12

از سرگیری اجرای طرح ترافیک در پایتخت از ۱۷ خرداد

  • کد خبر : 255713
  • 16 خرداد 1399 - 19:26
از سرگیری اجرای طرح ترافیک در پایتخت از ۱۷ خرداد
طرح‌ ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوای شهر تهران از روز شنبه، ۱۷ خردادماه ۹۹ مجددا آغاز خواهد شد.

از این پس تا اطلاع ثانوی، طرح‌های ترافیکی پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برقرار خواهد بود و جهت رفاه حال شهروندان یک بار خروج از هر دو طرح‌ از ساعت ۱۴:۳۰ آزاد است. در روزهای پنج شنبه نیز صرفاً طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ۸:۳۰  تا ۱۳ اجرا خواهد شد.
به این ترتیب با توجه به شروع ساعت کار کارکنان دولت و بخش‌های تابعه در ساعت ۷:۳۰ صبح، این امکان برای آنها ایجاد می‌شود که بدون پرداخت عوارض برای سفرهای کاری خود وارد محدوده های مذکور شوند. همچنین برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر ۳۰ درصد تخفیف لحاظ شده است.
عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی برای خودروها با توجه به نوع معاینه فنی (اعم ازعادی، برتر و یا هیبریدی- برقی)، محدوده سکونت، محدوده تردد، ساعات تردد، پس از دریافت تصاویر آن پردازش و محاسبه می‌شود. ساعات اوج تردد صبح‌ها از ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ساعات اوج تردد عصرها (فقط ورود) از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ تعریف شده و بازه زمانی۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ نیز به عنوان ساعات تردد غیراوج در نظر گرفته شده است.
افزایش ترافیک معابر اصلی در محدوده‌های مرکزی شهر، تردد سنگین وسایل نقلیه و افزایش تاخیر در ترددها و بروز ترافیک‌های شدید، اشباع فضای پارک حاشیه‌ای و افزایش پارک دوبله و در نتیجه، کاهش ظرفیت معابر از جمله دلایلی است که از سوی مسئولان برای آغاز دوباره طرح های ترافیکی ذکر شده است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=255713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .