15
پاک فطرت در گفت‌وگو با عصر شهروند:

موضوع سربازی اجباری- حرفه‌ای در اختیار شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح است

  • کد خبر : 279541
  • 05 فروردین 1400 - 17:08
موضوع سربازی اجباری- حرفه‌ای در اختیار شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح است
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سربازی امری مقدس و وظیفه است نه اجباری گفت:موضوع سربازی اجباری- حرفه‌ای از خارج از کشور و سازمان‌های جاسوسی هدایت می شود.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه موضوع سربازی اجباری و حرفه‌ای شدن که اخیراً از سوی برخی هدایت و رسانه‌ای می‌شود یک موضوع انحرافی است، اظهار داشت: سربازی اجباری نیست. بلکه وظیفه است و امری مقدس محسوب می‌شود و همه افراد و فرزندان همه مقامات و مردم باید به سربازی بروند و از آب، خاک و امنیت این کشور دفاع کنند.

وی افزود: ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان در دوران سربازی دارند و اخیراً نیروهای مسلح آموزش‌هایی را به جوانان می‌دهد تا در دوران سربازی حرفه و شغلی را نیز یاد بگیرند .

عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: موضوع سربازی و اینکه سربازی اجباری حذف شود و به سمت سربازی حرفه‌ای حرکت کنیم یک بحث انحرافی بوده و بیشتر از سوی دشمنان و سرویس‌های جاسوسی هدایت می‌شود .

پاک فطرت با تاکید بر اینکه موضوع امنیت کشور را نباید به شوخی گرفت ، افزود: تا زمانی که شورای عالی امنیت ملی و همچنین نیروهای مسلح در خصوص نحوه انجام سربازی تصمیمی نگرفتند ما نباید در رسانه‌ها به این موضوع دامن بزنیم .

وی با بیان اینکه مطرح کردن این موضوع اصلاً درست نیست، افزود: اخیراً عده‌ای افراد به نمایندگان پیامک می‌زنند و از آنها درخواست دارند تا موضوع حذف سربازی و حرفه‌ای شدن آن را در مجلس پیگیری کنند در حالیکه این یک موضوعی است که از خارج از کشور هدایت می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد:‌ اصلاً مجلس به دنبال حذف سربازی و موضوعاتی دیگر نیست و تصمیم‌گیرنده در این زمینه شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح است .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .