9

پیش بینی نامزدهای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فجر ۹۷

  • کد خبر : 25286
  • 18 بهمن 1397 - 19:20
پیش بینی نامزدهای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فجر  ۹۷

شمارش معکوس برای نمایش نامزدهای سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که از دهم لغایت ۲۲ بهمن ماه در تهران و مراکز استان های کشور برگزار می شود، آغاز شده است. ۲۵  اثر در بخش سودای سیمرغ جشنواره امسال حضور دارند و بسیاری از آن ها، از نگاه منتقدان و فعالان سینمایی کشور، […]

شمارش معکوس برای نمایش نامزدهای سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که از دهم لغایت ۲۲ بهمن ماه در تهران و مراکز استان های کشور برگزار می شود، آغاز شده است. ۲۵  اثر در بخش سودای سیمرغ جشنواره امسال حضور دارند و بسیاری از آن ها، از نگاه منتقدان و فعالان سینمایی کشور، شایسته  دریافت سیمرغ بلورین جشنواره سی و هفتم هستند.

امسال، فستیوال فیلم فجر، با طوفانی از حضور سلبریتی های قدیم و جدید همراه شده است. هم بازی شدن استاد علی نصیریان در کنار هدیه تهرانی در فیلم مسخره باز و حضور ستارگانی چون مهناز افشار، فاطمه معتمد آریا، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، نگار جواهریان، لیلا حاتمی و شبنم مقدمی که قبلا، سابقه  شکار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در ادوار فجر در کارنامه دارند، سبب شده تا انتخاب برای ۷ هیات داوران امسال، سخت شود.

حتما بخوانید : اطلاعات مهم از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۹۸

همان طور که قبلا هم در سرویس هنری عصر شهروند اشاره شد، ریما رامین فر و پوران درخشنده، ۲  بانوی داور جشنواره امسال هستند  که ۳۰ درصد آرای انتخاب نامزدها و برندگان سیمرغ بلورین، در اختیار آنها قرار دارد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، پس از پایان زمان پیش فروش  اینترنتی بلیط جشنواره های فیلم فجر ۹۷ (۳۰ دی تا ۱ بهمن ماه ۹۷)، بیش از  ۷ هزار نفر، بلیط های اکران جشنواره ای فیلم های سودای سیمرغ را خریداری کردند و ۲ میلیارد تومان، عاید جشنواره شد که قرار است برای اولین بار، ۵۰ درصد این مبلغ پس از کسر کسورات قانونی، به حساب تهیه کنندگان فیلم ها واریز شود.

حتما بخوانید: پیش بینی نامزدهای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر ۹۷

در جشنواره امسال، شاهد حضور ۳ فیلم انیمیشن و حضور کارگردان اولی ها از پسر رسول صدر عاملی و پسر مسعود کیمیایی تا سید جواد رضویان هستیم.

همان طور که در ابتدا عرض شد، جشنواره امسال، با طوفان سلبریتی های سینمای ایران همراه است که همه، صفحات پر بیننده و پر فالوری در اینستاگرام دارند. برای آشنایی شما با بازیگران مطرح زن در فیلم های سودای سیمرغ فستیوال امسال، گزارش امروز، نگاهی دارد به حضور هنرپیشه های زن مطرح در آثار این دوره.

با ما همراه باشید.

مهناز افشار: سلبریتی شماره ۱ اینستاگرام ایرانیان

 ۲۵ اثر در بخش سودای سیمرغ

مهناز افشار، سوپر استار سینمای ایران که در عرصه تئاتر و سینما و شبکه خانگی، فروش های طوفانی را در سال های اخیر به خصوص سال نود و هفت، تجربه کرده است، امسال با: ناگهان درخت و آشفتگی و قسم، در جشنواره سی و هفتم حضور دارد. قطعا، حضور او در نشست ویژه خبری این آثار جذاب در پردیس ملت که سینما رسانه است، حاشیه های پر رنگ تر از متن را به ارمغان خواهد داشت و از الان، فعالان مد و لباس منتظر هستند تا رنگ و طرح و دوخت مانتو و کیف و کفش مهناز افشار را در فرش قرمز پردیس ملت شاهد باشند.

شمارش معکوس برای نمایش نامزدهای سیمرغ بلورین

(تصویر آخرین پست های اینستاگرامی مهناز افشار تا هفته اول بهمن ماه ۹۷)

مهناز افشار که چندی پیش با ویدیو جنجالی در معرفی امپول نالوکسان و داستان همسرش، غوغایی به پا کرد، یکی از  چهره های مطرح خبری در جشنواره سی و هفتم خواهد بود. او یکی از شانس های احتمالی، حداقل در بخش کاندیدا های بهترین بازیگر نقش اول زن خواهد بود. او قبلا به خاطر فیلم سعادت آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر  نقش اول زن را به خانه برده بود. نقش  آفرینی مهناز افشار در فیلم مازیار میری در سال ۱۳۸۹ سبب شد که مهناز افشار برای اولین در طول بازیگری خود، سیمرغ بهترین بازیگرن نقش مکمل زن را دریافت کند.

نقش او به عنوان زنی به نام لاله، تحسین هیات داوران را به دنبال داشت. این فیلم، ۸ میلیارد ریال هزینه برد و و قریب به ۱۵ میلیارد ریال، گیشه داشت.

امزدهای سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

اگر می خواهید از تحلیل ها و نظرات مهناز افشار درباره جشنواره امسال و توضیحاتش درباره طراح لباس و استایل و مو ایشان، اطلاعات فنی بدست آورید، صفحه ۸ میلیون فالوری وی را فراموش نکنید.

فاطمه معتمد آریا: پر افتخار ترین هنرپیشه زن در جشنواره فجر

دومین شانس دریافت سیمرغ بلورین جشنواره امسال، استاد فاطمه معتمد آریا است. یکی از شناخته شدن ترین و فعال ترین بازیگران زن سینمای ایران که سابقه ۴ بار شکار سیمرغ بلورین را در ادوار جشنواره دارد. او برای آثاری هم چون: برهوت، مسافران، یک بار برای همیشه و همسر، سمیرغ را به خانه برد و تا کنون، هیچ هنرپیشه زنی نتوانسته رکورد او را تصاحب کند.

فاطمه معتمد آریا که مدت زیادی از سینما و تلویزیون و تئاتر دور بوده است، امسال با فیلم جان دار، در جشنواره  سی و هفت حضور دارد. فاطمه معتمد آریا، ۴۴۳ هزار فالور در اینستاگرام دارد و البته، نسل دهه شصتی ها بیش تر با او آشنا هستند. او ۲۳۰ پست منتشر کرده و درباره فیلم ها و سبک زندگی او، اینستانوشته های جالبی به اشتراک می گذار که در این نشانی در دسترس است.

 نقش آفرینی فاطمه معتمد آریا در سینما های مردمی جشنواره

(جدول تاریخ اکران فیلم جان دار با نقش آفرینی فاطمه معتمد آریا در سینما های مردمی جشنواره امسال از ۱۰ بهمن لغایت ۲۲ بهمن در تهران)

فیلم جان دار، احتمالا یکی از پر فروش ترین فیلم  های اکران سال ۹۸ باشد. حضور جواد عزتی (طنز پرداز پر  فروش گیشه های سال های اخیر)، در کنار  باران کوثری و مسعود کرامتی و حامد بهداد، برای گیشه ای طوفانی، کفایت می کند. مخصوصا اگر، شاهد سیمرغ پنجم فاطمه معتمد آریا یا نامزدی او در بین ۴ فرد نهایی باشیم. «جان دار»، به کارگردانی حسین امیر دومادری و پدرام پور امیری ساخته شده  و کامران مجیدی، تهیه کنندگی را عهده دار بوده است.

فاطمه معتمد آریا پر افتخار ترین هنرپیشه زن در جشنواره فجر

(تصویری که فاطمه معتمد آریا در اینستاگرامش منتشر کرد و پوستر فیلم جان دار را با حضور وی به نمایش می گذارد. حالتی غمگین با چادر مشکی)

اگر می خواهید درباره سناریو این اثر بدانید سراغ حسین امیری دوماری و محمد داوری بروید. باید دید که نخسیتن تجربه کارگردانی فیلم بلند امیری دماری به کجا می رسد. گفته شده که فاطمه معتمد آریا در جان دار، نقش متفاوتی را بازی کرده است.

سارا بهرامی: در انتظار سیمرغ دوم؟

سارا بهرامی، هنرپیشه جوان و تازه کار و تازه نفس سینمای ایران که سال گذشته، با دارکوب، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در سن ۳۳ سالگی به خانه برد، امسال با جمشیدیه، به میدان آمده تا یکی از شانس های نامزدی بهترین هنرپیشه نقش اول یا دوم زن باشد. باید منتظر شامگاه ۲۱ بهمن بود تا در نشست خبری، ببینیم  که نام سارا، در فهرست کاندیداها قرار می گیرد یا خیر که بعضی معتقدند که بعید است!

سارا بهرامی، هنرپیشه فعال و خوش پوش سینمای ایران، بیش از چهار صد پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و قریب به ۲۳۰ هزار فالور دارد. اگر می خواهید در جریان متن و حاشیه فعالیت های سینمایی و هنری این بازیگر  جوان سینمای  ایران قرار بگیرید، به اینستاگرامش بروید که در این نشانی در دسترس است.

سارا بهرامی در انتظار سیمرغ دوم

عکس بالا، زمان نمایش فیلم جان دار با هنر نمایی سارا بهرامی در جشنواره امسال است که از ۱۰ تا ۲۲ بهمن به نمایش عمومی در خواهد آمد و شما می توانید از سینما آزادی تا آستارا تجریش، به تماشای جدید ترین نقش آفرینی او بروید.

در انتظار سیمرغ دوم

(فوتوشوتی جدید از سارا بهرامی که تیپ زمستانی وی را به نمایش می گذارد. محصولی از مزون TIARA و آرایشی از میشا جودت)

 استایل سارا بهرامی را در زمان دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن

(تصویر بالا، استایل سارا بهرامی را در زمان دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم  دارکوب نشان می دهد)

پریناز ایزد یار: در انتظار سیمرغ دوم؟

پریناز ایزد یار، دیگر هنرپیشه مطرح سینمای ایران است که امسال با فیلم های سرخ پوست و متری شش و نیم، در جنشواره حضور دارد. او قبلا به خاطر نقش آفرینی در فیلم ابد و یک روز، برنده سیمرغ بلورین شد. بیش  از سیصد پست در اینستاگرامش منتشر کرده و توانسته قریب به دو و نیم میلیون فالور کسب کند. صفحه پر بیننده این تهیه کننده و هنرپیشه جوان سینمای ایران را در این نشانی دنبال کنید.

پریناز ایزد یار در انتظار سیمرغ دوم

در تصویر بالا، جدید ترین سلفی ایشان در پشت صحنه تئاتر لاکچری بینوایان و هم چنین برنامه اکران فیلم سرخ پوست در سینماهای مردمی را مشاهده کنید.

سرخ پوست، نخستین تجربه کارگردانی هنرمند جوانی به نام نیما جاویدی است. نوید محمد زاده، پریناز ایزد یار، مانی  حقیقی، حبیب رضایی،  آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی و هومن بهمنش در این فیلم، نقش آفرینی کرده اند. فیلم سرخ پوست، داستان یک زندان قدیمی را روایت می کند که متعلق به سال هفتاد و چهار بوده و چون نزدیک یک فرودگاه در حال  توسعه قرار دارد، باید به منطقه دیگری منتقل شود. در زمان انتقال زندانی ها به زندان جدید، اتفاق جالبی رخ می دهد که باید به تماشای این فیلم بنشینید و نظاره گر نقش آفرینی پریناز در کنار نوید باشید.

نگار جواهریان: در انتظار سیمرغ دوم؟

نگار جواهریان، دیگر هنرپیشه مطرح در بخش سودای سیمرغ فستیوال نود و هفت است که این دوره با فیلم طلا، حضور یافته است. قبلا برای نقش آفرینی در فیلم طلا و مس، سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه زن جشنواره را به خانه برد و احتمالا، طلا برایش خوش شانس باشد و شاهد حضور او در فهرست کاندیدا های سیمرغ امسال باشیم.

همسر رامبد جوان، بیش از یک میلیون فالور در اینستاگرام دارد و بیش از ششصد پست هم به اشتراک گذاشته است. صفحه او را در این نشانی دنبال کنید.

نگار جواهریان در انتظار سیمرغ دوم

در عکس بالا، عکسی که نگار، برنامه اکران طلا را در سینما های مردمی این دوره از جشنواره به نمایش گذاشته است را مشاهده می کنید. صفحه رسمی فیلم طلا در این نشانی قرار دارد که شما را در جریان متن و حاشیه بازیگران و  پشت صحنه ها قرار می دهد.

 هنرپیشه مطرح در بخش سودای سیمرغ فستیوال نود و هفت

(تصویری از اینستاگرام رسمی فیلم طلا با حضور نگار جواهریان)

طلا، توسط رامبد جوان، تهیه شده و جای تعجب ندارد که از همسرش مثل فیلم نگار، استفاده کند. کارگردانی و نویسندگی اثر را پرویز شهبازی بر عهده داشته و داستان جوانانی است که قصد راه اندازی یک رستوران در پایین شهر دارند و پدر یکی از دوستان، فوت می کند و مبلغ قابل توجهی پول هم این وسط گم می شود و روایت داستان طلا، داستان این پول گم شده است و تحلیل وقایع و اظهارات افراد در این بین. فیلمی ۹۰ دقیقه ای که توسط پیمان شادمان فر، فیلم برداری شده است.

لیلا حاتمی: در انتظار جایزه چهارم

 برنده سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه زن

لیلا حاتمی یکی دیگر از چهره های مطرح سینمای ایران در این دوره از جشنواره فیلم فجر است. او تا کنون، ۲ بار بخاطر فیلم بی پولی و رگ خواب، برنده سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه زن جشنواره شد و دیپلم افتخار برای فیلم لیلا را بدست آورد. امسال، برای فیلم مردی بدون سایه، در فستیوال حضور دارد.

همسر لیلا حاتمی، علی مصفا نیز هم  در مقام بازیگر در جشنواره حضور دارد و هم تهیه کننده دو فیلم در بخش نگاه نو (فیلم اولی ها) است. فیلم مردی بدون سایه، به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی علیرضا رئیسیان در جشنواره امسال حضور دارد و تلاش دارد، روایت گر بخشی از مشکلات امروز جامعه ایران باشد.

باید ببینیم که علیرضا چگونه توانسته روایت گر منصف و هوشمندی از معضلات اجتماعی امروز ایران در آستانه عصر ۱۴۰۰ باشد. فیلمی که لیلا حاتمی در آن ایفای نقش کرده است و احتمالا یکی از نامزدهای سیمرغ بهترین هنرپیشه زن باشد، داستان ماهان کوشیار است، فردی که درگیر ساخت فیلمی درباره قتل های زنجیره ای دهه هفتاد هجری خورشیدی بوده  که در این سعی و روال، زندگیش تحت تاثیر قرار می گیرد.

لیلا را در این فیلم، همسرش (علی مصفا) و فرهاد اصلاحی و امیر آقایی و نادر فلاح و بانو گوهر خیر اندیش، همراهی می کنند. مسعود سلامی نیز فیلم برداری اثر را بر عهده داشته است که برخی از ان به عنوان یکی از نامزدهای بخش بهترین فیلم برداری یاد می کنند. تا شامگاه ۲۱ بهمن باید منتظر ماند و دید که کدام یک از عوامل  این فیلم، در فهرست کاندیداها قرار می گیرند.

شبنم مقدمی: در انتظار سومین سیمرغ

شبنم مقدمی، یکی از بازیگران خوش پوش و خوش نقش و توانای سینما و تلویزیون ایران است که در ادوار این فستیوال، ۲ بار سیمرغ بلورین را شکار کرد. سیمرغ بلورین برای بازیگر نقش مکمل زن در آثاری چون امروز: زاپاس و نفس، جایگاه خانم مقدمی را در جشنواره افزایش داده است. او امسال، با فیلم زهر مار، به دنبال شکار سومین سیمرغ است.

شبنم مقدمی در انتظار سومین سیمرغ

(توضیحات شبنم مقدمی درباره فیلم زاپاس)

شبنم مقدمی، بیش از هفتصد هزار فالور در اینستاگرام دارد و یکی از هنرپیشه  های فعال ایران در این شبکه محسوب می شود و قریب به ۹۲۰ عکس به  اشتراک گذاشته است. اینستاگرام شبنم مقدمی برای مشاهده متن و حاشیه فیلم  مردی بدون سایه را در این نشانی دنبال کنید.

سیمرغ بلورین برای بازیگر نقش مکمل زن

زهر مار که با نقش آفرینی شبنم مقدمی همراه شده است، نخستین تجربه کارگردانی سید جواد رضویان است. داستان رضا، دفتر دار میانسالی است که به پایتخت ٖآمده و یکی از هم کلاسی های سال های دور خود را میبیند که کینه ای قدیمی از او در سینه دارد. دوست رضا (رهی)، در این بین که رضا قصد دلجویی از او دارد، خدعه ای طراحی می کند تا رضا در یک گرفتاری بزرگ اسیر شود.

 انتظار سومین سیمرغ

شبنم را در این فیلم، مرحوم حسین محب اهری، سیامک صفری، سیامک انصاری، شقایق فراهانی، رضا رویگرد و علیرضا استادی، همراهی می کند. نویسنده اثر نیز پیمان عباسی است. شبنم مقدمی، چندی پیش با انتشار عکس زیر، خاطره مرحوم حسین محب اهری که به خاطر سرطان غدد لنفاوی درگذشت، زنده کرد.

ویشکا آسایش: در انتظار دومین سیمرغ

ویشکا آسایش، هنرپیشه ، عکاس و اسکی باز حرفه  ای سینمای ایران که با نقش آفرینی در سریال امام علی  (ع) با نقش قطام به سینما آمد، امسال با «سال دوم دانشکده من»، شانس خود را برای دومین بار می آزماید. او قیلا برای «ورود آقایان ممنوع»، برنده سیمرغ بلورین جشنواره شد.

ویشکا آسایش بیش از ۹۴۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد و تقریبا حضور فعالی دارد. صفحه او را اینجا دنبال کنید.

ویشکا آسایش در انتظار دومین سیمرغ

(سلفی اینستاگرامی ویشکا آسایش در زمان اسکی در دربند سر تهران)

در انتظار دومین سیمرغ

(ژست ویشکا آسایش در روزهای  تمرین تئاتر در سال نود و هفت)

سال دوم دانشکده من، جدید ترین اثر رسول صدر عاملی است. رسول صدر عاملی، داور سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود. امسال، پسرش (میلاد) در بخش نگاه نو حضور دارد. سناریو فیلم را پرویز شهبازی نوشت و برای انتخاب بازیگر، از نهصد نفر تست گرفته شد تا هم بازی های ویشکا آسایش و علی مصفا و بابک حمیدیان و شقایق فراهانی و نیلوفر خوش خلق و افشین هاشمی مشخص شود. داستان، روایتی از مهتاب و آوا است که با دوستانشان، به سفر چنده روز می روند . . .

مریلا زارعی: در انتظار چهارمین سیمرغ

مریلا زارعی، یکی از توان مند ترین هنرپیشه های زن سینمای ایران است که امسال با فیلم ایده اصلی، آمده  است تا برگی دیگر بر کارنامه زرین خود در ادوار این فستیوال دولتی اضافه کند. او قبلا ۳ سیمرغ بلورین برای فیلم های: سرباز های جمعه، شیار ۱۴۳، زیر سقف دودی گرفت و دیپلم افتخار برای فیلم کیفر.

مریلا زارعی در انتظار چهارمین سیمرغ

«ایده اصلی»، یکی از فیلم های آزیتا موگویی است که داستانی در ایران و اسپانیا را روایت می کند و طمع پیمانکاران برای برنده شدن در یک مناقصه ساخت و ساز در جزیره هندورابی. بهرام رادان، سوپر استار سینمای ایران در کنار پژمان جمشیدی طنز پرداز و خوش خنده، در کنار هانیه توسلی، شهناز نوشیر و شماری از هنرپیشه های اسپانیایی، نقش آفرینی کرده اند. امیر عربی، فیلم نامه آن را نوشته است. این فیلم، از جمله فیلم هایی است که کارگردانی زن دارد.

هنرپیشه چهل و چهار ساله سینمای ایران، هیچ صفحه رسمی در اینستاگرام، توییتر و فیسبوک ندارد. او همسر مهدی رجبی است و دختری به نام پارمیدا دارد. ملیکا زارعی، مجری خوش پوش برنامه های کودک، خواهر وی محسوب می شود.

 در انتظار چهارمین سیمرغ

باران کوثری: در انتظار سومین سیمرغ

باران کوثری در انتظار سومین سیمرغ

باران کوثری، از دیگر هنرپیشه های شناخته شده سینمای ایران است که تا کنون ۲ سیمرغ بلورین به خاطر نقش آفرینی در «خون بازی» و «روز سوم» بدست آورده  است. امسال در فیلم جان دار، ایفای نقش کرده است. بیش  از هشتاد پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و یک و میلیون فالور دارد.  مدتی است که صفحه وی با مشکل روبرو شده است. این صفحه در این نشانی قرار داشت.

هدیه تهرانی: در انتظار سیمرغ سوم

هدیه تهرانی در انتظار سیمرغ سوم

هدیه تهرانی، هنرپیشه مطرح دهه هقتاد، از دیگر هنرپیشه هایی است که امسال می تواند، شگفتی ساز باشد سومین سیمرغ بلورین خود را به خانه ببرد. او، برای نقش آفرینی در فیلم ها قرمز و چهارشنبه سوری، برنده سیمرغ شد و امسال با مسخره باز و روزهای نارنجی به صحنه آمده  است. هم بازی شدنش با استاد علی نصیریان، از  جمله موضوعات جالب در فستیوال سی و هفتم  است.

فرشته صدر عرفایی: در انتظار سیمرغ دوم

آخرین هنرپیشه ای که احتمالا، شامگاه بیست و یکم بهمن ماه در فهرست کاندیداهای سیمرغ بلورین قرار داشته باشد، فرشته صدر عرفایی است. او به خاطر بازی در کافه ترانزیت، سیمرغ بهترین بازیگر را دریافت کرده بود و امسال هم با یلدا، به صحنه آمده است.

همراهان گرامی

بلیط فروش فیلم های اکران جشنواره، ۱۵۰ هزار ریال است. مراقب سایت های کلاهبرداری و پیام های اینترنتی برای فروش بلیط باشید.

به نظر شما، کدام هنرپیشه زن، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره ۹۷ را تصاحب خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=25286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .