32

اسناد شرکت‌های حسن رعیت ( حسن میرکاظمی ) و تصاویر باغ‌وحش کرج

  • کد خبر : 122865
  • 16 شهریور 1398 - 6:59
اسناد شرکت‌های حسن رعیت ( حسن میرکاظمی ) و تصاویر باغ‌وحش کرج
سید حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت ، برادر سید روح الله و سید علی اصغر میرکاظمی و از دوستان محمد رضا طاهری، مداح تهران و همکار و دستیار بابک زنجانی (مفسد اعدامی) در فعالیت های اقتصادی جزیره کیش بود.

سید حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت ، برادر سید روح الله و سید علی اصغر میرکاظمی و از دوستان محمد رضا طاهری، مداح تهران و همکار و دستیار بابک زنجانی (مفسد اعدامی) در فعالیت های اقتصادی جزیره کیش بود. او فعالیت های فرهنگی و اقتصادی گسترده ای در زمینه ساخت کارخانه فولاد و ذوب آهن در ازنا الیگودرز داشته و از بزرگ ترین بدهکاران بانک کشاورزی در دهه هشتاد شمسی به شمار می رود. او تابستان ۹۸ طبق گفته سخنگوی قوه قضاییه، بازداشت شد.

باغ وحش حسن رعیت در کیلومتر ۱۸ جاده کرج با ادعای ۱۷ قلاده ببر، بازتاب گسترده ای در رسانه ها پیدا کرده است. باغی معروف به بهشت گمشده که گونه های جانوری زیادی در آنجا نگهداری می شود و مجوز دار بوده و محفل مهمانی های حسن رعیت پیش از بازداشت وی محسوب می شود.

گزارش امروز عصر شهروند در ادامه سلسله گزارش های معروف فعالان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی مطرح، نگاهی دارد مصور به اسناد شرکت های حسن رعیت و اظهارات مسئولان قضایی و  محیط زیست درباره بازداشت و فعالیت باغ وحش منتسب به وی .

اگر اطلاعاتی درباره این شخص دارید، ‌مراتب را با رعایت حریم خصوصی و ادله مربوطه، از طریق کامنت ارائه کنید.

با ما همراه باشید.


۲۴ شهریور ۱۴۰۰

حسن رعیت به ۳۵ سال حبس محکوم شد

‏ذبیح‌الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد پرونده حسن میرکاظمی معروف به رعیت، اظهار داشت: در این پرونده مجرم اصلی به یک فقره حبس ۲۵ سال، ۳ فقره حبس سه سال و یک فقره حبس یکسال، جمعا به ۳۵ سال حبس محکوم شد. همچنین در این پرونده یک نفر به ۱۶ سال حبس، دو نفر به ۱۰ سال حبس، یک نفر به ۹ سال حبس، شش نفر به ۷ سال حبس و بقیه نیز به شش سال و پنج سال حبس محکوم شده‌اند.

حسن رعیت 35 سال زندان


حسن رعیت کیست ؟

حسن رعیت ، رفیق بانک زنجانی و یکی از بازداشتی های نیمه اول سال و نود و هشت به گفته سخنگوی قوه قضاییه است. او سابقه سلفی گرفتن با بابک زنجانی در دهه هشتاد هجری شمسی داشته و با جت شخصی این متهم اقتصادی،‌ سابقه  تردد داشته است. سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران، از سید حسن میرکاظمی به عنوان رابط آشنایی  خود با بابک زنجانی  در دهه هشتاد هجری  شمسی خبر داده بود.  سید حسن رعیت (میرکاظمی) ، هیچ ارتباط سببی یا نسبی با مسعود میرکاظمی، وزیر بازرگانی و نفت در دولت اول و دوم محمود احمدی نژاد ندارد.

سید حسن رعیت (میرکاظمی) ، مدیرعامل، عضو هیات مدیره و همکاری موسسات فرهنگی و اقتصادی و صنعتی چون: موسسه مکتب الزهرا (س )، مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا، کارخانجات دنیای فلز اردستان، لوح مهراندیش ،کارخانه دنیای فلز، پارسیان فلز البرز و شرکت لوح فشرده پارس بوده که در این گزارش به بررسی فعالیت های این شرکت می پردازیم.

این فرد میانسال، یکی از دستیاران بابک زنجانی و خواهرانش در فعالیت های اقتصادی دو دهه اخیر بود. توییت جاوید فخریان از اعضای حزب ندا که خبر بازداشت حسن میرکاظمی با ۱۷ قلاده ببر در کرج را در هفدهم مرداد ۹۸ رسانه ای کرد، بازتاب زیادی در رسانه ها پیدا کرد.

بابک زنجانی قبلا به رسانه ها گفته بود که با سید حسن ، دوست و رفیق بلند مدت بوده و از وی به عنوان یک تاجر خوب یاده کرده بود. برخی از رسانه ها از سید حسن رعیت (میرکاظمی) ، به عنوان مشاور  بزرگ بابک زنجانی یاد می کنند.

سید حسن رعیت (میرکاظمی) را باید یکی از بزرگ ترین بدهکاران تاریخ بانکداری کشور دانست. شانزدهم دی ماه سال هشتاد و هفت، اداره  کل حقوقی بانک کشاوری به بازرسی شعبه چهارم دادسرای امور اقتصادی اعلام می کند که سید حسن میرکاظمی ، صد و هفتاد و پنج میلیارد تومان به بانک کشاورزی بابت تسهیلات دریافتی، بدهکار  است و بدهی خود را تسویه نکرده است.

اسناد شرکت‌های حسن رعیت (حسن میرکاظمی) و تصاویر باغ‌وحش کرج

نکته جالب درباره بدهی سید حسن رعیت (میرکاظمی) به بانک کشاورزی آن است که برخی از تسهیلات دریافتی نامبرده، بدون وثیقه و با ضمانت شخصی بوده که یادآور کلاهبرداری های حسین هدایتی و سید محمد هادی رضوی و محمد رضا جهانبانی از شبکه بانکی کشور (به خصوص بانک سرمایه) در دهه نود هجری شمسی می باشد.

حتما ببینید: سلطان قیر و املاک ایران که بود؟

شرکت های حسن رعیت

یکی  از شرکت هایی که حسن رعیت از دهه هشتاد هجری شمسی در آن مشغول به کار بود، شرکت کارخانجات  دنیای فلز (سهامی عام) ثبت شده به شماره ۷۷۸۹ و شناسه ملی  ۱۰۱۰۰۳۴۴۰۷۹ است. حسن رعیت طبق گزارش روزنامه رسمی به شماره ۱۸۹۲۳ مورخ ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۸۸، برادرانش  (سید علی اصغر و سید روح الله) را به عضویت در هیات مدیره شرکت، منصوب کرد. برادران میرکاظمی را در این شرکت، باقر شعار، علی اکبر رحمانی و حسین آقاخانی،‌ همراهی کردند.

حسن رعیت، رفیق بانک زنجانی و یکی از بازداشتی های نیمه اول سال و نود و هشت

شرکت کارخانجات دنیای  فلز در دوم خرداد ۱۳۹۲، سید حسن میرکاظمی را به همراه رضا خاقانی و محمد عبازاده، عضو هیات مدیره کرد که در عکس زیر  مشاهده می کنید.

حسن رعیت کیست؟

یک سال  پیش از تاریخی که در بالا به آن اشاره کردیم، سید حسن میرکاظمی ، با باقر شعار و منصور معتقد در هیات  مدیره شرکت پارسیان فلز البرز (سهامی خاص) به شماره ثبت ۱۹۲۳۸۵، همکاری داشت که در  روزنامه رسمی به شماره ۱۸۰۰۶ مورخ  ۲۸ آذر سال ۱۳۸۵ اعلام شد. شرکت پارسیان فلز البرز، از جمله نخستین فعالیت های اقتصادی سید حسن رعیت (میرکاظمی) محسوب می شود.

هیات  مدیره شرکت پارسیان فلز البرز

نکته دیگری که باید درباره  شرکت تولید پارسیان فلز البرز  بدانیم آن است که طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۰۰۶۱ مورخ  بیست و ششم دی  ماه سال ۱۳۹۲، سید حسن رعیت (میرکاظمی) ، رئیس هیات مدیره این شرکت شد.

  شرکت تولید پارسیان فلز البرز

به هر حال حسن رعیت ، یکی از فعالان اقتصادی ذر حوزه فولاد و ذوب آهن ایران است.

حتما بخوانید: پیش  بینی قیمت سهم ذوب آهن در سال ۱۳۹۸

شرکت مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا (سهامی خاص) با شماره ثبت ۳۷۴ و شناسه ملی ۱۰۷۴۰۰۲۲۰۹۲، دیگر مجموعه اقتصادی  و صنعتی است که حسن رعیت در آن مشغول به کار بود. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۳۹ مورخ اول اسفند ماه ۱۳۹۷، سید حسن میرکاظمی در کنار،  داریوش ادیانی فرد، محمد رضا حاجی قربان خانی، عضو هیات مدیره معرفی شدند و حسن رعیت در این شرکت، رئیس هیات مدیره  شد.

شرکت مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا

یکی  از شرکت هایی که سید حسن رعیت (میرکاظمی) در اوایل  دهه هشتاد در ان فعال بود، شرکت کیش سی  آی پی (سهامی  خاص) به شماره ثبت ۹۷۲ بود که در بیست و یکم مهر ماه سال ۱۳۸۲، ریس هیات مدیره این شرکت شده بود و مژگان لطفی و مهدی قائمی نیز وی را همراهی  میکردند .این شرکت در سال ۱۳۸۵ منحل  شد. سید حسن میرکاظمی بر  اساس روزنامهر سمی به شماره  ۱۷۴۰۰، ۳۰ آبان ۱۳۸۳ از این شرکت خارج شده  بود.

یکی  از شرکت هایی که سید حسن میرکاظمی در اوایل  دهه هشتاد در ان فعال بود

شرکت مجتمع فولاد ذوب و آهن ازنا در شهرستان الیگودرز استان لرستان که در  سال ۱۳۷۹  تاسیس  شد، از جمله شرکت هایی است که سید حسن رعیت (میرکاظمی) در آن به عنوان هیات مدیره حضور داشت. این کارخانه، در هشت کیلومتری جاده ازنا قراردارد و یکی از بزرگ  ترین کارخانه  های فولاد و ذوب آهن کشور محسوب می شود.

شرکت مجتمع فولاد ذوب و آهن ازنا

اسناد همکاری سید حسن رعیت (میرکاظمی) با محمد رضا ظاهری

شرکت دیگری که حسن رعیت در دهه هشتاد هجری شمسی در آن فعالیت داشت، موسسه مکتب الزهرا (س) می باشد که شاید کم تر رسانه ای درباره بررسی فعالیت های  اقتصادی و کسب و کار حسن رعیت ، به آن اشاره کرده باشد.

اسناد همکاری سید حسن کاظمی با محمد رضا ظاهری

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۷۵۵۰ مورخ  دهم خرداد ماه سال ۱۳۸۴، موسسه مکتب الزهرا  (س)، تحت شماره ۱۸۹۸۶ در تهران ثبت شده و موضوع آن، ساخت و احداث حسینیه و امور مربوطه اعلام شده است. مرکز اصلی این شرکت حسن رعیت ، خیابان سپهبد قرنی تهران اعلام شد.

نکته ای که باید توجه کرد، شرکا و موسسان این موسسه است که نام  افرادی چون: محمد یوسف رنگی ها، سید حسن افضلی،  محمد رضا طاهری، بهرام  جعفری،جلال شهرابی، مرتضی  نعمتی در کنار سید حسن میرکاظمی به چشم می خورد.

سید حسن رعیت (میرکاظمی) با محمد رضا ظاهری و محمود کریمی از مداحان به نام، در ارتباط بوده و فعالیت های فرهنگی مذهبی با آن ها انجام داده که سابقه دوستی ۲۰ ساله دارند. در ویدیویی که از این افراد در یک باشگاه ورزشی بدنسازی دیده می شود، آن ها مشغول فعالیت بودند.

آگهی تاسیس شرکت لوح مهر اندیش سهامی خاص

شرکت لوح مهر اندیش، از دیگر شرکت هایی است که حسن رعیت در آن مشغول به فعالیت بود. شرکت لوح مهر  اندیش (سهامی خاص) طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۴۰۵  موزخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷، در تهران با شماره ۳۲۰۶۲۷ ثبت شد و موضوع فعالیت آن: ساخت لوح فشرده، انجام امور بازرگانی، صادرات و واردات، انجام فعالیت های پیمانکاری و سرمایه گذاری و اخذ نمایندگی شرکت های داخلی و خارجی بود.

مرکز اصلی  این شرکت، میدان انقلاب، کارگر جنوبی (ساختمان مهستان) بود. جایی که محفل چاپ و نشر وسایل و ملزومات فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و مذهبی تهران بوده و مداحان و فعالان حسینیه های و تکایا، برای خرید ملزومات فرهنگی، به آنجا مراجعه می کنند. این شرکت توسط سعید رضا بتو، علی اکبر رحمانی و محمد رضا طاهری تاسیس می شود. مدیرعامل نیز به محمد رضا طاهری می رسد. حسن رعیت ، بعدها با این شرکت نیز همکاری کرد.

شرکت لوح مهر اندیش، از دیگر شرکت هایی حسن رعیت

جالب است که بدانید، حسین میرکاظمی، ۵ سال  قبل از تاسیس شرکت لوح مهر  اندیش توسط محمد رضا طاهری و دوستانش، در بیست و نهم مهر سال ۱۳۸۲، طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۷۰۹۳، شرکت تولیدی لوح فشرده پارس (سهامی خاص) به شماره ۲۱۰۴۴۵ را تاسیس کرد که دقیقا موضوع فعالیت این شرکت، مشابه موضوع فعالیت شرکت محمد رضا طاهری در زمینه تولید لوح فشرده و انجام امور بازرگانی اعم از صادرات و واردات و فعالیت های اجرایی و پیمانکاری بود.

حتما ببینید: اسناد شرکت های صوری حسین  هدایت (عابر بانک پرسپولیسی  ها)

مرکز اصلی شرکت تولید لوح فشرده پارس حسن رعیت ، میدان آرژانتین، خیابان الوند اعلام شد با سرمایه اولیه ۱۰ میلیون ریال که بعدها به ۹۷  میلیارد ریال افزایش یافت. این شرکت را سید حین میرکاظمی با منصور معتقد و حمید عبادی کجانی و ناصر شادکامیان ثبت کرده بود.

آخرین هیات مدیره شرکت لوس فشرده پارس متعلق  به حسن رعیت

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۵۵۹ به تاریخ  بیست و سوم خرداد ماه سال  هشتاد و چهار، سرمایه شرکت لوح فشرده  پارس سید حسن رعیت (میرکاظمی) ، از ۱۰ میلیون ریال به ۹۷ میلیارد ریال افزایش یافت. دفتر مرکزی شرکت هم  به خیابان احمد قصیر، خیابان بهزاد شفق  انتقال یافت.

روزنامه  رسمی به شماره ۲۰۰۴۰  مورخ بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۳۹۲

طبق روزنامه  رسمی به شماره ۲۰۰۴۰  مورخ بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۳۹۲،  آخرین هیات مدیره شرکت لوس فشرده پارس متعلق  به حسن رعیت را آقایان: علیرضا ملکی و عبدالامیر منصوری و مهرداد حاجی محمدی تشکیل می دهند.

آقای منصور معتقد در  شرکت های پارسیان فلز  دنیا و شرکت تولید پارسیان فلز  البرز  و شرکت مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا الیگودرز و شرکت پارسیان معادن البرز (سهامی خاص)، عضو هیات  مدیره بوده و از  همکاران سید حسن رعیت (میرکاظمی) محسوب می شود.

روایت بازداشت حسن رعیت (میرکاظمی)

۲۲ مرداد نود و هشت بود که سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری خود، از بازداشت سالار آقاخان، اکبر طبری، علی رضا زیبا حالت منفرد و غیره سخن گفت که یکی، بیش از همه مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت و او فردی به نام حسن رعیت است.

روایت بازداشت حسین میر کاظمی

حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت ، طبق اعلام سخنگوی قوه قضاییه، بازداشت شده  است و او از رسانه ها خواست تا پیش از اثبات مجرمیت، اسمی از فردی به زبان نیاید. سخنگوی قوه قضاییه  گفته بود که درباره عناوین اتهامی به حسن رعیت به دلیل این که پرونده در مرحله اولیه رسیدگی قرار داد، مطالبی  ارائه نخواهد کرد و رسانه ها باید منتظر دریافت اطلاعات درباره این چهره مرموز در نیمه دوم سال نود و هشت باشند. حسن رعیت ، باغ وحشی دارد که بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

داستان باغ وحش مرموز حسن رعیت

حسن رعیت قصه ما به قول احسان خان علیخانی، حسین میرکاظمی نام دارد. او صاحب یک باغ بزرگ چند هکتاری به نام بهشت گمشده در کیلومتر هجده جاده مخصوص کرج است.  باغی مملو از درختان کهنسال و البته ۱۷ قلاده ببر که سلفی های حسن رعیت با شماری از آن ها در فضای  مجازی، این روزها دست به دست می شود. این باغ بزرگ و ببرها را باید بخشی از دارایی های این مرد مرموز که اتفاقا سلفی با بانک زنجانی (مفسد محکوم به اعدام)، دارد.

داستان باغ وحش مرموز حسن رعیت

حسن رعیت ، هیچ ارتباطی با سالار آقاخان و سید احمد عراقچی، دلال دلار و معاون ارزی بازداشتی بانک مرکزی نداشته و نامش در فهرست ده ها متهم پرونده فساد در بانک سرمایه نبود.اما او، در همین سال نود و هشت که آقا داماد (سید محمد هادی رضوی) و حسن هدایتی و عباس پهلوان (صاحب میلیاردر پدیده شاندیز)، به ۲۰ سال حبس و شلاق و رد مال محکوم شدند، بازداشت شد تا نامش، در کانون  توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار بگیرد.

حسن رعیت، هیچ ارتباطی با سالار آقاخان و سید احمد عراقچی نداشته

طبق روایت های یکی از نشریات فارسی زبان داخلی به نقل از گفته های یکی از اهالی اطراف این باغ وحش  مرموز، حیوانات زیادی در بهشت گمشده، داخل قفس هستند و اطرافیان، عبور و مرور چند اسب را در بهار دیده اند. این بهشت گمشده، پاتوق شخصیت های خصوصی و رسمی زیادی است که به مهمانی حسن رعیت می آیند.

حتما ببینید: همه چیز درباره علیرضا زیبا حالت منفرد، جعبه سیاه بانک زنجانی

یکی از هم محلی های این بهشت گمشده حسن رعیت گفته بود که همواره صدای غرش  ونعره و پرنده ها از این باغ به گوش می رسد. باغی که اطراف آن را تا ارتفاعات بلند، با ایرانیت های سبز رنگ ساخت کارخانجات داخلی، پوشانده اند و یک سوی باغ، به سمت اتوبان تهران-کرج و سمت دیگر، کارخانه دنیای نور است. باغی با ۳ درب مجزا و یک درب چوبی بزرگ مرکزی که برای رفت و آمد مهمانان حسین میر  کاظمی در نظر گرفته شده است که در عکس زیر مشاهده می کنید.

درباره باغ وحش حسن رعیت

این باغ از بیرون، هیچ دیدی به داخل ندارد و البته مثل شهرک باستی هیلز لواسانات، از ویو ابدی، خبری نیست!

حتما بخوانید: گشتی در بورلی هیلز ایران

گشتی  با GOOGLE MAP بر فراز این منطقه بین استان تهران و استان البرز، شما را به اطلاعات جغرافیای مصور خاصی رهنمون نمی کند.

باغ وحش حسن رعیت

نکته جالبی که در روایت برخی از رسانه های داخلی درباره این  باغ وحش مرموز ذکر شده  است، نگهداری ۱۷ ببر و حضور محافظان خشن این عمارت مرموز است. البته هنوز، سازمان حفاظت از محیط زیست، نگهداری ۱۷ قلاده  ببر در این باغ را تایید نکرده است. البته این وظیفه  اداره  محیط زیست تهران است که برای کارشناسی وضعیت نگهداری ببرهای احتمالی و بررسی مجوزهای مربوطه، گزارش دهد.

اظهارات رئیس اداره نظارت بر حیات وجش استان تهران درباره باغ وحش حسن رعیت

کتایون جهانگیری، مستند ساز محیط زیست همراه با تیمی از کارشناسان این سازمان، از این باغ دیدن کرده است.او به رسانه ها گفته بود که ببری ندیده و باغ وحش خوبی را مشاهده کرده و امکان تصویربرداری به وی داده نشده است. اما گویا سازمان محیط زیست برای نگهداری یک ببر به این مجموعه مجوز داده است. البته پس از بازداشت  حسن رعیت (حسن میرکاظمی)، اداره محیط زیست تهران، واکنشی تا زمان تنظیم  این گزارش، نشان نداده است.

اظهارات رئیس اداره نظارت بر حیات وجش استان تهران درباره باغ وحش حسن رعیت

طبق روایت ایسنا در هشتم شهریور ماه ۱۳۹۸، رئیس اداره نظارت بر حیات وحش استان تهران درباره باغ وحش حسن رعیت چنین گفت:

  • این باغ، مجوز دارد.
  • وجود ۱۷ ببر در این باغ را تایید نمی کنیم.
  • هر قلاده ببر، چهارصد متر مربع فضا نیاز دارد.
  • بهشت گمشده حسن رعیت ، تحت پایش و نظارت سازمان محیط زیست است.
  • هر ۳ ماه یک بار، صاحب باغ، خود اظهاری می کند و اطلاعاتی درباره گونه ها و وضعیت آن ها ارسال می کند.
  • هیچ مورد خلافی از این باغ تا کنون گزارش نشده است.
  • گوزن، طاووس، پرنده های آبزی و کنار آبزی در این باغ نگهداری می شود.
  • برای نگهداری چند ببر، مجوز می دهیم و نگهداری ۱۷ قلاده ببر در این محدوده فضا، منطقی نیست.
  • بر اساس بررسی های چند ماه پیش، این باغ، ۱ قلاده ببر نگهداری می کرد.
  • این باغ خواستار انتقال یک قلاده ببر از باغ وحش های یکی از شهرستان های کشور بود که هنوز مجوزی داده نشده و فضای مربوطه نیز اماده نیست.
  • بهشت گمشده حسن رعیت ، بازدید عام داشته و مرکز خصوصی نیست.
  • بهشت گمشده حسن رعیت ، برخورد خوبی با حیوانات دارد و مکانی تمیز برای نگهداری حیوانات است.

منتظر انتشار کیفرخواست حسن رعیت و برگزاری جلسات محاکمه وی در نیمه دوم سال نود و هشت به منظور تکمیل این گزارش مستند جامع هستیم. این گزارش را بوک مارک کرده و در کانال های خود در شبکه های اجتماعی، به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=122865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پلمب منزل مسکونی مداح معروف تکذیب شد

    شایعه‌ای که اخیراً بدون منبع موثق در فضای مجازی مبنی بر پلمب منزل مسکونی یکی از مداحان معروف (م – ک) در رابطه با پرونده حسن میرکاظمی منتشر شده بود، کذب محض و دروغ‌پردازی ناشیانه در آستانه ایام فاطمه (س) است.
    بر اساس پیگیری‌ها ، موضوع منزل مسکونی نامبرده مربوط به یک روال معمول بانکی بوده است و نه تنها ربطی به پرونده اتهامات حسن میرکاظمی و دیگر شایعات فضای مجازی ندارد بلکه طرف حساب بانک نیز فرد دیگری است نه مداح معروف.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .