35

سید محمد امامی کیست ؟/ با تهیه کننده « شهرزاد » آشنا شوید

  • کد خبر : 65472
  • 20 فروردین 1401 - 14:40
سید محمد امامی کیست ؟/ با تهیه کننده « شهرزاد » آشنا شوید
گزارشی از بیوگرافی محمد امامی را در ادامه میخوانید .

اسناد فعالیت‌های تجاری « سید محمد امامی »: تهیه کننده « شهرزاد »

سید محمد امامی ، تهیه کننده سریال شاهگوش و شهرزاد، از شرکای سید محمد هادی رضوی است که به همراه ایشان، از متهمان اختلاس بزرگ در بانک سرمایه و اخلال در نظام اقتصادی کشور به شمار می روند. سید محمد امامی ، از طریق شهاب الدین غندالی، متهم فساد در شرکت بازرگانی پتروشیمی و احمد هاشمی شاهرودی، به عضویت در هیات مدیره برخی از شرکت ها درآمد که از آن جمله می‌توان به شرکت ‌های: موسسه روشنگر عدالت ایرانیان، پیک راه ابریشم، ابریشم تجارت قشم، تجارت آفرین سون قشم، تصویر گستر پاسارگاد، مهندسی فرآیند خوراک، شرکت افق طلایی اندیشه، گروه بین المللی ویستا اشاره کرد. نماینده دادستان در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی در بهمن ۹۷ گفته بود که سید محمد امامی ، ۴۱۰ میلیارد ریال ضمانت نامه بدون تودیع وثیقه دریافت کرده است.

به منظور آشنایی کامل با این متهم دانه درشت فساد اقتصادی در سال های اخیر که سابقه پولشویی دارد، گزارش امروز عصر شهروند در ادامه سلسله گفتارهای بررسی مستند و مصور فعالیت های متهمین مفسدین اقتصادی، نگاهی دارد به کسب و کار محمد امامی .

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

محمد امامی به ۲۰ سال حبس و رد مال محکوم شد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: محمد امامی در بخشی از پرونده بانک سرمایه به دلیل اختلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و رد مال محکوم شده‌ است. ادامه خبر را اینجا بخوانید


۲۱ مهر ۱۳۹۹

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده محمد امامی

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد و از جمله متهمان بانک سرمایه امروز دوشنبه ۲۱ / ۷ / ۱۳۹۹ (بیست و یکم مهر) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد. برای مشاهده جزییات بیشتر از جلسه دادگاه اینجا کلیک کنید .

انتهای پیام /


۱۹ مهر  ۱۳۹۹

در سومین جلسه دادگاه محمد امامی چه گذشت ؟

سومین جلسه دادگاه محمد امامی از جمله متهمان بانک سرمایه در روز شنبه نوزدهم مهر ۹۹ در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار شد. در این لینک ادامه جزییات دادگاه به ریاست قاضی مسعودی مقام را بخوانید .

انتهای پیام /


۱۵ مهر ۱۳۹۹

برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «محمد امامی»

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «محمد امامی»، از متهمان پرونده بانک سرمایه در روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار شد. در این لینک جزییات بیشتر از جلسه دادگاه را بخوانید .

انتهای پیام /


۲۷ مرداد ۱۳۹۹

برگزاری اولین جلسه دادگاه محمد امامی در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی

اولین جلسه دادگاه محمد امامی در روز دوشنبه ۲۷ مرداد در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شده است. گفتنی است؛ جزئیات دادگاه هنور در اختیار رسانه ها قرار نگرفته و به محض دریافت آن منتشر خواهد شد. ابهامات و شبهات پرونده وی باعث شده است که بسیاری از اهالی سینما و خبرنگاران خواستار برگزاری دادگاه محمد امامی طبق روال دیگر متهمان پرونده بانک سرمایه به صورت علنی باشند ./ منبع باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /


اگر شما مخاطب گرامی نیز درباره این متهم مفسد اقتصادی، اطلاعاتی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک  بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:‌ همه چیز درباره سید محمد هادی رضوی، سرمایه گذار شهرزاد

سید محمد امامی، تهیه کننده سریال شاهگوش و شهرزاد

درباره سید محمد امامی

سید محمد امامی را باید یکی از ژن خوب های دهه نود هجری شمسی دانست. وی مثل سید محمد هادی رضوی، از فعالان عرصه صنعت، فرهنگ و هنر بوده  و مثل احسان دلاویز، علاقه زیادی به سینما و فیلم و سریال دارد.  او که با همراهی شهاب الدین غندالی، از مدیران وقت شرکت بازرگانی پتروشیمی، روابط گسترده ای با مجموعه های بازرگانی و تجاری و صنعتی کشور دارد، از طریق احسان دلاویز با شهاب الدین غندالی در صندوق ذخیره فرهنگیان آشنا شد.

درباره سید محمد امامی

(سید محمد امامی در کنار محمد رضا گلزار)

امامی  در کنار سید محمد خاتمی

( سید محمد امامی در کنار سید محمد خاتمی در پشت صحنه شاهگوش)

محمد امامی و محمد هادی رضوی، متهم  فساد در  بانک سرمایه

(سید محمد امامی و محمد هادی رضوی، متهم  فساد در  بانک سرمایه در نشست خبری سریال شهرزاد)

سید محمد امامی در کنار سید محمد هادی رضوی، در اختتامیه جشنواره  فیلم فجر

(سید محمد امامی در کنار سید محمد هادی رضوی، در اختتامیه جشنواره  فیلم فجر)

طبق آن چه نماینده دادستان در جلسات رسیدگی به پرونده متهمان دانه درشت فساد در بانک سرمایه و اخلال در نظام اقصادی کشور در بهمن و دی ماه سال  ۹۷ اعلام کرد، بدهی سنگینی محمد امامی به بانک سرمایه دارد.  محمد امامی ، پیش از دستگیری، نایب ریس هیات  مدیره  شرکت پیک راه ابریشم، نایب رئیس هیات مدیره شرکت تجارت آفرین سون قشم، ریس هیات مدیره  شرکت تصویر گستر پاسارگاد و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی فرآیند خوراک را بر عهده داشت.

حتما بخوانید: با شهاب الدین غندالی آشنا شویم

نگاهی به اتهامات سید محمد امامی

طبق کیفر  خواست نماینده دادستان تهران در جلسات رسیدگی به اتهامات متهمان اختلاس از بانک سرمایه در بهمن ماه نود و هفت در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام، مطرح شد که شرکت های منتسب به محمد امامی ، ۴۱۰ میلیارد ریال، ضمانت نامه بدون تودیع وثیقه دریافت کرده اند.

نماینده سازمان بازرسی کل کشور در جلسه اول بررسی اتهامات محمد امامی و دیگر متهمان اختلاس در بانک سرمایه گفته بود که مدیران شرکت های منتسب به سید محمد امامی ، اعتراف کرده اند که صورت های مالی ارائه شده به بانک، جعلی  و صوری است.

نماینده دادستان گفته بودکه مدیر دفتر آقای بخشایش (ٖآقای حسامی)، اعلام کرده است که او، زمان هایی که از سفر به دوبی باز می گشت، دستورات پرداخت تسهیلات را به پایین ابلاغ می کرد. در حالی  که روند اخذ تسهیلات، از پایین به بالا است. نماینده دادستان بر اساس اظهارات مدیر دفتر آقای بخشایش گفته  بود که روند دریافت تسهیلات، به  جای بانک، در ویلای مدیران باتک یا منازل آن ها با پستوها انجام می شد. مثل شعبه  اسکان.

محمد امامی ، ۲ ملک را به بانک سرمایه معرفی می کند که یکی ۲۰۵  میلیارد ریال و دیگری ۹۶ میلیارد ریال بوده است که پس از کار کارشناسی ، مشخص  شده که اولی ۴۰ میلیارد ریال و دومی نیز ۲۰ میلیارد ریال ارزش بازاری دارد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره محسن دلاویز: برادر احسان دلاویز

در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامان مدیران ارشد بانک سرمایه که به محکومیت آنان در سال ۹۷ منجر شد، نماینده دادستان در این جلسه گفته بود که افرادی چون امیر رضا فرزام راد (مفسد بانکی متواری شده)٬ در هماهنگی ها در ویلای دوبی نقش داشته و این فرد٬ با بخشایش و سید محمد امامی ٬ از متهمان بانک سرمایه در تعامل بوده است.

بیست و ششم دی ماه نود و هفت نیز در  جریان رسیدگی به اتهامات اخلال گران در نظام  اقتصادی و در پرونده بانک  سرمایه، سه نام شاخص دیگر در پرونده اختلاس های کلان در بانک سرمایه نقش داشتند: حسین هدایتی، سامان مدلل و محمد امامی . طبق اعلام نماینده دادستان، این افراد از طرق غیر قانونی و همکاری  با برخی از اعضای هیات مدیره، تسهیلات کلان گرفته اند.

یکی از افرادی که در جلسه بررسی اتهامات متهمان پرونده بانک سرمایه  از ایشان نام برده شد، هادی رضوی (داماد محمد شریعتمداری وزیر کار) و تهیه کننده سریال شهرزاد است که گفته شده، ملکی که ۲۸ میلیارد ارزش داشته را به عنوان ملک ۱۲۵  میلیاردی معرفی می کند. محمد امامی و مدلل هم چنین کاری کرده اند و ملک های خود را ۳ برابر ارزش واقعی معرفی کرده اند.

حتما بخوانید: همه چیز درباره حسین هدایتی و ۱۵۰۰ میلیارد تومان اختلاس

نگاهی به فعالیت های تجاری سید محمد امامی

نگاهی به فعالیت های تجاری سید محمد امامی

بر  اساس روزنامه رسمی به شماره ۱۹۱۲۴  مورخ  چهارم آبان ماه سال هشتاد و نه، محمد امامی به شماره ملی ۰۳۸۱۰۷۸۲۲۱ به عنوان بازرس اصلی شرکت افق طلایی اندیشه (سهامی خاص) به شماره ثبت  ۵۱۲۸ و شناسه ملی ۱۰۸۶۰۹۹۹۰۶۰ انتخاب شد. مدیرعاملی این شرکت در اختیار زهرا سادات دریانی بود. اشرف ذکری و سید ابوالقاسم تولیتی از اعضای هیات مدیره این شرکت هستند.

نگاهی به اتهامات سید محمد امامی

طبق  روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۳۶۲  مورخ  بیست و ششم تیر ماه سال نود و هفت، محمد امامی به سمت رئیس هیات مدیره  شرکت بین المللی ویستا (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۰۹۷۳۱ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۵۰۲۱۱۸ منصوب شد. همراهان او در این شرکت عبارتند از:

  • آقای مسعود دهقان به عنوان مدیرعامل
  • خانم حسینه فرشچی مشهد به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • آقای علیرضا اسعدی به سمت بازرس اصلی

محمد امامی به سمت رئیس هیات مدیره  شرکت بین المللی ویستا

طبق روزنامه  رسمی به شماره ۲۰۳۴۸  مورخ بیست و سوم دی ماه سال  ۹۳، آقای سید محمد امامی به سمت رئیس هیات مدیره به مدت ۲ سال منصوب شد.

آقای محمد امامی به سمت رئیس هیات مدیره به مدت ۲ سال منصوب شد

حتما ببینید: اسناد فعالیت های کسب و کار محسن دلاویز

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۳۳۷ مورخ بیست و هفتم خرداد ماه سال نود و هفت، محمد امامی به سمت  نایب رئیس هیات  مدیره شرکت تجارت آفرین سون قشم (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۱۶۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۰۰۱۷۵۴۹ منصوب شد. در این  شرکت، پسر مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی (سید احمد هاشمی شاهرودی) به سمت رئیس هیات مدیره فعالیت می کند و و سید مهدی هاشمی نیز  مدیرعامل  است.

طبق این روزنامه  رسمی، محمد امامی تا بیست و هفتم خرداد ماه سال ۱۳۹۹، نایب رئیس هیات مدیره  است.

محمد امامی به سمت  نایب رئیس هیات  مدیره شرکت تجارت آفرین سون قشم

طبق  روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۷۶ مورخ ششم اسفند ماه سال نود و چهار، محمد امامی به  عنوان نایب رئیس هیات مدیره فعالیت می کرد. لذا سابفه  فعالیت او در این شرکت، به قبل از ساعت نود و پنج مرتبط است.

روزنامه رسمی به شماره  ۲۰۶۲۳  مورخ  دوم دی ماه

بر اساس روزنامه رسمی به شماره  ۲۰۶۲۳  مورخ  دوم دی ماه سال  نود و چهار، محمد امامی به سمت رئیس هیات مدیره شرکت  تصویر گستر پاسارگاد (سهامی خاص) به شماره  ثبت ۳۲۴۳۷۵ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۶۴۵۷۶۱  منصوب می شود. او را در هیات مدیره این شرکت ساخت و تولبد فیلم و سریال، محتبی ظهرابی به سمت نایب ریسی و علی اسد زاده به سمت مدیرعاملی، همراهی میکند.

حتما ببینید: اسناد فعالیت های اقتصادی احسان دلاویز

شرکت مهندسی فرآیند خوراک

از دیگر شرکت هایی که محمد امامی در ان در دهه نود هجری خورشیدی و پیش از دستگیری فعالیت داشت، شرکت مهندسی فرآیند خوراک (سهامی خاص) به شماره ثبت ۱۶۷۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۹۴۰۷۵۵ است که در سمت ریاست هیات مدیره فعالیت دارد. همکاران وی در این شرکت عبارتند از:

  • مهدی اخوان به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره
  • محمد میثم دهقان به سمت نایب رئیس هیات مدیره

از دیگر  شرکت هایی  که محمد امامی در ان فعالیت داشت، شرکت ابریشم تجارت قشم است

از دیگر  شرکت هایی  که محمد امامی در ان فعالیت داشت، شرکت ابریشم تجارت قشم است.  طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۳۹۰ مورخ سیزدهم اسفند ماه سال ۹۳، محمد امامی به سمت نایب رئیس هیات مدیره این شرکت تازه تاسیس منصوب شد. همکاران وی را محمد میثم دهقان و مهدی اخوان (مدیرعامل) تشکیل می داد.

موضوع این شرکت که ردپای برخی از فعالیت های کسب و کار آقای سید محمد امامی در بستر آن دیده می شود، صادرات، واردات و فروش  کالا، ارائه خدمات فنی و مهندسی،‌ارائه  خدمات مدیریت و سرمایه گذاری، انجام کلیه عملیات مجاز بازرگانی از قبیل خرید، واردات،  ترخیص کالا، فروش و صادرات کلیه کالاهای مجاز  بازرگانی،  نظیر مواد غذایی، فرآورده های پتروشیمی، انواع خودرو ووسائط نقلیه، گشایش اعتبار و اخذ وام و تسهیلات  مالی و اعتباری است.

دفتر مرکزی این شرکت در قشم، شهرک سام و زال معرفی شد و سرمایه آن،  ۱ میلیارد ریال اعلام  شد.

شرکت پیک راه ابریشم از شرکت هایی است که محمد امامی در آن فعالیت داشت

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۲۰۸ مورخ اول مرداد ماه سال  نود و سه، شرکت پیک راه ابریشم به شماره ثبت ۲۳۲۵۵۵ از دیگر شرکت هایی است که محمد امامی در آن فعالیت داشت.  او به  همراه سید احمد هاشمی شاهرودی و رفیقش: محمد میثم دهقان، تا سال  ۹۵ (قبل از دستگیری)، عضو هیات مدیره  بود.

شرکت پیک راه ابریشم، پنجم آبان ماه سال ۸۳ تاسیس شد. موضوع این شرکت که سید محمد امامی چند سالی عضویت هیات مدیره آن را بر عهده داشت:

  • واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی به خصوص کلیه تجهیزات و لوازم پزشکی و بیمارستان و دندان پزشکی و مواد شیمیایی
  • سرمایه گذاری در موارد فوق، تجهیز لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی سازمان ها
  • مشاوره و ارائه طرح  و انجام فعالیت در خصوص مدیریت پروژه ها و ارتقا و بهبود کیفیت پروژه ها و طرح های مرتبط با موضوع فعالیت شرکت
  • اخذ و اعطای نمایندگی های داخلی و خارجی شرکت در مزایدات و مناقصات
  • اخذ وام و تسهیلات بانکی.

حتما ببینید: با شرکت های بابک زنجانی و خواهرانش آشنا شویم

مرکز اصلی این شرکت، خیابان انقلاب (خیابان ۱۲  فروردین) بود. نکته ای که باید بدانیم آن است که این شرکت، .توسط برادران ظهرابی (مجتبی و حسین و مجید) تاسیس شد. در بیست و سوم اردیبهشت ماه ۹۲، افراد زیر در این شرکت، سرمایه خود را افزایش دادند که نکته های جالبی برای محققان و فعالان رسانه  ای دارد:

  • سید احمد هاشمی شاهرودی، سرمایه خود را به ۱۶ میلیارد ریال افزایش داد.
  • سیده ادیبه هاشمی شاهرودی، سرمایه خود را به ۲ میلیارد ریال افزایش داد.
  • امیر قادری سرمایه خود را به ۱ میلیارد ریال افزایش داد.
  • مهسا پیراسته سرمایه خود را به ۱ میلیارد ریال افزایش داد.

شرکت هایی که محمد امامی در آن فعالیت  داشت

شرکت دیگری که محمد امامی در دهه نود هجری خورشیدی در آن فعالیت  داشت، شرکت توسعه فناوری پردازش  سپید ایرانیان (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۴۱۹۸۱ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۷۰۴۲۷۷ اشاره کرد. وی به  عنوان ریاست هیات مدیره منصوب شده بود و همکارانش، علیرضا عاشوری (مدیرعامل) و مجتبی ظهرابی (نایب رئیس هیات مدیره) است. مجتبی ظهرابی، یکی از برادران ظهرابی است که قبلا در شرکت پیک راه ابریشم با سید محمد امامی ، همکاری  داشت.

 فعالیت های تجاری واقتصادی و صنعتی محمد امامی در دهه نود

علاوه بر فعالیت های تجاری واقتصادی و صنعتی سید محمد امامی در دهه نود، یکی از  شرکت هایی که وی در آن درحوزه غیر اقتصادی و صنعتی فعالیت  داشت، موسسه غیر تجاری مطالعات و خدمات حقوقی بین المللی روشنگر عدالت ایرانیان است که به شماره ثبت ۳۳۲۴۳ فعالیت داشت.

موضوع این موسسه، انجام فعالیت های حقوقی، وکالت، داوری و حل و فصل دعاوی، ارائه خدمات حقوقی و وکالت در دعاوی کیفری و حقوقی، انجام وکالت در مراجع قضایی، اداری، مالی، ثبتی، شهرداری ها و کمیسیون های ویژه مثل ماده پنج، دادگاه های انقلاب و مراجع مربوط به تعزیرات حکومتی، مراجع مالیاتی و کمیسیون های آن، هیات های رسیدگی تحت پوشش وزارت  کار، دیوان عدالت اداری، ارائه خدمات حقوقی شامل مشاوره وانجام امور وکالت از طرف خارجیان در مراجع داخلی و از طرف ایرانیان درمراجع بین المللی.

مرکز این موسسه  در  میدان تجریش، خیابان شهید دربندی اعلامشد با سرمایه ۱۰ میلیارد ریالی. مدیران این موسسه  عبارتند از:

  • محمد امامی (نایب رئیس هیات مدیره)
  • مجتبی طالبی (مدیرعامل)
  • احمد هاشمی شاهرودی (رئیس هیات مدیره)

رسمی به شماره ۱۹۴۶۰ مورخ سوم  دی ماه سال ۱۳۹۰

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۴۶۰ مورخ سوم  دی ماه سال ۱۳۹۰، محمد امامی با دریافت مبلغ ۲  میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، از ردیف شرکای شرکت همتا تجارت ساخل (مسئولیت محدود) به  شماره ثبت ۳۵۴۹۵۱ خارج شد. محمد خسروی نیز به همراه ایشان از فهرست شرکا خارج شد.

 فعالیت های تجاری، بازرگانی، فرهنگی و هنری محمد امامی

شرکت دیگری  که در  دهه نود،‌ سید محمد امامی در آن فعالیت داشت، شرکت یاور تجارت آفاق (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۳۵۴۷۰۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۴۰۵۱۳۱ است. او در سوم دیماه سال ۹۰، از این شرکت به همراه محمد خسروی خارج شد. فعالان رسانه ای، برای بررسی شرکا و موضوع کاری این شرکت ها که محمد امامی از آن ها خارج شده است،‌ به این لینک  مراجعه کنند.

حتما ببینید: زندانی شدن توسلی،بخشایش  و کاظمی متهمان دانه درشت بانک  سرمایه

به نظر می رسد بخشی از هزینه های سرمایه گذاری و تولید آثار سینمایی و شبکه خانگی، از پول های کثیفی بدست می آید که مفسدان اقتصادی دانه درشت،  وارد صنعت سینما کرده و ناهنجاری هایی  را برای هنرمندان و فضای هنری کشور  بوجود آورده اند که  امیدواریم  در سال رونق  تولید، با اقدام قاطعانه دستگاه قضایی پیگیری شود.

همراه گرامی

اگر شما هم اطلاعات مستندی درباره  فعالیت های تجاری، بازرگانی، فرهنگی و هنری محمد امامی و همکاران و شرکایش در اختیار دارید، از طریق بخش ارتباط با ما به  اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=65472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از قاضی محترم دادگاه می خواهیم لطف کنند و کلیه اموال نامشروع دزدان خائن را به نفع مالباختگان و بیت المال مصادره سپس حبس ابد وبا تکلیف روزانه نظافت سرویس های بهداشتی زندان و روزی یک ساعت جاروکشی در خیابان های مهم شهر برایشان اجرا کنید تا درس عبرت دیگران هم بشود……..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .