17
حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با عصر شهروند:

حقوق کارگان تامین اجتماعی باید ترمیم شود

  • کد خبر : 278570
  • 23 اسفند 1399 - 10:45
حقوق کارگان تامین اجتماعی باید ترمیم شود
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق کارگان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی معترض حقوق کم خود هستند، افزود: حقوق کارگان تامین اجتماعی هم باید ترمیم شود و هم متناسب سازی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حدود ۱۰ سال پیش همسان سازی حقوق را برای کارکنان خود اجرا کرده، افزود: با اجرای همسان سازی حقوق در این سازمان، در حال حاضر حقوق کارکنان خوب است اما حقوق کارگران بازنشسته کم است و این عزیزان معترض حقوق خود هستند.

وی با تاکید بر اینکه این عزیزان می گویند حقوق ما کم است و باید افزایش یابد، تصریح کرد: کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی در ماه های گذشته مراجعات مکرری به دفاتر نمایندگان داشته و خواستار اجرای عدالت، متناسب سازی و همسان سازی حقوق در این سازمان هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر اختصاص ۸۹ هزار میلیارد تومان از درآمد ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت از واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به سازمان تامین اجتماعی برای متناسب سازی حقوق و مستمری بازنشستگان کارگران تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ افزود: دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ذکر کرده بود که از واگذاری شرکت های دولتی در سال آینده ۹۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد اما با پیشنهاد اینجانب رقم مذکور در کمیسیون تلفیق به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسید که در نهایت در صحن مجلس مقرر شد ۸۹ هزار میلیارد تومان از این درآمد ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی، بابت پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تخصیص یابد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: هدف ما از این مصوبه مجلس این است تا حقوق کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در سال آینده ترمیم شود و حقوق این قشر عزیز متناسب سازی شده و افزایش یابد.

وی گفت: امیدواریم با اجرای دقیق این مصوبه مجلس حقوق کارگران بازنشسته این سازمان ترمیم و متناسب سازی شود و این قشر که در حال حاضر حقوق زیر سه میلیون و حتی زیر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کنند، حقوقی در شان خود دریافت کنند.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=278570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .