنم درحال نرمال و آمادگی برای پیوند دارد. بنده ساکن تهران هستم.
    آیدی تلگرام بنده
    شماره تماس میباشد.
    باز برای صحبت و یا حتی توافق تماس حاصل فرمایید؛
    سپاسگزارم. یاحق.

  620. با سلام . احتیاج جرم نیست . مردی ۴۷ ساله به دلیل نیاز مالی کلیه با گروه خونی A+ خود را می فروشم . ساکن اطراف اهواز هستم فقط در اهواز می توانم با خریدار همراه باشم . به دلیل مشکلات موجود نمی توانم چیزی هزینه کنم و تمامی هزینه ها به عهده خریدار می باشد . شماره تماس ندارم . خریدار در همین صفحه شماره تماس بگذارد . بنده تماس می گیرم.

  621. جوانی هستم۳۵ساله ورزشکار اهل دودنیستم ازاستان فارس بدلیل مشکلات مالی درپرداخت مهریه باید کلیه بفروشم.
    گروه خونی مثبتB

  622. جوانی هستم۳۵ساله ازاستان فارس اهل دودنیستم ورزشکار.
    بدلیل مشکلات مالی وپرداخت مهریه مجبورم کلیه بفروشم

  623. سلام مهدی هستم و به دلیل مشکلات مالی کلیه خود را میفروشم قیمت توافقی لطفا نیازمند تماس بگیره کاملا سالم بدون سابقه بیماری ۲۵ سالمه و گروه خونیم AB+ اینم شماره تماسم

  624. ۱۸ سالمه ۷۵ کیلو وزن
    A+ میفروشم ۰ملیون هزینه جراحی و هزینه پس از عمل با خریدار

  625. کلیه o+ تهران ۳۴ ساله سالم سلامت میفروشم فوری نیاز شدید مالی ملیون

  626. ب دلیل نیاز مالی ۱۸سالمه

  627. کلیه ABمنفی
    از نداری بی پولی نیاز مالی دارم

  628. سلام، ۳۱سالمه سالم و متاهل کلیه ام رو میفروشم به قیمت مناسب

  629. سلام بخواترمشکلات مالی مجبوربه فروش کلیه خودهستم ۲۷ساله گروه خونیo+باخریدارکنارمیام لطفاتماس بگیرین هرجابگین میام باتشکر😔

  630. سلام بخواترخانوادم و اوارگیشون مجبور به فروش کلیم هستم ۲۷ساله گروه خونیO+قیمت توافقی خوزستان هستم اماهرجا بگین میام باتشکر منتظر تماستون هستم😔😔

  631. فروشنده کلیهo+ سالم
    ۲۳سالمه
    ۱۵ملیون

  632. فروش کلیه گروه خونی O-فوری فروش به علت نیاز مالی ۵۰میلیون
    خواهشن تماس بگیرید

  633. ۲۹سالمه گروه خونی +B کاملا سالم بخاطر شرایط مالی کلیمو میفروشم گیلان

  634. فوری فوری سلام ۲۲ سالمه به دلیل مشکلات مالی کلیه خودمو میفروشم o+ سالم فوری فوری
    خریدار تماس بگیره

  635. مشکل مالی دارم من کارگاه خیاطی دارم دارم ورشکست میشم اگر زود پول جورنکنم تاالان سیگارم لب نزدم ورزشگارم کاملن سالم هستم یابایت برم زندان وخانوادم اسیره خیابون بشن یامشکلم حل کنم

  636. کلیه فروش ۲۸ ساله a+

  637. کلیهo+فروشی ٢۴سالمه فوری

  638. شمارمه کلیه فروشی..oمثبت.تمام

  639. با سلام کلیه+Oدارم برا فروش سالم سالم فوریه چون شدیدن به پولش نیاز دارم با کسی ک زود بتونه انجامش بده برا قیمت کمتر حساب میکنم

  640. ۳۰ ساله از اهواز
    فروش کلیه با گروه خونی o+

  641. کلیه o+
    ۲۷سالم هست بدون اهل دود سالم سالم به دلیل نیاز مالی فروش فوری با خریدار واقعی کنار میام قیمت ۳۰ م ایمیل

  642. ((((فروش فوری فوری کلیه )))): سلام علی هستم ۳۰سالمه از مازندران میخوام یکی از کلیه هامو بفروشم باخریدار واقعی سرقیمت کنار میام
    نام:علی
    سن:۳۰
    فروش کلیه: میلیون
    گروه خونی:AB+
    شماره تماس:

  643. فروش کلیه گروه خونی O-فوری فروش به علت نیاز مالی ۰میلیون
    خواهشن تماس بگیرید

  644. سلام ۲۵ سالمه بدون اهل دود گروه خونیo+
    به دلیل نیاز مالی فوری
    با خریدار واقعی کنار میام

  645. ٢٢سالمه کاملا سالمم اهل اصفهان گروه خونی o+نیاز مالی دارم کلیمو بفروشم اگر کسی هست واقعا بخواد زنگ بزنه

  646. فروش کلیه +o

  647. ۲۳سالمه کلیه‌سالم سالمه۱۵میلیون گروه خونی o+

  648. ۳۰ساله هستم ..برای مشکل مالی ۵۰ میلیون بدهکارم و گروه خونی من A+هست .

  649. فروش کلیه کبد یا کلیه فوری A+

  650. ب علت مشکل مالی باید بفروشم خیلی ب پولش احتیاج دارم
    فروش فوری قیمت توافقی

  651. کلیه ام رامی فروشم ..فوری ۳۲ ساله کاملا سالم سکونت تبریز
    شماره تماس فقط به پیام جواب میدام لطفن خریدار پیام بده
    (A+)هستم

  652. ۲۷ساله از کرج کلیم میفروشم قیمت توافقی بخاطره مشکلات همه ازمایش ها هم انجام شده

  653. فروش کلیه فوری فوری !!! قیمت رو پیامک کنید تماس میگیرم
    سلام مرد ۳۳ کاملا سالم گروه خونی o+ آزمایش دادم‌ هیچ مشکلی ندارم
    فروش کلیه فوری فوری با رضایت نامه کامل هرجایی کشور باشه مشکلی نیست عضو انجمن نیستم
    فروش کبد مشخصات وزن ۹۴ قد ۱۸۳
    فروش مغز و استخوان برای پیوند هم انجام میدم
    شماره تماس:فقط قیمت رو
    پیامک بدید لطفا تماس نگیرید پیامک کنید بعدش خودم حتما تماس میگیرم.بخاطر شرایط در خانه و محل کار نمیخوام کسی بفهمه
    تو روخدا الکی پیام ندید قبل از پایان سال باید بفروشم چندین ماهه هیچ گره از کار ما باز نشد .نه دنبال نزول هستم‌ و نه گدایی کنم اعضایی بدنم هست فقط کمک کنید سریعا فروش بره
    علتشم نیاز شدید مالی و چک همسرم که گیره .

  654. سلام من یه کلیه a+ دارم میفروشم اگر از بدنم چیزی نیاز باشه بازم میفروشم کلیه رو تومن و چیزا دیگ هم میفروشم یک‌روز زندگی کردن بهتر از یک عمر زنده شدن و مردنه ممنون میشم بزارید شمارم بمونه شاید کلیه من به درد یکی خورد و چیزایه پیوندی داخل بدنم

  655. کلیه فروسی او مثبت سالم قیمت ملیون سالم
    ازمایش اچ ال ای و سنو دارم فوووووورییی فوووریییی قبل عید

  656. من خریدارم یک کلیه A+ احتیاج فوری دارم برای مادر اگر کسی واقعافروشنده است با این شماره تماس بگیرممنون
    از اصفهان باشه خیلی بهتره

  657. علی A+

    مشهد
    فروش فوری توافقی

  658. سلام جوان۳۴ساله ای هستم به بانک کشاورزی بدهی دارم گروه خونیAB+هستش نمیدونم چه کنم راهنمایی میخام

  659. سلام کلیه خودمو برا داغون نشدن زندگیم و بچم با گروه خونی a+و قیمت توافقی میفروشم هر جا باشه میام

  660. فروشنده ی کلیهO+ 0میلیون

  661. فروش کلیه بی منفی ازمایشات کامل گرفتم رضایتنامه هم دارم زیر نظر انجمن کرج ۳۵سالمه قیمت ملیون هزینه ازمایشات به حساب خودم دیگه خریدار لازم نیست هزینه ازمایشات بده

  662. فروش کلیه بی منفی ازمایشات گرفتم کامل رضایتنامه هم دارم زیر نظر انجمن کرج قیمت ملیون کل ازمایشات انجام شده که حساب خودم

  663. فروش کلیه بی منفی ازمایشات کامل گرفتم رضایتنامه هم دارم زیر نظر انجمن ۳۵سالمه

  664. یکی از کلیه هامو میفروشم ۱۴میلیون گروه خونیم یا A+یاB+

  665. سلام
    سلطانی هستم ۳۱ ساله ساکن تبریز
    کلیه فروشی ۳۱ساله
    گروه خونیo+
    قیمت میلیون
    لطفا هرکی میتونه بده تماس بگیره چون واقعا لازم دارم

  666. کلیه B+فروشی
    قیمت توافقی باخریدارواقعی کنارمیام
    علیرضا

  667. فروش اعضا بدن به بالاترین قیمت حتی مغز و قلب ، گروه خونی آ مثبت

  668. شرط خونمو داغون کرده میخوام بفروشم فوری تمام بگیرoمنفی

  669. سلام و احترام
    کلیه به گروب خونی A مثبت نیازمند هستم مراجعه کننده اتباع افغان باشد قیمت توافقی

  670. کلیه O+۲۹سالمه ب قیمت توافقی

  671. ۲۹سالمه O+ قیمت توافقی

  672. جوان ۲۳ساله سالم ،کلیه فروشی Aمثبت ب دلیل نیاز مالی میفروشم ،قیمت روز هرچقدر باشه همون ،از میلیون پایینتر نمیدم
    تهران و اردبیل

  673. احمد ۲۳سالمه گروه خونی O+.
    قیمت توافقی شیراز

  674. سلام .خانمی ۲۷ ساله هستم .کلیه B+.میفروشم.سالم.به روش لاپاراسکوپی.

  675. سلام ۳۵سالمه متاهل فروش کلیه بی منفی ازمایشات گرفتم رضایتنامه هم دارم که ازمایشات گرفته شده به حساب خودم میباشند خریدار لازم نیست هزینه ازمایشات بده قیمت ۰ملیون عادلانه آماده برای عمل در تهران……..

  676. پیام من به شما دلال ها
    بخوایم بفروشیم کلیه ۲۰ میلیون میخری
    بخوایم بخریم ۱۰۰ تا ۲۰۰ملیون من حاضرم بسم الله

  677. فروش کلیه بی منفی ازمایشات کامل گرفتم رضایتنامه هم دارم قیمت ۷۰ملیون کل ازمایشات انجام شده به عهده خودم میباشند خریدار لازم نیست هزینه ازمایشات بده تماس

  678. باسلام کارگرساده ام که۲۷سالمه و کلی بدهی دارم وصاحب یک فرزندم وقصد کامل فروش دارم

  679. جوان ۲۲ساله کلیه سالم سالم بخاطرمشکلی مالی قصدفروش دارم میلیون فوری

  680. سلام نیاز ماای اهدا کننده کلیه گروه خونی B. مثبت +

  681. گروه خونی B مثبت هیش ساام قیمت مناسب نیاز شدید ب پول ۳۸سالم هسش تشکر

  682. فروش کلیه با گروه خونی o+
    سن ۳۸ ساله ، سالم ، بدون حتی یک ثانیه مراجعه به بیمارستان و حتی یک مورد کوچک مریضی ، سالم سالم
    بنده هم ورشکست شدم ابروم داره میره به پولش نیاز دارم خدا لعنت کنه انهایی که پول امسال منو داره میخوره و به ریش همه ما میخنده و اخرشم میگه جانم فدای ایران ….. چی بگم محتاجم وگرنه هیچ ادم عاقلی این کارو نمیکنه ، من فروشندم حتی شهرستانها هم میرم ، قیمت هم توافقی ، حتی کبد و مغز استخوان و پلاسما و …. هم میفروشم

  683. فروش کلیه بی منفی ازمایشات گرفتم رضایتنامه هم دارم

  684. سلام. من نمیدونم با این همه شلوغی و حرف چی بگم. فقط واسه ی فروشه کلیه به مشتری نیاز دارم. کسی شماره نداره؟ واقعا ممنون میشم. خیلی احتیاج دارم.

  685. سلام کلیه سالم ۲۰سالمه ab+ خریدار واقعی بیاد پی وی تلگرام خیلی سالم بدون هیچ گونه اعتیاد و … ۲۰ملیون خدایی در مقابل جون یه ادم و نقض عضو خودم هیچی نیس

  686. ۱۹ ساله ورزشکار نیازمند تورا خدا کمکم کنید سالم فوری فوری. قیمت توافقی

  687. کلیه فروشی o_بدلیل مشکل مالی

  688. سلام ۲۸سالمه تهران کلیه o_ فروشی به جیمل پیام بدین قیمت۲۰میلیون

  689. سن ۳۳ اعتیاد ندارم به دلیل مشکلات گروخونی +oقیمتم توافقی خودمم رشت هستم

  690. کلیهo+فروشی (اقا)۱۸ساله
    فقط اردبیل

  691. سلام ۲۷ساله ام سالم A+شهرکرد قیمت م
    تخفیفم میدم

  692. سلام AB+گروه خونی سالم بدون مشکلی. ۲۹سالم هستش قسمتی از کبد راهم میفروشم برای خرید زنگ بزنید حتما جفتشو زیر نمیگیرم کلی بدبختی دارم هیچی ازین زندگی ندیدم

  693. به خاطر عمل قلب مادرو احتیاج به فروش کلیه دارم

  694. سلام جوانی هستم ۲۸ ساله به دلیل مشکل مالی قصد فروش کلیه دارم با گروه خونی o+ نه دخانیات مصرف میکنم نه مشروبات الکلی
    قبلا عمل باز داشتم علتش ASD بوده که رفع شده و هیچ نگرانی برای پیوند ایجاد نمیکنه.
    مبلغ درخواستیم میلیون تومان کمتر از این مشکلمو حل نمیکنه ضمنا تمام هزینه ها به عهده شماست
    برای هماهنگی آزمایشات و غیره به آیدی تلگرام پیام بدین:

  695. کلیه با گروه خونیA+برا فروش دارم با این وضعیتی درست کردن اخرین مرحله زندگیم این است تو خرج چک هام وخرج زندگیم موندم با کسی که واقعا نیاز به کلیه داشته باشه کنار میام

  696. Abمثبت
    سن ۲۸
    کاملا سالم

  697. سلام ۲۵سالمه به علت نیاز مالی شدید و بدهکاری کلیه ام. رو میفروشم ۵۰تومن هرکی خواست پیام بده فوری فوری فوری باخریدار واقعی. راهم میام.

  698. کلیه AB+بفروش شماره تماس

  699. فوری.باسلام .وبه نام خداوند.فروش کلیه (فوری)جهت عمل قلب مادرم نیاز به فروشم .مجرد
    هستم و۳۷سال دارم سالم وسلامت هستم.+ABگروه خون اراک قیمت تا حدودی کنار میایم که به خریدارهم فشار مالی نیاد تا خدا هم راضی باشه فوری

  700. ۳۲سالمه گروه خونیAB+قیمت توافقی از قزوین

  701. هر چیزی که می خواهید میفروشم کلیه یا کبد یا مغز استخوان

  702. فروس کلیه و کبد گروه خونی ABz_توابقی

  703. باور کنید دوتا دختر دارم پیش پول خونه ندارم روم نمیشه نگاشون کنم با یه کلیه هم میشه زندگی کرد تازه کمک هم به کسی دیگر میکنم اقا هستم ۳۰ ساله گروه خونیA+ اهل هیچی هم نیستم هم کبد هم کلیه تر خدا الویت من و بزارید فقط کمک کنید ممنون

  704. کلیهa+ قیمت هرچی باشه

  705. با سلام فروشنده کلیه شمارم A+ بیست و نه ساله

  706. بسیار عالی شاید خیلی ها از همین جا بتوانند مشکلی که دارند حل بشه پس ممنون از همه و شما عزیزان

  707. فروش کلیه بی منفی ازمایشات گرفتم رضایتنامه هم دارم قیمت زیر نظر انجمن کرج

  708. ABمثبت چهل ساله

  709. سلام یک کلیه ام میخوام بفروشم کسی خواست درخدمتی قیمت به روز هرچه باشد گرو خونی o+ سالم بدون دود ورزشکار اهل استان کرمان شهرستان رفسنجان شمار تماس

  710. من یکیو میشناسم بیایید تلگرام تا راهنماییتون کنم

  711. کلیه ام را میفروشم ۲۱ سالمه گروه خونی O_میباشد
    قیمت ۰۰ میلیون بدلیل نیاز مالی

  712. ب علت مشکل مالی

  713. سلام شهابم ۳۶ ساله گروه خونی o+سالم سالم شدید نیازمندم تخفیفم میدم.دخترم هم با گروه خونی abالبته پدر خوندشم

  714. کلیه خودمو میفروشم ، سینا رضایی هستم ۲۶ ساله از اصفهان ، گروه خونی O+

  715. سلام مهدی ام۲۳ سالمه ab+ ام از تهران فروش فوری

  716. کلیه o مثبت برای فروش اهواز

  717. کلیه a+ مذکر ۳۴ساله فروشی

  718. ۲۳ساله از اصفهان ب +کلیه فروشی قیمت توافقی خیلی فوری

  719. سلام کلیه خریدارم واسه خواهرم کلیه خانم میخرم Bمصبت سن از۲۵سال تا۳۷سال خرج مخارج پایه خودم …ملیون نقدمیدم

  720. سلام یک عدد کلیه o+ خریداریم برای پدرم

  721. کلیه فروشی با گروه خونی o

  722. ۲۲سالمه از اصفهان گروه خونیOB+

  723. سلام من کلیه Aمثبت دارم برا فروش سالم سالم با یه سری مشکلات مالی کلیه ام را برافروش گذاشتم .

  724. کلیه وکبدومغزاستخوان۳۶سالمه خانم هستم گروه خونیم AB+

  725. خریدار کلیهa+

  726. کلیه o+ دارم ب دلیل بدهی میفروشم
    سالم سن ٢۶ سال
    اینم شماره

  727. سلام یه خانم ۲۸ساله هستم با گروه خونی +bمیخوام کلیه ام بفروشم تا بتونم برای من وبچه هام خونه کرایه کنم

  728. فروش فوری کلیه ا مثبت یاسوج هستم

  729. باسلام کلیه فورشی آ+دارم فوری تماس بگیریدلطفا قیمت توافقی زیاداهل پول نیستم زنده کردن جون یک انسان مهمه برام اینم شمارهامه درصورت نیازتماس بگیرید

  730. کلیه مذکر میفروشم A+ 20 ساله از تهران.

  731. سلام کلیه با گروه خونی ب مثبت ۳۵ساله ،به دلیل مشکلات مالی ،می فروشم ،اینم شمارم فقط خریدار زنگبزن ،در صورت جواب ندادن پیام بدید یا وات ساب

  732. کلیه A+ مذکر ۲۰ ساله بفروش می رسد قیمت توافقی ساکن شهریارم

  733. سلام ب غلات نیاز مالی شدید کلیه ام را می فروشم گروه خونی o+ ۲۴ سالمه هیچ مریضی ام ندارم قیمت۷۰ میلیون شماره تماس گذاشتم تماس بگیرید

  734. کلیه A+ مذکر ۲۰ ساله ساکن شهریار فروشنده واقعی تماس بگیره قیمت توافقی

  735. سلام ۲۰سالمهa+قیمت توافقی

  736. کلیه A+ مذکر ۲۰ ساله ساکن شهریار خریدار واقعی تماس بگیره قیمت توافقی

  737. کلیه مذکرA+ میفروشم قیمت توافقی ساکن شهریار خریدار واقعی تماس بگیره

  738. سلام…۳۲ سالمه…سالم و ورزشکار…اهل هیچ دود و مشروب یا عرق نیستم و نبودم هیچ گاه…هیچ بیماری الحمدالله نداشتم و ندارم…کلیه امو میفروشم با گروه خونی آمثبت به قیمت نقد ۵۰ میلیون تومان…ممنون

  739. کلیه فروشی با گروه خونی o+فروش فوری ۳۵ سالمه

  740. خریدار فوری کلیه O+ از تهران یا کرج هستم

    فروشنده باید از لحاظ بدنی سالم و درشت اندام و معتاد نباشه.

  741. به علت نیاز مالی کلیه و قسمتی از کبد خود را میفروشم گروه خونیB+با ۴۲ سال سن شماره تماس

  742. فروش کلیه واقعی گروه خونی نمی دونم هنوز ازمایش نرفتم
    تمام هزینها هم به عهده خریداره

  743. کلیه خودمو به دلیل نیاز مالی میفروشم A+
    خریدار واقعی تماس بگیره

  744. تورو خدا هرکی میتونه کمک کنه ۳۳سالمه آ+ از تبریز دلال هم قابلمه لطفا آبلیمو میفروشم

  745. باسلام،۲۸سالمه و اهل کردستانم،سالمم و ورزشکار فوری کلیه م رو میفروشم با گروه خونیo+ هرجای ایران لازم باشت میام،حتی خارج از کشور،,,خدا مشکل همه رو حل کنه،،به امید روزی که عدالت باشه و جان ادمیزاد انقدر بی ارزش نباشه.

  746. قسمتی از کبد و مغز استخوانم را میفروشم فوری فوری
    فوری توافقی گروه خونیo+ساله ۲۸

  747. فروشی oمنفی کاملا سالم بعلت نیاز مالی

  748. سلام قصد فروش کلیه دارم اگه میشه اگاهی کنین A+کلیه A+

  749. ۳۳ساله سالم o- فروشنده کسی خواست پیام ایمیل ۴۶۴۱@gmail.com پاسخ میدم نیاز مالی

  750. کلیهa+همه نظرسالم بیستوپنج ساله متاهل بارضایت همسروپدروزن پنجاه وپنج قدصدوشصت مشهدهستم کلیمومیفروشم ازمایش ندادم درصورت پیداشدن فردگیرنده ازمایشهامم انجام میدم فقط گیرنده تماس بگیردمزاحمت پیگیری همسرم مبلغ صدوپنجاه میلیون

  751. سلام ۳۲ساله ام متاهلم به دلیل فشارمالی کلیه ام رامیفروشم گروه خونی من نمیدانم فقط تماس بگیریدسریع ممنونم خانه ندارم خانواده ام اواره اندنیازشدیدبه مالی دارم

  752. فروش کلیه B+ فوری فوری هیچ نوع اعتقادی ندارم ۳۳ ساله هر جای ایران مشتری واقعی باشه میام

  753. فروش کلیه B+ فوری فور

  754. ۰مثبت بسیارسالم بدلیل مشکل مالی

  755. بدلیل فشار مالی فروشنده یک عدد کلیه با گروه خونی A+هستم بدن سالم بدون هیچ سابقه بیماری

  756. سلام کلیه ام را میفروشم نیاز به صدقه ندارم قصد فروش دارم دانشجو و سرباز اصفهانم خرج خانواده میدم متولد ۷۲ هستم گروه خونیA+هستم

  757. سلام ۲۹سالمه ورزشکار وچندین دوره قهرمان کشور ب دلیل اینکه زنم حکم جلبمو گرفته برای مهریه میخام کلیمو بفروشم. ۰+هستم

  758. AB+ گروه خونی ام هست وکلیه میفروشم فقط خریدار واقعی بز نگه

  759. کلیه فروشی ب+ کرج

  760. سلام کلیه +A فروشی

  761. فروش فوری کلیه گروه خونی oمنفی
    سن۴۵ زن هستم

  762. کلیه‌با‌گروه.خونی‌a +به.قیمت‌۸۰ ملیون‌میفروشم‌از‌بدبختی‌به‌خدا………….

  763. ۳۹ ساله فروش کلیه به دلیل نجات جان مادرم o+ فوری دلال تماس نگیرد….مرد.

  764. سیاوش تهرانی فروش کلیه به دلیل درمان مادرم o+ ۳۹ ساله

  765. فرشیدهستم کلیمه میفروشم گروه خونی o+ قیمت توفقی

  766. سلام کلیه فروشی o+ سالم سالم فروش توافقی شماره تماس

  767. سلام کلیه+B واسه فروش دارم ، ۳۱ ساله، متاهل از اهواز اگه خریدار هستید تماس بگیرید ، قیمت توافقی می باشد، در ضمن خودم فروشنده هستم

  768. سلام
    متولد۶۶ هستم
    گروه خونی o+ فروش کلیه و کبد
    دزدی و کار خلاف بلند نیستم زندگیم داره از هم میپوشه
    قیمت وارزش کلیه وکبد هم نمیدونم نیاز مندش تماس بگیرم تا مشکل دو طرف حل باشه
    یاحق

  769. سلام یک عددکلیه b+ ب فروش میرسد رشت

  770. سلام آمثبت ازتبریز۳۳ساله کلیه میفروشم

  771. خریدار کلیه جوان گروه خونی aمنفی هستم

  772. _B فروشی ۳۰ ساله کلیه و قسمتی از کبد

  773. جوان ۲۹ ساله گروه خونی o- از کرج فروش کلیه به دلیل نیاز مالی متاهل هستم سالم

  774. فروش کلیه با o+ وقسمتی از کبد

  775. کلیه سالم ۳۸ ساله هستم بخاطر گرفتاری خیلی خیلی گرفتار هستم دیگه راهی برامنمونده گروه خونیAB+هست هر وقت خواستی در خدمت هستم لطفا فقط پیام

  776. فروش کلیه و مغز استخوان با گروه خون A+

  777. به دلیل مشکل مالی کلیمو میخوام بفروشم گروه خونیم O+ شماره تماسم

  778. سلام فروشنده کلیه و نصف کبد هستم گروه خونیم B+ سن ۴۱ بدلیل مشکلات مالی

  779. ۳۸ ساله خانوم AB+

  780. سلام علی هستم قصد فروش دارم گروه خونی oمثبت ۲۶ساله

  781. ۳۸ ساله هستم باگروه خونی Aمنفی قصدفروش کلیه رودارم

  782. سلام محمد هستم قصد فروش دارم گروه خونی o+
    ۳۱ سالمه از مشهد

  783. کلیه oمثبت خریدارم شدید نیاز دارم شماره تماس لطفا

  784. سلام
    من خریدار کلیه گروه خونی O+ هستم
    کسی هست بهم ایمیل بزنه

  785. سلام من ۳۴ سالمه ورزشکار با گروه خونی +B کلیه مو میفروشم
    شماره تماسم
    فقط وقت زیادی ندارم .

  786. کلیه ام را میفروشم

  787. نیمی از کبدم رو میفروشم آ منفی ورزش کار هستم ۲۵ سالمه کاسنی ک به کبد نیاز دارند تماس بگیرند
    م تومان

  788. سلام کلیه مومیفرشم b+ سن ۲۵ سال

  789. ۲۷ سالمه گروه خونی آ+ احتیاج به فروش کلیم دارم خیلی زود باشه لطفا به پولش احتیاج دارم

  790. کلیه و کبد فروشی AB+

  791. کلیه کبد فروشی ab+منتظرم

  792. باسلام فروش کلیه oمنفی ۳۳ساله سالم

  793. فروش کلیه و کبد گروه خونی O+ خانم سالم مشهد

  794. با سلام. قیمت چند خانم؟

  795. سلام آ+ ۳۳ساله ازتبریز کلیمو میفروشم

  796. آقا ۴۸ ساله گروه خونی B+ کلیه جهت فروش،کاملا سالم و بدون سابقه هرگونه بیماری.

  797. فروش کلیه و نصف کبد +A ورزش کار هستم ۲۳ سالمه از مکمل های باشگاه استفاده نکردم

  798. با سلام بنده بدلیل مشکلات مالی یکی از کلیه هام رو میفروشم پسر ۲۲ ساله گروه خونی +B
    شماره تماس

  799. من فروشندم هرکی میخاد به این شماره تلفنم بزنگه هرخواست زنگ بزنه گروا خونی AB+بدون هیچ مریضی سالم اهل ورزش

  800. فروش کلیه برحسب قیمت آمریکا
    B+

  801. بخاطر مستجری هیچ دودی مصرف نکردم سن ۴۲سال گوره خونم آ مثبت است فوری فوری بچه آمل هستم

  802. نیازمند کلیه گروه خونی b منفی در تبریز از واتساپ پیام بدین لطفا

  803. سلام گروه خونی O+ نیاز مالی میفروشم قیمت توافقی

  804. لطفآتماس بگیرید

  805. خانمی هستم متاهل +Bبرای فروش کلیه سالم به خاطرمشکلات مالی میخوام بفروشم لطفا تماس بگیرین

  806. ۳۳ ساله a+ اهل رشت هستم

  807. به خاطر نیاز مالی که به پول پیش نیاز دارم مجبورم کلیه ام رو بفروشم گروه خونی A یا A+ دقیق یادم نیست دیگه چاره ای ندارم یه زن تنها تو این مملکت آشفته بازار باید چیکار کنم از کجا پول بیارم پول پیش بدم

  808. سلام فروش کلیه ومغزاستخوان +oسالم ۳۱ساله فوووووری

  809. کلیه و کبدمو میفروشم،گروه خونی O+،توافقی فموری،کرج،هرجا باشه میام چون نیاز دارم.

  810. کلیهA+به خاطر مشکلات مالی به فروش میرسد،ازمایشاتم انجام دادم واماده جراحیم.اقاهستم

  811. S

  812. کلیه برای فروش دارم
    شماره تماس

  813. فروش یک کیسه خون oمثبت به مبلغ ۴۰میلیون تومان هرکی خاست خبر بده

  814. خریدار کلیه ب مثنت زیر سی سال هستم باقد وقیافه هیکلی تقریبا

  815. ۱۷سالمه خریدار کلیه o+

  816. ۲۳سالمه a+کلیمو میفروشم

  817. ۳۰ سالمه فروشنده کلیه o+

  818. با سلام و عرض ادب
    نیاز فوری به پول دارم .گروه خونی۰منفی
    کلیه یا کبد فروشه لطفاً. ……

  819. سلام گلیه A+ وقسمتی از کبد مو میفروشم ۳۷٫سالمه بخاطر مشگل مالی

  820. کلیه و کبد فروشی توافقی

  821. سلام من سی سالمه سالم کلیه رو A+0 می فروشم بخاطرمشکل کاری

  822. سلام نیازمند کلیه a+هستم فروشنده پیام بده

  823. فروشنده کلیه باگروه خونی آمثبتم خریدارواقعی تماس بگیره

  824. سلام کلیه فروشی گروه خونی B- سالم ۲۷ ساله اقا فوری

  825. کلیه ام رامیفروشم امثبت سالمه جدی جدی

  826. کلیه A_میفروشم همه هزینه ها به عهده خریدار

  827. کلیه A+وضعیت جسمانی سالم بفروش میرسد وضعیت جسمانی سالم

  828. سلام کلیه باگروه خونی او+میفروشم لطفاخریدارواقعی تماس بگیره

  829. fبا سلام خسته نباشید من یک جوان ۲۹ساله هستم میخواهم کلیه خودمو بفروشم به خاطر نیاز مالی

  830. کلیه o منفی به فروش میرسد

  831. کلیه فروشی AB150ملیون

  832. فروش کلیه به دلیل مشکلات مالی سن ۱۹

  833. فروش کلیه به دلیل نیاز مالی ۲۳ سالمه

  834. کلیه فروشی ۲۳ سالمه

  835. سلام من خانمی ۲۷ساله هستم به دلیل نیاز مالی کلیه خود را میفروشم .گروه خونیA+

  836. سلام ۲۲سالمه ب دلیل نیاز مالی شدید کلیه مو میفروشم سالم سالمA+

  837. سلام ب علت نیاز مالی کلیه ام میفروشم ab+ سن ۲۵ ساکن مشهد

  838. کلیه o+فورى فروش

  839. اینم شماره

  840. فروش کلیه o+
    ۳۶ ساله

  841. فروشنده فوری

  842. نیازمند آمثبت

  843. سلام فروش‌ کلیه ومغزاستخوان+o سالم سن۳۱سال سالم فوری

  844. فروشنده کلیه هستم سالم سالم.aمثبت ۳۴ سال

  845. نیازمند کلیه A+

  846. خریدار کلیه A+

  847. فروش کلیه یا کبد o+
    ۳۶ ساله هزینه ازمایش با مشتری

  848. فروشی

  849. چه گرو خونی

  850. خریدار کلیه با گروه خونی A+

  851. بخاطر مشکلات زیاد

  852. بخاطر مشکلات زیاد

  853. کلیه آ مثبت فروشی سریع

  854. سلام میخوام کلیه بیفروشم تبعه افغانم هستم گروخون Aمسبت

  855. باسلام.امیرهستم ۲۷ساله گروه خونی o+فروش فوری وتوافقی.خریدارمحترم واتساپ پیام بدید.

  856. مقداد محبوب ۳۲سالهگروهخونی+Bفروشنده کلیه

  857. سلام ۲۸ ساله با گروه خونی B+ کلیه ام رو میفروشم

  858. کلیه فروشی با ارزان ترین قیمت

  859. سلام دوستان بنده یک کلیه خودم رو میفروشم گروه خونی ab+ همه آزمایشات انجام شده از hla تا سونوگرافی و قند و پروتئین خون و ادرار کراتین و سونوگرافی و سیتی آنژیوگرافی و غیره و ..‌‌متاهل ساکن تهران با رضایتنامه همسر،مُسَمَم و آماده پیوند، خیلی خیلی فوری قیمت لطفا اول تماس بگیرین و بعد حضوری تشریف بیارین از من نخواهید که عکس همه آزمایشات رو براتون بفرستم چون یک سری سواستفاده میکنند.((یاحق))

  860. ۲۳سالمه و فروشنده کبد

  861. فروش کلیه o+ مجرد چهل ساله

  862. فروش کلیه o+ مجرد چهل ساله

  863. سلام جوانی ۳۳ ساله هستم به خاطر احتاج شدید مالی کلیه مو میفروشم اهل اهواز هستم

  864. فروش کلیه فوری پیام جوابگو هستم

  865. سلام نیاز مالی دارم

  866. فروش کلیه گرو خونی۰+

  867. نیمی از کبد و یا یکی ازکلیه هایم را اهدا میکنم
    جوان بیست و دو ساله ام
    سالم و پاک
    دارای رضایت نامه
    جنسیت مرد ساکن شهر کرمان
    مصمم به اهدا نیمی از کبد و یا یکی از کلیه هایم هستم بستگی داره به کدومش نیاز داشته باشید
    قیمت توافقی
    شماره تماس
    لطفا اینجا پیام نگذارید گوگل نشان نمیدهد
    اس ام اس و تماس پاسخگو می باشم

  868. فروش کلیه B+

  869. آقای امیر اصغری
    سلام. شماره تماس محبت می کنین.

  870. کلیه O+
    ٢٢ سالمه سالمم هستم
    فورى

  871. کلیه ab- بفرش میرسد

  872. فروش کلیه A+

  873. کلیه مو میفروشم بدلیله نداشتن خیلی خیلی لنگم ۲۰سال

  874. کلیمو میفروشم در خارج از ایران لطفا راهنمای کنید o+

  875. فروش کلیه ab+هرکی خواست میفروشم کسی خواست زنگ بزنه

  876. فروش کلیه کسی خواست تماس بگیر o+هستم بخاطر مالی

  877. فروش کلیه o+

  878. o مثبت فروشی

  879. کلیه فروشی نیاز مالی دارم فوری کسی هست زنگ بزنه o+

  880. نیاز مالی کلیه میفروشم o+ فوری هر جا باشه میام

  881. فروش کلیه آمثبت ۲۶سالم سالم فوری

  882. فروش کلیه

  883. کلیه وکبدگروه خونی o+سالم هستم ۳۵سالمه ب علت مشکلات مالی

  884. عزیزان فروشنده لطفا شماره همراه بذارن

  885. فروش کلیه o+ به پول نیاز دارم

  886. من می خواهم به کلیه ام برای خرید یک ماشین…

  887. AB+به علت مشکلات مالی کلیه را میفروشم

  888. سلام به یک کلیه با گروه خونی o منفی و مثبت از سن ۲۲ تا ۳۶ سال نیازمندیم

  889. س فروشنده کلیه هستم o+

  890. ۳۳ ساله کلیه سالم a+ بدلیل مشکلات مالی😔

  891. فروش کلیه o+سالم

  892. سلام محمدی هستم ۲۶ساله از کرج میخوام کلیه مو بفروشم سالم لطفا خریدار واقعی تماس بگیره

  893. سلام سحر هستم ۳۶ ساله از قزوین میخوام کلیه مو بفروشم فوری نیاز مالی دارم

  894. سلام سحرم ۳۶ ساله از قزوین میخوام کلیه مو بفروشم سالم فوری فوری

  895. سلام من ۳۴سالمه با گروه خونی oمنفی فروشنده کلیه هستم خریدار واقعی تماس بگیره

  896. امید هستم ۲۷سالمه فروشنده کلیه هستم نیاز فوری لطفا تماس بگیرید

  897. دختر۱۷ساله کلیه سالم جهت فروش

  898. کلیه +۰فروشی

  899. کلیه فروشی جوان ۲۵ ساله ۰مثبت فروشی

  900. سالم ۲۳سالمه ب دلیل مشکل مالی رضایت همسرم دارم مجبورم کلیه ام بفروشم

  901. فروش کلیه اعضای قابل فروش بدن فقط وفقط درخارج از کشور گروه خونی A+ سن ۳۸ سال فروش فقط در خارج ازایران تماس واتساپ

  902. اماده فروش کلیه خود هستم گروه خونی o-

  903. اماده فروش کلیه خود هستم o- سالم ۲۹ ساله

  904. کیلمومیخوام بفروشم o+

  905. خانم ۳۳ساله هستم با گروه خونی oمنفی سالم
    هر کس بیشترین قیمت بدهد میفروشم

  906. فروش کلیهo +کسی خواست درخدمتم

  907. سلام

  908. فروش ی کلیه با گروه خونی بی مثبت

  909. ۳۴ساله اهل تهران گروه خونی o+، سالم و سلامت، کلیه اهدا میکنم و هرمبلغی که در توان دریافت کننده هست پرداخت کند در صورت نیاز ایمیل ارسال کنید

  910. فروش فوری کلیه یانیمی ازکبد

  911. فروش کلیه به خاطر وضعیت مالی

  912. کلیه o+ سالم
    ۳۶ سالمه

  913. فروش کلیه بی مثبت اقا ۳۵ ساله سالم

  914. سلام ۲۳ سالِ تهران
    Ab+

  915. سلام ۴۵سله ام احتیاج شدیدمالی دارم یه کلیه، مغز استخوان ومقداری ازکبدمرو می فروشم لطفا خریدارتماس بگیره

  916. فروش فوری کلیه مو دارمa+

  917. سلام منم کلیه مو میفروشم گروه خونی aB با خریدار واقعی کنار میام عجله هم دارم

  918. کلیه ab+فروشی سالم ورزشکارم

  919. من فروشنده کلیه خودم هستم
    به پولش نیاز دارم
    چون هرروز بشتر به مرگم فکر میکنم
    دوست ندارم شرمنده زن و بچه خودم بشم
    زندگی خودم در کنار خانواده ام یعنی زن بچه دوست دارم
    اما چون هر چه کار میکنم به جایی نمی رسم
    ۲۸ /۱۴۰۰/۱۱ چک رهن خونه هستش اگه ای چک پاس نشه من شرمنده زن بچه ام میشم
    فقط کمکم کنید

  920. کلیه فروشی oمثبت

  921. کلیهo+سالم بدون بیماری
    اگه خریدارنیمی ازکبدخواست
    حاضرم بدم

  922. سلام رسول هستم ۳۰ ساله. ساکن مشهد.اماده‌ی فروش فوری کلیه خود هستم. شماره تماس من.

  923. مانه پول رهن داریم نه مخارج بخاطرهمین
    درخواست فروش کلیه ونیمی ازکبد دارم
    خانم ۲۲سال سن +oمشهد
    شهرستان هم باشه میام

  924. فروش کلیه ab_
    مذکر ۲۶ساله
    تهران

  925. سلام مهدی هستم ۳۹ سالمه. ساکن تهرانم.و تصمیم دارم کلیه رو بفروشم و گروه خونیمo_هست وتا این لحظه هیچ مشکلی نداشتم

  926. باسلام گروه خونی +A فروشنده هستم خیلی فوری فوری بدلیل مشکلات مالی ۳۸ ساله ام خریداره واقعی واتس اپ پیام بده درخدمتم

  927. سلام به کلیه abمنفی نیاز دارم

  928. سلام من ۱۸سالمه کلیه ام سالمه بدون هیج مشکلی بدلیل فقر و بدبختی زیاد میفروشم قیمت توافقی

  929. باسلام کلیه وکبد وبیضه فروشی دارم گروه خونی آ به شماره تلفن تماس

  930. باسلام ۵۸سالمه با گروه خونی a+وسالم وسرحال وبازنشسته نظامی به دلیل پایین بودن حقوق فقر مالی ونداشتن توان مالی و بدهی‌های بوجود آمده از کمی حقوق بازنشستگی-تامین جهیزیه بصورت فوری فوری یکی از کلیه خود رابصورت توافقی میفروشم.

  931. با سلا ۲۳ سالمه بخشی از کبدمو به خاطر نیاز مالی میفروشم

  932. کلیه فروشی دارم o+فروش فوری توافقط

  933. کلیه o+بدون مشکل هرکی خواست در خدمت هستم دلال نباش

  934. با سلام فروش کلیه وقسمتی از کبد گروه خونی oمثبت تورا خدا قسمت منصفانه۲۳سالمه شیراز تمام هزینه ها با شما

  935. فروش کلیه و قسمتی کبد توافقی oمنفی

  936. فروش کلیه به دلیل نیاز مالی شدید

  937. باسلام فروش کلیه سالم گروه خونیo+،سن۲۸،بدلیل مشکلات مال

  938. سلام ۲۱سالمه کلیه O+ به فروش میرسد فوری فوری نیاز شدید مالی

  939. سلام گروه خونی o+ کلیمو میفروشم خریدار واقعی لطفا

  940. باسلام خانم هستم ۲۴ساله از مشهد گروه خونی o کلیه سالم به فروش میرسد با قیمت توافقی

  941. من ۳۸ ساله هستم. با گروه خونی ب مثبت B+
    کلیه فروشی سالم. فوری
    ۵۰۰میلیون لازم دارم. اما به توافق میرسم

    فروردین ۱۴۰۱

  942. یه کلیه abمثبت نیاز دارم کسی سراغ نداره خریدار هستم فوری

  943. سلام ایمان هستم از مشهد ۳۱ساله هستم کلیه o+فروشی شماره تماس۰۹۳۳ آزمایش HLAانجام شده وآمادس قیمت توافقی به بالا ترین قیمت میفروشم کسی خاست درخدمتم قیمت هارو واتساپ پیام کنید آزمایش هم براتون می‌فرستم بدهکارم بدبیاری آوردم لطفا خریدار واقعی پیام یا تماس بگیره ممنون کلیه سالم سالم اهل دود و الکل نیستم خیالتون راحت

  944. کایه میفروشم سالم۲۸سالهB+
    خریداران تماس بگیرد نیازمالی

  945. فروش کلیهB+فوری نیازمندان خیلی خیلی شدید

  946. فروش کلیه B+ نیاز مالی دارم پدرم مریضه

  947. بعلت گرفتاری مالی یک کلیه میخوام بفروشم گروه خونی O+

  948. کلیه فروشیBمنفی.منتظر جوابتونم

  949. کلیه +B فوری زیر قیمت رسمی و بازار هرچه زودتر بهتر .۳۲ سالمه و کلیه م سالمه

  950. کلیم میفروشم به قیمت به علت بدهیB+

  951. ۲۶ سالمه ، کلیه ،AB+ برا فروش دارم

  952. به دلیل مشکلات مالی متاهل هستم کلیه o÷ میفروشم

  953. من دبی هستم کلیه خاستیدخبر بدید

  954. به علت نیاز پول کلیه خود را میفروشم گروه خونی A+سن ۳۴ تهران

  955. من ۴۴ساله اه باگروه خونی+ oسالم کلیه ام را میفروشم نیمی از کبد ماهی را هم میفروشم

  956. سلام کلیه با گروه خونی+oمیفروشم

  957. کلیه با گروه خونی+oمیفروشم

  958. ۲۷سالم هست ساکن کاشان هستم

  959. Aمنفی فروش کلیه.۲۵ساله سالم سالم

  960. کلیه میخوام بفروشم مشکل دارم

  961. یک عدد کلیه کوره خونی oمثبت به فروش می رسد ۳۳ سالمه

  962. فروشنده ا مسبت

  963. یدونه کلیه مو میفروشم ۲۱سالمه افغانی ام ساکن اصفهان

  964. یک کلیه ی سالم گروه خونی o+ رو میفروشم فوری، ۳۲ سالمه، تماس و پیامک

  965. گروه خونی o+ کلیه ی فروشی، فوری، سالم، ۳۲ سالمه

  966. خانم ۲۹ساله کلیه ۰منفی خیلی فوری کاملا سالم ساکن شیراز

  967. سلام وقت بخیر بنده اقای سی ساله هستم با گروه خونی B مثبت و از لحاظ بدنی سالم کلیه فروشی

  968. کلیه فروشی با گروه خونی o+30ساله

  969. یک کلیه فروشی گروه خونی A+ سالم

  970. کلیه فروشی سالم فوری ۱۹ساله پول لازم

  971. فروش فوری کلیه سالم

  972. بدلیل مشکلات شدیدمالی میفروشم.۳۲ساله سالم باگروه خونی B مثبت

  973. فروش کلیه اعضاء بدن

  974. اهدای کلیه ام بدون هیچ هزینه ایbمثبت

  975. سلام مستاجرم و زندگی سختی دارم بدهکارم ، ۳۳ ساله ام و کلیه فروشی دارم سالم و سلامت

  976. سلام یه زن تنهام که یه دختر ۹ساله دارم زیر پول نزول و قسط هستم خیلی فشار رومه میخوام کلیه مو بفروشم ۴۳سالمه گروه خونیم Bمثبته

  977. ۴۸ساله مجرد قلب و کل اعضای بدنم را اهدا میکنم. گروه خونی مثبت تماس واتساپ یا پیامک

  978. سلام من یه خانم ۴۲ ساله هستم به علت فشار مالی زیاد وبدهی مجبورم کلیه اپ را بفروشم کاملا سالم هستم گروه خونی ب+و خیلی عجله دارم

  979. سلام فروشنده کلیه و کبد با گروه خونی O+
    سالم بدون هیچ گونه بیماری ۲۲ساله

  980. به دلیل مشکلات مالی

  981. سلام فروشنده کلیه هستم۲۴ ساله فروش کلیه سالم بدونه هیچ گونه بیماری

  982. سلام کلیه خود را میفروشم گروه خونیa+
    نیازمندم واقعااااا

  983. سلام علی هستم ۳۸ ساله فروشنده ام o-

  984. کلیه فروشی او مثبت

  985. فروش فوری کلیه
    ۲۸سالمه +A

  986. کلیه b+ فروش فوری

  987. سلام کلیه فروشی B+ساکن تهران قیمت توافقی

  988. کلیه فروشی فوری O+ سالم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .